Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 nov 10, 22:28
Endret: 23 nov 10, 11:29
Endret av: Rey

Hønefoss ble motstander, og første kamp er på AKA Arena førstkommende søndag. Klokkeslett er ikke satt, men uansett, her er det bare en ting som gjelder ...

ALLE MANN TIL HØNEFOSS!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 nov 10, 22:30

JEG ER MED!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 14 nov 10, 22:33

Opprinnelig postet av Scout

JEG ER MED!

La oss dekorerere AKA-Arena i rødhvite farger!

Kan dette være Plankehaugen tilbake på 2004-2006 nivå?

Ja det tror jeg!

 

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 nov 10, 22:42
Endret: 14 nov 10, 22:42
Endret av: Supreme NTM

Jeg er også med!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 nov 10, 22:44

Bare for å få det bekreftet, gjelder bortemålsregelen på vanlige måte i disse kampene?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 nov 10, 22:46

Opprinnelig postet av Knuty

Bare for å få det bekreftet, gjelder bortemålsregelen på vanlige måte i disse kampene?

Det gjør det. Akkurat som de gamle kvalikk-kampene som bare hadde to lag fra begynnelsen av.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 nov 10, 22:47

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Knuty

Bare for å få det bekreftet, gjelder bortemålsregelen på vanlige måte i disse kampene?

Det gjør det. Akkurat som de gamle kvalikk-kampene som bare hadde to lag fra begynnelsen av.

Det jeg trodde, takker. Smile


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 nov 10, 23:01

Jeg har veldig lyst til å dra til hønefoss Laughing


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 nov 10, 23:06

Faen så gira jeg ble nå! Vi kan virkelig mobilisere til en kamp som spilles så nærme. Jeg lot meg rive med av eget engasjement og høye puls, og sendte denne mailen til PH med tittelen "Mobilisering mot Hønefoss":

 

Hei

Jeg er en rødhvit patriot med et enormt hjerte for FFK. Det slutter aldri å banke for denne klubben i mitt hjerte, selv om vi har spilt i fotballens bakgård i år, har jeg vært der - sammen med mange andre trofaste patrioter. Når det for få minutter siden ble klart at vi skal spille kvalifiseringsfinaler mot Hønefoss begynte blodet å suse, og pulsen steg betraktelig. Jeg tenkte at nå har vi en kjempemulighet til å vise hvor mange som virkelig elsker FFK. Hjemme kan vi fylle ethvert sete, dersom folk flest kjenner patriotismen, men borte må vi vekke de med litt ekstra engasjement. Derfor er det så bra at motstander nå ble Hønefoss. Det er bare 1 time og 45 minutter (omtrent) med buss.

Nå skal vi vise guttane og resten av Norge at vi elsker klubben vår. Derfor er dette et ønske til dere i styret om å ta noen grep de nærmeste dagene. Dette kan blåses opp kjempestort, og det syns jeg vi må. Her er noen tips/ønsker om hva jeg tenker at vi kan gjøre for å farge AKA arena rødhvit i den første kampen:

* Send mailer, meldinger på facebook og sms til alle i Fredrikstad om å kjøpe buss- og kampbillet til årets desidert viktigste bortekamp!
* Bruk media: Kontakt Fredrikstad Blad, Demokraten, TV Østfold, NRK Østfold og evt andre med det klare budskap om at det nå skal mobiliseres til tribunekrig borte mot Hønefoss.
* Bruk store bokstaver om at vi skal fylle titalls busslass slik vi gjorde for noen år siden.
* Kontakt klubben, og be de markedsføre og annonsere sammen med dere på sine sider
* Få næringslivet til å spytte inn penger i bussleie eller kampbilletter! Ulf Berg har gjort det før, og klarer det sikkert igjen!
* Heng opp store plakater i Aristokraten, på 1903 og Kjellærn
* Bruk deres egen nettside og kontakt guttane bak ffksupporter.net. De kan garantert skrive en klar oppfordring til alle fansen på siden deres


Dette er en sjanse vi ikke kan la gå fra oss. Vi skal tilbake til Tippeligaen, så la oss gjøre det stort! Vi skal vise Norge hvor vi hører hjemme!

Patriotiske hilsner fra Joakim Rekaa!

Mitt budskap bør være krystallklart. Nå håper jeg bare at PH følger ønskene, og at alle patrioter kjenner det samme i sine blodårer som meg. DETTA SKAL VI TA GUTTÆR!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 nov 10, 23:10

Opprinnelig postet av Scout

Masse patriotisme.

Støttes 100%.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 nov 10, 23:13

Jeg kjenner det samme i mine blodårer som deg! At hjertet alltid har banket for klubben er det ingen tvil om, men kjenner også en kraftig lyst og ønske om å bli med på bortekamp som jeg ikke har kjent på et par år, så håper det er mange med meg og at vi kan gi guttane et enormt løft fra tribuneplass! Laughing

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 nov 10, 23:21

Opprinnelig postet av Scout

Scouts motiverende innlegg.

Herlig!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 nov 10, 23:23

Opprinnelig postet av Scout

Masse bra.

Akkurat mine tanker. Følte at det her kan være begynnelsen på en skikkelig fest og gjenresing av stemninga både i byen og på tribuna.

Vil også oppfordre folk som bor i Fredrikstad til å bidra med dugnad. Hadde veldig gjerne gjort det hvis jeg ikke holdt til i Oslo. Her har jo Supras gjort en kjempejobb med tifoarbeid i år.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 nov 10, 00:24

Herlig Jokke! Det er slikt engasjement klubben trenger!! Alle som har en mulighet til d, burde dra på denne matchen!! Et godt utgangspunkt vil gjøre at gutta kan spille med lave skuldre hjemme i neste kamp med publikum i ryggen!

Håper på dette laget!

Masalin

Gamboa  Martinsen  Piiorja  Thomassen

Askar  Risholt  Ramberg  Rafn

Borges Thorvaldsson

Muligens Shabani inn på backen slik at vi får frigjort Thomassen til sentral midtbane. Vidar trenger vi grunnet farta til Angan.

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 nov 10, 09:02
Jeg er enig i dette laget og har mareritt bare av å tenke på hvordan Angan kommer til å herje med de trege stopperne våre, nei sett inn Marthinsen og ta ut Opphaug.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 15 nov 10, 09:35

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er enig i dette laget og har mareritt bare av å tenke på hvordan Angan kommer til å herje med de trege stopperne våre, nei sett inn Marthinsen og ta ut Opphaug.

 

100% enig


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 nov 10, 09:45
Endret: 15 nov 10, 09:58
Endret av: Tøfflus

Ser at FFK opplyser på sin hjemmeside at kampen skal spilles klokka 15:00. Returoppgjøret på torsdag skal starte 20:00.

15:00 på søndag er et bra tidspunkt som bør gjøre det mulig for mange rødhvite å ta turen. 1000 mann fyller vel den ene kortsiden til randen?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 nov 10, 10:19

Ved første øyekast vil det si at FFK får færre tilskuere på eget gress enn hva vi ville fått med en hjemmekamp på søndag. Men det er positivt at vi får flere tilskuere til bortekampen hvor gutta virkelig trenger støtten vår! Samt er det kanskje sånn at de ikke klarer å levere med presset (buinga) fra 7-800 tilskuere? Ergo, perfekt med cirkus 4000 på tribunen..

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 nov 10, 10:22

Gjør vi en god kamp på Hønefoss er jeg ganske sikker på at det blir flere enn 4000 på tribunen på Stadion.

Ellers støtter jeg dette innlegget. Det er NÅ vi skal vise for hele landet hva vi er laget av.

Jeg er med!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 nov 10, 10:54

Vi får 860 billetter til bortekampen i følge fredrikstadfk.no.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f