Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 42 6

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 apr 11, 22:47
Jeg ser helst at Tromsø vinner og bidrar til at Sogndal rykker ned og ikke vi.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 apr 11, 07:34

P

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg ser helst at Tromsø vinner og bidrar til at Sogndal rykker ned og ikke vi.

Pessimist eller realist? ;)

Tror nok med vårt homogene mannskap vil være på øvre halvdel av tabellen. Det er god stemning i gruppa, og unge, fremadstormende spillere som vil prestere hver uke. Skader og suspensjoner vil nok ødelegge litt for oss, men allikevel tror jeg vi er nærmere Tromsø enn Sogndal ved sesongslutt. Ergo, kanskje ikke så dumt med et Tromsø tap nå? :o

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 apr 11, 07:44

Opprinnelig postet av bateman

Jg rakk 2 omg...Som beskrives som et antiklimaks etter 3-3 i 1omg :p Er sterkt uenig med de som påstar at mange mål tilsvarer dårlig kvalitet. Det blir en altfor drastisk slutning på bakgrunn av én variabel. Hvorfor ikke tolke det dithen at vi har flere offensive lag i årets TL? Tenk hvis alle hadde spilt som trauste Viking!

 

Eller Tromsø. Huff. Jeg så 60 minutter av Tromsø - Start sist søndag og det var ikke gøy.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 apr 11, 09:10
Jeg er en realist, vi har laget som kom på 3. plass i adeccoen, med god kvallik og god sesongstart er vi på vei. Men vi er vedlig sårbare for skader/karantener og motgangen kan komme før vi aner. Å hause opp med å snakke om "avstand til serieleder" eller "vi skal styre kampen mot Rosenborg" skaper helt urealisteiske forventninger som igjen gir høye skyldre på spillerne våre og hets fra tribunen, slik vi har slitt med så mange ganger før. Jeg etterlyser edrulighet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 apr 11, 10:36

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er en realist, vi har laget som kom på 3. plass i adeccoen, med god kvallik og god sesongstart er vi på vei. Men vi er vedlig sårbare for skader/karantener og motgangen kan komme før vi aner. Å hause opp med å snakke om "avstand til serieleder" eller "vi skal styre kampen mot Rosenborg" skaper helt urealisteiske forventninger som igjen gir høye skyldre på spillerne våre og hets fra tribunen, slik vi har slitt med så mange ganger før. Jeg etterlyser edrulighet.

Enig i dette. Personlig har jeg lagt forventningene på "slippe den verste nedrykksstriden" - klarer vi det er jeg fornøyd med sesongen. Vi har slett ingen bred stall, vi har en del unge folk som naturligvis vil variere i prestasjonene, men vi har fått en positiv sesongstart.

Styre kampen mot RBK kan det hende vi kan gjøre, men å forvente det - enn si kreve det - det har ingen hensikt utover å gi spillerne høye skuldre forut for en kamp hhvor vi har alt å tjene på det motsatte. Vi er nyopprykket, RBK er regjerende seriemester ... vinner vi, blir jeg kjempeglad, og finner fram konjakken. Jeg trekker definitivt ikke på skuldrene, sier "bra, men det skulle bare mangle" og tar et glass melk.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 apr 11, 11:33
Jeg er glad for å se at jeg ikke er alene om disse synspunktene

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 apr 11, 11:39

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er en realist, vi har laget som kom på 3. plass i adeccoen, med god kvallik og god sesongstart er vi på vei. Men vi er vedlig sårbare for skader/karantener og motgangen kan komme før vi aner. Å hause opp med å snakke om "avstand til serieleder" eller "vi skal styre kampen mot Rosenborg" skaper helt urealisteiske forventninger som igjen gir høye skyldre på spillerne våre og hets fra tribunen, slik vi har slitt med så mange ganger før. Jeg etterlyser edrulighet.

enig med dere begge i synspunktene som kommer fram her.. :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 apr 11, 14:11

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er glad for å se at jeg ikke er alene om disse synspunktene

Jeg er selvsagt helt enig jeg også. Smile


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 apr 11, 17:17

Start vant 4-0 over viking... viking ett topp lag ?????

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 apr 11, 17:59
Opprinnelig postet av keiko99

Start vant 4-0 over viking... viking ett topp lag ?????

 

Husk at Viking slo oss hjemme nå da kjekkas ;)

---------------------------

Heia FFK


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 apr 11, 19:36

Opprinnelig postet av Lex
Opprinnelig postet av keiko99

Start vant 4-0 over viking... viking ett topp lag ?????

 

Husk at Viking slo oss hjemme nå da kjekkas ;)

 

På et sleivspark mener du ?

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 apr 11, 20:34

FFK er ikke noe topp lag lex så jeg forstår at viking slo oss, men etter det har ikke viking akkurat vunnet så mye mere Wink

så jeg skjønner ikke helt svaret ditt lex Wink

start hadde dommeren med seg da hehe..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 17 apr 11, 09:28

Dagens 18:00-kamper:

Odd - AaFK. Fagermo mot Rekdal, eller det store surpomp-slaget. Håper ddet høljer med kort og at trenerne slåss etter kampen.

Godset - Særp: Tror smurfene får det omtrent på samme måten som de gjorde mot Haugesund.

Sogndal - TIL: Lukter kanskje uavgjort her? Sogndal har null poeng og trenger desperat å komme i gang, TIL har fremstått nokså solide, men er kanskje fornøyde med U borte.

Molde - Stabæk: Dette er nok førstevalget av de fire kampene, for her har vi to lag som besitter kvalitet, men presterer ujevnt, og begge har vært involvert i sjanserike kamper hittil. Man begynner nok å bli utålmodige etter seier i Rosenes by nå ...

I hovedkampen klokka 20 holder jeg hjemmelaget som knappe favoritter. LSK svinger voldsomt, VIF var gode (dog ikke imponerende) i de to første kampene og var uheldige som ikke scoret først mot Stabæk.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 apr 11, 11:56

Liker at Viking taper, traust drittlag uten spillestil. Jeg tror Godset tar Særp relativt greit, bortsett fra det helt åpent.

Lsk har scoret 12 mål på 2 bortekamper og må til nå defineres som ligaens beste kontringslag. I 0-7 kampen på "Sensation White Stadium" hadde Stabæk mer ball position!De kan fort ta Enga som vil styre kampen, mens Lsk vil kontre med Ujah og co.

Håper Sogndal kan bidra til at ingen lag stikker ifra (les Tromsø).

Odd-aafk er relativt uinteressant kamp. Tipper HU. Fagermo er den største tulllingen i norsk fotball, foran Ivar Hoff (!)

Molde-Stabæk, der holder jeg en knapp på Molde. De har sett spennende ut i seriestarten, men fått dårlig betalt. Men midtbanen med Berg Hestad, Hoseth, Thioune og Wolf Eikrem kan bli landets beste (om det ikke er det allerede). Angan scorer noen mål, men bidrar kun med offside ellers.

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 apr 11, 17:36
Endret: 17 apr 11, 18:00
Endret av: hasse33

Ser litt på 08.... nesten ikke vært over egen banehalvdel i løpet av de første 30 minutter. Det virker som alt skal innom Hoås og spillet blir ganske statisk.

Bør vel ikke ta opp diskusjonen om Hoas og landslagsplass etter det han har vist  i første omgang

Edit:

God kommentar fra Godset trener på spm fra intervjuer: Hva synes du om gjestene fra Sarpsborg. Svar: Dem er gode i Ishockey


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 apr 11, 17:58
Endret: 17 apr 11, 18:09
Endret av: RG

Ser også på godset vs 08, Hoås har hatt 7 touch på ballen.

Han er ikke noe landslagsemne.

Godset vil ha sarpsborg hver søndag synger dem, hehehe

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 apr 11, 18:02

Men se på de lagene 08 har møtt. Molde på et ganske bra tidspunkt, haugesund(blir ikke skremt av dem) og Songdal(har tapt alt som er hittil). Nå møter de et tippeliga lag, som er sammkjørte, ja mode er et tl, men ikke sammkjørte.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 apr 11, 19:02

5 - 2 og særpingene er nede på jorda igjen... deilig ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 17 apr 11, 19:38

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dagens 18:00-kamper:

Odd - AaFK. Fagermo mot Rekdal, eller det store surpomp-slaget. Håper ddet høljer med kort og at trenerne slåss etter kampen.

Godset - Særp: Tror smurfene får det omtrent på samme måten som de gjorde mot Haugesund.

Sogndal - TIL: Lukter kanskje uavgjort her? Sogndal har null poeng og trenger desperat å komme i gang, TIL har fremstått nokså solide, men er kanskje fornøyde med U borte.

Molde - Stabæk: Dette er nok førstevalget av de fire kampene, for her har vi to lag som besitter kvalitet, men presterer ujevnt, og begge har vært involvert i sjanserike kamper hittil. Man begynner nok å bli utålmodige etter seier i Rosenes by nå ...

Hmmm, jeg synes jeg traff ganske bra i kveld. Nå har jeg riktignok ikke sett om det var slåssing i Skien, men etter måten AaFKs første mål kom på, skulle det ikke forbause meg Cool Jeg angrer ikke på at jeg valgte å se Molde - Stabæk. Åpen og morsom kamp.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 17 apr 11, 20:02
Jeg håper for din del at du tippet. Kunne vel ikke truffet særlig bedre med analysen :)

---------------------------

Kråkerøy



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 42 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f