Husk meg
Brukernavn
Passord

Stemningstråd FFK-Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 11, 21:19

folk med dårlig nærver bør vel ikke lese her Laughing

Det var til tider ok trøkk, men glemmer en og ta med seg Ropet.. ?

hmmmm skuffende om så er tilfelle...

forsangerene var ikke sjef nok og sovnet nesten.. dem tok tak i røkk og napp... hva skal dette bety ?

hørte en sa: vi er jo nesten som hønefoss.. vi var dårlige og vi kan så mye bedre, men vi trenger en som står opp som forsanger.. vet ikke hvor lurt det er at han er i der supras står... han bør kanskje være litt lenger ned på feltet slik at alle blir oppmerksom på han.. så håper jeg at det ikke blir byttet så ofte forsangere.. greit at flere skal være med og delta, men vi trenger en som også styrer litt Smile

dårlig resultat kan også gi dårlig stemning, men det var jo lenge 0-0

det er bare og se fremover.. tror vi løfter oss og blir bedre og bedre

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 03 apr 11, 01:43

Helt elendig stemning, rett og slett pinlig!
Kan man ikke lage medlemskrav på PH feltet snart?
Lag det billigere enn PH feltet et annet sted på stadion snart, da vil man raskt se resultater.


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 03 apr 11, 10:06
syns det hørtes bra ut på TV... Men er vel standard å klage på dårlig stemning i denne byen her... uansett om det er bra eller ikke....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 11, 11:07

nei det er ikke noe standar. Jeg har vært flink i og rose når det er fortjent..flott det hørtes bra ut på tv da.

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 apr 11, 11:37

Når først PH dro i gang så hørtes det bra fra hovedtribunen. Men det var litt for sjelden at man dro i gang noe som alle var med på.

Synes også at ropa som involverer hele stadion ble brukt for sjelden og at de kom for langt ut i omgangen.

 

Ellers er jeg enig med Keiko om at forsangeren bør stå lenger ned. Det bør stå en på første rad slik at han får kontakt med hele feltet og ikke bare de rett ovenfor seg. Kan jo være en ide og ha to eller flere som da står oppover feltet. Kanskje en helt nede og en midt på, men da kreves det to som har sammarbeide inne.

 

Men alt sett under ett med tanke på at det var årets første hjemmekamp så synes jeg det er ganske bra. Trenger litt tid på tribunen å få satt ropa også

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 apr 11, 12:36

Satt på hovedtribunen, og syns da det hørtes ut som om det var bra liv i Plankehaugen. Kanskje ikke det helt store sang-reportoaret, men det var hvertfall bra volum til tider.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 03 apr 11, 15:17

Satt på hovedtribunen, det blir så tamt når kun midten av feltet (supras?) danse og synger, mens resten bare står. Det ser ikke bra ut og det høres ikke bra ut.

 

Til tider er det også helt stille, og da blir det tamt. Her må forsanger ta ansvaret for at alle synger gjennom HELE kampen.

My 2 cent

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 03 apr 11, 16:26
Syns det var bra trykk i 1 omgang , men det dalte veldig utover kampen. Fatos som var forsanger i 1 omgang var svimel og ikke iform dessverre . Men han kommer nok sterkere tilbake :)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 apr 11, 16:29

sitter på hovedtribuna i år.. Ikke EN gang ble "reis opp hvis du er Fredrikstad" kjørt. Det må jeg si var veldig dårlig. Ellers som forventet. Blir ikke bra før vi flytter side. 5 vikingsupportere hørtes jo like mye som hele ph.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 03 apr 11, 18:01
Jeg for min del hørte ikke engang visking fra Viking supporterne.

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 11, 18:07

jeg hørte dem godt, men da var kampen slutt Laughing

vi må bli bedre og kan ikke han som skal være forsanger komme seg litt ned ?

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 apr 11, 22:37

Opprinnelig postet av niggle

Blir ikke bra før vi flytter side. 5 vikingsupportere hørtes jo like mye som hele ph.

Enig i det. Det er utrolig mye lyd som går tapt pga de åpne sidene. Da vi fikk bruke motsatt side mot Tromsdalen i fjor var trøkket noe helt annet, og da var vi langt færre enn vi har vært i mange andre kamper. Enten må vi få bytte side, eller så må vi få like vegger på vår side. Jeg vet det er et kostnadsspørsmål, men om PH slenger inn en sum, FFK litt og litt trygling til næringslivet så er det ikke umulig!

Ang. stemningen i går syns jeg ikke det var helt krisedårlig, men det dalte utover i kampen. Kampen inneholdt noen sjanser, mest fra FFK, men det var ingen stor kamp med høy underholdningsverdi. Da har det lett for å smitte over på publikum.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 apr 11, 22:48
Ang. forsangeren(e): Synes at Fato gjør det bra, og en megafon kan hjelpe. Jeg så og hørte at stemmen hans ikke holdt, men han viste at han vill gå forran. Bra! Nr 2 gir også gass, og det er bare bra. At vi ikke tenner på oppfordringene er ikke forsangerenes skyld. Det å være forsanger i PH, er ikke alltid så lett. Det er mange ønsker å møte, mange meninger om sanger og andre ting. Vi må ikke være for negativt kritiske. Kanskje vi heller kan tipse de om ideèr og tanker for dem, når vi er på stadion. Tror kanskje at de vil høre på oss? Plasseringen: Min mening er det at Supras med de rundt må komme lengre inn på tribunen, kanskje helt inn mot sitteplassen. Lyd forsvinner ut på sidene og detr blir lettere å få med større deler av de som sitter på vår tribune. Kanskje Supras også kan komme noen trinn oppover mot taket. Meg og kanskje deg: Vi andre som ikke synger hver gang og ikke gir alt hver gang, bør ta på oss ansvaret for at vi ikke når den store toppen som folk her spør etter. Det er klart at vi trenger å komme i gang og få kjørt inn rutinene med hovedtribunen igjen, men synes det var ok når vi først sang over til hverandre. Tror også at en skåring ville ha løsnet litt på stemningen over større deler av tribunene.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 apr 11, 22:50

Opprinnelig postet av olav3232
Kan man ikke lage medlemskrav på PH feltet snart?

Lag det billigere enn PH feltet et annet sted på stadion snart, da vil man raskt se resultater.

Blir egentlig alt så mye bedre av det? Antall syngende supportere blir jo ikke noe større av det? De som ikke bidrar er borte, men de som synger er jo ikke blitt noe flere. De står kanskje litt tettere enn nå, men gir det noe massivt utslag?

Nå som syngende står litt spredt på PH-feltet, så gjør i hvert fall det at de til vanlig ikke-syngende faktisk blir med på en del av sangene.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 apr 11, 22:52

Opprinnelig postet av Jonek
Ang. forsangeren(e): Synes at Fato gjør det bra, og en megafon kan hjelpe. Jeg så og hørte at stemmen hans ikke holdt, men han viste at han vill gå forran. Bra! Nr 2 gir også gass, og det er bare bra. At vi ikke tenner på oppfordringene er ikke forsangerenes skyld. Det å være forsanger i PH, er ikke alltid så lett. Det er mange ønsker å møte, mange meninger om sanger og andre ting. Vi må ikke være for negativt kritiske. Kanskje vi heller kan tipse de om ideèr og tanker for dem, når vi er på stadion. Tror kanskje at de vil høre på oss? Plasseringen: Min mening er det at Supras med de rundt må komme lengre inn på tribunen, kanskje helt inn mot sitteplassen. Lyd forsvinner ut på sidene og detr blir lettere å få med større deler av de som sitter på vår tribune. Kanskje Supras også kan komme noen trinn oppover mot taket. Meg og kanskje deg: Vi andre som ikke synger hver gang og ikke gir alt hver gang, bør ta på oss ansvaret for at vi ikke når den store toppen som folk her spør etter. Det er klart at vi trenger å komme i gang og få kjørt inn rutinene med hovedtribunen igjen, men synes det var ok når vi først sang over til hverandre. Tror også at en skåring ville ha løsnet litt på stemningen over større deler av tribunene.

 

Det er helt klart ikke forsangeren sin skyld at det ikke var på topp. Tror plasering er grunnen. Synes forsangeren skal stå på første rad så han får øyekontakt med alle, og den harde kjernen bør stå midt på. Det er kanskje ikke det beste lydmessig men tror det kan være best med tanke på at sangen og engasjemanget sprer seg utover til hele tribunen.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 04 apr 11, 06:51

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av olav3232
Kan man ikke lage medlemskrav på PH feltet snart?

Lag det billigere enn PH feltet et annet sted på stadion snart, da vil man raskt se resultater.

Blir egentlig alt så mye bedre av det? Antall syngende supportere blir jo ikke noe større av det? De som ikke bidrar er borte, men de som synger er jo ikke blitt noe flere. De står kanskje litt tettere enn nå, men gir det noe massivt utslag?

Nå som syngende står litt spredt på PH-feltet, så gjør i hvert fall det at de til vanlig ikke-syngende faktisk blir med på en del av sangene.

Hvis du er den personen som ikke er helt sikker på synginga, er det nok lettere å slenge seg med på å synge når du står sammen med mange andre som synger.
Det er ikke alle som synger når de står alene.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 apr 11, 08:34

Opprinnelig postet av olav3232
Hvis du er den personen som ikke er helt sikker på synginga, er det nok lettere å slenge seg med på å synge når du står sammen med mange andre som synger.

Det er ikke alle som synger når de står alene.

Hvis man vil bidra, men er usikker, så er det jo bare å flytte seg nærmere midten der de fleste syngende står? Hvis du er usikker på syngingen og får så valget om å enten synge så det tyter ut av øra dine, eller betale mindre for billetten og sitte et godt stykke unna, så tror jeg kanskje flertallet velger det siste.

Det gjelder egentlig bare å piske de som står der nå, uten at det blir ubehagelig stemning av det. Alle kan synge mer eller mindre. Og når folk først blir med og selv merker at dette blir mye bedre, så tror jeg også det er lettere å få de med neste gang.

Det eneste problemet er vel kanskje at det er mange som ikke ønsker å synge hele tiden, men tar seg kanskje noen pauser innimellom.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 04 apr 11, 14:31

 

Opprinnelig postet av olav3232
Hvis du er den personen som ikke er helt sikker på synginga, er det nok lettere å slenge seg med på å synge når du står sammen med mange andre som synger.

 

Det gjelder egentlig bare å piske de som står der nå, uten at det blir ubehagelig stemning av det. Alle kan synge mer eller mindre. Og når folk først blir med og selv merker at dette blir mye bedre, så tror jeg også det er lettere å få de med neste gang.

 

Men når folk bare står der og klikker mentalt om du sier til dem må man jo gå andre veier.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 04 apr 11, 17:23

Forsangeren står for høyt oppe i feltet og for mye til høyre, Få han lenger ned til den andre plata som er lagd

,da er det lettere og fange opp alle, og ALLE de som står 6 rader fra bunnen oppover på venstre sia blir med og synger de også.Cool     Have a nice day

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24