Husk meg
Brukernavn
Passord

Radio Prime

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 10, 07:52

Har vist bare fokus på Stjernen og atter Stjernen, det er kanskje ikke så rart så lenge programlederen er webredaktør for hjemmesiden deres.  Det har ikke vært noe stoff om FFK på en stund, går vel an å forandre litt?

Kunne jo tatt en prat med noen i FFK om hvordan budsjettet ble, spilleforsterkninger og interessen rundt sesongkortsalget

 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 des 10, 08:20
Er enig i prioriteringen der. Når det er fotball sesong så er det kun FFK som står i fokus, da er det fult fortjent at Hockey får alle den omtale den kan få når de er i sesong. Er da pokker meg ikke SÅ mye å lage sak om på denne tiden av året. Hockey burde nesten fått ennå mer omtale om vinteren

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 22 des 10, 15:02

Opprinnelig postet av mysthical
Er enig i prioriteringen der. Når det er fotball sesong så er det kun FFK som står i fokus, da er det fult fortjent at Hockey får alle den omtale den kan få når de er i sesong. Er da pokker meg ikke SÅ mye å lage sak om på denne tiden av året. Hockey burde nesten fått ennå mer omtale om vinteren

Enig. f-b.no er jo klubbavisa til FFK så da burde jo Stjernen få en egen Radio-kanal. Ser ikke problemet med prioriteringa dems.

---------------------------

Bortekamp er best i flomlys og pøsregn!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 des 10, 16:44
I dag nevnte de verken Tippeligaoppsetter, eller at FFK har fått to nye spillere og at Martin har skrevet under på en ny kontrakt. Det burde de vel ha hatt med? Isteden har de sak på FBKs julekalender, merkelig prioritering.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3