Husk meg
Brukernavn
Passord

4. serierunde: FFK - Rosenborg - mandag 18.04 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 10 apr 11, 16:09
Endret: 19 apr 11, 14:24
Endret av: Rey

Laget en ny kamptråd siden den forrige ble en tilskuertippekonkurranse.

Patriotens opprinnelig åpningsinnlegg:

Det som er verdt å merke seg til denne kampen er at Rosenborgsupporterne ikke annkommer Fredrikstad Stadion fordi de er en del av aksjonen «Fotball skal spilles i helgen» sammen med de aller fleste andre supporterklubbene i Norge.

http://www.plankehaugen.no/default.asp?fid=1151 vil også støtte aksjonen, ved å gjennomføre en stemningsboikott på Plankehaugenfeltet de ti første minuttene av kampen.

Noen som ønsker endringer fra 11 mot Brann, kom med endringene her?

 

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 apr 11, 20:12

Samme 11er! Byttet med Hansen inn for Valencia foran Viking kampen var mislykket.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 apr 11, 20:25

Liker ikke at Rosenborg ser ut til å tape igjen. Har mine tvil om at de går på fire strake tap, noe som vil si at de minst tar uavgjort i neste kamp på Fredrikstad stadion. Håper på 3-3 slik at de kan få et nytt tap på mandag.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 apr 11, 20:27
Endret: 10 apr 11, 21:05
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av bateman

Samme 11er! Byttet med Hansen inn for Valencia foran Viking kampen var mislykket.

Enig. Ser ingen grunn til å endre laget som startet mot Brann.

3-3 ser det ut til at du får, Arte et labore. Personlig hadde jeg heller sett nok et Rosenborg-tap her. Jeg tror ikke det gagner oss at de spiller på seg litt mer selvtillitt på slutten her. De har skapt relativt mange sjanser i andre omgang.

Edit: 4-4 ble det til slutt. Surt poengtap på slutten for RBK.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 apr 11, 07:56

Deilig å lese at VG allerede har slått fast at vi slår rbk

"Rosenborg står nå med ett poeng etter fire serierunder"

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 apr 11, 08:39

Hehe, VG får det til :-)

Enig i at vi bør starte med samme lag mot RBK. Kampbildet kan fort bli likt som mot Brann, selv om vi er på hjemmebane. Og det skal sies, alt som sto mellom oss og en haug med fete sjanser var litt mer besluttsomhet når kontringsmulighetene bød seg. RBK viste i går at de også kan blotte seg voldsomt bakover, og de fikk betale dyrt mot LSK.  La oss gi dem samme medisin når vi vinner ballen, så kan det bli riktig hyggelig.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 11 apr 11, 08:57
RBK fremstår som veldig tafatte defensivt. Backene deres er definitivt best offensivt. I går var det en særdeles effektiv Prica som var beholdningen fremover. han har neppe to slike kamper på rad(-e).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 apr 11, 09:31

Høiland skal slite i løpedueller mot Tarik hvis de står høyt på Frstad stadion. Samt er det store rom bak spesielt Lustig som jeg håper vi kan utnytte via kombinasjonene thomassen+valencia og gamboa+askar. Den kampen her er fullstendig åpen, i tråd med TL anno 2011.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 11 apr 11, 14:00

- Vi er nødt til å ta tre poeng i neste kamp, sier fjorårskometen Markus Henriksen.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10083874

---------------------------

Svaberget for alltid!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 apr 11, 16:04
Her trengs det 2 raske og villige kant spillere.....RBK kommer alltid med både Dorsin og Lustig offensivt...noe som gjør at vi vil få svære rom å boltre oss på i kontraen. Ser for meg Tarik på en del løp ut mot kant. Enest usikkerhet er Valencia versus Hansen. Jeg ville pr idag valgt Valencia,han virker et lite hestehode foran M Hansen. Mads kan komme inn siste 20,hvis behov. Ellers så gleder jeg meg masse til mandag,og det er lenge siden RBK var så rystet som de er pr idag....så helt åpen kamp,som kan gå begge veier.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 apr 11, 18:39

Jeg håper FFK spillerne spiller litt mer bra fotball på hjemmebane.Savner den tiden der vi spilte nesten alle lag svimle.Men satser på at det skjer til mandagSmileVirker som at guttene er mer nervøs på hjemme bane.Håper det snur snart.Har god tro på 3 poeng.Heia FFK

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 11 apr 11, 19:07

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg håper FFK spillerne spiller litt mer bra fotball på hjemmebane.Savner den tiden der vi spilte nesten alle lag svimle.Men satser på at det skjer til mandagSmileVirker som at guttene er mer nervøs på hjemme bane.Håper det snur snart.Har god tro på 3 poeng.Heia FFK

 

Tror ikke vi har en kreativ nok midbane til å spille ut motstanderne på samme måte som før. Ramberg gjør mange bra løp, men tar for få risker med ball. Jabbie gjør også mye riktig, men ikke like god med ball på bakken.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 apr 11, 19:50

Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg håper FFK spillerne spiller litt mer bra fotball på hjemmebane.Savner den tiden der vi spilte nesten alle lag svimle.Men satser på at det skjer til mandagSmileVirker som at guttene er mer nervøs på hjemme bane.Håper det snur snart.Har god tro på 3 poeng.Heia FFK

 

Tror ikke vi har en kreativ nok midbane til å spille ut motstanderne på samme måte som før. Ramberg gjør mange bra løp, men tar for få risker med ball. Jabbie gjør også mye riktig, men ikke like god med ball på bakken.

Brann forsvaret ble vel litt svimle da Borges og Tarik trikset seg igjennom og bare en god Opdal reddet de fra 0-2.

Og ikke minst 0-1 målet. FFK har et ungt lag så vi bør klare å ikke være så inni hampen kravstore. Selv med seier er vi ikke fornøyd, dette henger ikke på grep spør du meg. Kvisvik, Gashi, Wherman osv. er byttet ut med unge spillere som i løpet av sesongen vil heve seg, kamp etter kamp. Vi slo Brann i Bergen. Fantastisk :)

Nå venter RBK, og de skal bankes sønder og sammen ;)

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 apr 11, 19:52

Med seier her, ligger vi faktisk åtte poeng foran Rosenborg, det er vel ikke mulig?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 apr 11, 19:54
Hvorfor ikke?

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 apr 11, 22:52

Dommer     Tommy Skjerven, KAUPANGER
Assistentdommer 1     Erik Ræstad, MIDSUND
Assistentdommer 2     Harald Strand, Tau
4. dommer     Mads Andreas Ahlsen, BORGENHAUGEN
Dommerveileder     Espen Eriksen, SANDE I VESTFOLD
Kampdelegat     Bjørn Listerud, SVINNDAL

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 11 apr 11, 23:29

Opprinnelig postet av Lex

Brann forsvaret ble vel litt svimle da Borges og Tarik trikset seg igjennom og bare en god Opdal reddet de fra 0-2.

Og ikke minst 0-1 målet. FFK har et ungt lag så vi bør klare å ikke være så inni hampen kravstore. Selv med seier er vi ikke fornøyd, dette henger ikke på grep spør du meg. Kvisvik, Gashi, Wherman osv. er byttet ut med unge spillere som i løpet av sesongen vil heve seg, kamp etter kamp. Vi slo Brann i Bergen. Fantastisk :)

Nå venter RBK, og de skal bankes sønder og sammen ;)

Mener ikke å bli oppfattet kravstor. Jeg er overlykkelig for stallen, og hvordan den har prestert hittil. Jeg bare mener at jeg tror vi har for lite offensive gener på sentral midtbane til å kunne spille ut motstanderene derifra på samme måte som vi gjorde før. Det kan være skummelt å stole kun på vingene etterhvert da det blir lett for motstanderene å lese. Det som er mest gledelig er at vi virker sikrere bakover enn jeg kan huske å ha sett FFK i TL!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 12 apr 11, 10:14
Slapp av folkens, vi knuser RBK 2-0 på hjemmebane. Rosenborg kommer til å skylde på at vi utnyttet alle våre sjanser 100% som vanlig og hva er vel bedre enn det :)

---------------------------

We'll be back!!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 apr 11, 20:39

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Rosenborg kommer til å skylde på at vi utnyttet alle våre sjanser 100% som vanlig og hva er vel bedre enn det :)

 

Hehe, ja de skyldte på dommeren om søndan, uten å tenke på hvor mange ganger dommeren har avgjorde kampene for RBK i fjor...

 

Ang kampen til mandan tror jeg som andre her inne at det er liten vits å endre på laget fra kampen mot Brann. Må ev komme fra skader etc.  Har desverre 0 tro på poeng mot et RBK sultne på årets første 3 poenger, desverre

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 apr 11, 21:58

6631 billetter solgt sålangt står det å lese på f-b.no. Blir spennende å se om vi runder 10.000. Jeg for min del er litt skeptisk.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3