Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkort

Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 26 nov 10, 19:18
Endret: 26 nov 10, 19:19
Endret av: Greaker

Når starter sesongkort salget ???Cool

---------------------------

R G


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 26 nov 10, 22:12

Det har startet.

Jeg fornyet mitt under kampen igår. Etter 3-0.....Tongue out


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 27 nov 10, 00:46

Følg med på mandag på www.fredrikstadfk.no Smile

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 29 nov 10, 13:10

da er mitt sikret for neste år... CoolCool

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 nov 10, 13:43

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 nov 10, 21:12

Opprinnelig postet av Plankehue

http://www.f-b.no/ffk/det-blir-billigere-a-ga-pa-stadion-1.5846988

 

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3587/372/

 

Løp og kjøp Laughing

 

Løp inn på datarommet, slo på datan, fyrte opp fredrikstadfk.no, tastet inn visakortnummeret, og trykket "kjøp" :-)

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 nov 10, 23:35

jeg må vente på lønningen Embarassed


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 10, 16:22

Opprinnelig postet av Plankehue

jeg må vente på lønningen Embarassed

Sånn er det.  I fjor måtte jeg bruke Esso-kortet for å få råd, så da opprettet jeg en fast mnd overføring fra lønnskontoen på 150 spenn til en sparekonto slik at jeg ikke måtte ut med så mye penger på en gang nå i år..

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 30 nov 10, 16:48
Noen som vet når terminlista blir klar?Må se den før jeg eventuelt kjøper sesongkort.Jobber skift,så sitter ofte på jobb når FFK spiller hjemme kamp.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 nov 10, 17:15

Opprinnelig postet av Haarek
Noen som vet når terminlista blir klar?Må se den før jeg eventuelt kjøper sesongkort.Jobber skift,så sitter ofte på jobb når FFK spiller hjemme kamp.

Tidligere har terminlistene vært klare (kilde):

2005-lista kom 26. november.
2006-lista kom 8. desember.
2007-lista kom 1. desember.
2008-lista kom 3. desember.
2009-lista kom 1. desember.

..

I år var vel kvalifiseringen senere enn tidligere også. Det kan nok utsette terminlista noe.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 nov 10, 17:26
Endret: 30 nov 10, 17:27
Endret av: Patrioten

Mellom 5-15 desember skal den være klar i følge NFF. Noen som vet hvor mange sesongkort som er solgt så langt?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 10, 18:35

Sikkert ikke så mange enda, men en kjapp e-post til Mr T. kan jo gi svar...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 nov 10, 18:50

Venter veldig på at termin listen kommer..........blir nok bortekamp i 1.serierunde(alle med kunstgress får vel hjemmekamp-tips: Tromsø-FFK),og drømmer om hjemmekamp mot Sogndal 16 mai.

Hva ønsker folket?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 nov 10, 18:56
Endret: 30 nov 10, 18:57
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger

Venter veldig på at termin listen kommer..........blir nok bortekamp i 1.serierunde(alle med kunstgress får vel hjemmekamp-tips: Tromsø-FFK),og drømmer om hjemmekamp mot Sogndal 16 mai.

Hva ønsker folket?

Bortekamp i første runde får vi helt sikkert ja. Det håper jeg også, da det fort kan bli veldig dyrt/skade banen ellers.

Er det kun første serierunde som er planlagt lagt til arenaer med kunstgress?

16. mai hjemme tror og håper jeg vi får. Sarp håper jeg vi slipper, selv om det ikke hadde forundret meg nevneverdig. Den kampen fylles stadion uansett, og bør ikke legges til 16. mai. Sogndal, Haugesund eller et annet lag som ikke trekker så mye folk hadde vært ideelt.

Ellers tar jeg gjerne hjemmekamp i siste serierunde. Det kan fort bli en kamp om å berge plassen, så da kan det komme godt med.

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 nov 10, 18:58

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger

Venter veldig på at termin listen kommer..........blir nok bortekamp i 1.serierunde(alle med kunstgress får vel hjemmekamp-tips: Tromsø-FFK),og drømmer om hjemmekamp mot Sogndal 16 mai.

Hva ønsker folket?

Bortekamp i første runde får vi helt sikkert ja. Det håper jeg også, da det fort kan bli veldig dyrt/skade banen ellers.

Er det kun første serierunde som er planlagt å legges til arenaer med kunstgress?

16. mai hjemme tror og håper jeg vi får. Sarp håper jeg vi slipper, selv om det ikke hadde forundret meg nevneverdig. Den kampen fylles stadion uansett, og bør ikke legges til 16. ma

Ellers tar jeg gjerne hjemmekamp i siste serierunde. Det kan fort bli en kamp om å berge plassen, så da kan det komme godt med.

 

 

Er vel 14 dagers pause etter 1.serierunde,og da kan det vel gå greit å spille på naturgress. Vi begynner jo så tidlig kun pga Danmark kampen.

NFF kan bare IKKE legge oss mot Sarp 16 mai,,,vil være gale-mattias...men forundrer meg ikke,,,enig der:)


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 10, 20:06

Opprinnelig postet av Kai Roger

NFF kan bare IKKE legge oss mot Sarp 16 mai,,,vil være gale-mattias...men forundrer meg ikke,,,enig der:)

 

Enig i den ja. Håper også vi får den første sarpekampen litt ute i sesongen,....

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 nov 10, 21:37

Viking har solgt 2500 sesongkort allerede-en økning på 1200 fra samme tid ifjor. De har også en redusert pris nå,og litt dyrere senere.

 Håper folket kjøper sesongkort til jul,og støtter opp. Ligger nok under mange juletrær iår-bedre med RBK-VIF-BRANN osv.

Hvor mange kan vi drømme om å selge? Jeg tror ny-signeringer vil avgjøre. Kommer eks Tarik tror jeg på 8000 sesongkort:)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 30 nov 10, 22:31

blir Tarik signert, så trur jeg stadion blir stappa fult de 5 første kampene, og gjør vi bra da. Så trur jeg stadion blir stappa fult lengeWink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 nov 10, 22:32

Klubben trenger sikkert intekter. MiF-Fotball gjør det på følgende måte.

 http://www.mif.no/

 Kan dette være en ide?


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 30 nov 10, 23:47

Opprinnelig postet av Knuty

16. mai hjemme tror og håper jeg vi får. Sarp håper jeg vi slipper, selv om det ikke hadde forundret meg nevneverdig. Den kampen fylles stadion uansett, og bør ikke legges til 16. mai. Sogndal, Haugesund eller et annet lag som ikke trekker så mye folk hadde vært ideelt.

Ellers tar jeg gjerne hjemmekamp i siste serierunde. Det kan fort bli en kamp om å berge plassen, så da kan det komme godt med.

Alle klubbene har hatt mulighet til å sende inn "ønskeliste" til terminlista, og frist var for et par uker siden. Her er for eksempel ønskelisten til LSK for 2011-sesongen: http://lsk.no/?did=9137247

Så da er det vel bare å håpe at FFK har satt opp et punkt om at de ikke ønsker Sarpsborg hjemme verken 1. seriekamp, 16. mai eller siste seriekamp da disse kampene trekker mye folk uansett. Regner med at NFF godtar det da!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 des 10, 07:52
Opprinnelig postet av Kvam

Opprinnelig postet av Knuty

16. mai hjemme tror og håper jeg vi får. Sarp håper jeg vi slipper, selv om det ikke hadde forundret meg nevneverdig. Den kampen fylles stadion uansett, og bør ikke legges til 16. mai. Sogndal, Haugesund eller et annet lag som ikke trekker så mye folk hadde vært ideelt.

Ellers tar jeg gjerne hjemmekamp i siste serierunde. Det kan fort bli en kamp om å berge plassen, så da kan det komme godt med.

Alle klubbene har hatt mulighet til å sende inn "ønskeliste" til terminlista, og frist var for et par uker siden. Her er for eksempel ønskelisten til LSK for 2011-sesongen: http://lsk.no/?did=9137247

Så da er det vel bare å håpe at FFK har satt opp et punkt om at de ikke ønsker Sarpsborg hjemme verken 1. seriekamp, 16. mai eller siste seriekamp da disse kampene trekker mye folk uansett. Regner med at NFF godtar det da!

Kult med ønskelisten til LSK..spesielt den at de ønsker Sarp i 2.serierunde,og hjemme kamp i 10.serierunde pga den 1000 kampen i eliten på rad....egentlig ganske bra.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 des 10, 08:44
Ser at Viking pr idag har solgt ca 3500 sesongkort. Åssen er ståa hos oss? Kanskje det tar seg opp når folk starter å kjøpe julepressanger for fullt? Er kanskje også slik at de med sesongkort iår,ikke trenger å betale før års-skifte for å få den nye prisen?

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 06 des 10, 01:46

Opprinnelig postet av Kai Roger
Er kanskje også slik at de med sesongkort iår,ikke trenger å betale før års-skifte for å få den nye prisen?

Alle som ønsker årets pris må betale før 1.1.11 - hvis ikke så blir det ny pris.

Se mer på www.fredrikstadfk.no/2011

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 des 10, 10:06
Endret: 06 des 10, 10:12
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av Kai Roger
Er kanskje også slik at de med sesongkort iår,ikke trenger å betale før års-skifte for å få den nye prisen?

Alle som ønsker årets pris må betale før 1.1.11 - hvis ikke så blir det ny pris.

Se mer på www.fredrikstadfk.no/2011

Hvor mange sesongkort er det solgt? Hvorfor kan dere ikke lage en happing rundt dette, med spillere som skrive autografer og andre ting, slikt drar folk med engang? Slik som dette. http://www.f-b.no/ffk/vil-selge-10-000-sesongkort-1.2232836


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 des 10, 10:15
Endret: 06 des 10, 10:15
Endret av: Patrioten

Sesongkortsalget i Sarpsborg går det vist bra. Sittetribunen deres utsolgt. http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5406277.ece


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 06 des 10, 10:29

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor mange sesongkort er det solgt? Hvorfor kan dere ikke lage en happing rundt dette, med spillere som skrive autografer og andre ting, slikt drar folk med engang? Slik som dette. http://www.f-b.no/ffk/vil-selge-10-000-sesongkort-1.2232836

Når det gjelder happeningen du nevner over så kommer vi til å gjøre tilsvarende med spiller etc. De har nå ferie og er tilbake i januar. Salgsstatus kommer vi tilbake til. Siden vi fikk en sen avgjøring på ligaen vår så kom vi også senere i gang med sesongkortsalget.

Det har i mange år vært uttalt et mål om å selge 10.000 sesongkort, men fasiten viser seg at det har vært en drøm snarere enn en realitet.
Et edruelig mål kan derfor være å komme tilbake til ca 7.000 som vi har hatt tidligere.

Vi har mottatt mange positive tilbakemeldinger på prisnivået samt at folk kommer ut på Stadion og prøvesitter de plassene de vil kjøpe.

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 des 10, 11:51
Stemmer det at Aristokraten er stengt hele uken?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 des 10, 12:07

Opprinnelig postet av Patrioten
Stemmer det at Aristokraten er stengt hele uken?

Det ville ihvertfall ikke forundret meg....


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 des 10, 13:58
Opprinnelig postet av Patrioten

Sesongkortsalget i Sarpsborg går det vist bra. Sittetribunen deres utsolgt. http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5406277.ece

Hvem bryr seg???? Dette er et FFK forum ikke særpe forum

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 06 des 10, 14:03

Opprinnelig postet av Patrioten

Sesongkortsalget i Sarpsborg går det vist bra. Sittetribunen deres utsolgt. http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5406277.ece



Og hveor mange plasser er det der? Smile


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 06 des 10, 14:09

Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av Patrioten

Sesongkortsalget i Sarpsborg går det vist bra. Sittetribunen deres utsolgt. http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5406277.ece

Hvem bryr seg???? Dette er et FFK forum ikke særpe forum

Hadde FFK hatt like liten stadion som S08 i år, hadde vel hele stadion vært utsolgt selv i adeccon :P


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 des 10, 18:51

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Patrioten

Sesongkortsalget i Sarpsborg går det vist bra. Sittetribunen deres utsolgt. http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5406277.ece



Og hveor mange plasser er det der? Smile

 

Står i artikkelen (men forstår de som vegrer å klikke seg inn på den møkka-avisa der.....)

Opprinnelig postet av Opptenningspapiret fra Sarp

"Haug poengterer samtidig at de aller fleste av de til sammen 1.166 sesongkortplassene på hovedtribunen ble kjøpt av folk som allerede har sesongkort der."

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 des 10, 18:54

Opprinnelig postet av oleoleole

Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av Patrioten

Sesongkortsalget i Sarpsborg går det vist bra. Sittetribunen deres utsolgt. http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5406277.ece

Hvem bryr seg???? Dette er et FFK forum ikke særpe forum

Hadde FFK hatt like liten stadion som S08 i år, hadde vel hele stadion vært utsolgt selv i adeccon :P

Rektig, Sarpestadion har vel en "kapasitet" (eller så mange de får lov til å slippe inn) på 5-6 tusen etter de nye tribunene bak det ene målet ble satt opp..

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 des 10, 18:58

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor mange sesongkort er det solgt? Hvorfor kan dere ikke lage en happing rundt dette, med spillere som skrive autografer og andre ting, slikt drar folk med engang? Slik som dette. http://www.f-b.no/ffk/vil-selge-10-000-sesongkort-1.2232836

Når det gjelder happeningen du nevner over så kommer vi til å gjøre tilsvarende med spiller etc. De har nå ferie og er tilbake i januar. Salgsstatus kommer vi tilbake til. Siden vi fikk en sen avgjøring på ligaen vår så kom vi også senere i gang med sesongkortsalget.

Det har i mange år vært uttalt et mål om å selge 10.000 sesongkort, men fasiten viser seg at det har vært en drøm snarere enn en realitet.
Et edruelig mål kan derfor være å komme tilbake til ca 7.000 som vi har hatt tidligere.

Vi har mottatt mange positive tilbakemeldinger på prisnivået samt at folk kommer ut på Stadion og prøvesitter de plassene de vil kjøpe.

 

Tipper det er flere enn det sarpingene har solgt til nå, det kan du vel bekrefte vel ? (eller gud-for-by avkrefte)

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 des 10, 13:25
Det er vist solgt 2500-3000 sesongkort, kan du bekrefte det Torjussen?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 10, 07:20
Endret: 10 des 10, 07:26
Endret av: Patrioten

Synes egentlig salget går tregt.

Det hjelper jo ikke akkurat, når FSI går ut og sier at de ikke ville spytte inn mer penger til FFK.

Og i tillegg når Jocke sier at det er begrenset med penger til spillerkjøp.

Slike uttaelser gjør jo vondt verre for salget.

Nei, vi må få inn positive uttalelser om at Tarik og Everton er på vei, da vil nok salget få fart på seg.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 des 10, 09:20

Jeg heier på klubben, ikke spillerene som er her. Så for meg er det ett fett hvem som spiller på laget, sesongkort er i boks uansett!

Det er jo sånn klubben får penger, ved at flest mulig kjøper sesongkort!

Håper ikke vi går på en smell og henter Tarik/Everton hvis vi ikke har penger til det..

Og FSI har ikke noe ansvar for klubben, vi kan ikke kreve at de henter spillere for oss.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 des 10, 10:26

klubben må lære seg av feil dem har gjort og kan ikke alltid forvente at noen står der og hjelper til hele tiden.. vi blir en bedre klubb på sikt... sesongkort er i boks.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 des 10, 11:12

Tror alle klubber har is i magen i disse tider. Det er 'klubbers' marked,og det vil flomme over av spillere uten kontrakt i januar. Først da vil signeringene komme,både hos oss,og hos de andre klubbene. Smile

Skjønner at noen sitter på gjerdet og venter....det er gjerne sånn...,men..oppfordrer folk til å støtte opp,og kjøpe sesongkort nå som det er rabatert pris,og ikke minst som julepresang. Sikkert noen som må få lønning før de kan cashe ut sesong-kort også.

Hvis......hvis Tarik kommer vil det generere 2 tusen sesongkort uken etter. DET hadde vært en fin julepresang til oss alle.Wink


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 des 10, 19:29

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes egentlig salget går tregt.

Sesongkortene har da ikke vært til salgs i 14 dagen enda da. Trodde du det skulle selges 6000 sesonkort på en uke ?  Sesongen starter ikke før 20 mars, dvs plenty av tid til å selge masse sesongkort enda...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 10 des 10, 19:40
Opprinnelig postet av Kai Roger

Tror alle klubber har is i magen i disse tider. Det er 'klubbers' marked,og det vil flomme over av spillere uten kontrakt i januar. Først da vil signeringene komme,både hos oss,og hos de andre klubbene. Smile

Skjønner at noen sitter på gjerdet og venter....det er gjerne sånn...,men..oppfordrer folk til å støtte opp,og kjøpe sesongkort nå som det er rabatert pris,og ikke minst som julepresang. Sikkert noen som må få lønning før de kan cashe ut sesong-kort også.

Hvis......hvis Tarik kommer vil det generere 2 tusen sesongkort uken etter. DET hadde vært en fin julepresang til oss alle.Wink

Å tro at det selges 2000 ekstra sesongkort p.g.a. at eventuelt Tarik skriver under,er vel som å tro på julenissen eller?Ikke for det tiden for julenissen er jo nå om dagen.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 des 10, 05:48

Opprinnelig postet av Haarek
Opprinnelig postet av Kai Roger

Tror alle klubber har is i magen i disse tider. Det er 'klubbers' marked,og det vil flomme over av spillere uten kontrakt i januar. Først da vil signeringene komme,både hos oss,og hos de andre klubbene. Smile

Skjønner at noen sitter på gjerdet og venter....det er gjerne sånn...,men..oppfordrer folk til å støtte opp,og kjøpe sesongkort nå som det er rabatert pris,og ikke minst som julepresang. Sikkert noen som må få lønning før de kan cashe ut sesong-kort også.

Hvis......hvis Tarik kommer vil det generere 2 tusen sesongkort uken etter. DET hadde vært en fin julepresang til oss alle.Wink

Å tro at det selges 2000 ekstra sesongkort p.g.a. at eventuelt Tarik skriver under,er vel som å tro på julenissen eller?Ikke for det tiden for julenissen er jo nå om dagen.

Klart det...julenissen eller ikke......så tror jeg helt ærlig at mange folk sitter på gjerdet for å se om det kommer noen profiler neste sesong.

Vi kan ha fått en slik i han 17 åringen,og vi kan få det i Horn. Hvis så Tarik kommer-vil han bli vår største publikums magnet-og dermed vår største stjerne. Har ikke glemt Borges,men han er jo vår stjerne allerede:))


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 06:50

Hadde vært gøy å vist hvor mange sesongkort som er solgt.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 des 10, 09:42

for du ikke svar på det om du kontakter FFK da ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 13 des 10, 14:20
Og da var familiens 3 sesongkort fornyet. Og også 2 julepresanger. Greit å slå flere fluer i ett smekk. God Jul.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 des 10, 14:43

Opprinnelig postet av Morgaine
Og da var familiens 3 sesongkort fornyet. Og også 2 julepresanger. Greit å slå flere fluer i ett smekk. God Jul.
Vi har fornyet våre 3 sesongkort vi SmileoxoLaughing

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 des 10, 15:20

Opprinnelig postet av keiko99

for du ikke svar på det om du kontakter FFK da ?

Klubben gir ikke ut info om sesongkortsalget før etter 1.1.2011 av en eller annen (for meg uforståelig) grunn...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 des 10, 17:06
Endret: 13 des 10, 17:06
Endret av: keiko99

Til Ymer: ok såppas.. jaja takk for ett oppklarnede svar da

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 des 10, 22:16
Endret: 13 des 10, 22:21
Endret av: Per Egil

Slettet en haug med meningsløse innlegg. Noen ganger går det an å tenke seg om to ganger før man poster.

Og vær så snill og og dropp "oxo"-greiene. Det er ikke morsomt. På norsk skrives ordet "også". "Oxo" er SMS-språk, noe vi ikke tillater på forumet.

Takk for oppmerksomheten.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 des 10, 16:54
Endret: 28 des 10, 17:56
Endret av: Lex

5 nye sesongkort i boks, merker at spenningen stiger, enda det bare er desember.Laughing

---------------------------

Heia FFK


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 des 10, 08:43
Var innom Aristokraten i går for å kjøpe julepresang. Spurte hvor mange sesongkort de hadde solgt. Men de sa at de ikke fikk greie på det før 1.1.11. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 des 10, 14:32

Da er to stykk sesongkort kjøpt og betalt.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 28 des 10, 17:04

3 stk kort i boks Smile


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 10, 20:03
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 29 des 10, 20:06
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.
Tror salget går i været vist en viss T.E skriver under for FFK

---------------------------

R G


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 10, 20:25

Opprinnelig postet av Greaker
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.
Tror salget går i været vist en viss T.E skriver under for FFK

Noe nytt?


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 29 des 10, 20:38
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Greaker
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.
Tror salget går i været vist en viss T.E skriver under for FFK

Noe nytt?

Nei, bare generell tanke :-)

---------------------------

R G


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 des 10, 12:05

Opprinnelig postet av Greaker
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.
Tror salget går i været vist en viss T.E skriver under for FFK

 

Helt enig...som jeg har skrevet før tror jeg en stjerne som han ville generert 2 tusen ekstra sesongkort:)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 30 des 10, 14:17

da har jeg fornyet sesongkortet mitt også Cool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jan 11, 10:32
Endret: 01 jan 11, 10:39
Endret av: Patrioten

I dag er fristen for å kjøpe sesongkort til Adecopriser over, blir spennende å se hvor mange som har blitt solgt.Tipper det er solgt 3500-4000.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 jan 11, 11:51

Opprinnelig postet av Patrioten

I dag er fristen for å kjøpe sesongkort til Adecopriser over, blir spennende å se hvor mange som har blitt solgt.Tipper det er solgt 3500-4000.

For FFK sin del så håper jeg at færrest mulig har kjøpt til gammel pris og flest mulig kjøper til en ny høyere pris. Betyr bare mer penger i kassa for FFK det Laughing

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 02 jan 11, 23:41
Endret: 03 jan 11, 00:37
Endret av: MR.T

Klokken 0800 mandag 3. januar vil første billettstatus finnes på www.fredrikstadfk.no

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 03 jan 11, 00:01

Opprinnelig postet av MR.T

Klokken 0800 mandag 3. august vil første billettstatus finnes på www.fredrikstadfk.no

 


Det var da lenge til... Tongue out


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 03 jan 11, 01:08

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av MR.T

Klokken 0800 mandag 3. august vil første billettstatus finnes på www.fredrikstadfk.no

 


Det var da lenge til... Tongue out

faktisk 4,5 år :)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 jan 11, 10:06

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3638/372/

Syns det var det var lavt antall. Men får håpe på mer utover våren Wink


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jan 11, 00:39

Tar seg nok opp utover når folk blir ferdig med jula og strømregningen...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 jan 11, 21:34

NÅ dere.....gleder jeg meg til å følge med på sesong-kort salget. Kan vi drømme om 7500?

 

Kanskje Rafn kan sette igang en konkuranse igjen?...Med noen enkle effekter som premie,til den som kommer nærmest antall sesong kort salg.? La den slutte dagen før første hjemme kamp eks.....

 

Bare en tanke....på en GLEDENS dag:)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 jan 11, 11:29

Spent på sesongkortsalget nå, og den mye omtalte "Tarik-effekten".

Foreløpig synes jeg salget har vært noe skuffende. Håper Torjusen kan gi oss litt mer hyppige oppdateringer av salget fremover..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jan 11, 14:03

Nå har jeg kjøpt meg tre sesongkort. Håper at de som tviler, kjøper seg kort også. Kanskje det kan bli en smitte effekt og at salget går unna som bare det.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 16:28
Er det noen i FFK som kan komme med en oppdatering i forhold til billettsalget i helgen og om det har vært en Tarik effekt?

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 jan 11, 18:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen i FFK som kan komme med en oppdatering i forhold til billettsalget i helgen og om det har vært en Tarik effekt?
Tror folk må få betalt strøm regninga først...effekten vil komme i februar tror jeg:)

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 09 jan 11, 18:57

Kanskje det, men selv kjøpte jeg sesongkort 10. desember. Og sendte guttungen på juletrefest i dag, noe han syntes var kjempe morsomt. Unnskyld, men ble litt off-topic der:-)


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 11, 17:58

Leser dette i fb nåCool

 

 

 

– Vi har fått mail fra folk som allerede har kjøpt sesongkort, men som ønsker å kjøpe flere fordi Tarik er tilbake.

 



Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 jan 11, 18:11
All positivitet rundt FFK er gull!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 23 jan 11, 14:05

Kommer sesongkorta i posten, eller må vi hente dem selv ??

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 23 jan 11, 14:15

som jeg har forstått så kommer de i posten


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jan 11, 06:15

Siste frist for å fornye sesongkortene går ut 1.februar, etter det kan alle kjøpe seg kort.

I februar måned, vil nok salget ta seg opp.

Torjussen? Har du noe oversikt over salget før februar måned begynner?


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 24 jan 11, 08:44

Alle har vel hele tiden kunnet kjøpe seg sesongkort?
Det som skjer 1.februar er vel at de sesongkortplassene som ikke blir fornyet blir lagt ut for fritt salg.


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 24 jan 11, 15:17
Endret: 24 jan 11, 15:17
Endret av: MR.T

Opprinnelig postet av JJunior

Alle har vel hele tiden kunnet kjøpe seg sesongkort?
Det som skjer 1.februar er vel at de sesongkortplassene som ikke blir fornyet blir lagt ut for fritt salg.

Det er riktig.

Tall på salget kommer etter 1.2. 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 24 jan 11, 16:03

Håper og tror tallet har tatt seg drastisk opp siden nyttår. Ble litt småskuffa sist. Tror på 4000, håper på 5000 når neste oppdatering kommer.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jan 11, 14:36
Endret: 29 jan 11, 14:40
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av JJunior

Alle har vel hele tiden kunnet kjøpe seg sesongkort?
Det som skjer 1.februar er vel at de sesongkortplassene som ikke blir fornyet blir lagt ut for fritt salg.

Det er riktig.

Tall på salget kommer etter 1.2. 

2.2?

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jan 11, 19:31
Jeg tror /håper vi ender på 7500-8000 kort iår. Jeg er helt sikker på at mange sitter å venter litt,pga mange utgifter nå i januar-les strøm osv.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 feb 11, 05:15

Nå har vi passert 1.februar og statusen er kanskje klar Thomas?

Har vi lov til å håpe 5000 solgte?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 feb 11, 07:22
jeg tipper at det er solgt ca 3000.

---------------------------

Heia FFK


RødHvitSupporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 10
Innlegg: 18

Lagt til: 02 feb 11, 08:16
Tipper 4125 solgte (håper på over 5.000)

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 02 feb 11, 09:31

4 556, tallet er 4 556: http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3716/372/

Det er vel passelig, dog ikke ekstremt bra. Noen som har en oversikt over hvor mye de andre TL-klubbene har solgt hittil?

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 02 feb 11, 10:42

Opprinnelig postet av Tøfflus

Noen som har en oversikt over hvor mye de andre TL-klubbene har solgt hittil?

Ligger en oversikt i denne tråden på VGD

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 02 feb 11, 11:22

Takker und bukker. Jeg er imponert over salget til Haugesund, som snart må være utsolgt? De får jo ikke ta inn mer enn 5000 på stadion, så de legger vel neppe ut mer enn 4000 sesongkort?

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 feb 11, 09:20
Endret: 08 feb 11, 09:20
Endret av: Patrioten

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 feb 11, 07:35

Tenker nok sesongkortsalget vil øke mer og mer, med de positive treningskampene FFK har fortiden.

Det beste av alt er jo at FFK spiller gladfotball og scorer mye mål og det er jo slikt folk liker å se.

Stå på FFK og spill med samme gnist framover og vinn kamper, så passer vi kanskje 6000 sesongkort innen seriestart.


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 19 feb 11, 07:45
Noen som vet når selve kortet kommer?

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 feb 11, 07:51

Tror det er i slutten av måneden.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 11, 09:33

Hvor mange kort er solgt nå?

Finnes det en løpende oversikt noe sted?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 feb 11, 16:06

Kanskje Fredrikstad Politistasjon også ønsker å hjelpe FFK med salget, siden de har FFKlogo på kontoret sitt.

Glem blottesaken, men sjekk døren til polibetjenten, en fin FFKlogo.

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/251697/


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 feb 11, 18:20

Dette gjelder ikke sesongkort,men medlemskort i Plankehaugen.

Noen som vet når disse kommer?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 21 feb 11, 18:22

Er det noen igjen i PH. Hvor mange medlemmer har de?

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 21 feb 11, 21:58

Opprinnelig postet av varheim
Noen som vet når selve kortet kommer?

Første ustending er i posten nå. Kommer snart til en postkasse nær deg Smile

Neste sending skjer den 7. mars som tar med seg alle andre som har handlet etter forrige frist gikk ut.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 11, 23:10

det var en snik reklame patrioten hehe

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 22 feb 11, 07:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvor mange kort er solgt nå?

5003 i følge dagens Fredriksstad Blad

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 feb 11, 04:32

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av varheim
Noen som vet når selve kortet kommer?

Første ustending er i posten nå. Kommer snart til en postkasse nær deg Smile

Neste sending skjer den 7. mars som tar med seg alle andre som har handlet etter forrige frist gikk ut.

 

Håper de kommer i nøytral konvolutt slik at ikke noe 08-søppel på posten i sarp ødelegger mitt....

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 27 feb 11, 16:08

Kjøpet før jul, så burde vel vært i første utsending.

 Ikke fått noe posten enda, men er vel rett rundt hjørnet nå.

Spennende med litt hyppigere oppdatering rundt salget. Håper det bikker 6000 stk

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 27 feb 11, 19:03

Hei

Sesongkortene er litt forsinket fra leverandør som skulle personalisere disse. Beklager det. 

Fikk beskjeden på fredag ettermiddag selv.

Antar at de blir sendt i løpet av neste uke. Kommer tilbake til mer info når jeg vet mer.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mar 11, 19:31

Opprinnelig postet av MR.T

Hei

Sesongkortene er litt forsinket fra leverandør som skulle personalisere disse. Beklager det. 

Fikk beskjeden på fredag ettermiddag selv.

Antar at de blir sendt i løpet av neste uke. Kommer tilbake til mer info når jeg vet mer.

 

Godt å høre. Begynte å bli beskymret og skulle akuratt spørre her om det var noen som hadde fått de...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 mar 11, 06:19
Synes det er skuffende at det ikke blitt solgt flere sesongkort, siden FFK vinner og vinner og scorer mange mål i treningskampene. Ro i klubben og økonomien virker å være på rett plass. Og i tillegg er det spenning med hvem den siste forsterkningen blir. Finnes vel ikke noen bedre forusetninger for å selge sesongkort enn dette?

tommso

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 mar 11
Innlegg: 1

Lagt til: 08 mar 11, 12:35

Hei Hei :)

 

Er det noe nytt om Sesongkortene ? Er de blitt sendt ut enda?

 

Heia FFK:)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mar 11, 12:43

Hvor mange kort er solgt nå? Sett veldig lite oppdateringer av salget..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mar 11, 17:08

Kun 100 nye sesongkort solgt på en måned Da Tarik Elyounoussi skrev kontrakt forventet FFK et rekordsalg av sesongkort. Den effekten har ikke kommet ennå. http://www.f-b.no/ffk/kun-100-nye-sesongkort-solgt-pa-en-maned-1.6089371


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 mar 11, 12:09

Idag fikk jeg mine sesongkort i posten.Gleder meg til serie startSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 10 mar 11, 17:59

Jeg hadde en rød-hvit konvolutt i posten idag... Laughing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mar 11, 18:20

jeg venter på mitt Smile

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 mar 11, 19:04

Og der dumpa det ned i postkassa mi gett :-) johoo Laughing

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mar 11, 20:17

Oj! Jeg fikk mine 3 i posten i dag!

I 3 forskjellige konvolutter!

3-dobbel porto det gett, meget fordelaktig økonomisk for PostenWink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 mar 11, 01:59

min kom i går Wink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 mar 11, 08:24
Bare informere om at Brann har solgt 7400 sessongkort pr idag,og 1500 billetter til kampen til helgen mot RBK. Daskal vi kanskje være fornøyd med 5000+ solgte sessongkort hos oss:)

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 mar 11, 11:28
Endret: 17 mar 11, 11:38
Endret av: Plankehue

En oversikt over hvordan det ligge ann ang sesong kort i tippeligaen

http://fotball.bt.no/eliteserien/article195403.ece

Etter det jeg ser på hva de andre ligger, så syns jeg vi ligger bra ann faktisk. Er vel bare de største klubbene og Ålesund som ligger høyrere enn oss. Ble veldig overrasket over hvor litte det var i Lillestrøm.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 mar 11, 11:46
Endret: 17 mar 11, 11:47
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av BT om Sarpsborg

Har solgt cirka 3000 sesongkort, da er 450 faste bortebilletter regnet med. Stadion har kapasitet til 4740 tilskuere.

I fjor solgte Sarpsborg rundt 1500 sesongkort, opplyser billettansvarlig Tone M. Karlsen.

Litt spesielt å regne med bortebillettene som solgte sesongkort.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 mar 11, 11:53

Det er jo snakk om Pæddene, de har lyst til å pynte på litt vetu


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 17 mar 11, 16:11

Opprinnelig postet av Plankehue

Det er jo snakk om Pæddene, de har lyst til å pynte på litt vetu

Og på siden det er linket til står dem oppført med tilskuerrekord på 9394,når og hvor fikk dem den rekorden?Smile


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 17 mar 11, 16:26

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 mar 11, 18:30

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

Jeg tror det var den siste kampen i sesongen 1972 da SarpFK rykket ned, og FFK kun var et poeng fra seriegull.

 Jeg var der og var av de som jublet etter kampen; "Sarp er i aan, Sarp er i aan"! (Den gang hette det første divisjon og aan divisjon)

Jeg tror Åge Johansen scoret på overtid og Sarp rykket ned, de hadde rykket ned selv med seier. SFK styrte kampen men maktet ikke å score.

Hadde RBK tatt poeng fra Viking så hadde FFK tatt seriegull. Viking vant 1-0.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 17 mar 11, 18:37

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

Jeg tror det var den siste kampen i sesongen 1972 da SarpFK rykket ned, og FFK kun var et poeng fra seriegull.

 Jeg var der og var av de som jublet etter kampen; "Sarp er i aan, Sarp er i aan"! (Den gang hette det første divisjon og aan divisjon)

Jeg tror Åge Johansen scoret på overtid og Sarp rykket ned, de hadde rykket ned selv med seier. SFK styrte kampen men maktet ikke å score.

Hadde RBK tatt poeng fra Viking så hadde FFK tatt seriegull. Viking vant 1-0.

Var der jeg også. Keepern til FFK (Haftorsen?) fikk 10-er på VG børsen


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 mar 11, 18:41
Endret: 17 mar 11, 18:42
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Balto

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

Jeg tror det var den siste kampen i sesongen 1972 da SarpFK rykket ned, og FFK kun var et poeng fra seriegull.

 Jeg var der og var av de som jublet etter kampen; "Sarp er i aan, Sarp er i aan"! (Den gang hette det første divisjon og aan divisjon)

Jeg tror Åge Johansen scoret på overtid og Sarp rykket ned, de hadde rykket ned selv med seier. SFK styrte kampen men maktet ikke å score.

Hadde RBK tatt poeng fra Viking så hadde FFK tatt seriegull. Viking vant 1-0.

 

Var der jeg også. Keepern til FFK (Haftorsen?) fikk 10-er på VG børsen

Stemmer, han redda straffe ævv! (Trur eg)

Og vant ikke FFK pga straffe også?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 17 mar 11, 21:14

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Balto

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

Jeg tror det var den siste kampen i sesongen 1972 da SarpFK rykket ned, og FFK kun var et poeng fra seriegull.

 Jeg var der og var av de som jublet etter kampen; "Sarp er i aan, Sarp er i aan"! (Den gang hette det første divisjon og aan divisjon)

Jeg tror Åge Johansen scoret på overtid og Sarp rykket ned, de hadde rykket ned selv med seier. SFK styrte kampen men maktet ikke å score.

Hadde RBK tatt poeng fra Viking så hadde FFK tatt seriegull. Viking vant 1-0.

 

Var der jeg også. Keepern til FFK (Haftorsen?) fikk 10-er på VG børsen

Stemmer, han redda straffe ævv! (Trur eg)

Og vant ikke FFK pga straffe også?

 

Det var Jan Fuglset som scoret på overtid. Og dette var hittil siste gang FFK møtte (et lag fra) Sarpsborg på øverste nivå.

 

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 mar 11, 21:22

Hva har dette med sesongkort og gjøre ?

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 22 mar 11, 14:32

Jeg kjøpte 2stk. sessongkort her om dagen for første gang, men må tydeligvis hente de i billettluka etter at de har sendt meg en e-post.

Noen som vet hvorfor jeg ikke får de tilsendt i posten som tydeligvis andre her?

Og hvor er "billettluka"? Har aldri kjøpt billetter i noen luke, bare på nett:P


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 mar 11, 14:43

Opprinnelig postet av oleoleole

Jeg kjøpte 2stk. sessongkort her om dagen for første gang, men må tydeligvis hente de i billettluka etter at de har sendt meg en e-post.

Noen som vet hvorfor jeg ikke får de tilsendt i posten som tydeligvis andre her?

Og hvor er "billettluka"? Har aldri kjøpt billetter i noen luke, bare på nett:P

 

Først takk for at du kjøpte sesongkort. Og i og med at du kjøper for første gang, så er det jo moro at årets sesong ser ut til å bli av de bedre.

Bilettluka finner du under Inngang A på hovedtribunen. Er ikke den oppe så går du opp inngang A til markedsavdelingen og henter dem der. Så kan du kjøpe noen "Jeg er med !" effekter samtidig Cool

Alternativt så sender du en mail til ingunn@fredrikstadfk.no så kan hun sikkert sende deg dem pr post.

Gleder meg til 2.april.

Frem til det så er det Mission Possible :  Fyll stadion til første hjemmekamp !!

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 22 mar 11, 15:00

Opprinnelig postet av Rafn

Først takk for at du kjøpte sesongkort. Og i og med at du kjøper for første gang, så er det jo moro at årets sesong ser ut til å bli av de bedre.

Bilettluka finner du under Inngang A på hovedtribunen. Er ikke den oppe så går du opp inngang A til markedsavdelingen og henter dem der. Så kan du kjøpe noen "Jeg er med !" effekter samtidig Cool

Alternativt så sender du en mail til ingunn@fredrikstadfk.no så kan hun sikkert sende deg dem pr post.

Gleder meg til 2.april.

Frem til det så er det Mission Possible :  Fyll stadion til første hjemmekamp !!

Takk for info! Hvis jeg ikke kommer meg ned til godbyen i løpet av uka i form av en jobb, så sender jeg hun en e-post ;]

Etter å ha sett treningskampene, trur jeg selv dette blir en morsom sesong (sett delvis bort i fra seriekampen mot AaFK pga. været (satser jeg på:P)). Jeg gleder meg selv!

Bare et lite spørsmål til ang. sesongkort: Er de personlige på noen måte, navn eller noe, eller er det bare et generelt kort? Bare spør fordi jeg har sett navn på enkelte stoler på stadion tidligere (og fordi kjøpet av kort ikke spør om navn fra ev. andre personer).


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 apr 11, 17:58

Jeg ble fratatt sesongkortet mitt i porten i går.

Denne mannen i gul genser sa at det ikke virket og slo ikke inn på scanneren hans.

Da puttet han kortet i baklomma si og sa jeg får nytt i posten.

Vel det er nok sikkert greit det, men jeg vil gjerne få vite om det var kortet mitt det var noe galt med eller hans scanner.

Hvor lang tid tar det får jeg får tilbake kortet mitt.

Håper på svar fra noen som har greie på dette...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 apr 11, 18:34

mitt kort gikk greit igjennom

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 20 apr 11, 08:34

Opprinnelig postet av RG

Jeg ble fratatt sesongkortet mitt i porten i går.

Denne mannen i gul genser sa at det ikke virket og slo ikke inn på scanneren hans.

Da puttet han kortet i baklomma si og sa jeg får nytt i posten.

Vel det er nok sikkert greit det, men jeg vil gjerne få vite om det var kortet mitt det var noe galt med eller hans scanner.

Hvor lang tid tar det får jeg får tilbake kortet mitt.

Håper på svar fra noen som har greie på dette...

Hei

Vi opplevde fra første kamp at det var en del kort som ikke ble scannet inn. Vaktene hadde derfor fått i oppgave å ta inn dem som ikke ble scannet inn denne gangen.

Beskjeden vaktene fikk var at dette ikke skulle sendes dere i posten, men samles inn og at dere fikk nye før neste kamp.

Alle kortene jeg har fått inn har jeg gått igjennom sammen med Billettservice nå og funnet hva som var problemet med strekkodene. De er nå aktivert opp så kortene virker.

Kortene kan hentes her i FFKs adminstrasjon eller i billettluka før neste hjemmekamp.

Hanne hos oss ringer også rundt til dem som fikk samlet inn kortene sine og gir beskjed.

God påske!

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 apr 11, 11:37

Takk for fint svar MR.T Laughing

Ha en god Påske!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f