Husk meg
Brukernavn
Passord

Angående mommo...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 14 feb 04, 10:17
Endret: 14 feb 04, 10:19
Må si jeg ble litt forvirra etter å ha sett han spille mot RBK igår.

Etter det jeg har fått med meg (tror det var f.b.no) så var han nå uaktuell for klubben i og med at han ikke hadde fått innvilget arbeidstillatelse

Så det jeg lurer på...er han klar for klubben eller ikke?
Hvordan er ståa??

Anybody?
:confused::ffk:

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 14 feb 04, 10:22
Dette er jeg meget nysgjerrig på selv, han har i allefall flytta ut av leiligheten sin.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 feb 04, 17:47
Vet ikke hva som skjer...ikke har jeg noe peil på hvordan UDI jobber heller. Men han har i alle fall søkt politisk asyl og så senere arbeids og oppholdstillatelse...det gav visst noen problemer. Håper det går i orden, men tviler desverre...

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 15 feb 04, 22:38
Endret: 15 feb 04, 22:39
Syns det har blitt snakket og skrevet svært lite om denne saken, men det har kanskje noe med at det bare er å vente på UDI sin avgjørelse, og det er vel ikke så spennende å drøfte saksprosedyre ol.

Personlig så syns jeg det er veldig trist for både mommo, FFK og meg selv om han må forlate oss. Hadde virkelig gledet meg til å se den afrikanske gaselle dunke inn mål får de rød-hvite!!!

P.S. Har en følelse av at det årnær sæ!! :ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 feb 04, 22:41
Litt merkelig at denne saken bare ble en liten notis i FB ja. Men vi får vente å se hva som skjer...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 feb 04, 09:53
Tja, er jo ikke sikkert at det er så mye å skrive om... Synes vel egentlig at de burde latt saken ligge til det var fremsatt en avgjørelse i saken, sånn som det ligger nå har det jo bare ført til spekulasjoner som ingen er tjent med...

Nei, vi får se hva som skjer, men det er jo mye som tyder på at det muligens er bestilt enveis bilett til varmere strøk...
Beklagelig, men sant...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 16 feb 04, 11:26
Endret: 16 feb 04, 11:29
Opprinnelig postet av KeJ

Nei, vi får se hva som skjer, men det er jo mye som tyder på at det muligens er bestilt enveis bilett til varmere strøk...
Beklagelig, men sant...


Merkelig at KTE bruker han i treningskampene i det siste da, senest mot RBK.

Jeg mener at det ikke er noe vits i å bruke spillere hvor situasjonen er som i dette tilfellet, men heller bruke spillere som er det!

Han er kanskje optimist slik som meg?
Håper i det lengste at han blir, hvertfall.

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 feb 04, 11:59
Det er akkurat det som er poenget mitt, det er sikkert en side av saken som vi ikke kjennet til...

At KTE velger å bruke spilleren er nok sikkert fordi han håper i det lengste. Han bruker jo også disse ungutta fra Costa Rica, og de er heller ikke spilleberittiget før tidligst sommer/høst, og hadde strengt tatt ikke behøvd å spille kamper når en evt 11`r skal spilles inn

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 21 feb 04, 10:15
Endret: 21 feb 04, 10:15

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 21 feb 04, 14:40
Lillestrøm sliter med sin spiller ogsåLes her

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 21 feb 04, 19:54
Godt at de er optimistiske, da har de vel ihvertfall tro på at det årnær sæ.. Momo er en kjempehyggelig gutt som jeg har blitt litt kjent med fordi jeg går på Haugetun, det er for dumt å måtte sende han tilbake til Senegal når han har kontrakt med Fredrikstad og har ingen ting å vende tilbake til i Senegal. Får håpe UDI forstår det!

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340