Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Opprinnelig postet av Erikk
Tipper du har gode kilder og er klar med en link som vanelig..................javel,
---------------------------
Hei, Timothy !
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 25 des 10, 15:54
Endret: 25 des 10, 15:54
Endret av: Knuty
Hansen - Frykter eliteseriedrømmen ryker, i VG.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 25 des 10, 16:47
Endret: 25 des 10, 16:49
Endret av: hasse33
Synes det er meget dårlig gjort av Mjøndalen å ikke slippe en trofast tjenener gjennom mange år når det kun er 100 - 150 000 som skiller bud og hva Mjøndalen forlanger ??
Fyren ønsker jo å spille på elitenivå og har pt et helt konkret tilbud fra FFK
Greit at alle fotballkliubber i Norge trenger hver eneste krone, men det må vel også handle om moral og etikk og ikke bare kroner når det gjelder denne fyren. Synes faktsk det er ganske simpelt av Mjøndalen dette !!
Kanskje et forbedret tilbud til Mjøndalen kunne vært prosenter av et eventullt overskudd ved et videresalg?
Les i kommentarfeltet i DT og se hva Mjøndalen egne supportere mener om denne saken:
http://dt.no/sport/jeg-er-veldig-skuffet-1.5912761
Jeg ser på kommenterene fra leserne av DTBB at de fleste holder med Hansen. Argumentet med at dette er dårlig reklame for Mjøndalen synes jeg er godt. Jeg har litt kjenskap til Drammensregionen privat og vil si at Drammensfolk med fotballinteresse slik jeg har forstått det har samme forhold til Mjøndalen som vi har til Særp. Dermed tviler jeg på at mange av de som støttet Hansen også støtter Mjøndalen.
Men er han madsen så veldig god spiller?Husker det ene målet hans men kjenner ikke så mye til han.Ser at vg har skrevet om madsen saken oxo.Synes det er synd at ffk har havnet i media nok en vinter for nå står det oxo om horn i vg.Satser på at det ordner seg med madsen.Viking ledelsen har driiti på draget!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Skeptisk til Mads Hansen, har også vært skeptisk til Jørgen Horn også men FFK har egentlig vært smarte i vinter
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Opprinnelig postet av ophaug123
Hørt noen rykter om en spiss fra Costa-Rica, husker ikke navnet.. Men han visst noen kamper for landslaget
To ting:
1. For det første er det jævli rart at du ikke husker navnet, det vet jeg at jeg selv hadde gjort !
2. For det andre, hvis han har kamper for Costa Rica, så er det lett å finne det ut...for du husker vel navnet når du ser det ?
Vil du bli tatt seriøst her på forumet, så kom med noe mer håndfast enn det simple greiene du skriver her inne...eller rett og slett...DRIT I DET....!!!!!!!!!!!!
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
God jul til deg også !Opprinnelig postet av ophaug123
Hørt noen rykter om en spiss fra Costa-Rica, husker ikke navnet.. Men han visst noen kamper for landslaget
To ting:
1. For det første er det jævli rart at du ikke husker navnet, det vet jeg at jeg selv hadde gjort !
2. For det andre, hvis han har kamper for Costa Rica, så er det lett å finne det ut...for du husker vel navnet når du ser det ?
Vil du bli tatt seriøst her på forumet, så kom med noe mer håndfast enn det simple greiene du skriver her inne...eller rett og slett...DRIT I DET....!!!!!!!!!!!!
Hei, Timothy !
Til ophaug123 Kan ikke du bare la være og lage kvalme på dette forumet ? Du har sikkert bedre ting i livet ditt og gjøre av tia. Du er sikkert en alright fyr også, men dine innlegg skaper bare uro og kvalme !!Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
God jul til deg også !Opprinnelig postet av ophaug123
To ting:
R G
Jeg driter i all den dritten deres.. Thomas Lehne Olsen virker spennende, noe for FFK ?
Hei, Timothy !
Voksent !!!Jeg driter i all den dritten deres.. Thomas Lehne Olsen virker spennende, noe for FFK ?
R G
Jeg synes han spissen fra Costa Rica virker mer spennende !Jeg driter i all den dritten deres.. Thomas Lehne Olsen virker spennende, noe for FFK ?
You`ll never walk alone...
Jeg er veldig usikker vedr Mads Hansen. Hvor viktig ville det vært for FFK og signere han?
Er det slik at Mjøndalens pris er riktig, men FFK`s økonomi som stopper overgangen?
Vil han gå rett inn i laget?
Til Hansens forsvar må man kunne si følgende:
Han ØNSKER å spille for oss
Han vil neppe forlange en lønn som er skyhøy
Han er Mjøndalens kaptein og en spiller de kaller lojal
Hvis konklusjonen er at Hansen er sterkt ønsket, kanskje vi kunne laget en supporteraksjon for å hjelpe til med finasieringen?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914