Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkort

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 17 mar 11, 18:37

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

Jeg tror det var den siste kampen i sesongen 1972 da SarpFK rykket ned, og FFK kun var et poeng fra seriegull.

 Jeg var der og var av de som jublet etter kampen; "Sarp er i aan, Sarp er i aan"! (Den gang hette det første divisjon og aan divisjon)

Jeg tror Åge Johansen scoret på overtid og Sarp rykket ned, de hadde rykket ned selv med seier. SFK styrte kampen men maktet ikke å score.

Hadde RBK tatt poeng fra Viking så hadde FFK tatt seriegull. Viking vant 1-0.

Var der jeg også. Keepern til FFK (Haftorsen?) fikk 10-er på VG børsen


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 mar 11, 18:41
Endret: 17 mar 11, 18:42
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Balto

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

Jeg tror det var den siste kampen i sesongen 1972 da SarpFK rykket ned, og FFK kun var et poeng fra seriegull.

 Jeg var der og var av de som jublet etter kampen; "Sarp er i aan, Sarp er i aan"! (Den gang hette det første divisjon og aan divisjon)

Jeg tror Åge Johansen scoret på overtid og Sarp rykket ned, de hadde rykket ned selv med seier. SFK styrte kampen men maktet ikke å score.

Hadde RBK tatt poeng fra Viking så hadde FFK tatt seriegull. Viking vant 1-0.

 

Var der jeg også. Keepern til FFK (Haftorsen?) fikk 10-er på VG børsen

Stemmer, han redda straffe ævv! (Trur eg)

Og vant ikke FFK pga straffe også?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 17 mar 11, 21:14

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Balto

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det må jo være en rekord de har "arvet" fra SFK det da. Sikkert en cupkamp mot FFK før krigen.

Jeg tror det var den siste kampen i sesongen 1972 da SarpFK rykket ned, og FFK kun var et poeng fra seriegull.

 Jeg var der og var av de som jublet etter kampen; "Sarp er i aan, Sarp er i aan"! (Den gang hette det første divisjon og aan divisjon)

Jeg tror Åge Johansen scoret på overtid og Sarp rykket ned, de hadde rykket ned selv med seier. SFK styrte kampen men maktet ikke å score.

Hadde RBK tatt poeng fra Viking så hadde FFK tatt seriegull. Viking vant 1-0.

 

Var der jeg også. Keepern til FFK (Haftorsen?) fikk 10-er på VG børsen

Stemmer, han redda straffe ævv! (Trur eg)

Og vant ikke FFK pga straffe også?

 

Det var Jan Fuglset som scoret på overtid. Og dette var hittil siste gang FFK møtte (et lag fra) Sarpsborg på øverste nivå.

 

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 mar 11, 21:22

Hva har dette med sesongkort og gjøre ?

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 22 mar 11, 14:32

Jeg kjøpte 2stk. sessongkort her om dagen for første gang, men må tydeligvis hente de i billettluka etter at de har sendt meg en e-post.

Noen som vet hvorfor jeg ikke får de tilsendt i posten som tydeligvis andre her?

Og hvor er "billettluka"? Har aldri kjøpt billetter i noen luke, bare på nett:P


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 mar 11, 14:43

Opprinnelig postet av oleoleole

Jeg kjøpte 2stk. sessongkort her om dagen for første gang, men må tydeligvis hente de i billettluka etter at de har sendt meg en e-post.

Noen som vet hvorfor jeg ikke får de tilsendt i posten som tydeligvis andre her?

Og hvor er "billettluka"? Har aldri kjøpt billetter i noen luke, bare på nett:P

 

Først takk for at du kjøpte sesongkort. Og i og med at du kjøper for første gang, så er det jo moro at årets sesong ser ut til å bli av de bedre.

Bilettluka finner du under Inngang A på hovedtribunen. Er ikke den oppe så går du opp inngang A til markedsavdelingen og henter dem der. Så kan du kjøpe noen "Jeg er med !" effekter samtidig Cool

Alternativt så sender du en mail til ingunn@fredrikstadfk.no så kan hun sikkert sende deg dem pr post.

Gleder meg til 2.april.

Frem til det så er det Mission Possible :  Fyll stadion til første hjemmekamp !!

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 22 mar 11, 15:00

Opprinnelig postet av Rafn

Først takk for at du kjøpte sesongkort. Og i og med at du kjøper for første gang, så er det jo moro at årets sesong ser ut til å bli av de bedre.

Bilettluka finner du under Inngang A på hovedtribunen. Er ikke den oppe så går du opp inngang A til markedsavdelingen og henter dem der. Så kan du kjøpe noen "Jeg er med !" effekter samtidig Cool

Alternativt så sender du en mail til ingunn@fredrikstadfk.no så kan hun sikkert sende deg dem pr post.

Gleder meg til 2.april.

Frem til det så er det Mission Possible :  Fyll stadion til første hjemmekamp !!

Takk for info! Hvis jeg ikke kommer meg ned til godbyen i løpet av uka i form av en jobb, så sender jeg hun en e-post ;]

Etter å ha sett treningskampene, trur jeg selv dette blir en morsom sesong (sett delvis bort i fra seriekampen mot AaFK pga. været (satser jeg på:P)). Jeg gleder meg selv!

Bare et lite spørsmål til ang. sesongkort: Er de personlige på noen måte, navn eller noe, eller er det bare et generelt kort? Bare spør fordi jeg har sett navn på enkelte stoler på stadion tidligere (og fordi kjøpet av kort ikke spør om navn fra ev. andre personer).


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 apr 11, 17:58

Jeg ble fratatt sesongkortet mitt i porten i går.

Denne mannen i gul genser sa at det ikke virket og slo ikke inn på scanneren hans.

Da puttet han kortet i baklomma si og sa jeg får nytt i posten.

Vel det er nok sikkert greit det, men jeg vil gjerne få vite om det var kortet mitt det var noe galt med eller hans scanner.

Hvor lang tid tar det får jeg får tilbake kortet mitt.

Håper på svar fra noen som har greie på dette...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 apr 11, 18:34

mitt kort gikk greit igjennom

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 20 apr 11, 08:34

Opprinnelig postet av RG

Jeg ble fratatt sesongkortet mitt i porten i går.

Denne mannen i gul genser sa at det ikke virket og slo ikke inn på scanneren hans.

Da puttet han kortet i baklomma si og sa jeg får nytt i posten.

Vel det er nok sikkert greit det, men jeg vil gjerne få vite om det var kortet mitt det var noe galt med eller hans scanner.

Hvor lang tid tar det får jeg får tilbake kortet mitt.

Håper på svar fra noen som har greie på dette...

Hei

Vi opplevde fra første kamp at det var en del kort som ikke ble scannet inn. Vaktene hadde derfor fått i oppgave å ta inn dem som ikke ble scannet inn denne gangen.

Beskjeden vaktene fikk var at dette ikke skulle sendes dere i posten, men samles inn og at dere fikk nye før neste kamp.

Alle kortene jeg har fått inn har jeg gått igjennom sammen med Billettservice nå og funnet hva som var problemet med strekkodene. De er nå aktivert opp så kortene virker.

Kortene kan hentes her i FFKs adminstrasjon eller i billettluka før neste hjemmekamp.

Hanne hos oss ringer også rundt til dem som fikk samlet inn kortene sine og gir beskjed.

God påske!

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 apr 11, 11:37

Takk for fint svar MR.T Laughing

Ha en god Påske!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f