Husk meg
Brukernavn
Passord

La Liga

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 nov 10, 15:34

El classico er satt til mandag 29 november kl 2100. Flere enn meg som gleder seg? Blir et fyrverkeri av en kamp, og i år har jeg troa på at de deilige hvite reiser seg og vinner! Real Madrid er fremdeles ubeseiret i år og ser fryktelig sterke i år. Og Jose Mourinho VET hvordan man skal slå Barcelona..

Kampen blir ihvertfall mer spennende enn kampen i Manchester igår. gjeeeeeesp.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 10, 15:54

Opprinnelig postet av niggle

Kampen blir ihvertfall mer spennende enn kampen i Manchester igår. gjeeeeeesp.

Med Mourinho bak spakene på Bernabeu er jeg slett ikke sikker på det. Bestemmer han seg for at det viktigste er å ikke tape, kan det fort bli like mye en oppvisning i forsvarsspill (og offensiv tilbakeholdenhet) som kampen i går.

En mulig innvending er kanskje at hans forrige klubb (Inter) hadde flere ressurser defensivt enn RM.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 nov 10, 23:22

For det første spilles kampen i Barcelona. For det andre tror jeg du ikke har sett så mange kamper med Real Madrid i år. Men jeg skjønner tankegangen din.

Men Real spiller offensiv fotball og fosser i angrep ved hver anledning. At de er gode defensivt, betyr ikke at de ikke også er gode offensivt. De har spilt offensivt mot alle lag de har møtt i champions league i år og burde vunnet kampen i Milano også.

 

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 10, 11:19

Nå er jeg klar over at kampen går på Camp Nou - "bak spakene på Bernabeu" betyr ikke at jeg tror kampen skal spilles der.

Du har rett i at jeg ikke har sett mange kamper med Real Madrid i år, faktisk bare et par stykker (inkludert den nevnte i Milano). I den kampen var det definitivt RM som viste mest offensiv vilje.

Mitt poeng var bare at så lenge Jose Mourinho er manager, skal man aldri ta det for gitt at det satses knalltøft offensivt, for den mannen kan sin forsvarstaktikk, og liker å bruke den. Men klart, RM-fansen godtar ikke at laget parkerer bussen, så det kommer aldri til å skje.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 nov 10, 11:35

Da er vi egentlig enige da. Men at den blir mer spennende enn man c- man u, blir den. For kan ikke huske sist jeg så en like kjedelig kamp. Var jo ikke nerve i kampen engang. To halvsjanser totalt om man er snill..


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 nov 10, 22:20

ikke lenge igjen til el classico nå. Får varme opp med champions league i morra:)


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 nov 10, 18:30

seriøst ingen som bryr seg??? jiiiiz


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 10, 21:49

Opprinnelig postet av niggle

seriøst ingen som bryr seg??? jiiiiz

Klart jeg bryr meg.

Fantastisk intensitet i første omgang.Masse diskutable situasjoner også. Forundrer meg overhodet ikke hvis det blir rødt kort her etterhvert.

Håper Barcelona drar dette i land.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 29 nov 10, 21:58
Følger med på en svært dårlig stream. Noen som har en god link til en god stream?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 29 nov 10, 22:02
Endret: 29 nov 10, 22:10
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av niggle

seriøst ingen som bryr seg??? jiiiiz

Kan ikke si at jeg bryr meg nevneverdig. Blir bare nok en fotballkamp for min del, men slik er det med alle kamper mellom lag jeg ikke heier på.

Men kampen har vært veldig bra. Stor underholdning.

EDIT: Game, set, match. 3-0 og Guardiola har fortsatt ikke tapt mot Real på hjemmebane.

EDIT: Jaggu fire gett. For et passningsspill

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 nov 10, 22:10

Mourinho burde utstyrt spillerne sine med snorkler så de ikke druknet der ute. Blir jo regelrett pisset på i store mengder nå.

... og der ble det 4-0!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 10, 22:48
Endret: 29 nov 10, 22:48
Endret av: Knuty

Ekstremt imponerende av Barcelona. For et lag!

Har Mourinho noensinne tapt en kamp med fem mål?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 nov 10, 23:00

Dette er noe av det mest sinnsyke jeg har opplevd. Et fyrverkeri av en kamp som jeg ikke har sett maken til siden Champions League-finalen i 2005.

Kommer tilbake med noen tanker i morgen, nå er det natta. Hvis jeg får sove... Dette var villt!

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 nov 10, 01:51

Opprinnelig postet av Knuty

Ekstremt imponerende av Barcelona. For et lag!

Har Mourinho noensinne tapt en kamp med fem mål?

Hans største tap som fotballtrener før denne kampen var med 3 mål! Barca viser verdensklasse hele veien, pisser regelrett på Real Madrid. Fantastisk fotball av Barcelona!! Ramos mister fullstendig hodet på slutten, pinlig...YDMYKELSE!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 nov 10, 09:44
Æsj - skulle tydeligvis prioritert letevirksomheten etter streams bedre, denne burde jeg åpenbart sett!

---------------------------

Guttane!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 jan 11, 22:34

nå begynner jeg å bli lei av det laget som nekter å tapeTongue out



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3