Husk meg
Brukernavn
Passord

Hyllest til Matta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 27 jan 11, 12:02

Svein "matta" Mathisen har gått bort.

Lager denne tråden som en hyllest til han og kondolerer til alle berørte samt Start FotballKlubb samtidig......

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 jan 11, 12:04

En trist dag for norsk fotball. Matta var en markant personlighet i Start og i norsk fotball. Men man har vel egentlig gått og ventet på dette en stund ...

Hvil i fred, Matta.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jan 11, 15:51

kommer til og savne han..  trist og miste en legende Cry

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jan 11, 16:28

Ja, og hvor mange her inne husker vel han ? Slutta og spille på slutten av 80-tallet.Wink RIP Matta .


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 27 jan 11, 19:44

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ja, og hvor mange her inne husker vel han ? Slutta og spille på slutten av 80-tallet.Wink RIP Matta .

 

Jeg husker ham, og spesielt vårt første møte.

19 år gammel og full av pågangsmot prøvde jeg å ta ballen fra Matta på Kristiansand stadion.

Det endte med en tunnel og en kjapp melding fra Matta i det han tok ballen igjen på andre siden. Et øredøvende jubelskrik fra Menigheden gjorde ydmykelsen komplett.

Etter kampen fikk jeg et klapp på skuldra og noen oppmuntrende ord fra en utrolig sympatisk spiller.

Hvil i fred Matta.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 jan 11, 20:33

Dette er trist,ufattelig trist. Sender mine tanker til familie, venner og de nærmeste av Matta Mathisen og ikke minst til IK Start..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jan 11, 02:26

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ja, og hvor mange her inne husker vel han ? Slutta og spille på slutten av 80-tallet.Wink RIP Matta .

 

Jeg husker ham, og spesielt vårt første møte.

19 år gammel og full av pågangsmot prøvde jeg å ta ballen fra Matta på Kristiansand stadion.

Det endte med en tunnel og en kjapp melding fra Matta i det han tok ballen igjen på andre siden. Et øredøvende jubelskrik fra Menigheden gjorde ydmykelsen komplett.

Etter kampen fikk jeg et klapp på skuldra og noen oppmuntrende ord fra en utrolig sympatisk spiller.

Hvil i fred Matta.

Husker deg godt som spiller Rafn, og sågar en en bra en. Men jeg nevnte bare i forbifarten at folk som er yngre aldri har sett han engang. Derfor....... Tåpelig da å si at en savner han. Men god spiller var Matta absolutt.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jan 11, 10:23
Endret: 28 jan 11, 10:38
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Husker deg godt som spiller Rafn, og sågar en en bra en. Men jeg nevnte bare i forbifarten at folk som er yngre aldri har sett han engang. Derfor....... Tåpelig da å si at en savner han. Men god spiller var Matta absolutt.

Nå var han vel ikke innestengt i ei grotte fra han la opp til han døde. Det kan da være mange andre minner enn som fotballspiller som gjør at folk vil savne en person. Mathisen var jo titt og ofte i media og har vært innen fotballen omtrent hele tiden etter at han sluttet.

Jeg foreslår at vi avslutter denne "debatten" nå. Folk får gjøre opp sin egen mening om de vil savne Matta eller ikke syns nå jeg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 jan 11, 10:38

Jeg husker ham stort sett som en personlighet utenfor banen, siden han hadde gitt seg som spiller da jeg begynte å følge med på fotball, tidlig på 90-tallet. Men han har definitivt vært til stede som en givende personlighet i norsk fotball også etter at han sluttet som spiller, og det fortjener han også å bli husket for. Mange fotballinteresserte, meg selv inkludert, vil savne denne personligheten selv om vi ikke har sett ham spille.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24