Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 70 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 10, 15:34
Opprinnelig postet av thorsen

Med alle problemene som har fulgt Horn den siste tiden, så håper jeg ikke klubben henter han. Håper Jocke har andre navn på blokka.

TKK er bare å glemme. Han har allerede vært her og kommer ikke tilbake. Har visstnok fått tilbud som sjefsspeider eller noe for nordeuropa i en "storklubb".

HVilken klubb er det?

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 nov 10, 15:50

Opprinnelig postet av Patrioten
HVilken klubb er det?

Aner ikke. Vet ikke om han har sagt så mye mer enn det her. Tottenham er dog avkreftet Tongue out

http://twitter.com/tkkarlsen/status/27812156984
http://twitter.com/tkkarlsen/status/27812205229
http://twitter.com/tkkarlsen/status/29690567368


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 nov 10, 19:33

Ellers så er det en spiss i Harstad som har blitt fulgt av Tromsø. Fredrik Notice. Kraftig, tankspiss.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 nov 10, 21:53

Er det noen mulighet for å hente Thorvaldsson permanent?

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 nov 10, 21:55

Opprinnelig postet av Sulla

Er det noen mulighet for å hente Thorvaldsson permanent?

Han åpner i hvert fall for det selv.

-Jeg liker meg i Fredrikstad. Hvis vi går til Tippeligaen og FFK ønsker meg, er det kanskje nye muligheter for å bli her.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 nov 10, 23:09

Er Gamboa signert? En solid høyreback, offensiv, bra innsats, fint samspill med askar!

Thorvaldsson ser jeg gjerne i FFK neste sesong. Har ikke fått vist seg frem på sitt beste, men allikevel bidratt med 4 scoringer. Har lidd under et lag i dårlig form, og med lite støtte fra spillere rundt. Hvis FFK som lag finner seg selv igjen, tror jeg virkelig han kan blomstre.

Hva med Roger, er han under kontrakt for neste sesong?

Pri 1 for meg er ny venstreback. Der har vi kun Thomassen nå, en spiller vi har behov for på den sentrale midtbanen! En ny stopper vil vi også trenge. Agim mye skadet, ophaug har tapt seg noe voldsomt, Vidar er bra backup men ikke noe klart førstevalg for en klubb som vil på øvre halvdel av TL tabellen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 nov 10, 23:16
Endret: 21 nov 10, 23:23
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av bateman

Er Gamboa signert? En solid høyreback, offensiv, bra innsats, fint samspill med askar!

Han er vel ikke signert per i dag nei. Stordalen ga vel en halv mill i bidrag til dette? Noen som vet hvor mye totalsummen på han er?

Ser veldig gjerne vi signerer Gamboa. Flotte bidrag offensivt, og arbeidsinnsatsen er eksemplarisk. Flink til å doble på kanten. Slår stort sett gode pasninger.

Litt overmodig er han dog, han skal gjerne finte av folk i farlige posisisjoner noen ganger. Men, slik taktisk skolering kommer nok på plass etterhvert.

Løp og kjøp, sier jeg.

Opprinnelig postet av bateman

Hva med Roger, er han under kontrakt for neste sesong?

Han ble vel bare hentet på kontrakt ut denne sesongen. Regner med han er villig til å forlenge hvis vi havner i tippeligaen, og klubben ønsker å ha han med videre.

Ellers enig i at en venstreback er nødvendig. Jokke spiller forsåvidt bra der, men er nødvendig på midten, som du selv sier.

En god, spillende stopper har jeg savnet lenge. Egenltig helt siden Gerrbrand forsvant, han var kanon syns jeg.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 21 nov 10, 23:33

Opprinnelig postet av Knuty

..

En god, spillende stopper har jeg savnet lenge. Egenltig helt siden Gerrbrand forsvant, han var kanon syns jeg.

 

Det virker det som om Raijo også savner, jeg får hjerteattakk hver gang han setter igang med de dribleraidene sine...

---------------------------

Svaberget for alltid!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 nov 10, 00:25

Det vi trenger er vell en spiss og sentral midtbane som kan styre midtbanen.Jeg sier ikke at de vi har nå er dårlige med de begynner å dra litt på åra.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 22 nov 10, 01:07

Ole Heieren Hansen fra S08, tror jeg kan være en spiller som passer bra inn i midtforsvaret. Han er en realtivt rask stopper, god med ball i beina, stor og sterk. En spillertype som jeg personlig tror bare vil bli bedre og bedre fremover.

Prisen for å løse han ut av kontrakten som går ut sommeren 2012, tror jeg ikke blir så enormt høy. Og når det gjelder lønn, så skal det være mulig å matche lønna han får i S08 for øyeblikket.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 nov 10, 01:55

vi må jo vite at ingen forlater gutte klubben grei sidney pædde fc 08. Alle er så snille, greie, pene og supert å være i den klubbenWink hehe


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 nov 10, 05:30

Opprinnelig postet av becks723

...Og når det gjelder lønn, så skal det være mulig å matche lønna han får i S08 for øyeblikket...

Trodde ikke de fikk lønn i S08, men at de måtte betale. Eller får de dekket SFO

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 22 nov 10, 09:39
Opprinnelig postet av becks723

Ole Heieren Hansen fra S08, tror jeg kan være en spiller som passer bra inn i midtforsvaret. Han er en realtivt rask stopper, god med ball i beina, stor og sterk. En spillertype som jeg personlig tror bare vil bli bedre og bedre fremover.

Han er jo i tillegg Fredrikstad gutt.. Ingenting hadde gledet meg mer enn å sett Ole i rødt og hvitt, men jeg tror nok det skal veldig mye til før han går til FFK desverre..

Noik

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09
Innlegg: 35

Lagt til: 22 nov 10, 12:05
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av becks723

...Og når det gjelder lønn, så skal det være mulig å matche lønna han får i S08 for øyeblikket...

Trodde ikke de fikk lønn i S08, men at de måtte betale. Eller får de dekket SFO

Hehe... Morsomt at dere spøker med edruelig satsning.. Sier vel mer om dere enn om oss.

---------------------------

Evig blå


Noik

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09
Innlegg: 35

Lagt til: 22 nov 10, 12:07

Opprinnelig postet av Plankehue

vi må jo vite at ingen forlater gutte klubben grei sidney pædde fc 08. Alle er så snille, greie, pene og supert å være i den klubbenWink hehe

Her har du faktisk et godt poeng!

Er det ikke fint å se at trivsel kan være med å avgjøre hvor fotballspillere ønsker å spille, selv i 2010? Jeg synes det er godt å se at penger enda ikke styrer absolutt alt som skjer i fotballverdenen.

---------------------------

Evig blå


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 nov 10, 12:39

joda, fint det. Men jeg trur ikke det holder til å gjøre det bra i Tippeligaen. Men større ting har skjedd her i verden.

Så får vi bare se hva som skjer.

 


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 22 nov 10, 13:15

tror dere det er uten grunn at han kun tegnet en avtale over to år i sommer? hvis han virkelig hadde hatt et stort hjerte for klubben i blått og hvitt, hadde han tegnet en kontrakt for 3-4-5 år?

Ole har alltid vært svak for FFK, skal ikke mye så mye til for å få han til å spille i riktige farger :)

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 nov 10, 13:22

Han er vel opprinnelig Tæssegutt, er han ikke? Tæsseguttær bør selvsagt spille for Fredrikstad Cool (med mindre de, som meg, er for dårlige ...)

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 22 nov 10, 14:22

Jeg tror også Ole skifter drakt hvis Fredrikstad vil... som sagt Tæsseguttær liker seg best i Fredrikstad ;-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 nov 10, 14:45
Slenger ut mine ønsker også.... Tarik (som så mange andre) Simen Brenne Per Morten Kristiansen (Masalin er vel her bare ut året) "en spillende midtstopper"

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 70 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24