Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd/opprykksfest! : FFK - HBK. Tors. 25. nov. 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 25 nov 10, 15:18

Opprinnelig postet av Tøfflus
Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Hoho, det var da han damefrisøren på Brann, som ingen husker hva het, spilte sin Sørlie-vs-Rosenborg kamp.

 

Er det noen som har lagoppstillingene for FFK og/eller Hønefoss idag?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 nov 10, 16:01

Opprinnelig postet av Magnum

Patriotiske ting om vårt elskede lag

Jeg skulle til å skrive et langt innlegg med mye likt innhold. Jeg vil bare si at jeg støtter innlegget til fulle. Vi ses på stadion medpatrioter! Og til alle dere som ikke kan komme av ulike årsaker: Vi har dere med i våre rødhvite hjerter!

I kveld står vi én for alle, og alle for én! JADDAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 nov 10, 17:02

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Magnum

Patriotiske ting om vårt elskede lag

Jeg skulle til å skrive et langt innlegg med mye likt innhold. Jeg vil bare si at jeg støtter innlegget til fulle. Vi ses på stadion medpatrioter! Og til alle dere som ikke kan komme av ulike årsaker: Vi har dere med i våre rødhvite hjerter!

I kveld står vi én for alle, og alle for én! JADDAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Takk for at jeg er i hjertet ditt jokke ;) Skulle lest til eksamen her, men ingen sjans...Den dagen her har gått med til å gå igjennom alt av artikler og forum som har FFK i fokus. 3 timer til kick off! Enjoy alle sammen på stadion!! Kom igjen guttane!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 17:06

Opprinnelig postet av bateman

Skulle lest til eksamen her, men ingen sjans...Den dagen her har gått med til å gå igjennom alt av artikler og forum som har FFK i fokus. 3 timer til kick off! Enjoy alle sammen på stadion!! Kom igjen guttane!!!

Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Laughing


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 nov 10, 17:13

Når jeg tenker meg om er navnet på denne tråden én av flere ting som vil slå knallhardt tilbake på oss hvis bomben slår ned... (grøss)..Pressen har hausa det voldsomt opp, mens delere av supporterne har vært litt mer fornuftige. Jeg er i hvertfall nervøs som vanlig foran en avgjørende match, og tenker sånn at det første målet i kampen blir særdeles viktig! På 1-0 tror jeg Hønene vil resignere!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 17:16
Opprinnelig postet av ‰-kungen

Opprinnelig postet av Tøfflus
Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Hoho, det var da han damefrisøren på Brann, som ingen husker hva het, spilte sin Sørlie-vs-Rosenborg kamp.

 

Er det noen som har lagoppstillingene for FFK og/eller Hønefoss idag?

Mener du han Thomas Lund? Han driver Lund Frisør sammen med kona her i Bergen,

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 17:18

Opprinnelig postet av bateman

Når jeg tenker meg om er navnet på denne tråden én av flere ting som vil slå knallhardt tilbake på oss hvis bomben slår ned... (grøss)..Pressen har hausa det voldsomt opp, mens delere av supporterne har vært litt mer fornuftige. Jeg er i hvertfall nervøs som vanlig foran en avgjørende match, og tenker sånn at det første målet i kampen blir særdeles viktig! På 1-0 tror jeg Hønene vil resignere!


Det var jeg som laget tråden, med (opprykksfest?) inkludert i tittelen. Jeg føler meg ikke 100% sikker på at dette blir enkelt, derav spørsmålstegnet i tittelen. Men at det trolig blir en opprykksfest, det gjør det.

Når det er sagt, jeg gruer meg til kampen selv. Slipper vi inn et par mål i 1. omgang, så blir det fort spennende. (Bare tanken er grusom..)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 17:19

http://www.f-b.no/sport/snasamannen-lover-opprykk-1.5837167

Hahahaha...til og med Snåsamannen sier det blir opprykk....blir nærvøs jeg nå:)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 nov 10, 17:26

Helt enig med bateman.

Får vi et 1-0mål har vi faktisk avgjort kampen. Den er ikke avgjort på forhånd, men dersom vi går opp i ledelsen vil den bli det.

Derfor håper jeg, og faktisk tror, at FFK vil jage et mål fra start av. Dersom vi klarer å sette et helvetes press på Hønefoss, klarer jeg faktisk å senke skuldrene. Da vet jeg at vi går videre. Jeg vil derimot bli nervøs hvis vi lar Hønefoss kjøre, og legger oss bakpå.

Viktigheten av et godt og entusiastisk publikum kom til syne på AKA Arena. I dag er disse fantastiske supporterne til stede, men det er også en-to tusen grinebitere som fort kan slenge rundt seg med dritt. Sørg for å overdøve disse, folkens!

Nå er det vel bare halvannen time til lagoppstillingen kommer, og så er det snart kampstart.

Lykke til! :-)

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 17:29

1-0 er kanskje psykologisk viktig, men det endrer ikke allverdens for Hønefoss da de uansett må score fire mål (men da for å oppnå ekstraomganger).

Uansett blir det viktig at kampen spilles uten for mye tanke på resultatet vi har å gå på. Klarer vi å styre kampen, og ikke falle altfor langt bakpå, er mye gjort.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 17:29

Opprinnelig postet av Lemmy

Helt enig med bateman.

Får vi et 1-0mål har vi faktisk avgjort kampen. Den er ikke avgjort på forhånd, men dersom vi går opp i ledelsen vil den bli det.

Derfor håper jeg, og faktisk tror, at FFK vil jage et mål fra start av. Dersom vi klarer å sette et helvetes press på Hønefoss, klarer jeg faktisk å senke skuldrene. Da vet jeg at vi går videre. Jeg vil derimot bli nervøs hvis vi lar Hønefoss kjøre, og legger oss bakpå.

Viktigheten av et godt og entusiastisk publikum kom til syne på AKA Arena. I dag er disse fantastiske supporterne til stede, men det er også en-to tusen grinebitere som fort kan slenge rundt seg med dritt. Sørg for å overdøve disse, folkens!

Nå er det vel bare halvannen time til lagoppstillingen kommer, og så er det snart kampstart.

Lykke til! :-)

 

Helt enig..,men jeg tror Hønefoss MÅ gå ut i hundre. Noe som betyr rom for våre raske overganger-som jeg tror vil gi oss et tidlig mål....(.tidlig mål=0-15 min). Jeg lurer på tenninga til HBK spillerne...mye surmuling der oppe. Så hvis vi holder 0-0 til pause ELLER får et tidlig mål,da er det gjort:)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 nov 10, 17:30

Helt enig, Knuty. Men psykologien blir særdeles viktig i en kamp som dette. Sånn rent faktisk har det lite å si om vi scorer et mål, men da vil jeg føle meg helt sikker på at Hønefoss vil falle sammen.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 nov 10, 17:40
Endret: 25 nov 10, 17:42
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Lemmy

Helt enig, Knuty. Men psykologien blir særdeles viktig i en kamp som dette. Sånn rent faktisk har det lite å si om vi scorer et mål, men da vil jeg føle meg helt sikker på at Hønefoss vil falle sammen.

Nettopp, vi er helt enige.

Det blir helt sentralt å ikke gi Hønefoss troa på at dette kan gå. De vil sikkert gå ut i hundre, med i alle fall en liten tro på at de kan styre kampen, og få et mål eller to tidlig. Klarer vi å styre kampen, og helst score et mål, så er jeg overbevist om at dette går veien.

Forøvrig levner bookmakerne hønefoss lite håp. Hønefoss-seier i denne kampen gir f.eks 4.70 på ladbrokes. (FFK seier gir bare 1.60). Taper vi 4-0, får man 81 ganger innsatsen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 25 nov 10, 17:41

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av bateman

Skulle lest til eksamen her, men ingen sjans...Den dagen her har gått med til å gå igjennom alt av artikler og forum som har FFK i fokus. 3 timer til kick off! Enjoy alle sammen på stadion!! Kom igjen guttane!!!

Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Laughing

Tilsvarende her, men putt inn "skrive på en doktoravhandling" i stedet for "lese til eksamen". Det blir neppe mye fritid det neste drøye halvåret. Dagen i dag har gått med til å veksle mellom å glede seg og grue seg til kampen.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 nov 10, 17:43

Får vel begynne å kle på meg før jeg rusler avgårde. Tar vel en evighet å ta på seg alle klærne. Skulle ikke forundre meg om jeg plutselig må et nødvendig ærend så snart jeg har dratt igjen ytterste glidelås. Må nesten vurdere om det er verdt å ta en øl før kamp, med tanke på at kulda også er vanndrivende. Ikke moro å stå trengt midt under kampen, og med en halvtimes av-og på kledning ved et evt toalett-besøk Wink Men jeg gleder meg - og er fryktelig spent. Håper på en tidlig FFK scoring så noe av nervøsiteten avtar.  Og vi skal synge og heie guttane fram. Spesielt viktig hvis det ikke går veien helt i starten. Viktig at vi ikke gir opp og begynner å pipe, men istedet heier gutta inn på sporet igjen. Lykke til!!!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 nov 10, 18:06

Vært på kurs i dag i "God Regnskapsskikk", tørt stoff i utgangspunktet samtidig som hodet var på Stadion. Fikk ikke så mye utbytte av kurset, dumt å velge et kurs på en slik dag.

Skal begynne å kle oss nå, må bli mange lag med klær, har også tenkt problematikken med å finne junior hvis man må slå lens. Kanskje binde et tau i`n og dra`n fram på den måtenLaughing

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 18:08

Opprinnelig postet av Willy René

Vært på kurs i dag i "God Regnskapsskikk", tørt stoff i utgangspunktet samtidig som hodet var på Stadion. Fikk ikke så mye utbytte av kurset, dumt å velge et kurs på en slik dag.

Skal begynne å kle oss nå, må bli mange lag med klær, har også tenkt problematikken med å finne junior hvis man må slå lens. Kanskje binde et tau i`n og dra`n fram på den måtenLaughing

Prøv å lokke han fram med en sukkerbitWink


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 nov 10, 18:09

Før kampene mot Follo, Ranheim ol var jeg rolig og trygg på seier...... bomma som f.......

Mot Hønefoss borte var jeg nervøs og forventa tap/uavgjort, magafølelsen i dag er igjen nervøs og urolig.

Konklusjon: Jeg stoler ikke på magafølelsen min  !!!Tongue out


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 nov 10, 18:13
Noen som er i byn,og kan svare oss som er utabys,om folk er igang på utestedene?

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 25 nov 10, 18:20

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Opprinnelig postet av Tøfflus
Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Hoho, det var da han damefrisøren på Brann, som ingen husker hva het, spilte sin Sørlie-vs-Rosenborg kamp.

 

Er det noen som har lagoppstillingene for FFK og/eller Hønefoss idag?

 

Etter hva jeg hørte, så var både laget og benken den samme som sist.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3