Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 70 37

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 jan 11, 13:03

Talentet Morten Sundli har fått tillatelse til å finne seg ny klubb. Trolig forlater 21-åringen Odd Grenland til fordel for Mjøndalen i 1. divisjon.

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/oddtalent-naer-mjoendalenovergang-3379591.html

Kanskje det er håp for å få madsen til fredrikstad?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 jan 11, 13:50
Ikke for å kverrulere, men jeg blir så forvirret når du skriver Madsen, du mener vel Hansen?

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 jan 11, 14:34

Opprinnelig postet av Erikk
Ikke for å kverrulere, men jeg blir så forvirret når du skriver Madsen, du mener vel Hansen?

Sorry min feil.Mente Hansen

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jan 11, 06:56

I et intervju med FB sier Tarik at det ikke er har vært noe ny kontakt fra FFKs sin side. Siden han sier ikke noe ny kontakt, kan vi håpe på at han har forsnakket og at det har vært kontakt engang? Han sier videre at FFK har stram økonomi og tar en kunstpause og uoppfordret sier. -Det er jo egentlig litt synd. Det tyder jo på at han ønsker seg tilbake til oss. Terje Høili håper at du leser dette og hjelper oss nok engang. Han ble enig med Herrenveen på tirsdag og avslutte kontrakten sin. Klubben hans vil ikke kreve mye for han, men ønsker seg et stort prosentandel ved et eventuelt videresalg senere.


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 06 jan 11, 09:57

Hva med å låne Mushaga Bakenga med opsjon på kjøp? Fikk ikke mye spilletid i fjor og har utvilsomt evne til å true bakrom. En potensiell stjerne.

(PS: uten sterk tilknyttning til virkeligheten så kjøpte jeg Bakenga på FM11 for 800 tusen etter å ha rykket opp, og andre sesong scoret han 28 mål og FFK vant TL Tongue out)

---------------------------

Sats på talentene!


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 06 jan 11, 11:00
Morsomt og se Tarik går ut med de samme orda idag i fredrikstad blad,selvsagt kan etthvert menneske møte veggen noen ganger,og fotballspillere kan vel også bli litt lei jobben sin til tider,som i andre yrker. det jeg tror er att dette rammer mer unge spillere enn rutinerte ringrever. Vært med lenge nok de til og se fallgruvene. Aldri lett og velge de rette orda,når man har supportere som vrenger de rundt. så stå på Tarik,vi vet hva du er god for. jeg er nemlig en stor Tarik Fan,og drømmen hadde vært og se deg hos oss.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 jan 11, 11:21

Ingenting er klart før alt er klart, men har hørt noe godt snakk om at det vil skje saker idag eller imorgen. Og da snakker vi visst om en spiller som utvilsomt går rett inn på laget...


morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 06 jan 11, 11:27

Sett avisa idag, hvor Tarik sier at det ikke  har vært noe mere kontakt fra klubben? 

"FFK har stram økonomi, sier Tarik og tar en kunstpause før han uoppfordret sier:


– Det er jo egentlig litt synd...."


---------------------------

Stå på guttæne


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 jan 11, 12:56

En våt drøm: Tarik og Borges i tospann på topp denne sesongen. Tror de hadde passet sammen som hånd i hanske. Deretter hadde de nok reist ut i større ligaer begge to, men etter å ha sikret FFK medaljeplass. Bon voyage videre, gutter.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 jan 11, 14:49
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ingenting er klart før alt er klart, men har hørt noe godt snakk om at det vil skje saker idag eller imorgen. Og da snakker vi visst om en spiller som utvilsomt går rett inn på laget...

Håper du har rett. Det er jo litt rart at Fredrikstad mannen (vet han er fra Selbak) skulle finne på å la Tarik gå til en annen norsk TL klubb enn FFK-tenker på Tore P. Samtidig littrart hvis Tarik velger en annen TL klubb enn FFK. Så...jeg tror at hvis han kommer til Norge er det FFK som er førstevalget. Er derimot redd han havner i København.

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 06 jan 11, 19:21
Endret: 06 jan 11, 19:22
Endret av: Greaker

[quote=Kai Roger]

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ingenting er klart før alt er klart, men har hørt noe godt snakk om at det vil skje saker idag eller imorgen. Og da snakker vi visst om en spiller som utvilsomt går rett inn på laget...

Håper du har rett. Det er jo litt rart at Fredrikstad mannen (vet han er fra Selbak) skulle finne på å la Tarik gå til en annen norsk TL klubb enn FFK-tenker på Tore P. Samtidig littrart hvis Tarik velger en annen TL klubb enn FFK. Så...jeg tror at hvis han kommer til Norge er det FFK som er førstevalget. Er derimot redd han havner i København.[/quote]

 

 

 

 

 Går Han ikke til FFK så håper jeg han velger ståle solbakkens FCK, bedre trener en det nå for tiden skal du lete laaangt etter !!!

---------------------------

R G


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 jan 11, 20:09

Opprinnelig postet av Greaker

Går Han ikke til FFK så håper jeg han velger ståle solbakkens FCK, bedre trener en det nå for tiden skal du lete laaangt etter !!!

Nå er det jo bare et år til Solbakken etter planen skal forlate FCK..


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 jan 11, 20:36
Endret: 06 jan 11, 20:41
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Kai Roger
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Håper du har rett. Det er jo litt rart at Fredrikstad mannen (vet han er fra Selbak) skulle finne på å la Tarik gå til en annen norsk TL klubb enn FFK-tenker på Tore P. Samtidig littrart hvis Tarik velger en annen TL klubb enn FFK. Så...jeg tror at hvis han kommer til Norge er det FFK som er førstevalget. Er derimot redd han havner i København.

Totalt uenig med hva du sier.

Du kan vel ikke klandre hverken Tore P. eller Tarik hvis Tarik blir solgt til en annen tippeligaklubb enn Fredrikstad.

Saken er så klar at FFK og systemet rundt hverken har midler eller har vilje til å skaffe midler tilveie for å kjøpe ut Tarik fra kontrakten med Herenveen. Hvis Molde, VIF eller RBK for eksempel har midler til rådighet så kan ikke Tarik si "jeg vil kun spille for FFK". Penga rår vet du.

Hvis Tarik er Moldespiller i 2011-sesongen så er det på grunn av at de har penger å betale med. Han kan jo for all del ikke si at jeg går til FFK for kr. 0,00.

Imidlertid, hadde FFK hatt penger, eller noen interessenter rundt hadde skaffet penger tilveie, så hadde sannsynligvis Tarik spilt i rød bukse og hvit trøye i år.

Men hets for all del ikke Tarik hvis han havner annetsteds, da er årsaken så klar at klubben ikke har råd, og ingen andre vil bruke penger for å få han hit.

Tarik har altså ikke noe fritt valg.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 06 jan 11, 20:41
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Greaker

Går Han ikke til FFK så håper jeg han velger ståle solbakkens FCK, bedre trener en det nå for tiden skal du lete laaangt etter !!!

Nå er det jo bare et år til Solbakken etter planen skal forlate FCK..

Si Tarik signerer en ett års kontrakt da, og da skal jeg love deg selvtilliten og fotballfølelsene er tilbake i gutten !

---------------------------

R G


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jan 11, 20:45

Klubben til Tarik skal nesten ikke ha noe for å slippe han, så det er bare lønnen som gjelder for FFK.

Og det kan vel ikke være allverden?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 jan 11, 20:49
Endret: 06 jan 11, 20:50
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten

Klubben til Tarik skal nesten ikke ha noe for å slippe han, så det er bare lønnen som gjelder for FFK.

Og det kan vel ikke være allverden?

Skal bli spennende etterhvert å høre hva "nesten ikke noe" er. Hvis det er millionbeløp så har ikke klubben disse pengene, er du blakk så er til og med "nesten ikke noe" mye penger.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 06 jan 11, 20:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Klubben til Tarik skal nesten ikke ha noe for å slippe han, så det er bare lønnen som gjelder for FFK.

Og det kan vel ikke være allverden?

Hva tror du er nesten ikke noe ? det er  nok IKKE mindre en 1 million og det har jo ikke ffk :-(

---------------------------

R G


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 jan 11, 21:03
Opprinnelig postet av Patrioten

Klubben til Tarik skal nesten ikke ha noe for å slippe han, så det er bare lønnen som gjelder for FFK.

Og det kan vel ikke være allverden?

Mange ganger er det vanskelig å ta deg seriøst !

---------------------------

You`ll never walk alone...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jan 11, 21:05
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Patrioten

Klubben til Tarik skal nesten ikke ha noe for å slippe han, så det er bare lønnen som gjelder for FFK.

Og det kan vel ikke være allverden?

Mange ganger er det vanskelig å ta deg seriøst !
Hvis man får med seg innvestorer, hva er så galt med det?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 jan 11, 21:23

Etter hva jeg har hørt, så har Tarik en kontrakt med relativt høy lønn i Heerenveen. Derfor lar de ham gjerne gå for småpenger, fordi det økonomisk sett er smartere for dem.

Samtidig har vel FFK krav på noen prosenter av en overgangssum, så det kan godt hende at Heerenveen er imøtekommende med tanke på å komme til enighet om en avtale med FFK.

Tror egentlig saken står og faller på hva Tarik vil selv.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8



Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 70 37

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24