Husk meg
Brukernavn
Passord

Begynner å få trua!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 19 nov 10, 02:32
Etter å ha vært muggen en hel sesong og sett diverse elendige hjemmekamper på stadion som litt for ofte har endt med tap, begynner jeg nå å få tilbake gleden med å heie på FFK. Kampen mot Løv-Ham var ikke akkurat noen høydare for andre enn oss på tribunen med FFK skjerf. Men gutta løp og jobba. Og ikke minst. VI VANT KAMPEN! Gleder meg nå som en unge til å se de 2 neste kampene mot Hønefoss, det skal bli utrolig spennede enten det går bra eller dårlig. Skal klare å være supporter i 1. divisjon et år til jeg, hvis det må til. Klubben vil nok få alvorlige økonomiske bekymringer. Men det som betyr noe nå er å komme oss til Hønefoss og satse all in og se hvor langt det holder. Forhåpentligvis tar styret en sportslig vurdering av sesongen og gjør de grep som kreves. Men jeg har iallefall begynt å se litt lysere på FFK tilværelsen. Tok lang tid å komme over at Kosten kasta ut Nordlie, men det er historie. Nå ser jeg framover igjen!

Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 19 nov 10, 19:26

Opprinnelig postet av Ståle
Etter å ha vært muggen en hel sesong og sett diverse elendige hjemmekamper på stadion som litt for ofte har endt med tap, begynner jeg nå å få tilbake gleden med å heie på FFK. Kampen mot Løv-Ham var ikke akkurat noen høydare for andre enn oss på tribunen med FFK skjerf. Men gutta løp og jobba. Og ikke minst. VI VANT KAMPEN! Gleder meg nå som en unge til å se de 2 neste kampene mot Hønefoss, det skal bli utrolig spennede enten det går bra eller dårlig. Skal klare å være supporter i 1. divisjon et år til jeg, hvis det må til. Klubben vil nok få alvorlige økonomiske bekymringer. Men det som betyr noe nå er å komme oss til Hønefoss og satse all in og se hvor langt det holder. Forhåpentligvis tar styret en sportslig vurdering av sesongen og gjør de grep som kreves. Men jeg har iallefall begynt å se litt lysere på FFK tilværelsen. Tok lang tid å komme over at Kosten kasta ut Nordlie, men det er historie. Nå ser jeg framover igjen!

Rimelig enig. Har virkelig trua på at Hønefoss kan ekspederes og opprykket sikres :-) Håper bare man evner å se sesongen og prestasjonene under ett når man evaluerer sessongen (les sparker Aune) og ikke lar ting skure og gå i lykkerus over et eventuellt opprykk.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 nov 10, 12:20

For første gang i år er flagget hengt ut på balkongen(har ikke hatt noe å sette det i, i dag er det strappa godt fast), jeg har på drakta og skal snart finne frem FFK glasset mitt.

Det er ikke bare spillerne som trenger å "Bring back the smile", tror det skjedde så mye i fjor gjorde at mange supportere ble litt lei og derfor likgyldige. Vet det er litt av det jeg har hatt. Det har ikke vært samme gleden når det er kamp, ikke like lett å følge laget og dårlige nett sendinger. Men når det virkelig gjelder så våkner Fredrikstad folket, når vi ser lyset i enden av tunellen.

I hele år har jeg irritert meg litt over endel supportere her inne, mange av dere er sure, negative, sneversynte og ser ikke sammenhengen mellom ting. Aune er ffk trener, han gjør det beste han kan med det mannskapet han har. Jeg vil heller ha Aune som trener enn at klubben går konkurs. Tror det er mange her inne som har mista fotballgleden, høres iallefall sånn ut.

Smil, det er kamp i dag. Bussene er fylt opp, FFK supporterne kommer til å være i flertall på tribunene, spillerne gleder seg og gleden er iallefall tilbake hos meg. Jeg har trua

BRING BACK THE SMILE

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 21 nov 10, 15:44
Nå begynner jeg å få trua ja :-)

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 nov 10, 18:52

Nå har jeg jaggu fått trua jeg òg! Laughing

---------------------------

Hater hat!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 nov 10, 19:33
Opprinnelig postet av Ståle
Forhåpentligvis tar styret en sportslig vurdering av sesongen og gjør de grep som kreves. Men jeg har iallefall begynt å se litt lysere på FFK tilværelsen. Tok lang tid å komme over at Kosten kasta ut Nordlie, men det er historie. Nå ser jeg framover igjen!
Gratulerer hele FFK med en fantastisk seier i dag og ett kjempegrunnlag foran returmøtet. Om de greier å rykke opp, har jo Aune gjort jobben sin på mer en godkjent måte. Vi så i dag at vi har ett lag som står bedre til tippeligalag,i motsettning til gampefotballen som spilles i kokkosligaen i adeccodassen. Grattis og takk til Aune, spillerne og ett fantastisk bortepublikum.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 25 nov 10, 21:10
Fantastisk!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24