Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Hvis Høili kan bidra til å sikre Borges og kanskje hente Tarik eller Everton ville det vært helt konge. Jeg håper FFK har noen midler og kan hente spillere på blokka til Jocke.
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 27 nov 10, 13:57
Endret: 27 nov 10, 15:22
Endret av: Rey
I følge Joakim Simensen på Twitter er Staw på vei til et prøvespill med FC Midtjylland. Kommer nok artikkel snart. Da kan det hende vi trenger en ny keeper også.
EDIT: Der var artikkelen ute
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Da er det bare å ønske han lykke til, vi sparer vel 1,5 mill med sosiale omkostninger.
Tror også han ha godt av et miljøskifte, slik at han kan komme tilbake der han var for et par år siden. da viste han jo gode takter.
Da trenger vi en ny keeper, hva med Per Morten Kristiansen, han begynner å bli ganske rutinert etterhvert.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
PMK har vært på vei til FFK så mange ganger for så å bli avvist i siste sekund, så hadde jeg vært han hadde ikke jeg hatt lyst til å komme tilbake ihvertfall.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Forstår godt hva du mener, men de menneskene som avviste ham er vel ikke lenger i klubbsystemet. Det skulle ikke overraske meg i hvertfall om han havner i "hjembyen" sin snart.PMK har vært på vei til FFK så mange ganger for så å bli avvist i siste sekund, så hadde jeg vært han hadde ikke jeg hatt lyst til å komme tilbake ihvertfall.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Eller om man hel henter en yngre talent keeper som man kan bygge på med tiden for masalin er en veldig god keeper til tippeliga spill.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Ardian Gashi har varit på väg tillbaka till Norge på grund av familjeskäl.
Nu ser han ut att ha tänkt om. Familjen är på väg till Sverige och ett långstidskontrakt med HIF aktuellt.
http://fotbolldirekt.se/gashi-t%C3%A4nker-om-stannar-och-f%C3%B6rl%C3%A4nger
Opprinnelig postet av Patrioten
Ardian Gashi har varit på väg tillbaka till Norge på grund av familjeskäl.
Nu ser han ut att ha tänkt om. Familjen är på väg till Sverige och ett långstidskontrakt med HIF aktuellt.http://fotbolldirekt.se/gashi-t%C3%A4nker-om-stannar-och-f%C3%B6rl%C3%A4nger
Gammelt nytt, saken er publisert 11. november..
Her er svaret fra HEDERSMANNEN Kosten ang Eggen x 2 som trenere:
- De ringer meg og spør om dette. Jeg sier at det overhodet ikke har vært et tema, likevel velger de å trykke det. Folk spekulerer i mye nå, men vi vet at dette ikke er et tema. Tom Freddy Aune har kontrakt og han har akkurat lykkes i jobben sin, så begynner rykter å gå. Det er veldig synd, ikke minst med tanke på hva Tom Freddy har fått til, sier han.
Nå har vi mistet Lawele, neste er vel Lasse, hvem blir den neste?
Tipper det blir Trond Amundsen og Risholt.
Hva tror dere?
Hva tror dere?
Hmmm.... Tegan?
Hmmm.... Ophaug?
Hmmmm.... Valencia?
Hmmm..... Ahlsen?
Hmmm.... hva tror dere?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hva tror dere?
Hmmm.... Tegan?
Hmmm.... Ophaug?
Hmmmm.... Valencia?
Hmmm..... Ahlsen?
Hmmm.... hva tror dere?
Tegan er vel snart på plass i Sverige
Ophaug er ønsket av Ranheim om jeg ikke husker feil
- så det er kanskje to kort som forsvinner - uten at det betyr noen stor svekkelse, men som heller gir et ekstra potensiale i en forsterkning av laget med yngre spillere.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7401182
Lalawele ferdig.. Staw på prøvespill i danmark.. Har også hørt rykter om at Ophaug og Ramberg er på vei ut av portene..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Hvorfor i allverden skulle Ramberg være på vei ut?
Han har kontrakt ut 2011, og ingen klubber vil vel ha han. Skal han legge opp da?
Ja hvorfor skulle han ut? Synes ikke han har vært noe de sesongene her desverre, kanskje klubben gir han til Moss eller Kvik Halden? Ikke vet jeg :)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Tror det hel er snakk om alderen.Virker som de vil bygge et yngre lag.Men jeg tror og håper av Ramberg blir ut kontrakt tiden.Er bra å ha Ramberg i spillergruppa.Jeg er mere usikker på om Risholt holder nivået enda.Synes han har skuffet veldig.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Ramberg har vært meget bra til tider, og meget dårlig til tider. Altså veldig ustabil.
Ramberg holder mye høyere nivå enn 2.divisjon, så dårlig er han faktisk ikke.
Men igjen - han har igjen 1 år av kontrakten sin. Jeg tror det skal veldig mye til før han forlater FFK nå. Det synes jeg heller ikke han skal gjøre. Ramberg har faktisk vært mye bedre enn Risholt siden Risholt kom til klubben.
stemmer at ophaug er ønsket av ranheim og dit reiser han nok..
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Jeg har hørt rykter om at FFK og Sarpsborg skal låne ut spillere til Kvik, som ikke er bra nok for deres a-lags stall, slik at de blir bedre matchet i 2.divisjon, enn å spille på andre lagene deres i 3.divisjon.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914