Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 10, 19:15

hva jeg mener ?

noen eksempeler Hønefoss- FFK: 1-1, 1-2, 2-2..2-1

 

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 nov 10, 19:18
Hva som er best er jo at FFK scorer så mye som mulig på bortebane.

---------------------------

Heia FFK


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 nov 10, 19:18

Regner med at du skjønner at seier et bedre enn uavgjort som igjen er bedre enn tap.

Når det gjelder uavgjort er det f.eks. bedre med 2-2 enn 1-1 siden vi da har scoret flere bortemål. Om vi spiller 2-2 på Hønefoss og 1-1 hjemme, rykker vi opp på grunn av flere scorede bortemål.

Var det svar godt nok?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 10, 19:27

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Kai Roger

.....merker liksom at hele Hønefoss skjelver-når den rød/hvite horde kommer :)



Med det billettsalget som er på Hønefoss virker det ikke som de skjelver - jeg tror de fleste er likegyldige og det er kun for et fåtall det betyr noe om Hønefoss berger plassen eller ikke.

Når 1200 - 1500 FFK suportere gir jernet på tribunen tror jeg vi psyker dem av banen - (håper det i hvert fall)

Cool

 

Hehehe,sant....jeg tenkte på de som HADDE kjøpt bilett......kun vært inne på Ringblad.no og sett kommentarene til folk:)Wink


SpareBank 1 Fredrikstad

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 nov 10
Innlegg: 9

Lagt til: 19 nov 10, 20:31

SpareBank 1 Fredrikstad har fortsatt ca 20 billetter igjen å gi bort gratis til de som vil støtte laget. De som ønsker bussbillett og kampbillett på felt L, sitteplass under tak så er det bare å møte opp ved hovedinngangen i morgen lørdag mellom klokken 11.45 og 12.30. Vi gir bort så lenge "lageret" rekker.

Du finner oss i krysset ved posten/Torvbyen.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 nov 10, 23:44

De 1200 billettene vi(FFK-fans) har kjøpt, er det kun de billettene som er solgt på 1903? For på felt A, som også er til FFK, kan man kjøpe billetter på nettet, noe jeg har gjort. Det har neppe 1903 oversikt over. Men det de har oversikt over er hvor mange som har bussbillett oppover, for vi har jo bussbillett selvom vi kjøpte billettene via nettet. Så da kan man kanskje anta at de som har kjøpt via nettet og samtidig kjører selv vil komme i tillegg til de 1200 som har kjøpt gjennom 1903? Er jo en del som bor andre steder som heller kjører selv, og sikkert noen fra Fredrikstad som syns det er greit å kjøre selv, så da kan vi kanskje håpe på mellom 1500-2000 Fredrikstanere på Hønefoss? Blir spennende å se, tipper vi får høre "reis opp hvis du Fredrikstad" og så reiser masse folk som ikke har lov til å bære FFK-artikler seg på hovedtribunen, blir magisk! Smile

Vil jo uansett si at ett eller annet skjedde mot Løv-Ham eller etter Løv-Ham kampen som har trigget den gode gamle entusiasmen i byen! Er så deilig at folk bryr seg på en positiv måte igjen, har vært altfor "populært" å snakke om hvor dårlige alt og alle i klubben er, nå virker det som folk er lei av å snakke dritt og heller ønsker å skape magi sammen. Det skal bli helt herlig å være med på! Lykke til alle sammen! Laughing

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 10, 23:53

jeg skjønner at seier er best, men jeg skulle prøve og få i gang en litt prat ang resultat osv, men dere skjønte ikke det..

jeg er veldig fornøyd med hvem som dømmer kampen:

Dommer     Tommy Skjerven, KAUPANGER
Assistentdommer 1     Geir Åge Masovn Holen, Oslo
Assistentdommer 2     Dag Roger Nebben, Drammen
4. dommer     Ola Hobber Nilsen, OSLO
Dommerveileder     Rolf Haugen, Lillehammer
Kampdelegat     Odd Flattum, Vikersund

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 nov 10, 00:18

Det var ikke det enkleste innlegget å forstå, keiko, men kort fortalt er opplegget slik at jo flere mål vi scorer, jo bedre.

Uavgjort 2-2 er bedre enn 1-1, tap 1-2 er bedre enn 0-1.

OK?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 10, 00:41

ja det er vel greit, men jeg mener inne mitt innlegg skulle være så vanskelig, men men

snart søndag.... fy faen jeg ser fremover Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 nov 10, 01:53

Lykke til, folk!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 nov 10, 11:50

Hønefoss BK: Uavgjort på tribunen dagen før dagen, fortsatt 2000 ledige kampbilletter

Med normalt salg på slutten, vil tilskuertallet trolig havne på noe rundt 3000.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 nov 10, 12:37

Hmm, det er ikke nødvendigvis uavgjort på tribunen. Det kan jo være at en del FFK-supportere har kjøpt billetter på nett - også til tilstøtende felt til de som er satt av til oss. Uansett, om det kommer 3000 og drøyt 1200 av disse er fra Fredrikstad kommer vi til å vinne tribunekampen på KO.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 10, 13:06
Endret: 20 nov 10, 13:09
Endret av: Patrioten

Det blir kaldt, men spillerne slipper i hvertfall snø http://www.storm.no/vaer/h%c3%b8nefoss#dag=1

Men, til torsdag, da blir det kaaaaaldt -9. http://www.storm.no/vaer/fredrikstad


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 nov 10, 13:15

Om Sola skinner regnet høljer, snøen fyker og kulda biter, ALT FOR FREDRIKSTAD, ALT FOR FREDRIKSTAD.

 

Det er bare og pakke seg inn i ull innerst og lue på hue så blir det en fest på torsdag ...

---------------------------

R G


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 10, 15:38

http://www.ringblad.no/hbkmagasinet/article5389354.ece

- Ikke ideelt med hjemmekamp først Selv om HBK-gutta gjerne skulle spilt hjemme til sist, håper spillerne på å legge grunnlaget for fornyet Tippeliga-kontrakt på hjemmebane søndag.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 10, 16:22
Endret: 20 nov 10, 16:29
Endret av: Patrioten

Får håpe at vi har lært noe fra kampen på http://www.f-b.no/ffk/tapte-for-honefoss-1.4618394 hvor vi tapte 1-0.

Er ikke tvil om at vi må passe oss for Konate som scoret to mål mot Ranheim og scoret seiersmålet mot oss på LaManga. 

For håpe at han er umotivert siden han ikke går så bra overens med ledelsen til Hønefoss.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 nov 10, 16:46

Opprinnelig postet av Patrioten

Er ikke tvil om at vi må passe oss for Konate som scoret to mål mot Ranheim og scoret seiersmålet mot oss på LaManga. 

For håpe at han er umotivert siden han ikke går så bra overens med ledelsen til Hønefoss.

Han er nok motivert i massevis. Han må vise seg fram for andre klubber, hvis han absolutt vil vekk fra klubben. 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 nov 10, 17:10
Vi får nok håpe at forsvars 4èrn vår er i slag i morgen, Snakket 2 ord med Ophaug i går, han sa at han ikke var nervøs så la oss håpe det. Tror ikke Konate greier det han gjorde mot Ranheim. Flaksemål kaller jeg det. Det siste målet bommer han jo på ballen så den spretter på en rar måte inn i målet. Håpløst forsvarsspill av Ranheim.

---------------------------

Heia FFK


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 20 nov 10, 17:17

Er litt forvirret over plasseringen av FFK fans på tribunen i Hønefoss. Var nede og hentet et par billetter hos Sparebank1 (glimrende tiltak), men disse var på felt L, ytterst på motsatt kortside.

Blir det bare oss to som må svare på "Rød og Hvite er de beste" eller vil denne kortsiden også bli fylt opp av FFK fans?

Et spørsmål til. Hvor skal man gå på bussene, hvor går de i fra i morra kl 11:30?

Dette drar vi i land, eller....

Er optimist nå!


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 20 nov 10, 17:24

Bussene går fra 1903.

 

Når det gjelder felt L, er det holdt av kun til Fredrikstad supportere, totalt 299. Så du bør i utgangspunktet ha med deg 297 andre :-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3