Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 70 14

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 03 des 10, 22:07

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Tipset Østlandet Blad om det, derfor ble det sak om det.

Hva er egentlig pointet med å tipse om det?

Sikkert for å ødelegge for FFK.

Hvis alle spillerne FFK er interessert i blir flagget offentlig er det jo mye "enklere" å få tak i dem... (Ironi).

Jeg skal tipse Adresseavisen om at Barcelona er interessert i Per Ciljan Skjelbred, så får vi se om de skriver om det i morra. Hva slags journalistisk arbeid er det egentlig? Printe en sak basert på en kassa-ansatt fra Sarp som han har hørt fra en kompis? Jaja, det er journalist man skulle ha vøri. Enkelt æ gett. Foot in mouth


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 des 10, 22:27
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Tipset Østlandet Blad om det, derfor ble det sak om det.

Hva er egentlig pointet med å tipse om det?

Sikkert for å ødelegge for FFK.

Hvis alle spillerne FFK er interessert i blir flagget offentlig er det jo mye "enklere" å få tak i dem... (Ironi).

Jeg skal tipse Adresseavisen om at Barcelona er interessert i Per Ciljan Skjelbred, så får vi se om de skriver om det i morra. Hva slags journalistisk arbeid er det egentlig? Printe en sak basert på en kassa-ansatt fra Sarp som han har hørt fra en kompis? Jaja, det er journalist man skulle ha vøri. Enkelt æ gett. Foot in mouth

Det var dumt gjort og skal slutte med å tipse, vil jo ikke ødelegge for klubben.

Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 04 des 10, 01:14

Opprinnelig postet av Patrioten

Tipset Østlandet Blad om det, derfor ble det sak om det.

Østlandet Blad visste om at FFK var ute etter Ruud Tveter lenge før du evt tipset dem :)

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 04 des 10, 20:00

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ruud Tveter er venstrebent. Venstrekant og spiss.

Slepen teknikker. Ikke veldig ulik en yngre Kvisvik.

m.a.o stappmett? Tongue out


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 des 10, 08:58

Alle klubber sitter på det berømte gjerdet og venter. Vil flomme over av Bosmann-spillere i januar,når vinduet åpner.

VIF-Fotball maner til tålmodighet,og sier det samme som Jonson,nemlig at det vil ta noen uker før spillere er på plass. Tror dette er veldig likt hos alle klubbene.

 

Jeg tror det vil være 'all-time-high' med tanke på spillere som skal finne seg ny arbeidsgiver for neste år. Ser at Brøndby skal rydde skikkelig i stallen og frigjør 7 spillere i januar-deriblant Gislason. Han mener jeg kan være den spilleren vi kanskje trenger som en sjef på midtbanen. Men han er vel nærmere Viking tenker jeg. Kanskje noen av de andre seks spillere kan være noe for oss...noen som kjenner til disse?

 -fra Nettavisen:

 "Tidligere Lyn- og Viking-spiller Stefan Gislason er den meste kjente sett med norske øyne, i tillegg skal Mikkel Bischoff, Peter Madsen, Pierre Kanstrup, Ousman Jallow, Max von Schlebrügge og Jan Frederiksen være navn som er gitt til agenter og andre klubber for å få fart i prosessen."

Spennende blir det iallefall,og følge overgangs-markedet framover-kjenner at jeg gleder meg til neste år ,og håper bare Nett-distrubitørene blir enige med Norsk Fotball om rettigheter. Har fulgt TL på VG-Nett siden det hele startet.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 des 10, 13:37

Hva med Hønefoss sin midtbanespiller Alexandr Dimitrijev? Ny John Anders Bjørkøy kanskje? :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 05 des 10, 16:31

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hva med Hønefoss sin midtbanespiller Alexandr Dimitrijev? Ny John Anders Bjørkøy kanskje? :P

God spiller absolutt. Usikker på om han er noe bedre enn de vi har. 

Yngre er han hvertfall.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 05 des 10, 17:44

Spekulasjoner på Kråkevingen forumet at vi snuser på Arnold Origi ?? Det er da en god keeper??



Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 05 des 10, 18:01

hva skal vi med han?

Håper virkelig at maselin blir i FFK og Staw kommer tilbake.

Hvis ikke Staw skal uansett selges da.

Håper ikke det, men hvis det er det som han ønsker selv, så lykke til.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 05 des 10, 18:11

Opprinnelig postet av Plankehue

hva skal vi med han?

Bruke han som keeper ??? Cool


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 05 des 10, 19:30

Jeg er veldig spent på hva FFK foretar seg i dette overgangsvinduet, mer spent enn på lenge, fordi jeg mener at FFK står nå foran sin viktigste sesong på lenge. Vi har et ungt lag med mange spillere med et stort potensiale, kanskje uforløst også. Tenker på Askar, som har det i seg til å bli en virkelig god spiller, likeledes Thomassen, Agim Shabani,Odillon Kashama,Gamboa m.fl. Får vi nå tak i 3-4 spillere som virkelig styrke laget , samtidig som trenerteamet får ut det beste av de nevnte spillerne så tror jeg FFK har en fin fremtid.

Jeg tror heller ikke vi har sett det beste av Borges ennå heller. Husk at gutten fremdeles er bare 22, med bedre spillere rundt seg tror jeg han blir en stor hit i Tippeligaen. Nå skulle vi hatt Tor Kristian Karlsen i våre rekker, med sitt glimrende kontaknett ville han klart å skaffe oss akkurat det vi hadde trengt, det er jeg ikke i tvil om. Ikke for å forringe Jokkes arbeid, men Karlsen er i egen klasse.

Jeg vet at mange er opptatt at forsterkningene skal helst være lokale spillere, jeg for min del er mer opptatt at forsterkningene virkelig skal være så gode at de forsterker laget. Hvem er opptatt at Borges er fra Costa Rica og ikke fra Begby? Det er immidlertid en ting jeg alltid har stusset over, hvorfor er ikke Tippeligalagene mer opptatt av spillermaterielle som finnes i Adeccoen, når man skal forsterke sitt lag? Jeg har faktisk blitt ganske imponert over mange av spillerne i Adecco, de holder bra nivå. Lurer på om Jokke og FFK har oversikten over de mest interesante spillerne fra Adeccoen?

---------------------------

alexx


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 05 des 10, 21:31

Opprinnelig postet av alexx

Nå skulle vi hatt Tor Kristian Karlsen i våre rekker, med sitt glimrende kontaknett ville han klart å skaffe oss akkurat det vi hadde trengt, det er jeg ikke i tvil om. Ikke for å forringe Jokkes arbeid, men Karlsen er i egen klasse.

 

Har ikke fulgt med i det siste, så jeg lurer på hva Karlsen har bedrevet med etter at han sluttet i FFK ?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 des 10, 21:37
Max von Schlebrügge er stopper hos Brøndby,men er ikke ønsket med videre...er svensk. Noen som vet hva slags stopper han er? Kunne han vært noe for oss ved siden av Piiroja?

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 05 des 10, 21:38

Opprinnelig postet av Kai Roger
Max von Schlebrügge er stopper hos Brøndby,men er ikke ønsket med videre...er svensk. Noen som vet hva slags stopper han er? Kunne han vært noe for oss ved siden av Piiroja?

For gammel...!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 des 10, 21:52

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hva med Hønefoss sin midtbanespiller Alexandr Dimitrijev? Ny John Anders Bjørkøy kanskje? :P

Dessuten er han bosman, hvis ikke han har signert ny kontrakt da.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 des 10, 10:45

Ardian Gashi: "Vet aldrig vad som händer"

Så du fortsätter i Helsingborg?

- Nu är jag hemma på semester och njuter av det, sen vet man aldrig vad som händer i januari. Men jag har två år kvar på kontraktet.

Mer än så vill Ardian Gashi inte säga. Det är därmed oklart om familjen kommer bo kvar eller flytta till Helsingborg.

http://hd.se/sport/2010/12/01/ardian-gashi-vet-aldrig-vad-som/

Hmm, hva skal vi tolke dette svaret til?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 des 10, 11:41
Opprinnelig postet av Patrioten

Ardian Gashi: "Vet aldrig vad som händer"

Så du fortsätter i Helsingborg?

- Nu är jag hemma på semester och njuter av det, sen vet man aldrig vad som händer i januari. Men jag har två år kvar på kontraktet.

Mer än så vill Ardian Gashi inte säga. Det är därmed oklart om familjen kommer bo kvar eller flytta till Helsingborg.

http://hd.se/sport/2010/12/01/ardian-gashi-vet-aldrig-vad-som/

Hmm, hva skal vi tolke dette svaret til?

Du skal ikke tolke noe som helst ut av det. For det er fakta. Man vet aldri hva som skjer i fotball.....

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 des 10, 12:13
Endret: 07 des 10, 12:13
Endret av: Erikk

Men jeg håper virkelig at vi ikke går for han siden han er veldig dyr i drift og ikke har noe videresalgspotensial.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 07 des 10, 14:10
Håper FFK kjøper Gashi for så å gi han bort igjen, det er butikk det. Ja, jeg tuller...

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 des 10, 19:55

Hva med thomas holm?Han var jo aktuell for ffk før han dro til molde.Han er ikke i solskjær sine planer.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3041140.ece

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 70 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3