Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 70 43

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 11, 16:28

Men et spm bare.Eier Høili Andersson enda?Er ikke umulig at odd vil møte ffk på veien ang simen brenne siden de fikk andersson gratis?Ikke vet jeg men er lov å drømmeSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 16:36

Opprinnelig postet av kjell-H

Men et spm bare.Eier Høili Andersson enda?Er ikke umulig at odd vil møte ffk på veien ang simen brenne siden de fikk andersson gratis?Ikke vet jeg men er lov å drømmeSmile

Nei, han er gitt bort gratis. Han hjalp FFK med å spare lønnsutgifter, derfor fikk han gå.

Må være surt for Terje og kjøpe en profil til flere millioner kroner til FFK og året gis han bort graits.

Det er vel ikke så rart at han ikke har lyst til å være med å kjøpe spillere lenger, når slikt skjer.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 11, 16:45

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av kjell-H

Men et spm bare.Eier Høili Andersson enda?Er ikke umulig at odd vil møte ffk på veien ang simen brenne siden de fikk andersson gratis?Ikke vet jeg men er lov å drømmeSmile

Nei, han er gitt bort gratis. Han hjalp FFK med å spare lønnsutgifter, derfor fikk han gå.

Må være surt for Terje og kjøpe en profil til flere millioner kroner til FFK og året gis han bort graits.

Det er vel ikke så rart at han ikke har lyst til å være med å kjøpe spillere lenger, når slikt skjer.

Ja men da er det god sjangs for at vi kan få Brenne.Kan være noe avtaler der som vi ikke vet og som vi ikke skal vite elLaughingEr hvertfall veldig positiv framover for ffk.Gleder meg til første trenings kamp di har i østfoldhallen.Skal også dra på lsk-ffk!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 09 jan 11, 18:09

Jeg vil ikke ha Brenne. Uansett om han hadde kommet gratis fra Odd hadde vi måttet betale lønna hans og posisjonen Brenne spiller i er ikke den posisjonen vi først og fremst trenger å forsterke. Bedre å bruke penga på en defensiv midtbanespiller.

Ved en senere annledning kanskje, men ikke nå. Feil tidspunkt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 18:32
Endret: 09 jan 11, 18:34
Endret av: Patrioten

FFK skal om kort tid starte en ny kampanje slik vi hadde med Gamboa, folkets spiller.

Betyr det at FFK ønsker seg enda flere forsterkninger, er det Everton de håper på?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 11, 18:47

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK skal om kort tid starte en ny kampanje slik vi hadde med Gamboa, folkets spiller.

Betyr det at FFK ønsker seg enda flere forsterkninger, er det Everton de håper på?

Nei vi har jo nok spisser!vi har 5 spisser nå!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 09 jan 11, 18:47
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK skal om kort tid starte en ny kampanje slik vi hadde med Gamboa, folkets spiller.

Betyr det at FFK ønsker seg enda flere forsterkninger, er det Everton de håper på?

Jeg verken tror eller håper det !!

---------------------------

You`ll never walk alone...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 jan 11, 18:49
Endret: 09 jan 11, 18:49
Endret av: aavdst

Opprinnelig postet av Rey

Jeg vil ikke ha Brenne. Uansett om han hadde kommet gratis fra Odd hadde vi måttet betale lønna hans og posisjonen Brenne spiller i er ikke den posisjonen vi først og fremst trenger å forsterke. Bedre å bruke penga på en defensiv midtbanespiller.

Ved en senere annledning kanskje, men ikke nå. Feil tidspunkt

Enig.Tror hverken Brenne eller Gashi er de spillerne FFK bør prøve seg på nå. Skulle vi hentet en tidligere FFK-spiller vile jeg heller hatt Christian Berg som bekler en defensiv midtbanerolle. Samt innehar rutine.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 11, 18:50

Opprinnelig postet av Rey

Jeg vil ikke ha Brenne. Uansett om han hadde kommet gratis fra Odd hadde vi måttet betale lønna hans og posisjonen Brenne spiller i er ikke den posisjonen vi først og fremst trenger å forsterke. Bedre å bruke penga på en defensiv midtbanespiller.

Ved en senere annledning kanskje, men ikke nå. Feil tidspunkt

Ja men vi har jo Ramberg,elvestad og han nye spilleren som er gode defensiv midbane spillere?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 jan 11, 18:52

er vel bare Elvestad som er utpreget defensiv av de tre. Ramberg og Jabbie er vel mer offensive av typer.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 11, 18:53


Men hva skjer med Zlatko Krickic? Lenge må vi vente før vi kan bruke han på a-laget?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 jan 11, 18:55

Vet ikke om han fortsatt trener med FFK. Problemet i fjor var at FFK måtte ut med en relativ høy sum til hans moderklubb på Island dersom han skulle få lov å spille for FFK. hva som er status nå, vet jeg ikke.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 11, 18:56

Opprinnelig postet av aavdst

Vet ikke om han fortsatt trener med FFK. Problemet i fjor var at FFK måtte ut med en relativ høy sum til hans moderklubb på Island dersom han skulle få lov å spille for FFK. hva som er status nå, vet jeg ikke.

Ok.Takker for svar.Håper virkelig at han snart blir spille klar for ffk!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 10 jan 11, 11:01

Er det flere som har hørt at FFK har forhørt seg vedrørende Simen Brenne?


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 11, 17:24

Opprinnelig postet av Modric

Er det flere som har hørt at FFK har forhørt seg vedrørende Simen Brenne?

Nei, ville i så tilfelle bli veldig overasket om han kom !!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jan 11, 17:58
Jeg tror mer på Gashi kommer enn Brenne. Kjæresten hans er ikke noe særlig fornøyd med han spiller og bor i Sverige. Så se ikke bortifra at hun får viljen sin, noe de flester jenter får. Det kan jo ikke være holdbart å bo i Sverige, når han har barn og kjæresten sin i Norge. Så vi får håpe at han flytter hjem igjen.

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 11, 18:04

Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg tror mer på Gashi kommer enn Brenne. Kjæresten hans er ikke noe særlig fornøyd med han spiller og bor i Sverige. Så se ikke bortifra at hun får viljen sin, noe de flester jenter får. Det kan jo ikke være holdbart å bo i Sverige, når han har barn og kjæresten sin i Norge. Så vi får håpe at han flytter hjem igjen.
TøffelKiss


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 11, 18:05

Håper på Ardian jeg også, men det blir vel med håpet...


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 jan 11, 18:14

Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg tror mer på Gashi kommer enn Brenne. Kjæresten hans er ikke noe særlig fornøyd med han spiller og bor i Sverige. Så se ikke bortifra at hun får viljen sin, noe de flester jenter får. Det kan jo ikke være holdbart å bo i Sverige, når han har barn og kjæresten sin i Norge. Så vi får håpe at han flytter hjem igjen.

Det er bare det lille problemet at det er ikke Gashi eller dama som bestemmer om han blir FFK-spiller. Det er FFK og eventuelt hva det koster å få ham hit.

Men det hadde ikke vært meg imot å få ham tilbake.

Imidlertid tror jeg at det FFK trenger mest nå er et defensivt midtbaneanker, spennende og se hva som skjer de nærmeste dagene. Jeg løper inn på supporternettet og sjekkær opp stadig vekk, er veldig spent.Wink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 11, 18:23

http://fotbolldirekt.se/gashi-t%C3%A4nker-om-stannar-och-f%C3%B6rl%C3%A4nger

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 70 43

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f