Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 42 40

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 nov 11, 21:38

Da var Start nede, om som jeg har sagt i nesten hele år: Det ville ha holdt med tretti poeng. Start kan maks få 29 poeng nå, og det nest nederste laget har i grunn hele sesongen ligget an til å få under 30 poeng.

Men deilig å være mer enn akkurat sikret. Tre poeng i neste kamp og smurfene tar nok et tap så har vi akkurat 20 poeng mer enn dem!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 nov 11, 22:24


Jeg er også veldig glad for at vi ikke rykker ned iht gamle regler også (med kvallik) slik at vi kan si at denne seongen er bedre enn nedrykksesongen uavhengig av disse reglene


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 nov 11, 22:37

Gratulerer til Stabæk-fansen. Dere nådde akkurat det absolutte lavmål.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 11, 22:43

sånt bør slås hardt ned på... gi dem enda en bor som svir

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 21 nov 11, 04:34

Opprinnelig postet av Per Egil

Gratulerer til Stabæk-fansen. Dere nådde akkurat det absolutte lavmål.

Enig i at det er lavmål. Men det er jo langt ifra noen nazistiske sympatier som fremmes av supporterne, så jeg kan ikke se at de bør straffes på noen måte på bakgrunn av Hitler-greiene. At det er en sammenligning som er ufin, er derimot noe annet og kan gjerne se at de straffes for det.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 nov 11, 09:08

Opprinnelig postet av keiko99

sånt bør slås hardt ned på... gi dem enda en bor som svir

Tullprat. Greit nok at det er ufint å sammenligne en lokal pengekæll med en haug internasjonale topp-drittsekker, men det må faktisk være lov å være ufin uten å skulle bøtelegges for det. Stabæk-fansen har all grunn til å være forbanna på eierne av gymsalen, da disse har endret premissene for Stabæks bruk av den og generelt gjort ting mye vanskeligere for klubben.

Vi hadde også vært sinte om Værste AS plutselig krevde mange millioner ekstra årlig av FFK for å spille på stadion. Sammenligningen er ikke perfekt, for Stabæk har levd over evne på Fornebu, men tenk på følgende: Telenor Arena ville aldri sett dagens lys om det ikke hadde vært for fotballen. Reguleringen av området? Kommunen hadde neppe latt eierne bygge hallen om det ikke var fordi den var tenkt å være hele Bærums storstue for både fotball og annet gøy. Er det rart supporterne er sinna?

Javisst, sammenligningen med Gadaffi og Hitler er drøy. Men straffbar? Tull. Da kan vi like gjerne forby tilskuere å rope "dommerjævel", for å sammenligne dommeren med fanden selv er jo enda grovere enn å sammenligne noen med Der Führer.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 nov 11, 09:51

enig med deg og når jeg fikk tenkt meg om så var det klønete sagt av meg, men klubben der vil nok slite neste sessong

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 21 nov 11, 10:51

Tabellen sier noe om at vi ikke har hatt bare flyt denne sesongen.

Vi har sluppet inn 41 mål. Det samme som Odd Grenland.

De har scoret fire mål mer enn oss, og har 48 poeng på 4. plass.

Aalesund har scoret og sluppet inn færre enn oss. De har en målforskjell på -4, mens vi har -3. De har 40 poeng på 9. plass.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 nov 11, 12:32

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tabellen sier noe om at vi ikke har hatt bare flyt denne sesongen.

Vi har sluppet inn 41 mål. Det samme som Odd Grenland.

Men Odd slapp inn syv mot Rosenborg som jo ødelegger en del. Noe annet positivt er at Tromsø og FFK er de eneste to lagene som ikke har sluppet inn mer enn tre mål denne sesongen, ikke har vi tapt med mer enn to heller. Det viser jo at det ikke er så veldig mange justeringer til i positivt retning før det renner inn flere poeng.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 nov 11, 15:47

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tabellen sier noe om at vi ikke har hatt bare flyt denne sesongen.

Vi har sluppet inn 41 mål. Det samme som Odd Grenland.

Men Odd slapp inn syv mot Rosenborg som jo ødelegger en del. Noe annet positivt er at Tromsø og FFK er de eneste to lagene som ikke har sluppet inn mer enn tre mål denne sesongen, ikke har vi tapt med mer enn to heller. Det viser jo at det ikke er så veldig mange justeringer til i positivt retning før det renner inn flere poeng.

FFK har 14 tap, mange av dem føles nokså unødvendige og urettferdige. Tenk om halvparten av disse kampene hadde vært vendt til seier, da hadde FFK hatt 21 poeng mer, altså lagt på 56 poeng.

Det er ikke så langt opp, det er mye snakk om marginer.

Med et par rutinerte spillere inn, noen som kan dra med seg de lovende ungguttene, så kan det bli bra, særlig hvis stallen blir satt ganske tidlig i vinter, slik at man kan spille inn en ellever i god tid før seriestart.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 nov 11, 16:05

Opprinnelig postet av Tøfflus

Tullprat. Greit nok at det er ufint å sammenligne en lokal pengekæll med en haug internasjonale topp-drittsekker, men det må faktisk være lov å være ufin uten å skulle bøtelegges for det. Stabæk-fansen har all grunn til å være forbanna på eierne av gymsalen, da disse har endret premissene for Stabæks bruk av den og generelt gjort ting mye vanskeligere for klubben.

Vi hadde også vært sinte om Værste AS plutselig krevde mange millioner ekstra årlig av FFK for å spille på stadion. Sammenligningen er ikke perfekt, for Stabæk har levd over evne på Fornebu, men tenk på følgende: Telenor Arena ville aldri sett dagens lys om det ikke hadde vært for fotballen. Reguleringen av området? Kommunen hadde neppe latt eierne bygge hallen om det ikke var fordi den var tenkt å være hele Bærums storstue for både fotball og annet gøy. Er det rart supporterne er sinna?

Javisst, sammenligningen med Gadaffi og Hitler er drøy. Men straffbar? Tull. Da kan vi like gjerne forby tilskuere å rope "dommerjævel", for å sammenligne dommeren med fanden selv er jo enda grovere enn å sammenligne noen med Der Führer.

De burde droppa "sjekkboksene", nå minner det fryktelig mye om en drapstrussel.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 nov 11, 17:35
Endret: 21 nov 11, 17:40
Endret av: keiko99

NFF reagerer

 oi oi start da.. hva gjør dere ????  bøtelagt for «ulovlig» ansettelse av Mjelde

det var ingen god start på adecco fotballen

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 nov 11, 17:54

Mulig dette skulle ha vært i en LSK - FFK tråd, men LSK fikk to røde mot Brann. Noen som har oversikt over flere hos LSK som må stå over kampen mot oss?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 nov 11, 18:20

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av keiko99

Vi hadde også vært sinte om Værste AS plutselig krevde mange millioner ekstra årlig av FFK for å spille på stadion.

Nye Frstad Stadion er heldigvis en ren fotballstadion i motsetning til Telenor Arena som er en flerbruksarena. Allikevel tror jeg ikke Brynhildsen & co. ville kastet FFK ut av stadion i en tilsvarende situasjon, i min naivitet tror jeg Værstefolka har et for stort bankende hjerte for klubben til at det ville skje. (Det har de jo allerede bevist)

Det som er betenkelig når det gjelder Telenor Arena er at (penge)folkene og fotballfolkene bak hallen ikke hadde mer økonomisk innsikt og forhåndskalkyler, (kall det gjerne budsjett) at de kunne få den erkjennelsen at dette er, ja nettopp, et luftslott, dette kan ikke finansieres og driftes av fotballen (Stabæk) alene.

Hitler og det andre disse preburtale idiotene viste til er det en ting å si om, usmakelig.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 nov 11, 14:49

Haglund klar for Lillestrøm. Han har i første omgang undertegnet en toårskontrakt

Dermed må vi passe oss for "ny trener-effekt" i siste serierunde.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 nov 11, 18:28


Hipp hurra vi er kvitt Lustig (man må vel si at han har et navn som ikke passer)

Han havner i Celtic (som bosman også slik jeg forsto det)

KIlde er Aftenposten

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article215574.ece


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 24 nov 11, 21:31

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 nov 11, 21:57

Hadde byttet ut Myklebust med Mota, og da hadde dt laget gjort det bra! Kanskje litt offensiv midtbane.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 24 nov 11, 22:12

Ganske enig Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 nov 11, 17:42

Tomasz Sokolowski ble i dag enig med Brann

Ett bra kjøp av brann

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk



Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 42 40

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3