Husk meg
Brukernavn
Passord

Gjenreise Fort Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 25 mar 11, 12:55

I 2008 så var Fredrikstad stadion nærmest et uinntagelig fort.

Dette forandret seg i 2009 og 2010. Mye pga negativitet fra tilskuerne og også fra media.

En sen novemberkveld mot Løv Ham kom mye av entusiasmen frem igjen, og enda noen kvelder så var det elektrisk stemning mot Hønefoss. Den stemningen har jeg lyst at vi tar med oss inn i sesongen 2011 og første mulighet er mot Viking 2.april.

Tenk om vi kan få til dette ( i litt mindre målestokk selvfølgelig), men tenk deg hvordan spillerne vil føle det når de entrer banen til dette.

Jeg har lyst til å forsøke dette. Hva mener dere ?

Vet at endel mener det er publikums jobb å skape stemning og ikke speakers jobb. Men sammen kan vi bli dynamitt.

Innspill ?

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 mar 11, 13:26

Hadde vært vanvittig gøy om vi klarte å få tak i noe liknende. Men tenker du da å få med begge langsidene? Dersom det blir øvd på denne mens gutta er i garderoben med mic så kan det jo gå?


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 25 mar 11, 13:28

Opprinnelig postet av ffkmats

Hadde vært vanvittig gøy om vi klarte å få tak i noe liknende. Men tenker du da å få med begge langsidene? Dersom det blir øvd på denne mens gutta er i garderoben med mic så kan det jo gå?

Ønsker å få med hele stadion.

Som mot Hønefoss.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 mar 11, 13:48

Enig Jan at det hadde vært morsomt å få tilbake "fortet".  Tror det er viktig at vi ikke er med laget kun i medgang, men også tåler et tap eller to eller tre uten at "spark treneren", "vi trenger forsterkninger" og andre argumenter/utspill vi har hørt mange, ganger før kommer kombinert med negative oppslag i F-B

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 mar 11, 13:58
Endret: 25 mar 11, 14:00
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Rafn

I 2008 så var Fredrikstad stadion nærmest et uinntagelig fort.

Dette forandret seg i 2009 og 2010. Mye pga negativitet fra tilskuerne og også fra media.

 

 

I rettferdighetens navn så bør det også nevnes at en stor del av årsaken til at fortet opphørte var det kaosregimet som rådde i klubben, jeg tror nok at negativiteten fra tilskuerne og media var mindre medvirkende i så måte.

 

Men enig med deg at nå, nå er det positiviteten som råder, og det gjelder på alle plan. Spenningen sitrer!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 mar 11, 14:14
Endret: 25 mar 11, 14:15
Endret av: kjell-H

Helt enig Jan. Jeg husker når vi var i 2divisjon og rundspilte rbk i en treningskamp på hjemmebane.Hoftun ble rett og slett svimmel utpå banenSmileFredrikstad stadion er et sted der motstanderne skal frykte og være redd!Det er noe jeg har good tro at det blir i år.Heia FFK

Viktig at alle fredrikstad supportere kommer og fyller stadion!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 25 mar 11, 14:35

Opprinnelig postet av Willy René

Men enig med deg at nå, nå er det positiviteten som råder, og det gjelder på alle plan. Spenningen sitrer!

Vi rir på en medgangsbølge jeg håper varer lenge. Positivitet avler positivitet og vi så det på høsten at publikum fortsatt kunne skape magisk stemning. Det er sååå stor forskjell for spillerne på å ha publikum med i stedet for mot.

Det så vi spesielt i kampen mot Løv Ham. FFK startet dårlig, men publikum som var på stadion denne kvelden (litt over 4000) løftet laget til seier.

Uten dere så hadde vi tapt denne kampen. Det bør ikke betviles engang !!

Så håpet er at spillerne skal føle den positive energien når de entrer banen mot Viking (og utover i sesongen )

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 mar 11, 14:54

Opprinnelig postet av kjell-H

Helt enig Jan. Jeg husker når vi var i 2divisjon og rundspilte rbk i en treningskamp på hjemmebane.Hoftun ble rett og slett svimmel utpå banenSmileFredrikstad stadion er et sted der motstanderne skal frykte og være redd!Det er noe jeg har good tro at det blir i år.Heia FFK

 

 

Husker denne. "Sommerkampen"  som det så fint het, var min første kamp på Fredrikstadstadion. Som Oslogutt ble jeg forelsket i dette teknisk spillende laget med de flotte supporterene. Siden har jeg vært rødhvit!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 25 mar 11, 15:45

Opprinnelig postet av kjell-H

Helt enig Jan. Jeg husker når vi var i 2divisjon og rundspilte rbk i en treningskamp på hjemmebane.Hoftun ble rett og slett svimmel utpå banenSmileFredrikstad stadion er et sted der motstanderne skal frykte og være redd!Det er noe jeg har good tro at det blir i år.Heia FFK

En av de artigste kampene jeg noen gang har vært på Cool Måten Biffen parkerte Hoftun på ... ah, herlig. For ikke å snakke om det nydelige skuddet til Stian Johnsen.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 25 mar 11, 16:27
Stå på Rafn! Var konge når du fikk hele stadion til å hoppe mot Hønefoss !! :D Syns du skal gjøre dette mot Viking!, Fungerer det da så bør det bli et fast innslag! Dog viktig å vurdere hvem sang du drar igang :)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 mar 11, 16:42

Opprinnelig postet av Rafn

Tenk om vi kan få til dette ( i litt mindre målestokk selvfølgelig), men tenk deg hvordan spillerne vil føle det når de entrer banen til dette.

Jeg har lyst til å forsøke dette. Hva mener dere ?

Kan vi ikke alle sammen møte dagen før og øve? Wink

Jeg skal iallefall være med å bidra neste lørdag


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 25 mar 11, 17:14

Dette blir bra vist du får det til Laughing

Kan du si til han som setter på sangen når det blir hjemme mål om og drøye litt med og trykke på play og la brølet slippe skikkelig til før sangen kommer, den starter alt for tidlig synes jeg, vet det er flere med meg som synes det samme.

Gleder meg skikkelig til årets første hjemme kamp Wink

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 mar 11, 17:15

Det var et kjempe bra tiltak mot Hønefoss og syns det er noe vi bør bygge vidre på.

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 mar 11, 20:55

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 mar 11, 23:08

Jeg er med,noen andre? Wink

Veldig bra dette Rafn.

Hvis du kunne ha fått til noe av det samme som mot hønefoss,så vet jeg at dette blir elektrisk!!

La oss gi guttæne frysninger og en stemning de sent vil glemme!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 25 mar 11, 23:31

Kjør på!

Å få hele stadion med på å hoppe og synge før kampstart ville vært MAGISK! La hele Norge få kjenne på hva Fredrikstad Stadion har å tilby før, under og etter match! Vi sees!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 28 mar 11, 22:41

Opprinnelig postet av Kvam

Kjør på!

Å få hele stadion med på å hoppe og synge før kampstart ville vært MAGISK! La hele Norge få kjenne på hva Fredrikstad Stadion har å tilby før, under og etter match! Vi sees!

Gjerne mens matchen spilles også, syns du skal prøve på dette Rafn!
Eventuelt legge ut et ark på hver stol på hele stadion hvor du hadde skrevet at alle burde være med å hoppe så vi blir garantert seier, og i tillegg skrevet på en tekst.
Gjerne den sangen som brukes når alle på PH feltet skal hoppe.

Ole Ole Ole Ole Ole Ole Olå, ååååå syng for fredrikstad.
Shalalalala,shalalalala.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 29 mar 11, 00:50
Endret: 29 mar 11, 03:04
Endret av: madcow

Kan bli meget bra om vi får tilbake stemningen som en gang var. Er vel egentlig ikke så veldig for speaker som hauser opp publikum men om det er det vi trenger for å endelig få litt fart på supporterne igjen så syntes jeg det burde skje. =)

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 29 mar 11, 05:36
Speaker som illner opp publikum under selve matchen er flaut .. la meg slippe !

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 29 mar 11, 07:48

Opprinnelig postet av hedvalen
Speaker som illner opp publikum under selve matchen er flaut .. la meg slippe !

Enig, men det går an å plassere noen på hver av langsidene som kan dra dette i gang - gi dem et headset slik at de kan kommunisere så vil vi ganske sikkert ha trykk under hele kampen

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24