Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Mourinho

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 nov 10
Innlegg: 2

Lagt til: 15 nov 10, 17:31

Som Sandefjord-supporter ønsker jeg dere veldig lykke til i kampen mot Hønefoss, for i denne kampen holder jeg med dere :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 nov 10, 17:35

ÅÅÅ tusen takk... dette var kjempe flott og lese... ønsker dere tilbake så fort som mulig

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Mourinho

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 nov 10
Innlegg: 2

Lagt til: 15 nov 10, 17:41

Det var også hyggelig å høre :)


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 15 nov 10, 17:55

Bor i Oslo og kunne tenkt meg tur til AKA på søndag. Gikk inn på plankehaugen sine sider, og der stod det at man måtte kjøpe billetter på 1903... Hva er alternativet for meg? Og er det mulig å hoppe på supporterbussen i Oslo?? Hva er evt billettprisene?

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 nov 10, 17:58

Ringblad.no

- Fredrikstad har fått tildelt hele kortsiden bak målet mot klubbhuset, i tillegg til feltet for bortesupporterne på tribunen. Det betyr at det kommer nesten tusen tilskuere fra Fredrikstad.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Fredrikstaner

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 5

Lagt til: 15 nov 10, 13:37

Hvor kan vi som bor utenfor Fredrikstad kjøpe billetter?


_JG_

Knøttespiller
Ble medlem: 04 okt 10
Innlegg: 26

Lagt til: 15 nov 10, 13:51
FAEN NÅ BLE JEG GIRA !!!!! KOM IGJEN SÅ TAR VI DEM !!!!!!!!!!!!!!!!!

FFK69

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 8

Lagt til: 15 nov 10, 14:45
Av Hønefoss sin hjemmeside kommer det fram at PH(bortesupp.) får felt L,M og N. N ligger nærmest felt A på hovedtribunen, bortesupportere med barn anbefales felt A. For de som ønsker å sitte på hovedtribunen så vil det kanskje være en ide å samle seg i feltene fra A og (B,C,D)inn mot midten på hovedtribunen. Regner med at de 870 billettene blir utsolgt og da er det vel en ide å få samlet FFK supporterne mest mulig på hovedtribunen.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 nov 10, 20:54

Er det sånn å forstå at plankehaugen/FFK har fått felt MN(ståplasser) og felt AL(sitteplasser)? og det utgjør 1200 billetter? Felt L ligger på motsatt kortside av felt M og N? Det er altså bare en langside på denne stadion? Syns det er litt forvirrende denne tribunesammensetningen de har gitt oss. Vi har med barn på turen, så min lille gjeng har kjøpt sitteplasser på felt A, satser på at det blir bra. Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 18 nov 10, 21:04

Er alle billettenene solgt nå tro?

---------------------------

Det er i motbakke det går oppover


FFK69

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 8

Lagt til: 18 nov 10, 22:59
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Er det sånn å forstå at plankehaugen/FFK har fått felt MN(ståplasser) og felt AL(sitteplasser)? og det utgjør 1200 billetter? Felt L ligger på motsatt kortside av felt M og N? Det er altså bare en langside på denne stadion? Syns det er litt forvirrende denne tribunesammensetningen de har gitt oss. Vi har med barn på turen, så min lille gjeng har kjøpt sitteplasser på felt A, satser på at det blir bra. Smile

Felt A bli helt glimrende det. PH står i delt M og N som er baksiden av målet. Mens felt A er det feltet som er nærmest felt N. Felt L ligger på andre baksiden av målet. Da er det bare å glede seg. Jeg har bestilt 2 billetter i felt B. Ganske sikker på at 50 % av de som er på Aka kommer til å være fra Frstad. Dessuten så synger vi de av banen. Vi er vel opp i ca 1000 nå.

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 18 nov 10, 23:16
Endret: 18 nov 10, 23:49
Endret av: Per Egil

håper i allefall at alle fra fredrikstad er med på å synge høyt, da knuser vi dem på tribunen uansett... detta kan vi.,, kom igjen folkens. vi klarer vel å få alle på ståtribunen til å hoppe og synge samtidig, så viser vi dem at vi er fra fredrikstad.

---------------------------

Det er i motbakke det går oppover


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 nov 10, 23:33
Endret: 18 nov 10, 23:50
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Johan

håper i allefall at alle fra fredrikstad er med på å synge høyt, da knuser vi dem på tribunen uansett... detta kan vi.,, kom igjen folkens. vi klarer vel å få alle på ståtribunen til å hoppe og synge samtidig, så viser vi dem at vi er fra fredrikstad.

Morro om dere klarer å lage liv.Men det som faktisk er viktig nå er å hel knuse de på banenSmileHeia FFK

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 10, 07:04
Nå er det solgt 1200 billetter.

07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 19 nov 10, 10:49

Liker det her svært godt! Får prøve å dra noen rop over til motsatt side! Vi får synge over til hverandre!!!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


SpareBank 1 Fredrikstad

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 nov 10
Innlegg: 9

Lagt til: 19 nov 10, 11:43
SpareBank 1 Fredrikstad har kjøpt alle kampbillettene til buss nummer 12 og deler disse ut fra nå av etter "først til mølla"-prinsippet. Maks 2 billetter pr.pers. Henvendelse til vår filial ved posten/Torvbyen. Løp og hent !! Spør etter Jim.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 10, 12:18
Endret: 19 nov 10, 12:19
Endret av: Rune Haugen

Er man ikke kommet lenger enn i buss 12 ? Hvis det er solgt 1200 billetter allerede må det være mange som kjører selv oppover. Fikk man ikke 1700 da ? Står igjen som et stort spørsmålstegn her jeg.


SpareBank 1 Fredrikstad

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 nov 10
Innlegg: 9

Lagt til: 19 nov 10, 12:24
For ikke å skape forvirring rundt antall busser så kan vi si at vi kjøpte buss nummer 12 tidlig i går formiddag. Det er administrative ting som har gjort at vi ikke fikk spre den gode nyheten før nå.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340