Husk meg
Brukernavn
Passord

Etzaz Hussain (18) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 mar 11, 05:25

Grunnen til at FFK trekker til seg spennende er ikke bare Jocke sin fortjeneste, selv om han selvsagt har gjort en bra jobb.

Men, hovedgrunnen er nok Tarik, han er trekkplastret til forsterkningene. Hadde ikke han vært her, så tror jeg ikke at vi hadde hatt alle de vi har nå.

Hva mener dere om det?


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 18 mar 11, 07:05

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Kai Karate

Store holdningsproblemer..

Hva baserer du det på? Han får de beste skussmål fra landslagsledelsen. Herjer på 92-laget, selv om han er 93-modell.

I forumtråden virker det som om folk bare trekker slutningen om holdningsproblemer ut ifra løse luften basert på at han har forlatt Vålerenga...

Er det noen som vet noe konkret?

 

Dette er basert på sikre kilder! Og det er ikke sånn at folk i enga ikke snakker med folk i FFK. Med andre ord er FFK klar over dette og er villig til å satse. Gutten er et stort talent og har alle muligheter til å lykkes.. La oss håpe det skjer!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mar 11, 07:16

Opprinnelig postet av Kai Karate

Dette er basert på sikre kilder!

I så fall kan du vel konkret fortelle hva som har skjedd? Hva har han gjort som tilsier at han har et holdningsproblem?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 18 mar 11, 07:48

Opprinnelig postet av Holters

I så fall kan du vel konkret fortelle hva som har skjedd? Hva har han gjort som tilsier at han har et holdningsproblem?

 

Beklager sene svar, holder på med litt andre ting ved siden av å sitte på forumet her..Smile

 

Mr. Hussain hadde null respekt for trenere og ledere. Mente han selv var helt utlært som fotballspiller og nektet å ta til seg noe som helst fra treneren. Når han i tillegg er arrogant og overlegen ender dette med gnisninger (hjelper ikke at treneren heter Martin Andresen heller). Ble sendt ned for å trene med rekruttlaget over en periode for å se om det var bedring å spore, dette skjedde ikke og kontrakten ble revet i filler..


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 mar 11, 07:53
Opprinnelig postet av Kai Karate

Opprinnelig postet av Holters

I så fall kan du vel konkret fortelle hva som har skjedd? Hva har han gjort som tilsier at han har et holdningsproblem?

 

Beklager sene svar, holder på med litt andre ting ved siden av å sitte på forumet her..Smile

 

Mr. Hussain hadde null respekt for trenere og ledere. Mente han selv var helt utlært som fotballspiller og nektet å ta til seg noe som helst fra treneren. Når han i tillegg er arrogant og overlegen ender dette med gnisninger (hjelper ikke at treneren heter Martin Andresen heller). Ble sendt ned for å trene med rekruttlaget over en periode for å se om det var bedring å spore, dette skjedde ikke og kontrakten ble revet i filler..

Hva du vet ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 18 mar 11, 08:11
Offensiv midtbane eller hengende spiss. Tydelig at han er tiltenkt Borges sin rolle i FFK, enten nå(hvis han virkelig overbeviser) eller i august.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 18 mar 11, 08:48

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
 Hva du vet ?

 

Noe du vet?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 18 mar 11, 09:14

Nå hadde vel ikke "kontrakten blitt revet i filler" om ikke begge parter var enige? Dermed kan det vel være noe mer nyansert?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 18 mar 11, 09:30

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Nå hadde vel ikke "kontrakten blitt revet i filler" om ikke begge parter var enige? Dermed kan det vel være noe mer nyansert?

 

"Revet i filler" var nok ikke helt bokstavelig, de ble selvfølgelig enig om å avslutte forholdet! Noen som vet om Molde var interessert i denne spilleren, Solskjær burde vel ha førstehåndsinformasjon om han?

 

Uansett, mange spillere som har blitt temmet opp igjennom årene så er ikke umulig å klare det med Hussain heller.. At han er et stort fotballtalent er det ingen tvil om og hvis han slår ut i full blomst så er det ingenting som er bedre enn det.. Det er vel også lettere å komme inn på denn sentrale midtbanen til FFK i forhold til Vålerenega per dags dato!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 18 mar 11, 10:05

Syns vi på dette forumet skal legge alle spørsmål om hvorvidt han har holdningsproblemer eller ei til side. Vi bør rett og slett som supportere la gutten starte med blanke ark. Det var mange som tvilte på Horn også og jeg mener at han har vist seg som en viktig tilvekst. Jeg gleder meg vanvittig over at FFK har klart å få Etzaz og føler meg rimelig sikker på at Jocke har fått vite det som var nødvenig og vite, spesielt da Ruud Tveter har vokst opp med gutten. 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 mar 11, 10:13

En ting jeg lurer på oppi det hele her, er om hvilke salgsklausuler VIF har fått, om de har fått noen. Arbeidsvansker eller ei, er gutten et talent, og de har gitt han fra seg gratis, så ville man vel ha lagt inn litt ekstra prosenter, ala Hereveen og Tarik.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 mar 11, 10:14
Endret: 18 mar 11, 10:15
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av ffkmats

 Det var mange som tvilte på Horn også og jeg mener at han har vist seg som en viktig tilvekst.

Det er en vesentlig forskjell på de sakene og det er at når det gjaldt Horn så var "problemene" hans ute i offentligheten og ingen hemmelighet. Da er det også lettere å gi vedkommende støtte.

Når det gjelder Etzaz synes jeg det er ganske naturlig at det kommer spekulasjoner når det triss alt bare er to måneder siden han kom til Enga og han blir regnet som et så stort talent som han blir. Det må da også være lov å stille spørsmålstegn ved hva som har hendt.

Men selvfølgelig skal gutten få støtte.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 18 mar 11, 10:33

Opprinnelig postet av Rey

Det er en vesentlig forskjell på de sakene og det er at når det gjaldt Horn så var "problemene" hans ute i offentligheten og ingen hemmelighet. 

Når det gjelder Etzaz synes jeg det er ganske naturlig at det kommer spekulasjoner når det triss alt bare er to måneder siden han kom til Enga og han blir regnet som et så stort talent som han blir. Det må da også være lov å stille spørsmålstegn ved hva som har hendt.

Enig i at det er forskjell på de to sakene hver for seg, men fellesnevneren er at utgangspunktet til gutta blir så vanskelig. Når en supporter som ikke kjenner gutten leser forumene her så vil det stempelet sitte i hodet og det er litt synd når ingen av oss egentlig har sett det selv. Og Fredrikstad er såppass intimt at folk kommer til å se det selv dersom det stemmer, og da er det mer naturlig at diskusjonen kommer da. Jeg har selv hatt spørsmålene og jeg skjønner at de kommer, men jeg håper allikevel at folk velger å starte med blanke ark og da glede seg over tilveksten.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 mar 11, 11:41

VIF-sjefen avslører bakgrunnen for Etzaz Hussains overraskende klubbskifte.

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/andresen-om-hussain-var-helt-uenig-i-planen-vaar-3446189.html

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 mar 11, 12:13

Sån jeg forstår det på Martin, så hadde Vålerenga planer over tid for han og han ville spille TL nå.

Den muligheten får han sikkert i FFK Wink

Så får vi håpe på at TFA og han blir enige om planen hans Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mar 11, 12:14

Opprinnelig postet av Kai Karate
Noen som vet om Molde var interessert i denne spilleren, Solskjær burde vel ha førstehåndsinformasjon om han?

Det var mange klubber som ville ham ham (fem eller noe sånt), men Hussain ville til oss.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mar 11, 12:23
Endret: 18 mar 11, 12:33
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Patrioten

Men, hovedgrunnen er nok Tarik, han er trekkplastret til forsterkningene. Hadde ikke han vært her, så tror jeg ikke at vi hadde hatt alle de vi har nå.

Det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Selvsagt er det Jonsson & Co, og linjen de har lagt seg på, som skal ha æren for disse forsterkningene.

Jørgen Horn, Alexander Ruud Tveter og Cristian Gamboa var klare for FFK lenge før Tarik kom til klubben. I tillegg arbeidet man allerede i fjor sommer med Mads Hansen, mens Mjøndalen sa nei, og han ble klar ei drøy uke etter Tarik. Khalifa Jabbie hadde nok ingen villeste verdens anelse om hvem Tarik var.

Å gi Tarik æren for disse forsterkningen er i beste fall totalt skivebom.

Den eneste spilleren som har ankommet etter Tarik, og som kan ha ilagt dette noe verdi, er altså Hussain... Men for ham var det kanskje viktigere at vi har signert Ruud Tveter, da begge er fra Langhus, og har spilt sammen på guttelag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mar 11, 12:28

Opprinnelig postet av Plankehue

Den muligheten får han sikkert i FFK Wink

Hussain er nok ikke tiltenkt en plass i starteleveren, men vil være en signering med tanke på fremtiden. Konkurransen sentralt hos oss er jo langt mindre enn hos Vålerenga, der de har Singh, Hæstad, Fellah, Zajić, Strand, Ogude, Berre, Qaka...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 mar 11, 11:38

Er gutten spilleklar til FFK-Viking på lørdag?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mar 11, 16:42
Imponerer han på treningen?


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24