Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 nov 10, 18:48

Dagens børs:

Jon Masalin 6

Cristian Gamboa 6
Vidar Martinsen 5
Raio Piiroja 7
Joachim Thomassen 5

Amin Askar 7
Roger Risholt  4
Hans Erik Ramberg 6
Alex Valencia  6

Celso Borges  6
Gunnar Thorvaldsson 5


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 nov 10, 18:49

Opprinnelig postet av hasse33

Må ta med alle tilreisende FFK supportere.... det låt som det var en hjemmekamp!!! Fantastisk innsats !!!!!!

Bortsett fra 30 sekunder i første omgang, pluss Hønefoss-målet, kunne jeg ikke registrere noen Hønefoss-supportere i det hele tatt i TV-høyttalerne mine. Det låt som Fredrikstad stadion med minst 8000 tilskuere som alle hadde en god dag. Fantastisk!

Jeg uttalte etter Løv-Ham-kampen at jeg var overraska. Jeg har blitt ganske desillusjonert gjennom sesongen, og hadde det vært opp til meg, hadde jeg gitt Løv-Ham seieren på walkover for å slippe mer pine. Heldigvis var det ikke opp til meg, og i dag ble jeg overraska nok en gang! Nå håper jeg ikke at guttæne overrasker noe mer, for den overraskelsen vil i så fall innebære å rote bort dette fantastiske utgangspunktet, og det må da være naturstridig!

Vi ses til torsdag. Om det regnær eller snør, om det blåser og er kaldt - Fredrikstad skal røkke opp i år!

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 nov 10, 18:53
Endret: 21 nov 10, 18:53
Endret av: Patrioten

Dere kan stolte av innsatsen deres, dere rulet hele Aka Rena.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 nov 10, 19:32

Tilbake etter en fantastisk kamp! Var litt sen og rakk akkurat å snu huet mot banen da det første målet kom. Synd supporterne satt så spredt og vidt, selv om det gjorde det mulig å synge over tribuene. Ble fort til at de på hovedtribunen sang en sang, de på motsatt av Plankehaugen dro i gang noe helt annet, de på ene bortesupporterfeltet holdt på med sitt, mens den siste halvdelen prøvde å være med litt her og der. Utover det så var det meste fantastisk!

Makan til møkkastadion. Var jo rene orienteringsløype å komme inn på riktig tribune om man kom gående fra sentrum. Måtte bak klubbhuset (?) - nesten inn i skauen - før man kunne rusle tilbake mot stadion.

Håper vi går ut i angrepsposisjon til torsdag. Å tape 0-4 har jeg ingen tro på at laget klarer.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 nov 10, 19:45
Endret: 21 nov 10, 19:46
Endret av: Bedreviteren

Bare å gratulere FFK og kanskje spesielt Aune med en fantastisk kamp idag. Vi gikk rett strupen i på dem og sjokkerte noen og enhver ute på der. Vet ikke helt hva som har blitt sagt og gjort på dem siste treningene, men Aune har tydeligvis trykt på dem rette knappene. Vi fremviser en helt annen aggresivitet, vi går raskere i angrep og vi tør... SUPERT, nå blir det Oslo Øst på nytt og fri dagen etter igjen!!!!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 nov 10, 22:00

For en kamp! Og for et folkeliv det var på stadion! Stille i fjøset? JA!

Opprykksfest til torsdag - er ikke snakk om noe annet. Vi skal ha bena planta på jorda, men er ikke feil å ha riktig fokus heller. Tippeligaen 2011! PÆDDENE SKAL SENDES NED!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 nov 10, 22:11

Fra mitt Trondheimseksil så jeg kampen på TV og har bare én ting å si til de godt og vel 1200 som tok turen: Flott jobba! Dere eide tribunene i 90 minutter. Jeg synes faktisk det virket som det var en del Fredrikstad-folk også utenfor de feltene som var satt av til oss, så det kan ikke ha vært mye over 1000 som holdt med hjemmelaget.

Vi klarte det Løv-Ham ikke klarte mot oss: Utnytte motstanderens feil og nervøsitet i starten. Ved å score på de første tre målsjansene vi fikk, ble Hønefoss sjokkert og tvunget til å satse alt framover - noe som til slutt ga rom for et mål til. Dette var rett og slett deilig.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 nov 10, 22:20
Endret: 21 nov 10, 22:22
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Tøfflus

Fra mitt Trondheimseksil så jeg kampen på TV og har bare én ting å si til de godt og vel 1200 som tok turen: Flott jobba! Dere eide tribunene i 90 minutter. Jeg synes faktisk det virket som det var en del Fredrikstad-folk også utenfor de feltene som var satt av til oss, så det kan ikke ha vært mye over 1000 som holdt med hjemmelaget.

Fra mitt Bergenseksil og TV-kamp sier jeg meg 100% enig her. Fantastisk å se innsatsen både på og utenfor banen i dag.

Opprinnelig postet av Tøfflus

Vi klarte det Løv-Ham ikke klarte mot oss: Utnytte motstanderens feil og nervøsitet i starten. Ved å score på de første tre målsjansene vi fikk, ble Hønefoss sjokkert og tvunget til å satse alt framover - noe som til slutt ga rom for et mål til. Dette var rett og slett deilig.

Ingen tvil om det. Løv-Ham kampen ville blitt HELT annerledes hvis de hadde hatt litt marginer og satt et par mål tidlig i kampen. Heldigvis gjorde de ikke det.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 nov 10, 00:24
Endret: 22 nov 10, 00:36
Endret av: Rey

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 nov 10, 09:39

Selv i Fredriksstad Blad er smilet tilbake nå:

http://www.f-b.no/ffk/ffk-anden-er-tilbake-1.5824312

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3