Husk meg
Brukernavn
Passord

Romjulsturneringen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 des 10, 16:00

Fotballfans i Nedre Glomma-regionen får en morsom førjulspresang i form av et prestrisjetungt innendørsmøte mellom Sarpsborg 08 og FFK.

http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5408912.ece

Noen som har tenkt seg dit i år?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 des 10, 16:34

nope ..

og jeg syns ikke noe om at vi skal spille mot søpla 2 ganger før sesongen starter heller for å være ærlig ...

det blir liksom utvanna som stjernen vs sparta kampene som ikke intresserer noen lenger ..desverre...

 

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 08 des 10, 17:09

Uenig. Treningskamper trekker uansett bare de mest interesserte, seriekampene blir nok utsolgt uansett.

Det kan ikke sammenlignes med hockeyen hvor lagene på det verste kunne møtes åtte ganger mellom september og februar (slik som det var mens man praktiserte bonusrunder i eliteserien i ishockey). I inneværende sesong skal de møtes fem ganger i serien ... hvorav tre allerede er spilt.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 des 10, 17:29
Endret: 08 des 10, 17:35
Endret av: Rune Haugen

Nope. Se på FFK med halve juniorlaget på banen er lite interessant. Til og med P.E. Ahlsen var jo med helt i det siste. Var ikke materialforvalteren også med ?

Som man ser her :

– Spillerne har i utgangspunktet fri, og vi samles ikke før 3. januar. De utenlandske spillerne er hjemme på ferie, men de som er hjemme og har lyst til å spille, er selvsagt velkomne, sier FFK-trener Tom Freddy Aune.

Han regner med at FFK stiller med unge spillere i turneringen – som klubben har gjort de siste årene.

Dette er en meget god grunn til at jeg ikke gidder å se denne turnering.

 

 


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 des 10, 18:50
Endret: 08 des 10, 18:51
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han regner med at FFK stiller med unge spillere i turneringen – som klubben har gjort de siste årene.

Dette er en meget god grunn til at jeg ikke gidder å se denne turnering.

Her maser folk på å gi ungdommen sjansen, og når de endelig får sjansen til å vise seg frem, så gir folk blanke f fordi det er totalt uinteressant? Skal ikke være lett!

Om de starter med en del juniorspillere, så syns jeg i grunn det er en god grunn nettopp for å se kampen. Da får man se om de takler et høyere nivå. Et toppet A-lag har man jo sett hele sesongen uansett.


ffkern

Knøttespiller

Ble medlem: 17 mar 10
Innlegg: 68

Lagt til: 08 des 10, 19:08

Er selvfølgelig på plass som alltid. :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 des 10, 19:14

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han regner med at FFK stiller med unge spillere i turneringen – som klubben har gjort de siste årene.

Dette er en meget god grunn til at jeg ikke gidder å se denne turnering.

Her maser folk på å gi ungdommen sjansen, og når de endelig får sjansen til å vise seg frem, så gir folk blanke f fordi det er totalt uinteressant? Skal ikke være lett!

Om de starter med en del juniorspillere, så syns jeg i grunn det er en god grunn nettopp for å se kampen. Da får man se om de takler et høyere nivå. Et toppet A-lag har man jo sett hele sesongen uansett.

For å se om di takler nivået til di lokale klubbene rundt her ? Jaggu sa jeg smør.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 des 10, 19:24

Opprinnelig postet av Rune Haugen
For å se om di takler nivået til di lokale klubbene rundt her ? Jaggu sa jeg smør.

Nå er vel Sarp 08 Tippeliga-klubb, enten vi liker det eller ikke?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 des 10, 19:41

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
For å se om di takler nivået til di lokale klubbene rundt her ? Jaggu sa jeg smør.

Nå er vel Sarp 08 Tippeliga-klubb, enten vi liker det eller ikke?

Dette er kun 1-en kamp. Og vi vet heller ikke hvilke spillere di stiller med. Er ikke sikkert det er noe toppa lag heller.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 des 10, 19:43

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Dette er kun 1-en kamp. Og vi vet heller ikke hvilke spillere di stiller med. Er ikke sikkert det er noe toppa lag heller.

Jepp, men det var for det meste den kampen jeg snakket om. Men du ville ha funnet det mer interessant om A-lagsspillerne hadde testet ut nivået mot lokale lag altså, ettersom det at FFK stilte med juniorer var en meget god grunn til å la være å dra?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 des 10, 20:14

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Dette er kun 1-en kamp. Og vi vet heller ikke hvilke spillere di stiller med. Er ikke sikkert det er noe toppa lag heller.

Jepp, men det var for det meste den kampen jeg snakket om. Men du ville ha funnet det mer interessant om A-lagsspillerne hadde testet ut nivået mot lokale lag altså, ettersom det at FFK stilte med juniorer var en meget god grunn til å la være å dra?

Du snakket om en enkelt kamp. Jeg snakker om romjulsturnering. Og den er rimelig uinteressant. FFK spiller jo flere kamper enn den ene der ?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 des 10, 20:21

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du snakket om en enkelt kamp. Jeg snakker om romjulsturnering. Og den er rimelig uinteressant. FFK spiller jo flere kamper enn den ene der

Du trenger ikke å se alle kampene vettu, man kan se enkeltkamper. Jeg skjønner bare ikke argumentet om at det skulle være totalt uinteressant å se juniorspillerne mot - for eksempel - Sarp 08 enn om et toppet mannskap skulle ha møtt dem.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 des 10, 21:45

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du snakket om en enkelt kamp. Jeg snakker om romjulsturnering. Og den er rimelig uinteressant. FFK spiller jo flere kamper enn den ene der

Du trenger ikke å se alle kampene vettu, man kan se enkeltkamper. Jeg skjønner bare ikke argumentet om at det skulle være totalt uinteressant å se juniorspillerne mot - for eksempel - Sarp 08 enn om et toppet mannskap skulle ha møtt dem.

Ser ikke verdien i den kampen enn 1 vanlig juniorkamp ffk1903. Jeg ser heller ikke di.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24