Husk meg
Brukernavn
Passord

Etzaz Hussain (18) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 17 mar 11, 14:24

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av thorsen
 En Engaspiller TIL som gjør sukse i FFK hadde vært supert! :- )

:) La til litt

Hehe.. Bra Smile

Uansett så kom karen gratis, så eneste klubben risikerer er lønnsutgiftene. Med hans historie med landslag og uniteds-akademi så er det lett verdt det! Dette en knallsignering av FFK. Enda mer skryt til Jonsson!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 17 mar 11, 14:34

Er vel ikke ukjent i fotball-Norge at mister Andresen ikke er den letteste å ha med og gjøre?

Uansett, for en super signering. Må hive meg på dette med hva Jocke og Co har fått til av signeringer i år. Masse gode spillere, og som en siste gave får vi inn denne karen.

Får se hvor lenge bygda på den andre siden kan leve på Onkel Høili-kommentarer og slikt nå.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 mar 11, 14:36

Har lest litt på klanen.no nå. De fleste inne på forumet der er mildt sagt forbannet at vålerenga har kvittet seg med Hussain da de mener han er en veldig stort talent.Fler sier at han har dårlige holdninger men en sier at han har sikkre skilder på at problemet var Martin andressen og hussain sammen.Jeg er ikke redd for at Hussain skal ha dårlige holdninger i ffk.FFK hentet Horn så de vet nok hva de gjør!Blir spennende å se Hussain på banenSmile

Ifra klanen.no:

Har hørt fra relativt sikre kilder at han hadde samarbeidsproblemer med Martin!

 

Er ikke noe poeng å spekulere hva som er årsaken så lenge han forhåpenligvis oppfører seg bra i fredrikstadSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 17 mar 11, 14:39

Kvalitet!


Blir veldig spennende å se han bidra offensivt for FFK Wink

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


rhesusbarnet

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 13

Lagt til: 17 mar 11, 14:42

http://www.dagbladet.no/2011/01/24/sport/morten_p/blogg/dagbok/kommentator/15177069/

Morten P i Dagbladet liker iallefall vår nye spiller. :)

---------------------------

"Whoever invented soccer should be worshipped as a God"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 mar 11, 14:51

Jeg tolker det er dårlig kommunikasjon som kan ha vært årsaken til "bruddet". Spilleren selv sammenlikner Enga og TL med Manu's reservelag og forventer endel spilletid, mens Andresen i et annet intervju siteres på at han er en fremtidens mann og kan ikke bekrefte om han er A-lagsspiller eller ei denne sesongen.

Når han da velger FFK tyder det på at vi har fått status som en klubb som dyrker frem talenter ved å gi de tid og ro, og ikke minst tillit. FFK skal være et bra springbrett til en større liga for unge, lovende spillere. Det var den modellen TKK prøvde å innføre i sin tid. Et drømmescenario hadde vært TKK og Jokke på nye scouting oppdrag ilag :o)

Godt jobbet FFK, men tror nok de samtidig har "folkets spiller" i kikkerten fremdeles. Det er ikke penger der nå, men brått slår Høili til igjen, you never know!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 17 mar 11, 17:08

Han ha nok alle forutsetninger for å bli god. Dette lover bra. Regner med FFK har pratet med gutten om dette før de signerte ham. Som det kan se ut har han mistet muligheten i 2 gode klubber. Noen ganger kan man selv være sin værste fiende.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 17 mar 11, 13:47

Detter er heeelt sykt! Nok den siste spilleren jeg tenkte på da han muligens er det største talentet i Norge etter Qaka, i tillegg til at han nettopp har signert for Enga. 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 17 mar 11, 13:48

Hvordan fungerer dette i forhold til antall signeringer innenfor kort tid? Dette blir jo hans 3dje klubb på ytterst kort tid

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340