Husk meg
Brukernavn
Passord

1. serierunde - Aafk - FFK. Man. 21 mars kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 21 mar 11, 12:15

http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_og_Romsdal/%C3%85lesund/%C3%85lesund/time_for_time.html

Stiv kuling, 8 grader og regn er meldt under kamp. Det innbyr jo ikke akkurat til festfotball..

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 21 mar 11, 13:06
Nervøs!!!!!!!! Våkna i 4 - tida i morges (natt) og tenkte: Fotball! Hvordan skal dette gå? Håper på minst 3 - 0 seier til vårt fortreffelige lag.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 mar 11, 13:07

Gått rundt og tenkt på denne kampen altfor lenge. Bring it on! Cool


daggad

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 apr 09
Innlegg: 3

Lagt til: 21 mar 11, 13:42
Hei FFK'ere og velkommen tilbake til TL. Det er helt klart her dere skal være og hører hjemme ! Det blir en spennende kamp i kveld som dere skriver. To lag som det er klin umulig å forutsi styrkeforholdene til pr i dag. Vi har som dere vet mistet Arneng, Aarøy og Lindegaard. De to siste er nok mest savnet men samtidig har laget tidvis vært gode i treningskampene. Resultatene øvrig i runden bortsett fra Tromsø og Godset har jo vært helt ville og dette kan nok også bli rart i dag her oppe. Været består av kuling, regn og rundt 5 grader. Helt normalt året rundt her oppe.. Jeg tipper på et sted mellom 5-0 og 0-5

---------------------------

Aafk supporter


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 mar 11, 13:49

En helt åpen kamp, men har troa på at det bikker i retning 0-5 fremfor 5-0 ;) Synd hvis Valencia mangler, han har vært drivende god i vinter med flere klasseinnlegg. Men krise er det ikke ettersom vi har meget god bredde på kantene, både Mads Hansen og Simen Rafn kan gjøre en god jobb. Hvem vinner midtbanekrigen? Blir spennende å følge Jabbie, får håpe han ikke er overtent. Høyresiden vår har vært briljant i vinter, men Askar og Gamboa skal jo opp imot en av landets beste venstrebacker i Parr, interressant!

Spissene kan fort bli avgjørende her. Vi starter i 4-4-2 med Tarik og Borges, 2 spillere som vi vet vil levere på dette nivået. Selling har jeg sett i noen kamper, og har vel ikke slått til ennå (bank hardt i bordet alle mann!!).

Hadde vært swiit med 3 poeng, for så å klå "medaljekandidaten" Viking om 2 uker :o)

Nervøs..............!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 mar 11, 15:41
Gleder meg sykt masse til ikveld. Kjenner en sånn kribling i magan.......har satt en hundrings på 0-4.....og tenk å herlig det hadde værtmed en seier ikveld. Da hadde det tatt av inn mot kampen mot Viking. Men...jeg er fornøyd med uavgjort også. Akkurat fiksa meg abbonement på max.no. Jeg har nett fra Telenor,så da får jeg alle kampene på nettet for halv pris-dvs 54 kr pr måned....knallbra:) Lykke til:)

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 mar 11, 16:13

Opprinnelig postet av Kai Roger
Akkurat fiksa meg abbonement på max.no.

Fortell gjerne hvordan kvaliteten på Max sine tippeligasendinger er på nett. Hørte fra en kollega som hadde sett en kamp i helgen at bildekvaliteten var dårlig. Kunne nesten ikke se hva stillingen var oppe i venstre hjørne. Vurderer fortsatt om jeg skal holde meg til Sumo eller gå over til Max. men hvis kvaliteten ikke er bra nok, hjelper det ikke at de er billigere.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 21 mar 11, 16:25
Om det blir noe av kampen, store områder i Ålesund er stengt av grunnet sterk vind. Hurtigruta hadde problemer med å legge til det er liten storm i kastene. Så blir kampen spilt kan nok mye bli avgjort av tillfeldigheter og det kan bli mange rariteter på banen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mar 11, 16:40

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 mar 11, 16:43
Endret: 21 mar 11, 16:45
Endret av: Knuty

Nedbøren bør ikke være noe problem på en kunstgressbane, hvis den er drenert som den skal.

Vinden kan nok påvirke litt mer. FFK skal vel (forhåpentligvis) spille ut Aafk raskt langs bakken uansett, så det årnær sæ'. Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 mar 11, 16:52

Opprinnelig postet av aavdst

 Hørte fra en kollega som hadde sett en kamp i helgen at bildekvaliteten var dårlig. Kunne nesten ikke se hva stillingen var oppe i venstre hjørne. Vurderer fortsatt om jeg skal holde meg til Sumo eller gå over til Max. men hvis kvaliteten ikke er bra nok, hjelper det ikke at de er billigere.

Kvaliteten er elendig ja. Kollegaen din har helt rett dessverre.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 21 mar 11, 16:56

Opprinnelig postet av Knuty

Nedbøren bør ikke være noe problem på en kunstgressbane, hvis den er drenert som den skal.

Vinden kan nok påvirke litt mer. FFK skal vel (forhåpentligvis) spille ut Aafk raskt langs bakken uansett, så det årnær sæ'. Wink

 

Vi kan ihvertfall håpe på noe begrenset støtte fra hjemmepublikum..

http://www.smp.no/nyheter/article321256.ece

"I ettermiddag bestemte politiet i Ålesund å stenge av flere veger i sentrum. Årsaken er at bygningsplater løsnet fra rådhuset i den kraftige vinden..  -de som ikke MÅ til Ålesund sentrum i dag anmodes om å holde seg borte, oppfordrer operasjonslederen."


---------------------------

Svaberget for alltid!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 mar 11, 16:56
Og der kom nervene. Ålesund er ikke det sterkeste laget i år tror jeg, men de har luringen Kjetil Rekdal.

---------------------------

Heia FFK


Fredrikstaner

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 5

Lagt til: 21 mar 11, 17:01

Laget:

Staw

Gamboa - Horn - Martinsen - Thomassen

Askar- Ramberg - Jabbie - Valencia

Borges - Tarik

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mar 11, 17:05

Det har roet seg der og det er meldt bris og lett regn utover kvelden


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 mar 11, 17:06

Og benken: Masalin, Piiroja, Elvestad, Hansen, Rafn, Ruud Tveter.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 mar 11, 17:09

Herlig at Valencia spiller!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 mar 11, 17:12

Opprinnelig postet av Knuty

Og benken: Masalin, Piiroja, Elvestad, Hansen, Rafn, Ruud Tveter.

Ingen Odi eller Hussain??


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 mar 11, 17:13
Endret: 21 mar 11, 17:15
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Knuty

Og benken: Masalin, Piiroja, Elvestad, Hansen, Rafn, Ruud Tveter.

Ingen Odi eller Hussain??

Ikke i følge Fredrikstadfk.no. Overraskende hvis de ikke fyller benken i det minste.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mar 11, 17:15
Sitter på jobb og skal følge kampen på min samsung galaxy tab. Merker nærvene nå ja. Iom søpla vant sin kamp så er presset større på oss. De kommer vel til å explodere av sjølgodhet hvis vi taper....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3