Husk meg
Brukernavn
Passord

Masalin eller Staw i mål ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 11, 21:13

Opprinnelig postet av Knuty

 

Sikkert mange som husker UEFA-cupfinalen i 2000/2001 hvor de tapte mot Liverpool. I den perioden spilte Jordi Cruyff for klubben.

Den kampen husker jeg godt.Stor dag for liverpool.Hærlige minnerSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 jan 11, 21:15
Endret: 17 jan 11, 21:21
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Knuty

 

Sikkert mange som husker UEFA-cupfinalen i 2000/2001 hvor de tapte mot Liverpool. I den perioden spilte Jordi Cruyff for klubben.

Den kampen husker jeg godt.Stor dag for liverpool.Hærlige minnerSmile

De har spilt mot norske lag også. Lillestrøm ble slått i andre runde av cup'en den sesongen, mens Rosenborg ble slått i tredje runde.

Synd hvis Lasse drar - som flere andre sier trenger vi nok en ny keeper da.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 24 jan 11, 19:29

Ser ut som vi kan glemme noen overgangspenger hvis han drar. Alaves har, i følge Elcorreo, ikke penger til å betale noen overgangssum eller agenthonorarer

Opprinnelig postet av Google translate fra elcorreo.com

I alle fall, til tross for gode inntrykk av at sporten har tilbudt muligheten til å innlemme Staw definitivt er også preget av godkjennelse av klubben sin, som det kontrakter. Hvis det norske foretaket bedt om en kompensasjon operasjon vil bli forkastet. Albiazul foretaket har gjentatte ganger sagt at i deres situasjon, ingen overføringer og ingen provisjoner til meglere.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 jan 11, 21:10
Opprinnelig postet av Rey

Ser ut som vi kan glemme noen overgangspenger hvis han drar. Alaves har, i følge Elcorreo, ikke penger til å betale noen overgangssum eller agenthonorarer

Opprinnelig postet av Google translate fra elcorreo.com

I alle fall, til tross for gode inntrykk av at sporten har tilbudt muligheten til å innlemme Staw definitivt er også preget av godkjennelse av klubben sin, som det kontrakter. Hvis det norske foretaket bedt om en kompensasjon operasjon vil bli forkastet. Albiazul foretaket har gjentatte ganger sagt at i deres situasjon, ingen overføringer og ingen provisjoner til meglere.

Et spill for galleriet, Lasse takket nei til Alavese og blir i FFK, og der har han tenkt å gjøre en knallsesong..

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 jan 11, 21:22

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Google translate fra elcorreo.com

I

Et spill for galleriet, Lasse takket nei til Alavese og blir i FFK, og der har han tenkt å gjøre en knallsesong..

Får håpe du får rett.

Skal jeg være ærlig skjønner jeg ikke at FFK skulle ha noe grunnlag for å lete etter en ny keeper når vi har 2 habile keepere i troppen.

Hvis unge Hr. Staw er revansjelysten og virkelig ønsker å bevise så tror jeg at han kan gjøre det. Skadefri og topp motivert så kan han bli den keeperen vi så konturene av for et par år siden.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 jan 11, 21:51

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Google translate fra elcorreo.com

I

Et spill for galleriet, Lasse takket nei til Alavese og blir i FFK, og der har han tenkt å gjøre en knallsesong..

Får håpe du får rett.

Skal jeg være ærlig skjønner jeg ikke at FFK skulle ha noe grunnlag for å lete etter en ny keeper når vi har 2 habile keepere i troppen.

Hvis unge Hr. Staw er revansjelysten og virkelig ønsker å bevise så tror jeg at han kan gjøre det. Skadefri og topp motivert så kan han bli den keeperen vi så konturene av for et par år siden.

Jeg ønsker å ha med staw videre men han er en veldig høy lønn?Kanskje de kan forhandle fram en litt billigere kontrakt?El tar jeg feil nå?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 jan 11, 22:01

Ja, Lasse Staw vil nok sikker kjempegjerne tjene litt mindre penger....

Nei, slik fungerer ikke verden.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 jan 11, 22:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, Lasse Staw vil nok sikker kjempegjerne tjene litt mindre penger....

Nei, slik fungerer ikke verden.

Nei desverre.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 26 jan 11, 08:56
Endret: 26 jan 11, 08:58
Endret av: morteno

jeg mener nå at spillere i FFK bør ha en prestasjonsbasert lønn. eksempelvis 100.000 kr som er bonus for laget for seier i serien. 50.000 for uavgjort , tap 0.

Det vil si at er du på benken eller på banen så får du en liten bonus. 

med da en grunnlønn på 3-500.000. 

Da vil om det er keepere eller utespiller ha noe å slåss om ikke bare sportslig suksess. 

Masalin har vist seg å være en god keeper. Lasse har noen reaksjons redninger som det er klasse over men har dessverre en tendens til å "rote" ute i felt.

1 valget mitt pr idag er Masalin. 

 

---------------------------

Stå på guttæne


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jan 11, 09:26

Opprinnelig postet av morteno

jeg mener nå at spillere i FFK bør ha en prestasjonsbasert lønn. eksempelvis 100.000 kr som er bonus for laget for seier i serien. 50.000 for uavgjort , tap 0.

Det vil si at er du på benken eller på banen så får du en liten bonus. 

med da en grunnlønn på 3-500.000. 

Så i nedrykkssesongen skulle spillerne tjent 1.700.000 kroner fordelt på 500.000 i grunnlønn og 1.200.000 millioner i bonus (10 seire og 4 uavgjort)...?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 11, 09:36
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av morteno

jeg mener nå at spillere i FFK bør ha en prestasjonsbasert lønn. eksempelvis 100.000 kr som er bonus for laget for seier i serien. 50.000 for uavgjort , tap 0.

Det vil si at er du på benken eller på banen så får du en liten bonus. 

med da en grunnlønn på 3-500.000. 

Så i nedrykkssesongen skulle spillerne tjent 1.700.000 kroner fordelt på 500.000 i grunnlønn og 1.200.000 millioner i bonus (10 seire og 4 uavgjort)...?

Såvidt jeg ser så skriver han at bonusen (100000/50000) skulle gå til laget...? 1.2 millioner delt på hele laget gir vel litt mindre i lønn til hver enkelt?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jan 11, 09:41

Aj, da leste jeg feil. Beklager. Wink

Nå har vel allerede flere av spillerne prestasjonsrettede kontrakter (f.eks. Borges sin som er basert på antall poeng, han gikk opp i lønn ved nedrykk. Wink)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 jan 11, 10:33
Opprinnelig postet av Holters

(f.eks. Borges sin som er basert på antall poeng, han gikk opp i lønn ved nedrykk. Wink)

Den vakke' dum...smart den mannen der :-) Lettere å samle poeng i adecco = høyere lønn.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24