Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor skal FFK-fansen stå til fredag? Sør- eller Nord-tribunen?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 nov 10, 23:21

Opprinnelig postet av 07.04.1903

 

Må da være forskjell på egene personlige meninger og ph-styrets meninger.. At Danan skriver på dette forumet betyr ikke at han snakker for hele ph styret!

Synes det også er unødvendig å dra opp gamle hendelser, som du gjør mr.t. Hvis vi alle skulle sjekke rundt i gamle poster og dra opp gamle saker kommer vi hvertfall ingen vei, og personlig synes jeg dette er ganske uprofft å gjøre.

Det er en ekstremt fin balansegang når man er medlem av et styre. Man kan faktisk ikke lenger bare slenge ut kommentare for egen regning i hytt og pine lenger. Man påtar seg et verv og med det vervet følger det også et ansvar. Mr. T poengter også kun sitt poeng med å dra frem en tidligere hendelse mens han satt i styret for igjen å vise at man må passe litt på. Så det var jo ikke snakk om en hendelse lenge før han ble med i styre.

Opprinnelig postet av 07.04.1903

Danan har kommet med et forslag som du valgte å ikke svare på. Vi vet at økonomien ikke støtter et bytte av side til året, men det finnes alternative løsninger som Danan har drøftet. Synes det ville vært mer saklig hvis du hadde svart på dette istedet.

Ikke bare er økonomien på tryne i FFK. Men det tar ekstremt mye tid å rydde opp. Jeg tipper uten å vite at det at de pr dags dato bruker all sin tid på å redd klubben fra skifteretten. Synes du da at man heller skal prioritere tribuneplassering enn å overleve som klubb?

Så i stede for å bare skyve alt arbeidet over på FFK. Hvorfor ikke ta ansvar selv da. Få PH styre til å sette seg ned. Gå gjennom det som kreves for å levere et godt tilbud til de som kommer på stadion og finn ut hvor mye det vil koste, tid det tar og eventuelt hvem som er med på å sponse. Når alt er spikret og på plass så presenter det for FFK. Da har dere jo gjort jobb og det løser ting mye lettere for Ledelsen i FFK.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 nov 10, 18:19

Kan sikkert finne litt tidligere dritt på deg også Mr. T, hvis det er slik du diskuterer ;)

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 nov 10, 18:24

Vi får ta opp diskusjonen rett etter sesongslutt vel. Ikke vits å skape splid nå.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3