Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jan 11, 17:23
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Patrioten

Tipper på at Mads Hansen er klar, det er bare å vente på at det blir offentlig.

Føler at jeg kan lese det i mellom linjene til Rafn.

Så nå kan vi juble for en bra midtbanespiller og forsterkning nummer fem er det vel?

Du leser mye rart i mine linjer du Patrioten Laughing

Noe for Åndenes makt på TvNorge ;)

Jeg leste akkurat i mellom linjene til Rafn at vi tar medalje i TL2011 og vinner cupgull faktisk....... ;-)
Du skjønner ikke hva dette handler om, har du hørt om dyphet?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 jan 11, 17:27

[quote=Fjedjik]

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Patrioten

Tipper på at Mads Hansen er klar, det er bare å vente på at det blir offentlig.

Føler at jeg kan lese det i mellom linjene til Rafn.

Så nå kan vi juble for en bra midtbanespiller og forsterkning nummer fem er det vel?

Du leser mye rart i mine linjer du Patrioten Laughing

Noe for Åndenes makt på TvNorge ;)

Og at Rafn leser mye "Ånden som går" :-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 11, 05:45

Rafn?

Det begynner jo å nærme seg en overgangs for Mads nå, siden han ønsker å kjøpe seg ut av kontrakten med Mjøndalen, så jeg leste kanskje noe riktig mellom linjene likevel?

 


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 17 jan 11, 09:00

Opprinnelig postet av Patrioten

Rafn?

Det begynner jo å nærme seg en overgangs for Mads nå, siden han ønsker å kjøpe seg ut av kontrakten med Mjøndalen, så jeg leste kanskje noe riktig mellom linjene likevel?

 

 

Du leste ikke noe, du gjettet. Og som du leser i avisen så er ikke MAds Hansen klar.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 jan 11, 09:23

Opprinnelig postet av Rafn

Du leste ikke noe, du gjettet. Og som du leser i avisen så er ikke MAds Hansen klar.

Hvis det har blitt samlet inn endel kroner nå, er det ikke da greit å bruke dem på Mads Hansen? Det ville vært synd om så lite som feks 50.000 skulle stoppe denne overgangen.

Vi kan fortsette med "folkets spiller" etter dette synes nå jeg.

Men som nevnt av flere, så går nok dette i orden. Mjøndalen bør sitte med en flau smak i munnen hvis de ødelegger for Mads Hansen nå.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 jan 11, 09:50
Mads Hansen sier veldig klart at han ønsker å spille for oss, og vi har samlet inn litt penger og han ønsker også å bidra selv. Jeg håper nå på gode Hansen-nyheter.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 17 jan 11, 11:40
Er det slik at de pengene vi nå gir øremerkes til Mads Hansen, eller risikerer vi at de går til klubbens daglige drift?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 jan 11, 11:46

De er øremerket til å kjøpe ny folkets spiller. Imidlertid er det Jocke som er "folkets mann" siden det er han som bestemmer hvem folkets spiller vil bli. Med andre ord er det ikke sikkert at folkets spiller blir Hansen.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 jan 11, 12:12

Opprinnelig postet av Erikk

De er øremerket til å kjøpe ny folkets spiller. Imidlertid er det Jocke som er "folkets mann" siden det er han som bestemmer hvem folkets spiller vil bli. Med andre ord er det ikke sikkert at folkets spiller blir Hansen.

Er det ikke sånn at 'Folets Spiller' helst skal være en ung-gutt ala' Gamboa?...En uslepen diamant ,som kanskje kan bli noe stort?

Ser for meg at Folkets Spiller vil bli en ung afrikaner.....hva heter han som var her ifjor,og lå over hos Wellhaven? Agentene skulle plutselig ha masssse ekstra kroner for spilleren......HAN kunne jeg tenkt meg som Folkets Spiller Tongue out


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 17 jan 11, 12:39
Syntes personlig at de kronene vi samlet inn i forige uke burde gå til Hansen som har et så sterkt ønske om å spille her. Med hans personlige 50000 og våre innsamlede er vi kanskje i mål. Stoler på at Jocke vurderer dette og ser hva som er best for klubben.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 jan 11, 13:31

Jeg er enig med deg Tom Roar, nå håper jeg Hansen kommer. Men om han kommer som folkets spiller eller på en annen måte blir det samme.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 11, 13:43

Nja jeg tror ffk har full kontroll på overgangen til Hansen.Synes el at de pengene vi har samlet inn skal gå til folkets spiller ikke i detta overgans vinduet men kanskje til høsten?Hadde vært morro å fått samlet inn mye til da og hente en ukjent spiller med stor talent!Men det er hva jeg føler om den saken.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 jan 11, 15:22

Opprinnelig postet av tomroar
Syntes personlig at de kronene vi samlet inn i forige uke burde gå til Hansen som har et så sterkt ønske om å spille her. Med hans personlige 50000 og våre innsamlede er vi kanskje i mål. Stoler på at Jocke vurderer dette og ser hva som er best for klubben.

Helt enig!

Merkelig hvis FFK ikke bruker disse pengene. På grensen til dumhet spør du meg.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 11, 17:35
Enig jeg også, hent Madsen.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 jan 11, 17:37

Opprinnelig postet av Patrioten
Enig jeg også, hent Madsen.

Nei takk.

Mads Hansen derimot... Wink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 jan 11, 17:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Enig jeg også, hent Madsen.

Nei takk.

Mads Hansen derimot... Wink

"Madsen" er på god vei til å bli den nye "Gardarson". Cool


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 17 jan 11, 17:45

Kan noen opprette en konto, så vi får samla inn penger til M.Hansen? 

Tror det er stemning for det her inne nå! Hvis Hansen-overgangen går i vasken, kan de innsamlende pengene gå til Jeg er med. Hva sier dere? 

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 jan 11, 17:46

Rart vi ikke har hørt et piiip om denne saken i dag, når en spiller er så klar i sin tale, må noen ta til ordet synes jeg og si oss hva som skjer !!!

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 11, 18:13

Noen som vet hvor mye penger vi har samlet inn? Tror det er mellom 15-20000 kroner.

Er alle enige om at vi tar kontakt med Ingunn og ber hun gi pengene til Jocke, slik at Mr.Hansen blir FFKspiller før noen andre snapper han opp før oss?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jan 11, 18:18
Hvis spriket ikke er større enn 70 - 80.000 kr er det utrolig rart at ingen fra Næringslivet tar denne summen. Bare det å gjøre det vil jo ha en stor reklameverdi. Her har vi en gutt som vil betale for å spille for FFK. Han er unik i den forstand. Første gang jeg har hørt om det.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3