Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 70 23

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 14 des 10, 20:04
Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje FFK burde sjekke bosmannspillerne i Sverige?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article8263017.ab

 

Daniel Bamberg, Norrkøping, midtbanespiller

---------------------------

You`ll never walk alone...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 14 des 10, 20:08
Endret: 14 des 10, 20:09
Endret av: ffk-4ever

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 des 10, 20:24

Haha, Harmeet Singh som nettopp har blitt linket til FC København? Ja han går nok til FFK! Laughing


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 des 10, 20:25

Opprinnelig postet av ffk-4ever

?? http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=1856423

Hehe.. Det skjer ikke. Nekter å tro at FFK er en aktuell klubb for han.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 des 10, 20:25

Hehe.Dagens vitsSmileMen morro med rykter

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 des 10, 20:43

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Kunne vært spennende:

Masalin

Gamboa     Horn     Piiroja     Hansen

Askar     Jabbie     Konradsen     Thommassen

Borges     Tarik

Godt lag dette, men Thomassen blir nok dyrket som back fremover. Mads Hansen er forøvrig venstre midtbane, så hvis du bytter om disse blir det nok bra.

Jeg håper også Valencia tar med seg slutten av årets sesong inn i neste sesong. Da kan han bli veldig god for FFK. Men det er vel som å tru på julenissen.

Tarik ser det stygt ut med, men også her er det lov å håpe.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 des 10, 20:45

Snakket med en kar fra Bodø i stad, og spurte han ang. Konradsen. Han er vistnok klart best som indreløper i 4-3-3, men kan også funke i en kantposisjon selv om det ikke er optimalt.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 14 des 10, 20:47
Rafn er vel glemt, tror han utvikler seg enda mer denne sesongen. Stor sannsynlighet for at han tar en sikker plass i startelveren

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 des 10, 20:49

Ryktebørs for Tippe- og Adeccoligaen.

Skrevet av Hønefoss-supporter Jotjar forøvrig.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 des 10, 20:52

Opprinnelig postet av tomroar
Rafn er vel glemt, tror han utvikler seg enda mer denne sesongen. Stor sannsynlighet for at han tar en sikker plass i startelveren

Ingenting hadde vært bedre enn det, men han er ennå ung og ustabil.

Vi må ihvertfall ha mye bedre bredde i stallen enn vi har i dag.

Men som sagt, Simen har jeg trua på. Han viste seg godt frem til tider i år.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 des 10, 20:53

Opprinnelig postet av ffk-4ever

?? http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=1856423

Hehe. Noe av det mest latterlige forumet jeg har sett.


pokermaster

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 des 10
Innlegg: 9

Lagt til: 14 des 10, 21:57
Jeg har ikke noe troa på at tarik kommer tilbake til fredrikstad. Vi må huske på det at eventuell overgang til fredrikstad, er etter min mening styrt i feil retning for tarik. Han ønsker fortsatt å utvikle seg som fotball spiller, men tviler på at det blir i fredrikstad.. At horn er ganske nær en kontrakt for ffk gleder meg! Han er en spillende midtstopper, og de gangene jeg har sett han har han vært god! Men hva tenker folka her om jabbie? 17-snart 18 og komme rett inn i start elleveren? høres rart ut.. men han er jo trossalt kaptein på u 23 laget, så noe må det være. Få på plass horn + et parr spisser og kanskje en midtbanespiller, så tror jeg vi berger plassen i tippeligaen!

---------------------------

Leeds United - Marching on together!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 10, 05:40
Opprinnelig postet av pokermaster
Jeg har ikke noe troa på at tarik kommer tilbake til fredrikstad. Vi må huske på det at eventuell overgang til fredrikstad, er etter min mening styrt i feil retning for tarik. Han ønsker fortsatt å utvikle seg som fotball spiller, men tviler på at det blir i fredrikstad.. At horn er ganske nær en kontrakt for ffk gleder meg! Han er en spillende midtstopper, og de gangene jeg har sett han har han vært god! Men hva tenker folka her om jabbie? 17-snart 18 og komme rett inn i start elleveren? høres rart ut.. men han er jo trossalt kaptein på u 23 laget, så noe må det være. Få på plass horn + et parr spisser og kanskje en midtbanespiller, så tror jeg vi berger plassen i tippeligaen!
Tror det tar tid før Jabbie kommer til å prestere for FFK, det er jo ikke bare å være 17 år gammel og komme fra Afrika helt alene hit. Tenk med deg selv hvis du som 18 åring fikk beskjed om at du skulle reise helt alene til Afrika, da hadde du nok fått hakeslett i forhold til både det ene og det andre. Og foresten har vi vel aldri hatt så unge spillere fra utlandet i lagt vårt og de har ikke prestert, så rart hvis en 18 åring skulle klare det. Håper jeg tar feil,ingenting er bedre enn det og at han presterer med engang. Ønsker han i hvertfall lykke til.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 des 10, 11:33

Her er Tippeliga-klubbenes «juleønsker»

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 15 des 10, 12:28

Har alltid hatt sans for George Mourad. Han er Bosman., men er vel kanskje uansett et for dyrt alternativ i nåværende situasjon?  Noe mer enn Odi må vi jo ha der framme..

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 des 10, 13:17

Har hatt sansen for everton.Ønsker meg helst tarik men kanskje en god sjangse å få everton tilbake?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


stieri1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 08
Innlegg: 14

Lagt til: 15 des 10, 13:46

Uten at jeg har sett utviklingen til Tarik siden han forlot FFK, så må jeg si at jeg mye heller ønsker meg Everton enn Tarik. Greit at Tarik er en lokal gutt, men hvor glad har vi ikke blitt i Borges? Videre føler jeg at dersom Tarik kommer tilbake til FFK, så vil det være vanskelig å komme seg ut i verden igjen (greit han var på lån i LSK i fjor, men tror en permanent overgang vil være noe annet). Tilslutt så er min mening at i Everton har vi også en større muligher for videresalg dersom han slår igjennom for fult.

 

Fler enn meg som husker artikkelen på fredrikstadfk.no for noen måneder tilbake? Hvor Borges hadde møtt Everton på en flyplass i Brasil(?).


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 des 10, 13:52
Endret: 15 des 10, 13:52
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av stieri1

Fler enn meg som husker artikkelen på fredrikstadfk.no for noen måneder tilbake? Hvor Borges hadde møtt Everton på en flyplass i Brasil(?).

Denne ja.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 des 10, 14:09

Ja jeg tror everton kan slå igjennom med å spille på topp sammen med borges.Når everton var her så jobbet han mye alene på topp noe som førte til at han måtte oftere ta den langeveien ned i vår sone og hjelpe midtbanen.Jeg har trua på everton.Men er det noe sjangs fpr å hente han til ffk?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 15 des 10, 14:15

Opprinnelig postet av kjell-H

.Men er det noe sjangs fpr å hente han til ffk?

Nei !

---------------------------

Hei, Timothy !



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 70 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3