Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (22) vender hjem

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 jan 11, 20:52

Opprinnelig postet av Welhaven

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

FY FAEN!!!!!

Jeg løp rundt huset akkurat! Leste det AKKURAT på VG. Så oppdatert er JEG om dagen! None the less; VELKOMMEN TILBAKE, GO' GUTTEN!

DETTE ÅRET BLIR M O R O !!!!!!!!!!!!!

Konge Alex.Dette er helt rått.Tro meg jeg skreik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Når jeg så dette idagSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 jan 11, 20:59
Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen tror jeg desverre går til strømgodset.Hør på p1 østfold sendig ikveld og hør hva kvisvik sa.Han nevnte en spiiler det hadde gått rykter om men jeg husker ikke navnet.

Ikke vær så sikker på det-at Mads går til Godset. Det vil han ikke sjæl. Gutten vil til FFK,og det står kun om noen kroner......noen kroner=litt for mye kroner for FFK idag-desverre. Jeg tror at dette løser seg,og at Mads spiller i FFK ....en knakande fin gutt,både på og utenfor banen.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jan 11, 21:01

Opprinnelig postet av sarpen

 Hæh, er Borges klar?

De fleste vet at han har vært hos oss et par år, og at han fortsatt er under kontrakt. Hvor har du vært i det siste?

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 jan 11, 21:18

Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIGWink


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 07 jan 11, 21:45

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIGWink

Regner med du har sett denne også - gir meg gåsehud

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3651/372/

Eller denne kavalkaden med Tarik

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3649/372/

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 jan 11, 22:00

Kjedelig å tilbringe hele dagen i Oslo og på jobb på en gledens dag som dette.

En utrolig flott nyhet for FFK. Økonomisk fantastisk også. Spilleren skal riktignok ha lønn, men draktsalget vil øke, jeg tipper på et noe høyere tilskuersnitt neste sesong pga. denne signeringen, pluss kanskje flere tv-kamper og hvertfall mye mer interesse fra riksmediene.

PS: Har byttet brukernavn fra Lemmy til General Gardener, men er fortsatt samme person. Wink

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 jan 11, 22:05
gode nyheter selvom det var overaskende.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 07 jan 11, 22:32

Fantastisk signering. Dette vill være en positiv effekt som sprer seg rundt.

Alle avis skriver om denne signeringe og det blir masse god reklam for ffk Cool

Go gutten er tilbake og trur han er mer sulten enn noen gang Laughing

Håper på virkelig en god sesong go at vi ligger rundt midt på tabbelen dette året.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 jan 11, 23:28

En stor takk og varme tanker sender vi til Jon B. og Værste som har hatt en viktig rolle i det som nå har skjedd.Smile

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 jan 11, 23:39

Fantastico! Herlig!

Morsomt å se at Kloakkbyen er ille nervøse for våres økonomi i tillegg!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 jan 11, 11:13
Nå kommer ikke seriestarten tidlig nok :-) Hærlig med Tarik i den vakreste drakta:-)

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jan 11, 13:09

Gøy å lese Aftenposten at Solskjær har ringt flere ganger til Tarik for å få ha til Molde, men heldigvis nytteløst. Solskjær har ikke akkurat hatt en bra start for Molde, i hvertfall ikke i forhold til spilleforsterkninger.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jan 11, 14:35

Før Tarik var klar for FFK, var oddsen 100 på at de ville Tippeligaen.

Men, i dag har oddsen synket ned 40, så det er ikke tvil om at folk har troa nå som Tarik har kommet.

Dette er fra Unibet.

Vinner     (1-3)
  Rosenborg 2,75   1,25
  Vålerenga 3,50   1,40
  Molde 4,50   1,75
  Viking 11,00   3,75
  Odd Grenland 25,00   5,00
  Stabæk 25,00   5,00
  Tromsø 25,00   5,00
  Lillestrøm 30,00   5,50
  Brann 30,00   6,00
  Fredrikstad 40,00   7,00
  Start 40,00   9,00
  Aalesund 75,00   12,50
  Strømsgodset 75,00   12,50
  FK Haugesund 100,0   15,00
  Sogndal 200,0   25,00
  Sarpsborg 08 400,0   50,00

 


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 08 jan 11, 14:47

Opprinnelig postet av Per Egil

Eller Tarek, som han til evig tid kommer til å hete på fredrikstaddialekt.

 

De får kalle ham hva de vil, for oss er han bare Tarek.... Smile


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 jan 11, 15:16

[quote=Patrioten]

Før Tarik var klar for FFK, var oddsen 100 på at de ville Tippeligaen.

Men, i dag har oddsen synket ned 40, så det er ikke tvil om at folk har troa nå som Tarik har kommet.

Dette er fra Unibet.

Vinner     (1-3)
  Rosenborg 2,75   1,25
  Vålerenga 3,50   1,40
  Molde 4,50   1,75
  Viking 11,00   3,75
  Odd Grenland 25,00   5,00
  Stabæk 25,00   5,00
  Tromsø 25,00   5,00
  Lillestrøm 30,00   5,50
  Brann 30,00   6,00
  Fredrikstad 40,00   7,00
  Start 40,00   9,00
  Aalesund 75,00   12,50
  Strømsgodset 75,00   12,50
  FK Haugesund 100,0   15,00
  Sogndal 200,0   25,00
  Sarpsborg 08 400,0   50,00

 

[/quote]

Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jan 11, 18:29

De skal forsterke med to til i tillegg, så dette kan bli bra.


Captain Slow

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 08 jan 11, 21:15

JEG GLEDER MEG TIL SESONGSTART !!!!!!!

---------------------------

Hei, Timothy !


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 08 jan 11, 22:33
Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.

Jeg deler din optimisme, og jeg vil våge å gjette på at FFK kan klare seg enda noe bedre på tabellen enn det du strekker deg til. Forutsatt at Borges holder seg skadefri, og at Tarik finner tilbake til den godformen han hadde sist han spilte for FFK. Men så ville jeg bare spørre av ren nysgjerrighet, hvorfor tror du egentlig Brann og Stabæk vil slite i bunnen i år?

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jan 11, 22:52

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.

Jeg deler din optimisme, og jeg vil våge å gjette på at FFK kan klare seg enda noe bedre på tabellen enn det du strekker deg til. Forutsatt at Borges holder seg skadefri, og at Tarik finner tilbake til den godformen han hadde sist han spilte for FFK. Men så ville jeg bare spørre av ren nysgjerrighet, hvorfor tror du egentlig Brann og Stabæk vil slite i bunnen i år?

Brann har mistet mange av sine spillere: Vaagan Moen, Eirik Bakke osv. De spilte forøvrig 0 - 0 mot Åsane idag..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 11, 01:23

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.

Jeg deler din optimisme, og jeg vil våge å gjette på at FFK kan klare seg enda noe bedre på tabellen enn det du strekker deg til. Forutsatt at Borges holder seg skadefri, og at Tarik finner tilbake til den godformen han hadde sist han spilte for FFK. Men så ville jeg bare spørre av ren nysgjerrighet, hvorfor tror du egentlig Brann og Stabæk vil slite i bunnen i år?

Brann har mistet mange av sine spillere: Vaagan Moen, Eirik Bakke osv. De spilte forøvrig 0 - 0 mot Åsane idag..

Ja brann har mistet mange spillere og nå er deres beste spiller på vei til celtic.Jeg tror erik mjelde blir den mest kjente navn på laget.Stabæk begynte å snuble ifjor og jeg tror de kommer til å fortsette å snuble i år også.Mista viktige spillere de også.Men de har hauger,fornerud og gunnarson som får mye press på seg! Så ja jeg tror faktisk at brann el stabæk vil slite i bånn av tippeliga.Men tippeliga er tippeliga.Tippeligaen er en liga der egentlig alt kan skje føler jeg!Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24