Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 70 50

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jan 11, 13:34

Selvsagt.

Jeg skal sjekke bedre neste gang. Smile


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 jan 11, 14:55

Skal dere se at Ophaug gjør en kanon-sesong...og til høsten skriker vi etter ledelsen som må gi den mannen en kontrakt på 2 år tilWink


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 21 jan 11, 17:46

Opprinnelig postet av Kai Roger

Skal dere se at Ophaug gjør en kanon-sesong...og til høsten skriker vi etter ledelsen som må gi den mannen en kontrakt på 2 år tilWink

Hehehehehe Morro klumpen Surprised

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 22 jan 11, 07:45
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Flemastro
Føler meg ganske trygg på at det er hit Mr. Jonsson skal: http://tkkarlsen.tv2blogg.no/article2123439.ece (Beklager at jeg ikke får fiksa linken på denne maskinen)

Fungerende link.

Tipper du er inne på noe her ja, selv om vi ikke har sjans på de helt store profilene der..

Ellers er det utrolig surt at vi ikke har Karlsen med oss fortsatt, hans oversikt i spennende markeder er rett og slett imponerende. Når det er sagt, Jokke gjør en kjempejobb.

Ivan Arturo Torres Riveros på Paraguay U-20

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jan 11, 15:34

Hva med Christian Berg?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 jan 11, 16:00

for gammel


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 jan 11, 16:06
Kanskje ikke det dere ønsker å høre, men kunne vi ikke gitt Jabbe og Elvestad halvåret fram til neste overgangsvindu til å bevise/motbevise at de er gode nok for laget?

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 22 jan 11, 17:12
Opprinnelig postet av Erikk
Kanskje ikke det dere ønsker å høre, men kunne vi ikke gitt Jabbe og Elvestad halvåret fram til neste overgangsvindu til å bevise/motbevise at de er gode nok for laget?
Vi? Det må du vel spørre trener teamet om,vi her på forumet kan ikke bestemme det!

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 jan 11, 17:42

Jocke drar / er på tur og jeg har full tiltro på at han ser med dem riktige øynene og vet hva han ser etter. Vi kan jo bare håpe på at det er en som er i klasse med celco og gamboa som ffk kan bygge opp !!!

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jan 11, 19:13

TL lag har for vane å se mot utlandet, og overser gjerne adeccoligaen. Lurer på om FFK hadde signert Ruud Tveter  og Mats Hansen om det ikke hadde vært for nedrykket. Kanskje ikke så dumt at vi rykka ned allikevel.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 jan 11, 20:24

Har tenkt den samme tanken. Mads Hansen har fortalt flere ganger om hvor stort inntrykk det gjorde å spille på Fredrikstad Stadion, og at det var noe han ønsket å gjøre igjen. Skal ikke forskuttere noe som helst, men det kan godt være at nedrykket etter hvert vil bli sett på som noe positivt.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 22 jan 11, 22:24
Opprinnelig postet av Per Egil

Har tenkt den samme tanken. Mads Hansen har fortalt flere ganger om hvor stort inntrykk det gjorde å spille på Fredrikstad Stadion, og at det var noe han ønsket å gjøre igjen. Skal ikke forskuttere noe som helst, men det kan godt være at nedrykket etter hvert vil bli sett på som noe positivt.

Det er det allerede !!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 23 jan 11, 08:25
Opprinnelig postet av Plankehue

for gammel

Ja, æsj, han er jo 32 år gammel... Patetisk å se så gamle folk spille fotball enda... At han ikke har vett på å legge opp, det finnes vel ikke et eneste bevis på at noen over 31 ha prestert noen gang...(NB sterk ironi!)

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 23 jan 11, 14:11

Opprinnelig postet av TheDude
Opprinnelig postet av Plankehue

for gammel

Ja, æsj, han er jo 32 år gammel... Patetisk å se så gamle folk spille fotball enda... At han ikke har vett på å legge opp, det finnes vel ikke et eneste bevis på at noen over 31 ha prestert noen gang...(NB sterk ironi!)

Ja, jeg syns han er for gammel til å satse på.  at du mener noe anne får du gjøre som du vill med.

Han blir 33 i år, og det er ikke alle som kan være som Roar Strand.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 jan 11, 15:32

Opprinnelig postet av ophaug123

Thomas Lehne Olsen virker spennende, noe for FFK ?

Han har visstnok takket nei til FFK i følge han selv til Hamar Arbeiderblad

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 jan 11, 15:36

Opprinnelig postet av TheDude
Opprinnelig postet av Plankehue

for gammel

Ja, æsj, han er jo 32 år gammel... Patetisk å se så gamle folk spille fotball enda... At han ikke har vett på å legge opp, det finnes vel ikke et eneste bevis på at noen over 31 ha prestert noen gang...(NB sterk ironi!)

Ja, vi får begynne å gjøre som vi gjorde før. 

Altså signere gamle spillere på 29 år og oppover som vi ikke får en dritt igjen for ved en senere anledning. Gi de gjerne en del i lønn også, de har jo et "kjent navn" vettu. 

Nei, takke meg til den linja FFK har lagt seg på nå ved å hente inn gode unge spillere.

Kanskje vi skal hente inn Bent Skammelsrud som defensiv midtbanespiller i samme slengen.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 23 jan 11, 15:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TheDude
Opprinnelig postet av Plankehue

for gammel

Ja, æsj, han er jo 32 år gammel... Patetisk å se så gamle folk spille fotball enda... At han ikke har vett på å legge opp, det finnes vel ikke et eneste bevis på at noen over 31 ha prestert noen gang...(NB sterk ironi!)

Ja, vi får begynne å gjøre som vi gjorde før. 

Altså signere gamle spillere på 29 år og oppover som vi ikke får en dritt igjen for ved en senere anledning. Gi de gjerne en del i lønn også, de har jo et "kjent navn" vettu. 

Nei, takke meg til den linja FFK har lagt seg på nå ved å hente inn gode unge spillere.

Kanskje vi skal hente inn Bent Skammelsrud som defensiv midtbanespiller i samme slengen.

Kansje Ørjan Berg også

 


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 23 jan 11, 17:25

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TheDude
Opprinnelig postet av Plankehue

for gammel

Ja, æsj, han er jo 32 år gammel... Patetisk å se så gamle folk spille fotball enda... At han ikke har vett på å legge opp, det finnes vel ikke et eneste bevis på at noen over 31 ha prestert noen gang...(NB sterk ironi!)

Ja, vi får begynne å gjøre som vi gjorde før. 

Altså signere gamle spillere på 29 år og oppover som vi ikke får en dritt igjen for ved en senere anledning. Gi de gjerne en del i lønn også, de har jo et "kjent navn" vettu. 

Nei, takke meg til den linja FFK har lagt seg på nå ved å hente inn gode unge spillere.

Kanskje vi skal hente inn Bent Skammelsrud som defensiv midtbanespiller i samme slengen.

Kansje Ørjan Berg også

 

Jeg får si som Ove Hoff: "Sakelig!"

Jeg er også enig i at den linja FFK har lagt seg på nå er fornuftig, men man bør ikke bli enspora for det. Hvis det hadde vært tilfelle at vi kunne fått Christian Berg gratis (Glimt er kanskje fornøyd med å slippe lønna?) og han hadde takket ja til en rimelig lønn (noe som ikke er utenkelig siden han er nabo til stadion) så bør det vel ikke utelukkes bare fordi fyren er 32 år?

Det er fint med unge spillere, men det er ganske vanlig at de har en tendens til å variere veldig i form og prestasjoner. Så lenge FFK etter min mening har et stort behov for en ryddegutt med løpskapasitet på midtbanen så anser jeg Berg for å være et glimrende alternativ (forutsatt at det ikke koster for mye selvsagt)


morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 23 jan 11, 17:53

transfer priser kan sees her 

Det gir en liten pekepinn kanskje. 

---------------------------

Stå på guttæne


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 23 jan 11, 18:45

Opprinnelig postet av morteno

transfer priser kan sees her 

Det gir en liten pekepinn kanskje. 

Hvem har satt prisene og hva er den grå summen under?



Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 70 50

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24