Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 70 32

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 des 10, 14:24
Angående Mads Hansen kan jeg ikke helt skjønne at det er der vi skal svi av det lille vi har av krutt. Vil si behovet er mye mer prekært på spissplass enn midtbane...

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 27 des 10, 15:31

Opprinnelig postet av Pk
Angående Mads Hansen kan jeg ikke helt skjønne at det er der vi skal svi av det lille vi har av krutt. Vil si behovet er mye mer prekært på spissplass enn midtbane...

Det er kanskje så enkelt at han er det beste som er tilgjengelig for de grunkene klubben har til rådighet.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 des 10, 15:34
Opprinnelig postet av kjo

Opprinnelig postet av Pk
Angående Mads Hansen kan jeg ikke helt skjønne at det er der vi skal svi av det lille vi har av krutt. Vil si behovet er mye mer prekært på spissplass enn midtbane...

Det er kanskje så enkelt at han er det beste som er tilgjengelig for de grunkene klubben har til rådighet.

Joda, forstår den. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor de prioriterer en midtbanespiller kontra en spiss.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 des 10, 15:54
Endret: 27 des 10, 15:55
Endret av: Erikk

Jeg er enig i at det er rart hvis de vurderer spillere som "forsterker troppen" før spillere vi trenger til 1. elleveren. Når det gjelder spisser håper jeg Borges blir og vil anta han vil spille spiss. Utover det har vi jo fått en 19-åring fra Follo og har Mulac og Odi, totalt sett alt for tynt for tippeligaen hvis du spør meg.

Sentralt på midtbanen har vi en 17-åring fra Afrika som ingen vet hvor god er pluss Elvestad (som "alltid" er skadet) samt Ramberg. Dette er også alt for tynt for tippeligaen hvis du spør meg. (Er klar over at Thommassen kan løse kabalen her, men da mangler vi i såfall en venstre-back)


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 des 10, 15:57

Den venstrebacken heter nok Vidar Martinsen, enten du liker det eller eiCool


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 des 10, 16:49
Høres rart ut siden han er midstopper som vi har sett mange ganger som høyre-back.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 des 10, 18:32

Hva med Mads Dahm?Ung forsvarspiller som ikke får ny kontrakt av lillestrøm.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3053601.ece

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 des 10, 18:36
Men har vi ikke godt med stoppere? Kan han også spille venstre-back eller noe annet?

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 27 des 10, 18:53
Opprinnelig postet av Erikk
Men har vi ikke godt med stoppere? Kan han også spille venstre-back eller noe annet?
Må tenke på at Piiroja ikke blir noe yngre da? Men samtidig så tror jeg ikke at klubben prioriterer forsterkning av denne plassen, da Horn allerede er på plass !

---------------------------

You`ll never walk alone...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 des 10, 19:16

Jeg tror at Mads Hansen,event er tiltenkt en flanke rolle i 4-4-2...eller som ving,evnt backup som indreløper i 4-3-3.

Vi har vel ikke flust med kant/ving spillere som er kjappe nok til å komme seg til cornerflagget,og få lagt innlegg. Itillegg er Mads veldig god en-mot-en,noe som ikke er et drawback som kant/ving.

 Alle husker vel at han nesten ble dratt av shortsen av en Bryne spiller i høst? Han sendte forøvrig shortsen i posten til spilleren fra Bryne litt senere.Laughing


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 des 10, 19:20
Endret: 27 des 10, 19:36
Endret av: Erikk
Hei flott at du tok opp tråden igen vedr Mads Haansen, jeg synes denne er interessant. Vedr indreløper i 4-3-3 blir vel det et system vi ikke har brukt i noen særlig grad etter Nordlie forsvant. Som ving/flanke i 4-4-2 har vi jo Walencia, Rafn og Askar som alle er gode samtitig som vi har en "ledig plass" både sentralt på midtbanen og på spissplass.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 28 des 10, 03:53
Kan fort se ut som de kjøper mot et 4-3-3 system. Blir spennende å se når noen nye spillere blir klare. Alt håp er nok ikke ute om spennende spillere til systemet i alle fall ;)

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 des 10, 06:03
Opprinnelig postet av Erikk
Hei flott at du tok opp tråden igen vedr Mads Haansen, jeg synes denne er interessant. Vedr indreløper i 4-3-3 blir vel det et system vi ikke har brukt i noen særlig grad etter Nordlie forsvant. Som ving/flanke i 4-4-2 har vi jo Walencia, Rafn og Askar som alle er gode samtitig som vi har en "ledig plass" både sentralt på midtbanen og på spissplass.
Etter mitt syn er Mads Hansen mye raskere,og flinkere til å utfordre en-mot-en enn alle disse 3 spillerne du nevner. Spørsmålet er om han tar steget fra Adeco til TL.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 des 10, 07:26

FFK og MIF ikke enige FFK har så langt ikke lykkes i sine bestrebelser på å hente Mjøndalens Mads Hansen. Ifølge Drammes Tidende har Mjøndalen avslått et bud på 325.000 kroner. http://www.demokraten.no/ffk/article5427940.ece


Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 28 des 10, 07:29
Hva med å hente Mads Dahm da? En ekstra stopper er ikke dumt i vår situasjon? Mads ble akkurat frigitt av Lillestrøm og kan signere for hvem som helst!

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 28 des 10, 09:53
Jeg tror Mads Dahm er for dyr i sine lønnskrav, mulig jeg tar feil, men han bruker ikke agent heller så det kan være mulig han priser seg selv for høyt for LSK da dem ikke ville skrive kontrakt med han.

---------------------------

R G


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 28 des 10, 10:54

Mener uansett han er en spennende spiller. Og vi må være realistiske i forhold til hvor lenge vi har Rajo i klubben. Så det å se etter en midtstopper til er absolutt ikke dumt.

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


superduper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07
Innlegg: 20

Lagt til: 28 des 10, 12:03
Samme hvem som kommer,samme hvem som går,det kribler i magan alt. gleder meg til serieåpning. deilig være tilbake;(der vi hører hjemme) vil ha garshi tilbake!!!!!!

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 28 des 10, 12:39
Opprinnelig postet av superduper
Samme hvem som kommer,samme hvem som går,det kribler i magan alt. gleder meg til serieåpning. deilig være tilbake;(der vi hører hjemme) vil ha garshi tilbake!!!!!!
Hadde gjerne sett Ardian Gashi tilbake i ffk, men skal ikke sette mye penger på det skjer når ffk ikke betaler for Mads Hansen det mjøndalen forlanger

---------------------------

R G


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 des 10, 12:57
Endret: 28 des 10, 12:58
Endret av: Lex

Vidar er fornøyd. http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3632/372/

Klar for 2 nye år. Gratulerer.

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 70 32

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24