Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Men jeg får ikke ro imeg før Borges og Amundsen har signert ny kontrakt og evt de andre som skal ha ny kontrakt.Borges og Amundsen bør være første priotering å få avtale med.
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Men nå er det på tide at ffk prøver å klare seg uten fsi og heller hente billige talenter som man kan tjene på videre salg som går rett i kassa til ffk.
Helt enig. Og det er absolutt det FFK prøver på for tiden.
Det beste hadde vært om FFK kunne klart seg uten hjelp fra det litt spesielle FSI.
Fra F-B "Trolig vil den tidligere Vålerenga- og Viking-spilleren Jørgen Horn bli FFKs første forsterkning."
Syntes dette er flotte saker !
Hei, Timothy !
Opprinnelig postet av ophaug123
Fra F-B "Trolig vil den tidligere Vålerenga- og Viking-spilleren Jørgen Horn bli FFKs første forsterkning."
Bare han holder seg edru så .. Uansett hvilken posisjon spiller han ?
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
En spillende fin stoppertype. Høyrebent.
Jeg mener også han kan spillende defensiv midtbane. Men ja, han er midtstopper først og fremst.
Opprinnelig postet av kratos
Han er en rask og sterk stopper.. Teknikken er ikke aller værst den hellerOpprinnelig postet av ophaug123
Hei, Timothy !
Han er en rask og sterk stopper.. Teknikken er ikke aller værst den hellerOpprinnelig postet av ophaug123
En bra partner til Raio med andre ord. Vidar kan da sendes ut på venstrebekken så Thommasen kan komme seg opp på midtbanen hvor han hører hjemme... Ophaug er over the top and far beond så han kan sendes ut stadionportene med en klapp på skulderen for god instats...
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
En bra partner til Raio med andre ord. Vidar kan da sendes ut på venstrebekken så Thommasen kan komme seg opp på midtbanen hvor han hører hjemme... Ophaug er over the top and far beond så han kan sendes ut stadionportene med en klapp på skulderen for god instats...
Hehe.
Men hører Vidar hjemme ute på venstrebacken??!?!
Jeg er enig i at Thomassen er god på midtbanen, men han blir nok dyrket som back nå. Noe som er helt greit da han bare ble bedre og bedre som back utover senhøsten i år.
Hvis Thomassen skal opp på sentral midtbane MÅ (!!) vi ha en ny god venstreback som holder Thomassens backnivå. Å spille med Vidar eller Agim som venstreback i Tippeligaen håper jeg vi slipper å se. Det tåler hvertfall ikke hjertet mitt.
Synes vi skal dyrke thomassen som venstre beck.Da har vi 2 farlige becker i thomassen og gamboa på hver sin side.Kan bli et kjempe bra våpen for oss i tippeligaen.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Lex
Ble medlem: 03 feb 05
Lagt til: 12 des 10, 18:26
Endret: 12 des 10, 18:27
Endret av: Lex
Han tar over etter Opphaug kanskje?Opprinnelig postet av kratos
Han er bedre enn Ophaug.
Men Ophaug blir nok også med videre. Han har kontrakt ut 2011, og jeg tviler sterkt på om det er noen klubber som har råd til å hente han. Han er både gammel, dyr og på hell.
Greaker
Ble medlem: 13 mai 06
Lagt til: 13 des 10, 17:52
Endret: 13 des 10, 18:00
Endret av: Per Egil
Jørgen Horn på vei til Fredrikstad
Vil vi ha denne urokråka i ffk ?? Er vist ikke bare i Stavanger denne gutten var ute på utenom sportslige oppdrag, er div historier fra tiden i VIF også ...
Mod (Per Egil): Flyttet denne til eksisterende tråd. Før overgangen er bekreftet holder det lenge å diskutere det her.
R G
Opprinnelig postet av Greaker
ok daJørgen Horn på vei til Fredrikstad
Vil vi ha denne urokråka i ffk ?? Er vist ikke bare i Stavanger denne gutten var ute på utenom sportslige oppdrag, er div historier fra tiden i VIF også ...
Mod (Per Egil): Flyttet denne til eksisterende tråd. Før overgangen er bekreftet holder det lenge å diskutere det her.
R G
Opprinnelig postet av Greaker
Ja hvorfor ikke. Alle kan endre seg og "komme på rett spor". Han er en god midtstoppertype, ung ,lovende og sikkert ikke så dyr.Jørgen Horn på vei til Fredrikstad
Regner med de legger inn en kausul om at veien ut døra på stadion er KORT dersom utenomsportslig hendelser skjer her også.
"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!
Neste forsterkning nå blir vel en spiss, siden vi kun har Borges igjen, som i utgangspunktet er midtbanespiller.
Så i utgangspunktet har vi ingen spisser, regner ikke med ung guttene, for de holder ikke nivået i Tippeligaen.
Sitter forsatt og vente på at Borges skal signere enn ny kontrakt for 2-3 år til.
Da føler jeg meg trygg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914