Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2011-2012

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 nov 12, 14:56


Som forventet spennende sisterunde i Adeccoen for de involverte.

Kvalikkplassene tas av Sandefjord (3.), Mjøndalen (4.), Glimt (5.) og Ull Kisa (6.).

Den fjerde og siste nedrykksplassen tok Tromsdalen (fra før var Bærum, Notodden og Alta for lengst nedrykksklare).


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 nov 12, 15:00

Opprinnelig postet av Knuty


Som forventet spennende sisterunde i Adeccoen for de involverte.

Kvalikkplassene tas av Sandefjord (3.), Mjøndalen (4.), Glimt (5.) og Ull Kisa (6.).

Den fjerde og siste nedrykksplassen tok Tromsdalen (fra før var Bærum, Notodden og Alta for lengst nedrykksklare).

Ganske bittert for Tromsdalen. De tapte med ett mål, mens Hødd tapte med fire ... men Tromsdalen rykker ned på dårligere målforskjell.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 18 nov 12, 20:20

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg har mareritt om at Særp rykker opp og vi ned

A dream come true..............

Var det adeccodassen du kalte det Tøfflus?

Digg å se riskklysa Vidar Martinsen på ræve ved Molde´s 0-2 scoring.

Så dere Magnar Ødegaard løp seg helt tom for Molde. Han ønsket sterkt å senke fienden.

JUDAS Ole Jørgen Halvorsen, kanskje vi ses igjen en gangWink


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 18 nov 12, 23:14

Koselig at du viser de sidene som dere angklager Fredrikstadfolk for Tongue out

Men kan si gratulerer, så får man se om dere greier å overleve TL denne gangenWink


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 nov 12, 07:54

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg har mareritt om at Særp rykker opp og vi ned

A dream come true..............

Var det adeccodassen du kalte det Tøfflus?

Digg å se riskklysa Vidar Martinsen på ræve ved Molde´s 0-2 scoring.

Så dere Magnar Ødegaard løp seg helt tom for Molde. Han ønsket sterkt å senke fienden.

JUDAS Ole Jørgen Halvorsen, kanskje vi ses igjen en gangWink

der var du igjen ja, Hehe. Det dere mangler er vel en forsvarsspiller som Martinsen. Han ofrer livet til de grader. Lykke til sarpen. Neste år blir nok gøy for deg

---------------------------

Heia FFK


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 nov 12, 18:23

Opprinnelig postet av Lex

der var du igjen ja, Hehe. Det dere mangler er vel en forsvarsspiller som Martinsen. Han ofrer livet til de grader. Lykke til sarpen. Neste år blir nok gøy for deg

Haha, ville bytta bort Martinsen med alle andre stoppere i tippeligaen. Hadde han en pasning til medspiller i går? Kun meningsløse klareringer fra han. Lett å se hvor viktig Horn er i går.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 12, 08:56

Alle sarp 08 supportere.... LES DETTE HER DA

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 20 nov 12, 09:11

Opprinnelig postet av keiko99

Alle sarp 08 supportere.... LES DETTE HER DA

Moi er en alle tiders gutt han og han gir som vanlig gode svar..

Det festlige er jo at han var og trente i ffk og var i ferd med å gå dit når det ble for mye rot og han ikke fikk inntrykk at det var noe spesielt godt utviklingsmiljø. Er ikke det litt surt å tenke på, keiko ?

 

– Hehe, jeg tror nok ikke de liker det. Men de må forstå at jeg hadde veldig lyst til å få møte Fredrikstad i et realt eliteserie-derby. Det er den eneste grunnen til at jeg holdt med FFK mot Molde, forklarer 18-åringen.


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 20 nov 12, 09:11

Det hørte vi på radioen i går, ingen hever øyenbrynene av det. Selv så jeg kampen deres mot Odd og var glad dere tok den. Dere må forstå at dette er sammensatt, for østfoldfotballen ville det jo klart vært best om dere holdt plassen mefor 08 sin del kan det være greit og få et år alene. Dette tror jeg de fleste skjønner, men jeg må si jeg føler med dere nå. Ting har vel ikke kunnet gå mer på trynet en de har gjort. 

---------------------------

Ford eller Fiat?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 12, 09:36
Endret: 20 nov 12, 09:49
Endret av: keiko99

nei det er ikke surt... jeg støtter laget mitt.. aldri spillere.... jeg har så klart mine favoritt spillere, men dem har lagt opp for mange år siden.... ellers bruker jeg lite energi på om en spiller har trent med FFK og lykkkes i en annen klubb... sånn er det bare og neste gang kan det gå andre veien.....

skulle jeg tenkt sånn surt så kunne jeg vært sarp08 supporter da som har nesten halve laget av tiligere FFK spillere

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 nov 12, 10:37
Endret: 20 nov 12, 14:08
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Det hørte vi på radioen i går, ingen hever øyenbrynene av det. Selv så jeg kampen deres mot Odd og var glad dere tok den. Dere må forstå at dette er sammensatt, for østfoldfotballen ville det jo klart vært best om dere holdt plassen mefor 08 sin del kan det være greit og få et år alene. Dette tror jeg de fleste skjønner, men jeg må si jeg føler med dere nå. Ting har vel ikke kunnet gå mer på trynet en de har gjort. 

Dette er jeg faktisk helt enig i !!!! Økonomi, administrasjon, økokrimsaker etc.... Og så i tillegg nedrykk. Jeg tror også at de fleste fra Sarp ønsket at vi skulle beholde plassen i likhet med at de fleste FFK supporterne ønsket 08 opp med tanke på lokalderbyer.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 12, 10:52

lokalderby hadde betydd masse for begge klubber... full stadio og full trøkk... det skjedde ikke, men jeg håper vi møtes i tippeligaen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 nov 12, 00:16

DA er ull/kisa i Adeccoen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24