Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborgs nye Stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 08 des 10, 15:28

Opprinnelig postet av Fossekællen:)
Dette var et glimrende forslag til Sarp`s nye stadion. Ikke bare vil akustikken være flott men tenk så raskt og effektivt hjemreisen fra Sarpsborg stadion vil foregå. Etter at dommeren blåser så trekker vi bare i snora. Dere er hjemme før dere rekker og si.... ADECOOOOoooooo..

 

Hahaha, glimrende Fossekællen. Adecoooooooooo........


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 08 des 10, 16:06
Et glimredne innlegg i debatten Fossekællen :-)

Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 09 des 10, 18:15
Nå ble det stille i fjøset??

---------------------------

Ford eller Fiat?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 des 10, 18:19

Opprinnelig postet av Fossekællen:)
Nå ble det stille i fjøset??

Det merker vel du som sitter der??


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 des 10, 18:28

Opprinnelig postet av Fossekællen:)
Nå ble det stille i fjøset??

Fjøset, er ikke det oppe ved fossen da? den fossen som er flott 9 dager i året?

Der luften fylles av Borregårdsstøv, lut og små ekle legionella-kryp?

Intet galt sagt om Særp, men tankene sier nokFrown

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 09 des 10, 20:00
Ja her i byen har vi fjøs, det er helt sikert. Men det er langt fra stille i de fleste av dem. Det er nok mer en "talemåte" i så måte. Hvilken side av toalettstadion synes dere vi skal legge nedløpet? Bare rett og riktig at dere får være med på den avgjørelsen siden dere får muligheten til og kjøre den så ofte. Vi har ikke vært nevneverdig plaga av små legionellakryp i sarp siden 15 aug.

---------------------------

Ford eller Fiat?


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 09 des 10, 20:07

Hva er det egentlig med dere sarpinger og det ekstreme markeringsbehovet dere har over alt, og da spesielt andre byer/klubbers nettsteder?

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 09 des 10, 21:30

Opprinnelig postet av Rasle

Hva er det egentlig med dere sarpinger og det ekstreme markeringsbehovet dere har over alt, og da spesielt andre byer/klubbers nettsteder?

Her bør nok skytes med litt mindre grovt skyts, i og med at fem av seks Smurf-relaterte tråder på denne siden er startet av rødhvite, og den ene som Sarpingen har startet er (etter min mening) den mest interessante sett med Fredrikstad-øyne.

At smurfene driver og smurfer rundt på siden her synes jeg bare er morsomt. Er de usaklige så får vi ammunisjon og er de saklige får vi en god diskusjon. Det å diskutere med noen som holder med en annen klubb kan faktisk være interessant.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 09 des 10, 21:33
Vel talt..

---------------------------

Ford eller Fiat?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 des 10, 22:08

Opprinnelig postet av Tøfflus
At smurfene driver og smurfer rundt på siden her synes jeg bare er morsomt. Er de usaklige så får vi ammunisjon og er de saklige får vi en god diskusjon. Det å diskutere med noen som holder med en annen klubb kan faktisk være interessant.

Har nesten savnet noen å krangle med etter at de tre kråkene som jevnlig stakk huet innom forsvant i takt med FFKs suksess. Selv ikke et nedrykk gjorde at de tok turen tilbake.

Bare de ikke er smittsomme, så er det egentlig helt greit at de frekventerer forumet. Selv om de ser litt rare ut.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 09 des 10, 22:26

Opprinnelig postet av Tøfflus

Her bør nok skytes med litt mindre grovt skyts, i og med at fem av seks Smurf-relaterte tråder på denne siden er startet av rødhvite, og den ene som Sarpingen har startet er (etter min mening) den mest interessante sett med Fredrikstad-øyne.

At smurfene driver og smurfer rundt på siden her synes jeg bare er morsomt. Er de usaklige så får vi ammunisjon og er de saklige får vi en god diskusjon. Det å diskutere med noen som holder med en annen klubb kan faktisk være interessant.

Ta en titt på på f-b.no og moss-avis.no's kommentarfelt også. sarpinger som spre om seg med all mulig dritt i alle rettninger. Liten tvil om at de har et stort markeringsbehov og lider av mindreverdhetskomplekser.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 des 10, 22:56

jeg er innom sarpe forumet og leser inni mellom og der er det helt stilt.

Så at de er her inne og leser og skriver forstår jeg.

Vi er litt flere og er litt mer intresert til og diskutere alt og ingen ting. (på god og vondt) Tongue out


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 des 10, 19:58

Opprinnelig postet av Rasle

Opprinnelig postet av Tøfflus

Her bør nok skytes med litt mindre grovt skyts, i og med at fem av seks Smurf-relaterte tråder på denne siden er startet av rødhvite, og den ene som Sarpingen har startet er (etter min mening) den mest interessante sett med Fredrikstad-øyne.

At smurfene driver og smurfer rundt på siden her synes jeg bare er morsomt. Er de usaklige så får vi ammunisjon og er de saklige får vi en god diskusjon. Det å diskutere med noen som holder med en annen klubb kan faktisk være interessant.

Ta en titt på på f-b.no og moss-avis.no's kommentarfelt også. sarpinger som spre om seg med all mulig dritt i alle rettninger. Liten tvil om at de har et stort markeringsbehov og lider av mindreverdhetskomplekser.

Når sarpingene klarer å få kråkene til å heie på oss i opprykskampen sier det en god del om oppførselens dems....

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Q

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 10
Innlegg: 17

Lagt til: 10 des 10, 22:52

Nå endte det hele med at de aller fleste var uenig og synes at vi var en fin supportergjeng, kratos.

Håper ikke at deres inntrykk av Sarpesupporterne blir dannet igjennom f-b og moss-avis. Har en mistanke om at de som skriver der er de som kommer med de gode resultatene, og forlater når det butter i mot.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 des 10, 11:42

Opprinnelig postet av Q

 er de som kommer med de gode resultatene, og forlater når det butter i mot.

Det vil vi få se i Særp til neste år. De som plutselig var S8-supportere i år p.g.a. en god sesong vil forsvinnne neste år når resultatene blir "normale" og S8 setter kurs for Adecco-ligaen igjen.

P.S. Kan noen få orden på "navnet" på denne tråden?

 


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 11 des 10, 12:34
Dette eviderlige pratet om medgangssuportere, at dere ikke blir lei det? Sånn har det alltid vært og vil garantert forbli sånn også. Det er derfor de forskjellige klubbene forsøker og vinne så mange kamper som mulig. Med seirene kommer sponsorer, media og suportere. Kun internationale klubber er såpass store at massene er nogenlunde jevne sånn sett. Her på bjerget er det en kamp og trekke folk nok til kampene så snart resultatene daler ned i skjul. Og til Ymer og dere andre som ser ut til og ha avskrevet 08 før sesongen har begynt; Har dere ikke lært noen ting? Le gjerne av oss etter kampen når dere har vunnet, det får vi jaggu tåle. Men undervurderer dere oss igjen kan dere bli avkledd og såre i ræ... på null komma niks. :)

---------------------------

Ford eller Fiat?


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 des 10, 12:49

Jeg tør ikke å avskrive pæddene ihvertfall, skal ikke se bort i fra at dem tar en Haugesund i år :-( Håper for all del ikke at dem gjør det, men å si at de ikke vil vil overleve i årets TL før vi i det hele tatt nærmer oss blir for dumt.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 des 10, 14:05

Den som lever får se. Jeg blir ihvertfall ikke overrasket om S8 ligger behagelig plassert i (nærheten av) bunnen av TL neste år. Det er ikke snakk om hverken avskriving eller undervurdering av S8, men ganske så nøktern vurdering av laget. At folk fra Pæddekummen ikke liker min vurdering er jo bare som det skal være...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 des 10, 20:53

Jeg syntes ikke vi skal undervurdere 08, jeg tror de kan bli overraskelseslaget i Tippeligaen neste år.. Gleder meg til to fantastiske lokaloppgjør i Tippeligaen :) Velkommen skal dere være gutta ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 12 des 10, 21:07
Opprinnelig postet av FFKgutt1

Jeg syntes ikke vi skal undervurdere 08, jeg tror de kan bli overraskelseslaget i Tippeligaen neste år.. Gleder meg til to fantastiske lokaloppgjør i Tippeligaen :) Velkommen skal dere være gutta ;)

Helt enig! dette blir "mother of all battles" gleder meg sykt til disse kampene.

---------------------------

Ford eller Fiat?



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340