Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-spiller dømt for innbrudd.

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 des 10, 19:59

Disiplinærsaker/personalsaker bør behandles individuelt. De bør høre hva den involverte sin sak. Dtyret bør tøre å gjøre forskjell, men ikke ut fra hvor betydningsfull en spiller er, men fordi hver sak er forskjellig.

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 08 des 10, 22:33

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kratos

 feil de gjør i det private, kan da noen forklare meg hvorfor David Beckham fremdeles er ønsket av toppklubber overalt ?

Ja, for påstander om utroskap kan sammenlignes med straffbare forhold...

Nei men straffbareforhold er heller ikke synonymt med at det går utover den jobben han skal gjøre for klubben.
Dra på fylla i tide og utide derimor svekker hans evner til å trene og spille, og kan ikke toleres.
Enig i at det ikke er en bra sak, men når rettsystemet gjør sin jobb, og hvis han ikke har fått advarsel av klubben før, synes jeg gutten bør få en sjangse. Men bare en.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 08 des 10, 23:01

Er en enorm forskjell på å bryte loven og å ta seg noen øl på byen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 des 10, 09:02

Ikke dersom man oppfører seg som en komplett idiot når man har tatt seg noen øl. Noe Horn tydeligvis har gjort, da han har prestert å bli kastet på glattcelle to ganger på under et år.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 09 des 10, 12:47
Med fare for å gjenta meg selv: Det er veldig stor forskjell på å ta seg noen øl på byen og å begå kriminalitet. Og det var vel akkurat sistnevnte Horn gjorde da han kom i slagsmål på byen.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 des 10, 14:00

Opprinnelig postet av Ståle
Med fare for å gjenta meg selv: Det er veldig stor forskjell på å ta seg noen øl på byen og å begå kriminalitet. Og det var vel akkurat sistnevnte Horn gjorde da han kom i slagsmål på byen.

Sorry, da misforsto jeg. Trodde du dro sammenligningen mellom den dømte FFK-spilleren (kriminalitet) og Horn (øl på byen), men skjønner nå at du mente at sammenligningen gikk mellom Horn og de som drikker uten å havne i bråk.

Beklager.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 10, 07:45
Noen som vet hvordan straffen hans ble, skulle vel bli avgjort denne uken?

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 des 10, 08:27
Opprinnelig postet av Patrioten
Noen som vet hvordan straffen hans ble, skulle vel bli avgjort denne uken?
FFK har vel ikke uttalt at de skal straffe ham. De har nevnt at de skal ha noen møter om hvordan de ville gripe an saken, men ikke uttalt direkte at han SKAL straffes.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 18 des 10, 08:37
Alt er vel som vanlig hemmelig. Synes det er litt leit med FFK at man oppfører seg som om vi er i Sovjet på 50 tallet. Er vel snart hemmelig hvilken draktfarge vi skal ha på hjemmekamper.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 18 des 10, 09:17
Opprinnelig postet av Ståle
Alt er vel som vanlig hemmelig. Synes det er litt leit med FFK at man oppfører seg som om vi er i Sovjet på 50 tallet. Er vel snart hemmelig hvilken draktfarge vi skal ha på hjemmekamper.
Jeg er ikke av den oppfatning av det er SÅ hemmelig det som skjer i FFK, det er jo også grenser for hvor åpne de kan være i en slik sak.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 des 10, 12:05

Opprinnelig postet av Ståle
Alt er vel som vanlig hemmelig. Synes det er litt leit med FFK at man oppfører seg som om vi er i Sovjet på 50 tallet. Er vel snart hemmelig hvilken draktfarge vi skal ha på hjemmekamper.

Kom gjerne med noen eksempler.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 des 10, 14:57

Opprinnelig postet av Ståle
Alt er vel som vanlig hemmelig. Synes det er litt leit med FFK at man oppfører seg som om vi er i Sovjet på 50 tallet. Er vel snart hemmelig hvilken draktfarge vi skal ha på hjemmekamper.

Tullprat fra en som selv er til de grader anonym her på forumet...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 18 des 10, 15:47

Opprinnelig postet av Ståle
Alt er vel som vanlig hemmelig. Synes det er litt leit med FFK at man oppfører seg som om vi er i Sovjet på 50 tallet. Er vel snart hemmelig hvilken draktfarge vi skal ha på hjemmekamper.

Nei, det kan du alltids lese i Pravda.

Når det er sagt - jeg skjønner ikke hvorfor FFK skulle gå ut med noe mer i denne saken før en endelig avgjørelse er tatt. Det har riktignok tatt en del tid nå, men det er jo selvsagt en vanskelig sak- Heller en lang saksbehandling hvor de ansvarlige tenker seg om litt, enn en forhastet avgjørelse.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 18 des 10, 17:15
Hvis det er han jeg tror det er, så spiller han i romjulscupen.......OXO

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 18 des 10, 19:14
Er det noe å mase om detta da,gjort er gjort,spist er spist o.s.v.Han har har gjort noe dumt,det har dem fleste av oss gjort i ,hvertfall jeg i min ungdom.Vi kan alle forandre oss,og jeg har stor tro på at han også vil gjøre det.Han er på A-laget da er man vel vokst fra sånn tull.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 19 des 10, 10:11

Det blir vel vanskelig å "straffe" en spiller som riktig nok er dømt for lovbrudd, mens man på den andre siden sansynligvis ansetter en som "måtte" slutte i en annen klubb pga utensportslige ting.

Siden vi ikke har hørt noe regner jeg med at saken er avsluttet (det bør ikke ut noen pressemelding om dette - det er en personalsak) særlig siden vedkommende fortsatt representerer klubben.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 des 10, 11:24
Opprinnelig postet av rød og hvit

Det blir vel vanskelig å "straffe" en spiller som riktig nok er dømt for lovbrudd, mens man på den andre siden sansynligvis ansetter en som "måtte" slutte i en annen klubb pga utensportslige ting.

Siden vi ikke har hørt noe regner jeg med at saken er avsluttet (det bør ikke ut noen pressemelding om dette - det er en personalsak) særlig siden vedkommende fortsatt representerer klubben.

Siden saken er kommet ut i media, må de nok redgjøre for hva som har skjedd.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 des 10, 09:17

De MÅ vel strengt tatt igenting... Men hvis vi fortsetter å mase om det, så kanskje.... 

Det viktigste er jo at spillergruppa internt får vite om eventuelle sanksjoner...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 20 des 10, 10:28

Mann i gata, dvs. "du" og jeg har ingen ting med dette å gjøre. Det er bare ren nysjerrighet som gjør at dette i det hele tatt er interessant for enkelt personer som ikke er involvert i saken.

La klubben ordne dette med den aktuelle spilleren, så konsenterer vi oss om sportslige ting og oss selv.

I arbeidslivet ellers har vi ingen ting med hva som skjer internt mellom arbeidsgiver og ansatte, da heller ikke i FFK.

Denne tråden burde vært lukket for lenge siden....

God jul....

 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 des 10, 11:19
Trådens beste innlegg som jeg stiller meg bak, dette er vel innlegg nr 100 i saken og håper det blir det siste :-) God jul til alle :-)


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24