Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredningen av draktnummer 8

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 01 mar 11, 12:48

Det er mange av oss som har veldig mye respekt, medfølelse og sympati for Dagfinn. Han var en viktig brikke for FFK i den korte perioden han fikk mulighet til å delta som Fredrikstad spiller. Den fatale kampen i Kristiansand snudde opp ned på livet hans og for mange rundt han.

Dagfinn har fulgt FFK tett også etter skaden og er vel på stadion og ser så mange kamper han har anledning til. Han blir alltid godt tatt i mot og det er et høydepunkt i pausen når han kommer med sine friske meninger om kampen og tips vedrørende sluttresultat. Dette håper jeg Jan R og de ansvarlige rundt kamparrangementet også får til i framtiden.

Men å frede et draktnummer syns jeg ikke er riktig i denne anledningen. Dersom det finnes en mulighet til det håper jeg Dagfinn selv, kan overrekke en symbolsk trøye med 8 på til en av våre nye midtbanespillere. F.eks Jabbie eller den som måtte komme inn i nær framtid før en hjemmekamp på stadion etter ellevill jubel fra et fullsatt stadion.

Carpe Diem

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 01 mar 11, 14:22

Opprinnelig postet av nilz1

Men å frede et draktnummer syns jeg ikke er riktig i denne anledningen. Dersom det finnes en mulighet til det håper jeg Dagfinn selv, kan overrekke en symbolsk trøye med 8 på til en av våre nye midtbanespillere. F.eks Jabbie eller den som måtte komme inn i nær framtid før en hjemmekamp på stadion etter ellevill jubel fra et fullsatt stadion.

Carpe Diem

Men nå er det gjort et vedtak om at draktnummeret skal fredes og inntil så lenge så er denne meningsutvekslingen bare av akademisk interesse.

Inntil videre har vi nok nummer å velge blant på draktene Laughing

 

 

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 01 mar 11, 17:58

Opprinnelig postet av rød og hvit

Men nå er det gjort et vedtak om at draktnummeret skal fredes og inntil så lenge så er denne meningsutvekslingen bare av akademisk interesse.

Er det noen diskusjon her inne som har noe annet enn akademisk interesse? Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3