Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK drakter til barn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 24 mar 11, 19:01
Jeg har et halvt fotballag å fø på, og skulle gjerne kledd opp hele rekka til Vikingkampen 2.april. På Aristokraten koster årets drakt 600kr uansett størrelse, så det er utelukket. Noen som har en link til noen som leverer billigere Hong Kong varianter? Eller er det noen som har eldre drakter liggende, som poden har vokst ut av? Vi snakker unger fra 3-10 år. Gi lyd! Jeg betaler for å rydde klesskapet ditt!

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mar 11, 08:09

Plan B er kanskje å lage noen selv? Her kan du legge til tekst og bilder som du selv vil. Andre kan sikkert svare på om det går an å skrive hva man vil av tekst og bruk av bilder (FFK-relaterte logoer etc.). Blir i hvert fall betrakelig billigere, men går jo ikke akkurat til FFK kjøpesummen. Men den røde med hvite kanter er jo FFK-farger i hvert fall.

Har selv en drakt derfra som er 5-6 år gammel. Teksten sitter på fortsatt, men noe slitt er den etter mye bruk. Jeg hadde dog ikke noe FFK-relatert på den.

Har forresten hørt at ffksupporter.net gjør seg steinbra på disse! ;)


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 27 mar 11, 17:33

Er faktisk helt enig med deg at det er uaktuelt å kjøpe til disse prisene. Har 3 unger selv.

Synes dette er kritikkverdig og mener at det bør finnes alternativer til FFKs minste supportere. Halve prisen bør være mer enn nok.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3