Husk meg
Brukernavn
Passord

ord fra hbk supporter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

glenn birger

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 des 10
Innlegg: 1

Lagt til: 04 des 10, 13:08

hei alle fredrikstad supportere.

Etter at  den største skuffelsen har lagt seg ønsker jeg å formidle noen ord til dere.

Vil begynne med gratulere dere med opprykket og to vel fortjente seire.dere viste dere verdig en tippeliga plass.

Må berømme det dere fikk til både med alle de bussene dere kom opp med til Hønefoss samt den stemningen dere lagde hos oss.jeg har vært på alle hjemme kampene til hbk samt stort sett alle borte kampene.men bedre stemning enn dere lagde på Aka arena opplevde vi verken fra klanen eller kanari fansen som skryter på seg for å være di beste å mest høylytte supportere i landet.

Når det gjelder kampen i fredristad var vi vel ikke akkurat mange som tok turen ned for å overvære den kampen da det meste allerede var avgjort.men vi få som var der var hvertfall enig om en ting å det var at dette var ett verdig tippeliga lag.fikk frysninger på kroppen over hva dere får til av liv på tribunen.er full av beundring.

Ønsker dere all lykke i tippeligaen neste år.tror dere kommer til å bite godt fra dere både på banen å på tribunen.

mvh styre medlem i fosseberget supporter klubb hønefoss

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 des 10, 13:20

Velkommen til forumet, og en stor takk skal du ha!

Du viser storhet. Smile

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 des 10, 13:32

Opprinnelig postet av Holters

Du viser storhet. Smile

Det syns jeg faktisk de fleste, om ikke alle, Hønefoss-supportere har gjort. Så selv om de ikke er mange så er de i hvertfall veldig hyggelige og jordnære supportere.

De som tok den relativ lange veien (den blir veldig lang når man i realiteten har rykket ned alt) til Fredrikstad er virkelige supportere. Synes absolutt de fortjente all applausen de fikk av oss rett før slutt i kampen her på stadion.

Så til deg Glenn, lykke til i adecco neste år!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 des 10, 14:03

Jeg håper dere rykker rett opp igjen  :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 10, 14:11
Takk for et fint innlegg.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 04 des 10, 14:42

Moro å høre!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 04 des 10, 15:14
Endret: 05 des 10, 12:42
Endret av: madcow

Må bare si at jeg hadde litt "vondt av dere", om det blir rett å si.. når dere tok opp banneret deres. Flere av oss har så absolutt medfølelse med dere, håper dere kommer dere tilbake til eliteserien snart igjen! 

og flott at det var noen som kom iallefall! Dere står det respekt av! (vi har hatt flere kamper hos oss i år hvor det ikke har vært noen supportere fra motstanderne på det tildelte feltet.. nest øverste divisjon er ikke "så dårlig" at det ikke fortjener _noen_ supportere. Stå på! og håper dere får orden i klubben (ref: skriverier i avisa).

Lykke til med nye trenerduoen!

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 des 10, 16:25

Lykke til.

Håper dere en dag kan bli nr 1 klubben i Buskerud,med Mjøndalen som nr 2-Godset kan egentlig bare legge ned-(mitt personlige syn,etter å ha bodd i Mjøndalen i over 20 år) Wink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 des 10, 18:05

Tusen takk og jeg ønkser dere tilbake igjen.. fantastisk innlegg

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 des 10, 18:22

Takk og lykke til. Virker som dere har en bra kjerne av supportere, selv om dere i antall ikke er så mange.

Kom gjerne opp igjen, men gjerne med en annen strategi enn signering av avdanka profiler på høye lønninger. Både vi og dere vet at ikke det er så lurt..  Smile


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 des 10, 19:57

Takk.Skal innrømme at jeg hadde en tåre i hver øye sist kamp.Ene tåra var for at jeg var glad for at vi rykket opp og den andre var for dere rykket ned for jeg husker godt selv åssen den følesen var når vi rykket ned.Håper dere kommer fort opp igjen.Lykke til

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 des 10, 16:23

Applaus for et flott innlegg Glenn Birger!

Lykke til på ferden tilbake til Tippeligaen.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 05 des 10, 19:32
Opprinnelig postet av glenn birger

Årets beste innlegg av en bortesupporter

 

Takk for et meget hyggelig innlegg - Bygg opp laget deres i Adecco så møtes vi forhåpentligvis i Tippeligaen

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24