Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs nettbutikk - aristokraten.no

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 21 mar 11, 23:58

Opprinnelig postet av Flisa

Hei MR.T

Siden FFK tydelgvis ikke har en sosial medie profil som bygger på tosidig kommunikasjon spør jeg deg heller direkte:

Hva mener du med dette at vi ikke har en sosial medieprofil?

Opprinnelig postet av Flisa

Når vil årets bortedrakt være for salg? Vil årets keeperdrakt kunne bestilles i rød? Rød og Hvit er FFK, ikke Grønn og Svart... :)

Det er ikke noen årets bortedrakt. De bruker det samme settet som er fra i fjor. Ut fra det jeg har forstått kommer den da ikke til salgs.
Keeperdrakten er noe som det sjekkes om vi kan få til. Det er nok ikke noe vi tar inn for å ha på lager, men noe som vil bli bestillingsvare.
Når vi får svar fra Umbro kommer vi tilbake med mer info.

Opprinnelig postet av Flisa

Forøvrig ser nettbutikken bedre ut! 

Takk :)

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 22 mar 11, 05:18
En ting er ivertfall sikkert ! Det at dere har klistret store umbro logoer over supporterklærne deres gjør at produktet blir langt mindre interesangt for veldig mange !!

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 mar 11, 08:50
Endret: 22 mar 11, 08:54
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av Flisa

Hei MR.T

Siden FFK tydelgvis ikke har en sosial medie profil som bygger på tosidig kommunikasjon spør jeg deg heller direkte:

Hva mener du med dette at vi ikke har en sosial medieprofil?

Opprinnelig postet av Flisa

Når vil årets bortedrakt være for salg? Vil årets keeperdrakt kunne bestilles i rød? Rød og Hvit er FFK, ikke Grønn og Svart... :)

Det er ikke noen årets bortedrakt. De bruker det samme settet som er fra i fjor. Ut fra det jeg har forstått kommer den da ikke til salgs.
Keeperdrakten er noe som det sjekkes om vi kan få til. Det er nok ikke noe vi tar inn for å ha på lager, men noe som vil bli bestillingsvare.
Når vi får svar fra Umbro kommer vi tilbake med mer info.

Er jo helt greit at man benytter seg av fjorårets draktsett men synd at man ikke kjøper inn for salg. Tror man kanskje vil tape noe salg av dette da svært få mennesker kjøper to hjemmedrakter to år på rad. Personlig bytter jeg mellom hjemme og bortedrakta, men skal selvfølgelig kjøpe årets drakt også! :) 

Men håper informasjon om keeperdrakta, og at den kan bestilles i rød kommer snarest slik at denne kan anskaffes ikke for langt ut i sesongen.

Forøvrig sa jeg aldri at dere ikke hadde en sosial medieprofil. Det har dere, problemet er heller at dere har lagt dere på null dialog. Altså ingen tosidig kommunikasjon utover statusfeltet. Personlig har jeg flere spørsmål som er stillt både på vegg, og i kommentarfelt under relaterte saker uten å få noen som helst tilbakemelding (som feks spørsmålet mitt over). Det er også mange andre eksempler hvor folk både kommer med kritikk, ros, tilbakemeldinger, og ikke minst viktige spørsmål som desverre står helt ubesvart. Spesiellt er det når man benytter statusfeltet til feks "Hva synes du om årets drakt?" og folk kommer med tilbakemeldinger, og spørsmål uten mer respons.

Dette er jo helt greit å kjøre denne formen for en sidig kommunikasjon, selvom det er noe uheldig i en folkelig klubb som trenger engasjement. Men da synes jeg det er greit at man skriver dette i informasjon fanen at alle spørsmål bør rettes via www.fredrikstadfk.no :) Slik det er nå står spørsmål ubesvarte og skaper noe frustrasjon. 

Ser at man absolutt ikke har ressurser innad i administrasjonen til å følge sosiale medier, men det finnes mange løsninger som er svært gode.

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 27 mar 11, 18:07

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=14154

Dette bør vel dere også se på synes jeg !!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 03 apr 11, 16:59

Mr. T - Har du hørt noe mer iforhold til kjøp av keeperdrakt? 

Forøvrig er det glimrende å vite at vi også er orange i tillegg - hvitt, svart, orange, og grønt er FFK tydeligvis, hvor er den røde keeperdrakta blitt av? :)

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 03 apr 11, 20:06

Keeper drakta til Lasse er direkte stygg, den oransje asså, den er klin lik borte drakta til sarp 08 og det bør være et KRAV fra folket om at den kastet eller brennes og ikke blir tatt i bruk igjen !!!!!!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jul 11, 21:06

Var innom nettbuttiken for fatter kunne tenkt seg en ffk hette genser.Utvalget var mildt sagt elendig på siden.fant en genser bare og det var ikke hettegenser!. Vet noen om andre steder man får kjøpt el har de mer utvalg i butikken en på nette? Ble veldig skuffet av å se hva de hadde på nette.Det er jo så og si ingenting der!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 jul 11, 23:15

Opprinnelig postet av kjell-H

Var innom nettbuttiken for fatter kunne tenkt seg en ffk hette genser.Utvalget var mildt sagt elendig på siden.fant en genser bare og det var ikke hettegenser!. Vet noen om andre steder man får kjøpt el har de mer utvalg i butikken en på nette? Ble veldig skuffet av å se hva de hadde på nette.Det er jo så og si ingenting der!

Les ( vist du gidder hele tråden) så er det unnskyldninger på unnskyldninger og ikke en piss blir gjort for og forbedre, nettsalget kan bare legge ned, tragisk hele greia fra A til Å !!!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 jul 11, 00:58

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av kjell-H

Var innom nettbuttiken for fatter kunne tenkt seg en ffk hette genser.Utvalget var mildt sagt elendig på siden.fant en genser bare og det var ikke hettegenser!. Vet noen om andre steder man får kjøpt el har de mer utvalg i butikken en på nette? Ble veldig skuffet av å se hva de hadde på nette.Det er jo så og si ingenting der!

Les ( vist du gidder hele tråden) så er det unnskyldninger på unnskyldninger og ikke en piss blir gjort for og forbedre, nettsalget kan bare legge ned, tragisk hele greia fra A til Å !!!!

Synes det er synd at de ikke har mere utvalg en det de har hvis man tenker på hvor mange supportere FFK har der ute.Jeg fant en genser bare og de hadde ikke str til fatter der engang. Hadde vært litt fint med hvertfall par forskjellige hettegensere å velge mellom der!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 20 jul 11, 09:06

Litt sånn halveis off-topic: Hva har skjedd med Aristokraten på Kråkerøy? Hele butikken var jo tom og under oppussing eller noe..


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 20 jul 11, 09:52

Opprinnelig postet av oleoleole

Litt sånn halveis off-topic: Hva har skjedd med Aristokraten på Kråkerøy? Hele butikken var jo tom og under oppussing eller noe..

Jeg skulle handle siden jeg kun er i byen på kampdager, men butikken i Torvbyen var stengt og det så ut  til at den på Kråkerøy er avsluttet. Vi trenger en supporterbutikk Mr. T.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 jul 11, 10:28

Aristokraten både på nett og i butikk en en stor vits.

FFK taper tusenvis av kroner fordi man ikke er villige til å satse på dette. Bare masse rævva unnskyldninger hele tiden.

Personlig gidder jeg ikke å surre rundt inne på nettet lengre, rett og slett fordi sidene er dårlige og utvalget suger.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 jul 11, 11:17

Opprinnelig postet av Plankekæll

Aristokraten både på nett og i butikk en en stor vits.

FFK taper tusenvis av kroner fordi man ikke er villige til å satse på dette. Bare masse rævva unnskyldninger hele tiden.

Personlig gidder jeg ikke å surre rundt inne på nettet lengre, rett og slett fordi sidene er dårlige og utvalget suger.

 

De prøvde jo å satse litt da med den sjappa på kråkerøy men den gikk jo med dundrende underskudd hvis jeg ikke tar helt feil. Kanskje prøve å starte litt på nytt med å bygge opp en god nettsjappe få den til å gå bra så kanskje finne noen bra lokaler og da ikke på kråkerøy da Fredrikstad folk er ekstremt late når det kommer til å gå rundt i byn

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 jul 11, 12:35

Hva med å finne seg et fint lite lokale oppe ved Dikeveien? Der er jo folk helt ville.. Eller satse på butikken i Torvbyen og kutte ut den ved gangbroa.. Bare forslag.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 jul 11, 13:40

Legg butikken på stadion, ser det funker utmerket hos flere andre jeg har vært hos i andre land,

  feks i FCK ligger butikken på gateplan og det er stappa fult på kampdager hvor masse blir solgt,

dem har og trykkemaskin som de trykker navn og nummer mens du venter.

Utvalget er overveldende og du går ikke ut derfra tomhendt igjen for og si det sånn.

Legge den 4-5 km unna stadion blir feil i mine øyne.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 jul 11, 14:03

Opprinnelig postet av RG

Legg butikken på stadion, ser det funker utmerket hos flere andre jeg har vært hos i andre land,

  feks i FCK ligger butikken på gateplan og det er stappa fult på kampdager hvor masse blir solgt,

dem har og trykkemaskin som de trykker navn og nummer mens du venter.

Utvalget er overveldende og du går ikke ut derfra tomhendt igjen for og si det sånn.

Legge den 4-5 km unna stadion blir feil i mine øyne.

I en hvilken som helst annen by ja men ikke fr.stad. Folk her er ekstremt late av en eller annen merkelig grunn. Legger man den til stadion vil den kun ha salg på kampdager. Dikeveien vil nok funke bra ja selv om jeg er helt enig med deg ang å legge den for langt vekk fra stadion.

Se bare bråket som ble når det ble snakk om å fjerne noen av p plassene i sentrum etter at det nye fjellet kom. Var jo krise å måtte gå 300 meter ekstra hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 jul 11, 14:20

Ser dine synspunkter og høyner med at det kommer bank og rema 1000 under stadioen,

stort parkeringshus under matta er det og :-)

Synes det er trist og gå inn på nettet og sjekke om det er noe nytt jeg vil ha, for det er INGENTING.

Så da blir det til at jeg må handle på kampdag siden jeg ikke bor i fredrikstad.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 jul 11, 17:45

Opprinnelig postet av RG

Legg butikken på stadion, ser det funker utmerket hos flere andre jeg har vært hos i andre land,

 

De hadde den jo i stupetårnet ved gangbrua. Det er likegodt som på stadion i og med at på den tiden så måtte de aller fleste over gangbrua for å komme på kamp. Likevel gikk det elendig. De har også prøvd å selge supporterutstyr utenfor stadion, men det har de også sluttet med, mest sannsynlig fordi salget ble for dårlig.

Jeg tror faktisk at markedet er mettet når det gjelder FFK effekter. Ihvertfall så mettet at det ikke vil lønne seg med noen stor satsing på området. Greit at Aristokraten gikk med bra overskudd mens det lå på torget, men det var på en tid hvor det var stor oppgang i interessen og nesten ingen hadde noe særlig med FFK effekter fra før av.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 jul 11, 22:21

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av RG

Legg butikken på stadion, ser det funker utmerket hos flere andre jeg har vært hos i andre land,

 

De hadde den jo i stupetårnet ved gangbrua. Det er likegodt som på stadion i og med at på den tiden så måtte de aller fleste over gangbrua for å komme på kamp. Likevel gikk det elendig. De har også prøvd å selge supporterutstyr utenfor stadion, men det har de også sluttet med, mest sannsynlig fordi salget ble for dårlig.

Jeg tror faktisk at markedet er mettet når det gjelder FFK effekter. Ihvertfall så mettet at det ikke vil lønne seg med noen stor satsing på området. Greit at Aristokraten gikk med bra overskudd mens det lå på torget, men det var på en tid hvor det var stor oppgang i interessen og nesten ingen hadde noe særlig med FFK effekter fra før av.

Ok.Da forstår jeg hvorfor ene butikken er stengt. Men er det da ikke en ide å hel satse litt mer på nettbutikk med en god del mer utvalg som de kan ta opp på bestilling istedet for å måtte sitte på et stort lager de ikke får solgt?De kan vell ikke tape så mye på å selge over nett? Om jeg så må vente over 1mnd for en genser jeg har bestillt på nette for den må bestilles så gjør jeg jo gladlig detSmile Forstår du hva jeg mener? Hehe.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 30 jul 11, 01:17

Mulig noen har sagt dette tidligere;

Vi var i trondheim i helga, til tross for at rbk-ffk var avlyst. Vi hadde med oss en rbk supporter på turen, så det falt oss naturlig og besøke Lerkendal og rbk-sjappa. Må jo si jeg er over middels imponert over hva de har av supporterartikler. Her har Aristokraten mye å lære. :)

http://www.rbk-shop.no/

 

:)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24