Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 45 av 70 45

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 jan 11, 23:13

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg for min del tror Markegård kunne blitt en fin tilvekst til årets FFK-stall. At noen har tro på at Dino og Odi skal gjøre en god figur i tippeligaen er beudringsverdig optimistisk med tanke på de har vist i adeccoen... Men det hadde selvfølgelig vært veldig hyggelig om så hadde skjedd. Og Ruud-Tveter trodde jeg var mer å annse som venstrekant enn spiss?

Dette kan jo være Markegårds siste sjanse til å slå igjennom som tippeliga spiller så det er ikke sikkert han er så kravstor når det kommer til lønninger heller.

Han scoret jo mål mot mange bra lag i fjor...

Ja men Odi og Dino blir ikke bedre av å bare spille på FFK2.skal man dyrke spillere så må de få prøve seg også.Og det tror og håper jeg at de får også!Jeg husker godt når tarik fikk spille første gang.Han var talent men ikke så god på den tiden.Men eggen brukte han mye og det gjorde tarik til en bedre spiller.Jeg vet ikke hvor tveter spiller for jeg kjenner ikke så mye til han.Så nei jeg mener virkelig at vi har nok spisser.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 jan 11, 10:32

Regner med at FFK er å ser på bosmanspillere i Valhall idag...

Kan jo definitivt være noe spennende der....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 14 jan 11, 10:33
Jokke er i Østfoldhallen pr nå ihvertfall, så spørs om han skal dit.

Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 14 jan 11, 11:56
Endret: 14 jan 11, 11:59
Endret av: Megasupporter

Fotland Knudsen og Førsund er vel absolutt brukbare spillere?

---------------------------

- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 14 jan 11, 14:06

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg for min del tror Markegård kunne blitt en fin tilvekst til årets FFK-stall. At noen har tro på at Dino og Odi skal gjøre en god figur i tippeligaen er beudringsverdig optimistisk med tanke på de har vist i adeccoen... Men det hadde selvfølgelig vært veldig hyggelig om så hadde skjedd. Og Ruud-Tveter trodde jeg var mer å annse som venstrekant enn spiss?

Dette kan jo være Markegårds siste sjanse til å slå igjennom som tippeliga spiller så det er ikke sikkert han er så kravstor når det kommer til lønninger heller.

Han scoret jo mål mot mange bra lag i fjor...

Ja men Odi og Dino blir ikke bedre av å bare spille på FFK2.skal man dyrke spillere så må de få prøve seg også.Og det tror og håper jeg at de får også!Jeg husker godt når tarik fikk spille første gang.Han var talent men ikke så god på den tiden.Men eggen brukte han mye og det gjorde tarik til en bedre spiller.Jeg vet ikke hvor tveter spiller for jeg kjenner ikke så mye til han.Så nei jeg mener virkelig at vi har nok spisser.

Når det gjelder Tarik så husker jeg det sånn at han viste tidlig at han kom til å bli god, han gjorde sine saker veldig bra, men var vaksinert mot å score. Ære til Eggen som lot han få mange sjanser alikevel. Men jeg regner jo også med at Tarik gjorde ting på treningsfeltet som tilsa at han fortjente en plass på laget. De to andre vi snakker om kan vel ikke ha gjort det i fjorårets sesong siden de fikk så begrenset med spilletid? Og de var jo ikke imponerende det de viste når de fikk muligheten heller. vi holder oss vel ikke helt til tråden her, men budskapet mitt var egentlig at jeg tror Markegård kunne blitt en nyttig spiller for FFK.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 11, 14:24

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg for min del tror Markegård kunne blitt en fin tilvekst til årets FFK-stall. At noen har tro på at Dino og Odi skal gjøre en god figur i tippeligaen er beudringsverdig optimistisk med tanke på de har vist i adeccoen... Men det hadde selvfølgelig vært veldig hyggelig om så hadde skjedd. Og Ruud-Tveter trodde jeg var mer å annse som venstrekant enn spiss?

Dette kan jo være Markegårds siste sjanse til å slå igjennom som tippeliga spiller så det er ikke sikkert han er så kravstor når det kommer til lønninger heller.

Han scoret jo mål mot mange bra lag i fjor...

Ja men Odi og Dino blir ikke bedre av å bare spille på FFK2.skal man dyrke spillere så må de få prøve seg også.Og det tror og håper jeg at de får også!Jeg husker godt når tarik fikk spille første gang.Han var talent men ikke så god på den tiden.Men eggen brukte han mye og det gjorde tarik til en bedre spiller.Jeg vet ikke hvor tveter spiller for jeg kjenner ikke så mye til han.Så nei jeg mener virkelig at vi har nok spisser.

Når det gjelder Tarik så husker jeg det sånn at han viste tidlig at han kom til å bli god, han gjorde sine saker veldig bra, men var vaksinert mot å score. Ære til Eggen som lot han få mange sjanser alikevel. Men jeg regner jo også med at Tarik gjorde ting på treningsfeltet som tilsa at han fortjente en plass på laget. De to andre vi snakker om kan vel ikke ha gjort det i fjorårets sesong siden de fikk så begrenset med spilletid? Og de var jo ikke imponerende det de viste når de fikk muligheten heller. vi holder oss vel ikke helt til tråden her, men budskapet mitt var egentlig at jeg tror Markegård kunne blitt en nyttig spiller for FFK.

Hehe.Verden hadde vært litt kjedlig hvis alle folk hadde hatt samme mening om tingTongue out.Men jeg respekterer din meningSmileTror denne sesongen blir knall bra for oss alle.Heia FFK.Og ja seff så  man at tarik hadde et utrolig talent!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 jan 11, 15:49

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 11, 15:49

Glenn Roberts har gått til særp!

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/her-er-sarpsborgs-nye-spiss-3388012.html

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 jan 11, 15:54

Opprinnelig postet av kjell-H

Glenn Roberts har gått til særp!

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/her-er-sarpsborgs-nye-spiss-3388012.html

Lang tråd om den overgangen på Fotball generelt . Smile


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 11, 16:38

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Glenn Roberts har gått til særp!

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/her-er-sarpsborgs-nye-spiss-3388012.html

Lang tråd om den overgangen på Fotball generelt . Smile

OkSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 jan 11, 17:19

Opprinnelig postet av Megasupporter

Fotland Knudsen og Førsund er vel absolutt brukbare spillere?

Joda, de er brukbare begge to.

Jeg mener vi skal ligge unna begge to, fordi de nettopp er brukbare og ikke noen som vil heve et FFK-lag.

Jeg vil ha gode spillere, ikke brukbare.


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 15 jan 11, 14:24

Noen som vet om det var noen fra FFK i oslo på vallhall i går ?

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 15 jan 11, 21:00

Hallo..............!!!!!!!

Ferie her inne eller ??????????

---------------------------

You`ll never walk alone...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 jan 11, 23:03

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hallo..............!!!!!!!

Ferie her inne eller ??????????

Liker at det er stille rundt ffk for da har de noe på gangSmile

Tror det er stille her inne for vi alle venter spent.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jan 11, 07:32
Er spendt på om det kommer to, eller tre spillere til.

Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 16 jan 11, 08:46

Hylekoret etter nye spillere er på gang igjen tydeligvis. Vi har hentet Tarik, Horn, Agge og forhåpentligvis Jabbie, og mange er fortsatt ikke fornøyd? Vet dere hvilken økonomisk situasjon FFK er i? Skal det komme nye spillere nå, må det nok gjennom en "Jeg er med"-aksjon eller eksterne investorer...

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 jan 11, 09:24

Trenger vi flere spillere foruten en sentral midtbanespiller?

Staw/Masalin

Gamboa/Askar    Martinsen/Horn    Piiroja/Ophaug   Thomassen

Valencia    Ramberg/Jabbe    Elvestad/????     Rafn/Ruud Tveter

Borges/Mulac    Odi/Tarik

 

Vi har bra med "potetspillere" som Askar og Vidar. Borges kan trekkes ned, Tarik på vingen, Ruud Tveter på topp, etc. etc. MEN, en sentral midtbanespiller skriker klubben etter! Martin har kun en håndfull kamper for laget, holder han i det hele tatt TL nivå? Tvilsomt. Jabbe er hentet inn som spennende spiller, naturligvis et usikkert kort. Hansi er og blir for svak på dette nivået.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jan 11, 10:14
Endret: 16 jan 11, 10:22
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Kvam

Hylekoret etter nye spillere er på gang igjen tydeligvis. Vi har hentet Tarik, Horn, Agge og forhåpentligvis Jabbie, og mange er fortsatt ikke fornøyd? Vet dere hvilken økonomisk situasjon FFK er i? Skal det komme nye spillere nå, må det nok gjennom en "Jeg er med"-aksjon eller eksterne investorer...

Så du kaller Jocke for hylekoret? Det er jo han som ønsker seg to, eller tre spillere til, følger du ikke med hva som står media? Kanskje det er en fordel før du bjeffer og glefser?


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 16 jan 11, 10:14

hvis folk vill ha reserve spillere, så kan man hente dem fra jr. stallen.

det jeg se for meg er en enten en venstre back også sette thomasen opp sentral midt, eller hente en sentral midt.

Kan ikke se at vi trenger noen spesielle spillere på andre steder.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jan 11, 10:22

Opprinnelig postet av bateman

Trenger vi flere spillere foruten en sentral midtbanespiller?

Staw/Masalin

Gamboa/Askar    Martinsen/Horn    Piiroja/Ophaug   Thomassen

Valencia    Ramberg/Jabbe    Elvestad/????     Rafn/Ruud Tveter

Borges/Mulac    Odi/Tarik

 

Vi har bra med "potetspillere" som Askar og Vidar. Borges kan trekkes ned, Tarik på vingen, Ruud Tveter på topp, etc. etc. MEN, en sentral midtbanespiller skriker klubben etter! Martin har kun en håndfull kamper for laget, holder han i det hele tatt TL nivå? Tvilsomt. Jabbe er hentet inn som spennende spiller, naturligvis et usikkert kort. Hansi er og blir for svak på dette nivået.

Føler vi trenger en spiss til, ellers får jo hverken Borges eller Tarik noen konkurransen om spissplassene.

Hverken Dino, eller Odi som nesten ikke spilte noen kamper i Adecon, kan vel ikke regnes som noen utfordrere, kun bare stallfyll. Rart at dere andre ikke ser det samme og at det vil bli krise, hvis Tarik, eller Borges blir skadet.



Flat Trådet Nøstet
Side 45 av 70 45

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24