Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 70 36

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 04 jan 11, 11:39

Opprinnelig postet av Holters
Borges drar ikke til RBK. Han blir i FFK. Udiskutabelt.

Hadde du hatt en link hvor dette blir bekreftet hadde jeg blitt enda mer beroliget Innocent


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jan 11, 11:48

Opprinnelig postet av Pk

Opprinnelig postet av endre

Det hjelper jo ikke å ha konkrete navn på blokka... :) Du må jo få ja fra klubben og :p og SÅ mye penger tror jeg ikke RBK er villige til å putte inn!

Jeg frykter at det ikke kreves voldsomme pengesummer for at klubben skal la Borges gå. Dette grunnet klubbens økonomiske situasjon. Hadde de hatt kontroll på økonomien, noe man er på vei til å få, tviler jeg på at de ville latt Borges gå billig. Tror vel kanskje ikke at Borges er interessert i noen andre klubber i Norge heller. Det er vel utlandet som er aktuelt for han vil jeg tro.

Vi har ingen til ytterst få spisser, så jeg vil nok tro at det bør komme noen kroner inn her!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jan 11, 12:07
Men Holters hvordan kan du si dette så bastant? Hvis vi ser på motargumenter kan det nevnes at han har kun ett år igjen av kontrakten og av vi har svært dårlig økonomi.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 04 jan 11, 12:13
Opprinnelig postet av Erikk
Men Holters hvordan kan du si dette så bastant? Hvis vi ser på motargumenter kan det nevnes at han har kun ett år igjen av kontrakten og av vi har svært dårlig økonomi.
Faktisk enig her, i fotballen er det pengene som rår. men tror heller ikke Borgers forsvinner til Rosenborg, ikke helt overbevist om han er spillemssig erstatter Iversen. ( som type) Men i fotball vet man aldri :-)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jan 11, 12:16
Endret: 04 jan 11, 12:18
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Holters
Borges drar ikke til RBK. Han blir i FFK. Udiskutabelt.

Hadde du hatt en link hvor dette blir bekreftet hadde jeg blitt enda mer beroliget Innocent

Blir du mer betrygget om jeg kopierer overnevnte, legger til følgende foran "Ifølge kilder ffksupporter.net har vært i kontakt med" og publiserer det på forsiden...? ;)
Opprinnelig postet av Erikk
Men Holters hvordan kan du si dette så bastant? Hvis vi ser på motargumenter kan det nevnes at han har kun ett år igjen av kontrakten og av vi har svært dårlig økonomi.
FFK må hente en spiss til, ikke kvitte seg med den beste man har. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jan 11, 12:20
Jeg ville heller sett Mullah Krekar som statsminister før jeg ville sett Borges i RBK.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 jan 11, 12:23

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg ville heller sett Mullah Krekar som statsminister før jeg ville sett Borges i RBK.
Vår alles kjæreMullah Krekar er visstnok utpekt til å være førstemann som skal sette utfor i den nye VikersundbakkenWink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jan 11, 12:56
Ser at Aram Kahili er tilgjengelig og skal en tur på prøve i Godset. Virker som om Godset er en klubb som gir talentfulle Norske spillere som ikke har slått igjennom enda mye oppmerksomhet. Er ingen dum tankegang det. I tillegg vil disse spillerne være billig. Bedre for dem å tjene mindre i en TL-klubb de blir satset på en, å sitte på benken med litt bedre betalt. Håper FFK snuta har snust opp det som er av billig og tilgjengelig talent i Norge. Kan bli noe ut av det på sikt, nå som vi også har en dugandes spillerutvikler i klubben.

morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 04 jan 11, 14:01

jeg tror ikke Celco går til RBK går han til en annen klubb blir det nok i utlandet. 

---------------------------

Stå på guttæne


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 jan 11, 14:23
Borges går nok ikke til RBK. Ser at enkelte her inne snakker om å erstatte spilletypen til ivers. Det er nettopp dette de ikke skal. Problemet til RBK har jo vært at ivers og han pridsa fyren eller hva han heter igjen var for like. RBK ser etter noen som kan utfylle hverandre. Sann sett er jeg mer bekymret for at Tarik går ditt. Så Borges er ikke spissen RBK ser etter.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jan 11, 15:39

Shabani får ikke ny kontrakt og forlater FFK.. Synd men :( Takk for alt Agim Shabani!

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3640/372/

Vil forøvrig si at jeg syntes Shabani virker bedre en JTO!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jan 11, 17:04

Roger Risholt til 3. Bundesliga

Trodde at ophaug ville forsvinne jeg

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 jan 11, 17:34

Opprinnelig postet av keiko99

Roger Risholt til 3. Bundesliga

Trodde at ophaug ville forsvinne jeg

Nja viking er ute etter en rutinert midstopper.Kanskje de kan hente ophaug?Lov å håpe så vi kanskje får litt penger for han en at han går gratis neste år.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jan 11, 17:36

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av keiko99

Roger Risholt til 3. Bundesliga

Trodde at ophaug ville forsvinne jeg

Nja viking er ute etter en rutinert midstopper.Kanskje de kan hente ophaug?Lov å håpe så vi kanskje får litt penger for han en at han går gratis neste år.

Regner med Viking er gira på en spiller som var latterlig dårlig i adecco i fjor ja.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 04 jan 11, 18:07
er ikke noe vits å kreve penger for JTO. Gi ha bort gratis mener nå jeg.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 11, 19:47

SIF har brukt julen til å forhandle med Bodø/Glimt, og klubbene skal være nær en løsning. Konradsen har hele tiden vært krystallklar på at han vil Strømsgodset, og de personlige betingelsene kommer ikke til å by på problemer. 20-åringen har blant annet avslått forespørsler fra Aalesund, Molde og Tromsø. http://dt.no/godset/khalili-pa-banen-1.5930443


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jan 11, 20:45
Jeg må rett og slett inrømme at SIF har blitt dyktige med yngre spillere.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 11, 23:22
Det er synd hvis det skulle glippe med Mads Hansen, siden det ikke står om så mye penger. Kan ikke vi som er her inne, samle inn de pengene som mangler? Det er jo ikke verst om vi klarer halvparten, da har kanskje FFK resten selv?

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 jan 11, 09:23
Endret: 05 jan 11, 09:24
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er synd hvis det skulle glippe med Mads Hansen, siden det ikke står om så mye penger. Kan ikke vi som er her inne, samle inn de pengene som mangler? Det er jo ikke verst om vi klarer halvparten, da har kanskje FFK resten selv?
Vi bør ikke blande oss inn i denne saken nå, for allt vi vet så kanskje det er en tilnærming mellom partene, og å sette grillef i hodet på Mjøndalenledelsen da bør vi ikke gjøre.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 jan 11, 12:17
Endret: 05 jan 11, 12:17
Endret av: Holters
Overganger er og forblir et spill. Ved forhandlinger må man aldri ha en innstilling om å bare betale for å betale. FFK har gode kort på hånda i kraft av at spilleren aller helst ønsker å spille for oss. Da hjelper det lite om Haugesund er villige til å betale noen få kroner ekstra. Han ønsker jo ikke å spille for de! Det samme skjedde jo med FFK og Tarik. Den ene klubben ville betale 30 millioner, mens den andre betalte 22-25 millioner. FFK lyttet til Tariks ønsker. Kanskje Mjøndalen våkner opp før eller siden når de ser at Hansen ikke ønsker å spille for Haugesund?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 70 36

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f