Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd/opprykksfest! : FFK - HBK. Tors. 25. nov. 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 nov 10, 15:10

Den funka, her er den trykkbar! http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article186684.ece

Den mannen er så utrolig fantastisk! Og håper vi kan nytte oss av han en liten periode til!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 nov 10, 16:01

Opprinnelig postet av Magnum

Patriotiske ting om vårt elskede lag

Jeg skulle til å skrive et langt innlegg med mye likt innhold. Jeg vil bare si at jeg støtter innlegget til fulle. Vi ses på stadion medpatrioter! Og til alle dere som ikke kan komme av ulike årsaker: Vi har dere med i våre rødhvite hjerter!

I kveld står vi én for alle, og alle for én! JADDAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 nov 10, 17:02

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Magnum

Patriotiske ting om vårt elskede lag

Jeg skulle til å skrive et langt innlegg med mye likt innhold. Jeg vil bare si at jeg støtter innlegget til fulle. Vi ses på stadion medpatrioter! Og til alle dere som ikke kan komme av ulike årsaker: Vi har dere med i våre rødhvite hjerter!

I kveld står vi én for alle, og alle for én! JADDAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Takk for at jeg er i hjertet ditt jokke ;) Skulle lest til eksamen her, men ingen sjans...Den dagen her har gått med til å gå igjennom alt av artikler og forum som har FFK i fokus. 3 timer til kick off! Enjoy alle sammen på stadion!! Kom igjen guttane!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 17:06

Opprinnelig postet av bateman

Skulle lest til eksamen her, men ingen sjans...Den dagen her har gått med til å gå igjennom alt av artikler og forum som har FFK i fokus. 3 timer til kick off! Enjoy alle sammen på stadion!! Kom igjen guttane!!!

Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Laughing


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 nov 10, 17:13

Når jeg tenker meg om er navnet på denne tråden én av flere ting som vil slå knallhardt tilbake på oss hvis bomben slår ned... (grøss)..Pressen har hausa det voldsomt opp, mens delere av supporterne har vært litt mer fornuftige. Jeg er i hvertfall nervøs som vanlig foran en avgjørende match, og tenker sånn at det første målet i kampen blir særdeles viktig! På 1-0 tror jeg Hønene vil resignere!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 17:18

Opprinnelig postet av bateman

Når jeg tenker meg om er navnet på denne tråden én av flere ting som vil slå knallhardt tilbake på oss hvis bomben slår ned... (grøss)..Pressen har hausa det voldsomt opp, mens delere av supporterne har vært litt mer fornuftige. Jeg er i hvertfall nervøs som vanlig foran en avgjørende match, og tenker sånn at det første målet i kampen blir særdeles viktig! På 1-0 tror jeg Hønene vil resignere!


Det var jeg som laget tråden, med (opprykksfest?) inkludert i tittelen. Jeg føler meg ikke 100% sikker på at dette blir enkelt, derav spørsmålstegnet i tittelen. Men at det trolig blir en opprykksfest, det gjør det.

Når det er sagt, jeg gruer meg til kampen selv. Slipper vi inn et par mål i 1. omgang, så blir det fort spennende. (Bare tanken er grusom..)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 25 nov 10, 17:41

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av bateman

Skulle lest til eksamen her, men ingen sjans...Den dagen her har gått med til å gå igjennom alt av artikler og forum som har FFK i fokus. 3 timer til kick off! Enjoy alle sammen på stadion!! Kom igjen guttane!!!

Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Laughing

Tilsvarende her, men putt inn "skrive på en doktoravhandling" i stedet for "lese til eksamen". Det blir neppe mye fritid det neste drøye halvåret. Dagen i dag har gått med til å veksle mellom å glede seg og grue seg til kampen.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 24 nov 10, 16:50

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3554/372/

8.260 solgte billetter klokka 16:34

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 nov 10, 01:41
Endret: 25 nov 10, 01:43
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av niggle

Hønefoss har ikke spilt en eneste kamp i år hvor de har scoret 4 mål..

Vant ikke de 4-1 mot Vålerenga tidligere i år? I en kamp Enga ikke hadde noe spille for vel og merke. Ellers registrere jeg meg at man får 1.01 i odds på at FFK rykker opp på nettet, bookiene har mao veldig lite tru på at vi sprekker i morra. Det er vel høyere odds når Larvik spiller hjemme mot Fredrikstad BK i Postenligaen! Wink Når det er sagt, jeg er likevel veldig urolig før morgendagen, vil bare ha dette overstått nå, for ingenting er sikkert i fotball! Bare håper ikke Hønefoss får noe tidlig mål, da tror jeg vi vil feste mer og mer grep om det, får vi et mål så går nok lufta ut av dem tror jeg.

Edit: 3-1 vant de mot Enga ser jeg nå, men viser jo at de kan på en god dag, så vi må være med fra start i morra! Vi får hjelpe gutta i gang fra tribuneplass! Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 25 nov 10, 07:40
Jeg har ingen god følelse i dag. Svært urolig i kroppen og tankene er ikke der de skal være i det hele tatt. Dette blir en laaaang dag. Frykter det værste og at vi går på tidenes antiklimaks. Håper bare magefølelsen er feil...

---------------------------

Alltid FFK!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 07:58

Så på tv2 sporten i dag tidlig at det det er 'litt' dårlig stemning blant HBK spillerne.

Gjelder hvordan klubben kjøpte inn altfor mange nye spillere før sessongen og hvordan de har behandlet Salheti: en spiller som har vært i klubben i 9 år,og forrige uke,like før kvalikken,fikk beskjed om at han er uønsket neste år.

 Alle spillerene ,deriblant Kaptein Lafton,uttalte seg kritisk. Dette forteller meg at de sliter internt der oppe,klaging internt,klaging på at det er for kaldt!!! Surprised

Her er det bare å sette spiker'n i kista med en gang,altså 2-3 raske mål,så folk holder varmen. Lykke til...har en veldig god følelse idag.Wink


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 nov 10, 08:32

En tippeligaklubb med intern murring over spillerpolitikk som skal ut i avgjørende kvalikkvamp mot et adeccoligalag stinn av selvtillit.

Det var noe kjent med det der.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 nov 10, 09:24
Opprinnelig postet av Per Egil

En tippeligaklubb med intern murring over spillerpolitikk som skal ut i avgjørende kvalikkvamp mot et adeccoligalag stinn av selvtillit.

Det var noe kjent med det der.


Mmmm... Indeed!

Det gikk dårlig med eliteserieklubben sist gang jeg var borti en sånn situasjon. Denne gangen får vi nesten håpe at det går på samme måte som da.

---------------------------

Hater hat!


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 25 nov 10, 15:18

Opprinnelig postet av Tøfflus
Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Hoho, det var da han damefrisøren på Brann, som ingen husker hva het, spilte sin Sørlie-vs-Rosenborg kamp.

 

Er det noen som har lagoppstillingene for FFK og/eller Hønefoss idag?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 17:16
Opprinnelig postet av ‰-kungen

Opprinnelig postet av Tøfflus
Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Hoho, det var da han damefrisøren på Brann, som ingen husker hva het, spilte sin Sørlie-vs-Rosenborg kamp.

 

Er det noen som har lagoppstillingene for FFK og/eller Hønefoss idag?

Mener du han Thomas Lund? Han driver Lund Frisør sammen med kona her i Bergen,

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 25 nov 10, 18:20

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Opprinnelig postet av Tøfflus
Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Hoho, det var da han damefrisøren på Brann, som ingen husker hva het, spilte sin Sørlie-vs-Rosenborg kamp.

 

Er det noen som har lagoppstillingene for FFK og/eller Hønefoss idag?

 

Etter hva jeg hørte, så var både laget og benken den samme som sist.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 18:45
Endret: 25 nov 10, 18:45
Endret av: Knuty

Laget er bekreftet, og uendret fra sist:

Masalin
Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen
Askar, Risholt, Ramberg, Valencia
Thorvaldsson, Borges

På benken: Staw, Shabani, Elvestad, Tegström, Rafn, Ophaug, Odi.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 19:04
Opprinnelig postet av Knuty

Laget er bekreftet, og uendret fra sist:

Masalin
Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen
Askar, Risholt, Ramberg, Valencia
Thorvaldsson, Borges

På benken: Staw, Shabani, Elvestad, Tegström, Rafn, Ophaug, Odi.

Bra! Helt enig i laget:) Kjenner uro i kroppen nå....går rundt å små rydder...på denne tiden sitter jeg i sofan,med avis og kaffe etter en lang jobb dag...men ikke ikveld:)

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 nov 10, 18:45

Laget er klart:

Masalin

Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen

Askar, Risholt, Ramberg, Valencia

Thorvaldsson og Borges

Benken:

Staw, Shabani, Elvestad, Tegstrøm, Rafn, Ophaug, Kashama

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 25 nov 10, 18:46

Lagoppstillingen i dag:

Masalin

Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen

Askar, Risholt, Ramberg, Valencia

Thorvaldsson, Borges

Benk: •Staw •Shabani •Elvestad •Tegström •Rafn •Ophaug •Kashama



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340