Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 41 av 42 41

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 nov 11, 10:08


Jeg er ikke like sikker vedr Soko fordi Viking gir han bort selv om han ikke er Bosman. Han var veldig god i Lyn, men har vært veldig skadeplaget etterpå. Det har blitt sagt at han har en sinnsyk lønn i Viking noe man kan forstå når man ser på at han var ønsket i veldig mange klubber og var Bosman. Jeg vil si at dette er en signering med stor risiko, men at en skadefri Soko i toppform vil forserke Brann vesentlig.

 

 

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 nov 11, 08:56
Endret: 28 nov 11, 11:02
Endret av: Tøfflus

Jaja, så klarte Mos å snappe toppscorertittelen, og RBK snappet bronsen etter at Sarp tok sin første seier siden mai. Smurfene kunne ikke funnet en bedre kamp å vinne, ganske nydelig å se Fagermo furte Cool like fullt fortjener Odd respekt for hvordan de har framstått etter ydmykelsen mot RBK.

Tromsøs sølv er deres andre av den valøren, forrige gang var i 1990. Spent på hvor lenge de får beholde Kara, og om én gammel TIL-storscorer (Årst) klarer å erstatte en annen (Rushfeldt). Mos skal vel tilbake til Oslo, med mindre næringslivet nordpå kan trylle fram nok millioner til å overtale både VIF og Mos selv.

Flere fine fyrer fra Tippeligaen som gir seg nå (Rushfeldt, Freddy dos Santos, Tommy Svindal Larsen).

Takk for i år, Tippeligaen. For å sitere en kjenning: Det er ingen god liga, men det er nå engang vår liga.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 nov 11, 15:51

Opprinnelig postet av Tøfflus
Tromsøs sølv er deres andre av den valøren, forrige gang var i 1990.

Snodig, jeg har trodd at de lå oppi der nesten hvert år de siste sesongene, men det var visst feil. To bronser har det kun blitt de siste femten årene i hvert fall (gadd ikke å gå lengre tilbake).


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 nov 11, 16:16

Opprinnelig postet av Arte et labore

Snodig, jeg har trodd at de lå oppi der nesten hvert år de siste sesongene, men det var visst feil. To bronser har det kun blitt de siste femten årene i hvert fall (gadd ikke å gå lengre tilbake).

Hadde du giddet, hadde du sett at de har vunnet bronse en gang før den perioden du sjekket også (dermed har de totalt tre). To sølv, tre bronse, og to kongepokaler, det er jo ikke verst for en klubb som ikke kom med på toppnivå før tidlig på 80-tallet. Tromsø har også vært imponerende stabile de siste årene. Etter at de berget plassen med et nødskrik i 2003 har de jevnt over prestert bra, og det er vel ingen grunn til å tippe at det skal gå så ille neste år heller. Men de kan nok glemme medalje om de ikke får sikret seg Mos.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 nov 11, 20:37

I Stabæk går jo alt lukt åt helvete, og nå mister de også sin gode trener Jörgen Lennartsson til Elfsborg.

Jeg tipper Stabæk rykker ned fra Tippeligaen neste sesong hvis det ikke skjer noe drastisk i positiv retning på bare noen få måneder. De kan risikere å miste stort sett hele laget sitt.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 nov 11, 20:56

Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg tipper Stabæk rykker ned fra Tippeligaen neste sesong hvis det ikke skjer noe drastisk i positiv retning på bare noen få måneder. De kan risikere å miste stort sett hele laget sitt.

Alle trodde jo det samme om Brann i år også, men det slår noen ganger positivt ut at alt ser mørkt ut og de har intet press.

Men svekket, det må de uansett bli og la oss nå endelig ta seks poeng fra det laget der neste sesong. De har ødelagt MYE for FFK de siste sesongene poengmessig. Håper at de går på trynet sportslig, i tillegg til at Sandnes Ulf neppe kommer til å ta mange poeng. Det gjør forhåpentligvis at FFK og Aune får all den arbeidsro de trenger neste sesong.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 nov 11, 21:21

Rafn til Lillestrøm

De er tidlig på hugget i stasjonsbyen, hadde håpet de snart skulle ta en pause i Tippeligaen, en permanent sådann.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 29 nov 11, 21:27

Opprinnelig postet av Arte et labore

Rafn til Lillestrøm

De er tidlig på hugget i stasjonsbyen, hadde håpet de snart skulle ta en pause i Tippeligaen, en permanent sådann.

Nå ble jeg ille NÆRVØS....Ikke kødd med oss...:-S


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 nov 11, 21:48

Opprinnelig postet av summarius
Nå ble jeg ille NÆRVØS....Ikke kødd med oss...:-S

Skrev jeg noe feil? ;)

Søker herved stilling i VG!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 11, 00:15

Se opp for LSK... mulig at dem blir sterke

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 30 nov 11, 01:25

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av summarius
Nå ble jeg ille NÆRVØS....Ikke kødd med oss...:-S

Skrev jeg noe feil? ;)

Søker herved stilling i VG!

eller f-b Tongue out


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 nov 11, 08:10


Æsj.. De har vist bra med penger, så det hjelper vel litt på å dra spillere i riktig (feil) retning..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 30 nov 11, 08:55

Opprinnelig postet av Welhaven


Æsj.. De har vist bra med penger, så det hjelper vel litt på å dra spillere i riktig (feil) retning..

Etter at Berg, type Per fikk viljen sin og de skubbet ut Berg, type Henning, har Berg, type Per blitt mer villig til å spytte kroner i kassa igjen. Det er ikke så fryktelig mange år siden Berg, type Per, strupet igjen krana fordi LSK-styret ikke lot ham bestemme så mye i klubben som han ønsket.

Høres det kjent ut?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 11, 15:36

To personer pågrepet i overgangssaken

Påtroppende generalsekretær Siem: – Det er ikke tvil om at fotballen har vært kreativ for å sikre seg spillere

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 des 11, 18:01

Veldig merklig at Stabæk får trolig Fair Play-plass inn i Europaligaen

Lars Iver Strand uten kontrakt og sliter med marerittskade    hvem tør og satse på han da ?

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 des 11, 08:53

Brann har henta en svensk spiller

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 des 11, 00:05

Opprinnelig postet av keiko99

Lars Iver Strand uten kontrakt og sliter med marerittskade    hvem tør og satse på han da ?

Det er 2 klubber som er intresert Wink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 des 11, 06:16

herre gud såppas Surprised

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 des 11, 17:55

Johan Andersson forlater Stabæk og drar til Lillestrøm. Ser ut som de gulsvarte får ren Stabækmidtbane neste år


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 des 11, 10:58

Etter det TV 2 Sporten erfarer vil Andersson få en årslønn på 1,8 millioner kroner pluss bonuser, noe som vil gjøre 28-åringen til en av klubbens best betalte spillere. Han har signert en treårskontrakt.

tror LSK skal sikte høyt opp.. dette kan være farlig om dem ikke lykkes

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...



Flat Trådet Nøstet
Side 41 av 42 41

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f