Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Det tror ikke jeg. Om en annen norsk klubb er villig til å legge en beskjeden overgangssum på bordet, la oss si to-tre millioner, mens FFK ikke kan tilby nederlenderne tilsvarende, da tror jeg faktisk at Heerenveen ber Tarik om å gå til den klubben. Han må jo ha en viss lojalitet også til sin nåværende klubb, enhver profesjonell fotballspiller må det. Om han setter seg på bakbena og sier at han kun er interessert i FFK, og heller spiller for reservelaget ut kontraktstiden om han ikke får gå dit, så ødelegger han for egne muligheter senere - for da vil ingen storklubb ha noe med ham å gjøre senere.
Jeg velger å anse det som en utopi at vi henter ham tilbake på det nåværende tidspunkt.
---------------------------
“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Lemmy
Tror egentlig saken står og faller på hva Tarik vil selv.
Du har nok mer rett enn du tror. Det hele dreier seg om lønn og hva Tarik krever. Det er der de store kostnadene for klubben ligger over tid. Herenveens krav til overgangssum er ikke problemet her..
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Er det noe på gang? eller var emoticonet bare en del av den intetsigende debatten?
Opprinnelig postet av Holters
Ja. ikke sant
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 07 jan 11, 04:27
Endret: 07 jan 11, 04:28
Endret av: Patrioten
Shabani aktuell for Kvik
Shabani skal også være ønsket av klubber i Adeccoligaen.
SIF inn i kampen om Hansen
Drammens Tidende vet imidlertid at østfoldingene ikke har gitt opp Mads Hansen, men nå kan de få konkurranse fra Strømsgodset.
For usikkert
MIF-strategen mener det ligger for mye usikkerhet i et slikt prøvespill, og frykter dessuten at det kan spolere sjansen andre steder hvis han reiser. Inkludert Fredrikstad.
- Jeg har ikke helt gitt opp Fredrikstad, innrømmer Hansen.
http://dt.no/godset/sif-inn-i-kampen-om-hansen-1.5937592
Pressekonferanse kl. 12. Tema er spillerstallen.
Noe sier meg at dette kan bli en fin dag
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 07 jan 11, 08:02
Endret: 07 jan 11, 08:03
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Per Egil
"Etter det Fredriksstad Blad erfarer er det ingen Tarik-nyhet i dag."
http://www.f-b.no/ffk/ffk-innkaller-til-pressekonferanse-1.5938126
:)
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Per Egil
"Etter det Fredriksstad Blad erfarer er det ingen Tarik-nyhet i dag."
http://www.f-b.no/ffk/ffk-innkaller-til-pressekonferanse-1.5938126
:)
Hmm, ligger det noe bak det luresmilet der eller? :p
Bare ikke pressekonferansen er for å fortelle at FFK og Viking har inngått forlik som går ut på at FFK ikke betaler noe for Jørgen Horn, men at Viking stikker av med hele summen om vi en dag selger ham videre ...
“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."
- Sir Alex Ferguson
Det er rart at kildene til FB ikke inkluderer spillerne i klubben,der tror man litt anderledes om innhholdet i pressekonferansen..! J.Simensen hevder på twitter at det er trener roller det handler om!?..
Kosten skal velges på klubbens generalforsamling, hvis han ønsker å fortsette. Selv han sier han stiller til valg, så er han ikke automatisk valgt(i teorien :-). Eneste nyheter som kan gi grunn til pressekonferanse er:
- Ny trener
- Tarik
- Evt salg av nøkkelspillere(Borges, Piroija)
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Kosten skal velges på klubbens generalforsamling, hvis han ønsker å fortsette. Selv han sier han stiller til valg, så er han ikke automatisk valgt(i teorien :-). Eneste nyheter som kan gi grunn til pressekonferanse er:
- Ny trener
- Tarik
- Gashi?
Svaberget for alltid!
Neppe. Gashi trivdes nok her, men han er godt vant hva gjelder lønn. Grunnen til at vi lot ham gå for et år siden var blant annet at vi måtte spare lønnskostnader, og han var en av de best betalte. Tviler på at han er interessert i å komme tilbake og tjene halvparten så mye. Måtte være om han ikke har særlig med tilbud.
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Jens G Best
- Ny trener
- Tarik
- Gashi?
Men i forhold til Tarik, så vil jeg bare si at jeg blir dypt skuffa om han går til en direkte konkurerende klubb i samme liga som oss i Norge.
Han lovet oss å komme tilbake til FFK, og kun til FFK i Norge, foran et fullstappet og jublende Fredrikstad Stadion. Og jeg er fortsatt romantisk nok til å mene at man ikke skal lyve, men holde det man har lovet!
Svaberget for alltid!
Har fortsatt en våt drøm... håper jeg våkner sanndrømt etter klokken 12.00
Når Tarik forlot FFK var han på vei til en karriere i utlandet. Han snakket om å avslutte i FFK. Ting ble ikke helt som man forventet, og han må nå revitaliserer fotball karrieren sin. Han vil nok helst gjøre det i hjemlige omgivelser, men har ikke klubben råd så har de det ikke. Dette handler om det herenveen skal ha, og også lønn. Skal han tjene mindre enn de som tjener mest på laget?Men i forhold til Tarik, så vil jeg bare si at jeg blir dypt skuffa om han går til en direkte konkurerende klubb i samme liga som oss i Norge.
Han lovet oss å komme tilbake til FFK, og kun til FFK i Norge, foran et fullstappet og jublende Fredrikstad Stadion. Og jeg er fortsatt romantisk nok til å mene at man ikke skal lyve, men holde det man har lovet!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Men i forhold til Tarik, så vil jeg bare si at jeg blir dypt skuffa om han går til en direkte konkurerende klubb i samme liga som oss i Norge.Når Tarik forlot FFK var han på vei til en karriere i utlandet. Han snakket om å avslutte i FFK. Ting ble ikke helt som man forventet, og han må nå revitaliserer fotball karrieren sin. Han vil nok helst gjøre det i hjemlige omgivelser, men har ikke klubben råd så har de det ikke. Dette handler om det herenveen skal ha, og også lønn. Skal han tjene mindre enn de som tjener mest på laget?Han lovet oss å komme tilbake til FFK, og kun til FFK i Norge, foran et fullstappet og jublende Fredrikstad Stadion. Og jeg er fortsatt romantisk nok til å mene at man ikke skal lyve, men holde det man har lovet!
Glem heller ikke at FFK var en klubb som var på vei oppover og i ferd med å nesten etablere seg på øvre halvdel. Hadde Tarik vist det samme den gang som man vet i dag hadde han jo aldri sagt det.
La nå gutt få lov til å tenke litt på seg selv også da og heller glede seg over den suksessen han har. Så kan vi heller være stolte av at det er vår klubb som har vært med på å utvikkle han
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914