Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Opprinnelig postet av kjell-H
Hørte på radion nå der kvisvik er veldig fornøyd med at tarik har kommet hjem.Han sier også at han håper fredrikstad får inn en bra midbane spiller som kan servere tarik de riktige ballene!
Hvilken radio var det?
Opprinnelig postet av Patrioten
Hørte på radion nå der kvisvik er veldig fornøyd med at tarik har kommet hjem.Han sier også at han håper fredrikstad får inn en bra midbane spiller som kan servere tarik de riktige ballene!
Hvilken radio var det?
Jeg leste akkurat den setninga der på nettet, men klarer ikke å huske hvor det var :-)
Hvilken radio var det?
P1 østfold sendinga.Var ifra kl 16.00-1730 hvis jeg husker rett.
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7454200
De skriver mye av det han sa på sendiga her!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
I følge Raymond Kvisvik går det rykter om at Simen Brenne er på vei tilbake til oss.
Ja der har du navnet.Stemmer
You'll Never Walk Alone
Er nok bare et rykte ang simen brenne.Men idag er store dagen endelig tarik kom hjem.Kjempe glad
You'll Never Walk Alone
Sa ikke Fagermo at han ønsket å forlenge med Brenne, da ?
Hei, Timothy !
Kan jo være at han ønsker seg hjem og ser på rollen som den etablerte som en utfordring og kanskje blir som som en far for de unge og urutinerte?
Brenne....far ? Vet ikke helt det, men hadde vært utrolig morro da ;) Alltid hatt sansen for Brenne !Kan jo være at han ønsker seg hjem og ser på rollen som den etablerte som en utfordring og kanskje blir som som en far for de unge og urutinerte?
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ingenting er klart før alt er klart, men har hørt noe godt snakk om at det vil skje saker idag eller imorgen. Og da snakker vi visst om en spiller som utvilsomt går rett inn på laget...
Passet jo bra det.
Er så fornøyd at Tarik har signert med FFK Håper bare på at Borges også signerer for 3 år :
Hvis simen Brenne kommer tilbake, så hadde det vært GULL Sesongen kan ikke komme fort nok nå
Brenne har jeg altid hatt sansen for.Husker jeg var kjempe lei meg den dagen han ble solgt ifra ffk.Man kan drømme om En simen brenne bak Borges og Tarik og en hardt arbeidene Ramberg bak brenne.Det hadde vært helt konge
You'll Never Walk Alone
Kai Roger
Ble medlem: 11 mar 10
Lagt til: 07 jan 11, 21:05
Endret: 07 jan 11, 21:20
Endret av: Kai Roger
Brenne og Gashi + Mads Hansen.....DA hadde det vel vært 17 mai,juleaften,sommerferie og kjøttkaker til middag,osv,osv på en gang.
Brenne har vært veldig skadeutsatt den siste tiden....og er vel skadet pr dato. Hvis han skulle komme,trenger han nok masse tid på å få trent seg opp,og bli frisk.
Så......Brenne kan kanskje komme i august vinduet? gratis:)
Har vi penger til det,er det kanskje bedre å få Gashi nå...og Brenne evnt gratis som Bosmann.Er Gashi eller Brenne i hele tatt vurdert av FFK ?
Hei, Timothy !
Opprinnelig postet av tomroar
Brenne er vel ikke noe defensivt anker, men om han skulle komme vil det bil en stor forsterkning. Gashi er vel mer sansynlig enn Brenne pga konas tilværelse på Begby.
Signerte ikke Gashi ny kontrakt med HIF tidligere?
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Godset kommer med et bud på Mads Hansen til uken som er høyere enn FFK's bud. Og han er villig til å dra,hvis klubben satser på han og gir han spilletid.
Spennende å se da......om FFK har lagt ballen død,eller om vi prøver oss.
Jeg har ingen Link.....kun en chat med en kompis i Godseunionen.
-nå heter jo tråden 'ønsker,rykter,spekulasjoner'
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914