Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkort neste år, nei takk hvis Aune forblir trener

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 nov 10, 11:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

 At det å sparke Nordlie var kaka for Fredrikstads supportere (da regner jeg med du tar med alle sammen, meg selv inkludert?) er i beste fall feil. Jeg tror faktisk flertallet av supporterne til FFK er glad på klubbens vegne og fremtid at den mannen er borte.

Nå veit jeg ikke om det gjelder flertallet, men hver gang jeg er på stadion, hører jeg snakk om at vi savner Nordlie. Og jeg sitter ikke på samma plass hver gang. "Alle" gnåler om at, hadde vi beholdt Nordlie hadde vi vært i TL nå..

Veit at det er utrolig mange som er flaue på FFKs vegne over den behandlinga Nordlie fikk i klubben.

Nå sier jeg ikke at styret ljuger, men jeg tviler på at det var kun økonomiske årsaker til at Nordlie dro. Vi hadde råd til å si nei til 3 mill for Thomassen like etterpå, så mulig det ikke var så prekært..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 09 nov 10, 12:57

Opprinnelig postet av ffkmufc

Nå sier jeg ikke at styret ljuger, men jeg tviler på at det var kun økonomiske årsaker til at Nordlie dro. Vi hadde råd til å si nei til 3 mill for Thomassen like etterpå, så mulig det ikke var så prekært..

Nå tjener vel ikke Thomassen like mye som Nordlie heller.

I tillegg er det faktorer du glemmer: Thomassen er lokal (selv om han er sarping) og selve symbolet på spillere FFK ønsker å utvikle og bygge laget rundt. Vi skal ha en lokal forankring med lokalt utviklede gutter i startelleveren. Det var en sterk årsak til at FFK takket nei.

Hadde Thomssen vært en 29 år gammel brasilianer, så hadde han med overveiende sannsynlighet blitt solgt.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 nov 10, 16:53

Opprinnelig postet av Holters

Nå tjener vel ikke Thomassen like mye som Nordlie heller.

I tillegg er det faktorer du glemmer: Thomassen er lokal (selv om han er sarping) og selve symbolet på spillere FFK ønsker å utvikle og bygge laget rundt. Vi skal ha en lokal forankring med lokalt utviklede gutter i startelleveren. Det var en sterk årsak til at FFK takket nei.

Hadde Thomssen vært en 29 år gammel brasilianer, så hadde han med overveiende sannsynlighet blitt solgt.

Er det derfor vi henta Risholt, Thorvald og Gamboa i sommervinduet?


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 09 nov 10, 19:08
Endret: 09 nov 10, 19:26
Endret av: A.Hegerfors

 

  • Supporterne blir på stadion til året også, uansett divisjon. Tilskuerne derimot... 
    Jeg er supporter.
  • Angående dette med flertall. Det er ikke alltid flertallet er de som roper høyest.
  • Ellers så synes jeg det er rent komisk at så mange som bruker argumenter av type "Den som mener at ......bla bla bla..... har ihvertfall ikke peiling" samtidig viser så lite innsikt når det gjelder hvor skral klubbens økonomi faktisk er.

En liten digresjon.  Når jeg se, hører og leser de høyrøstede såkalte FFK-supportere på forum, facebook og rundt  i byen, begynner jeg seriøst å lure på hva agendaen faktisk er? Hva er målet? Hva ønsker de egentlig? For meg virker det til tider som at det er viktigere å kunne si "Hva var det jeg sa..."  fremfor at klubben faktisk skal lykkes. Folk roper etter Eggen, mens andre sier "fuck spillerne".  Klubben har ikke økonomi til å foreta noen grep, uansett om man ønsker det eller ikke. Slike utspill er utelukkende med på å spre negativitet slik ståa er nå. La oss fokusere på å støtte de som er der best mulig - selv om enkelte må svelge noen kameler - og sikre opprykket. Deretter tar vi evalueringen. Ok?

 

 

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 09 nov 10, 19:20

Jeg har sagt det før og sier det igjen. På denne nettsiden finnes det folk som ikke har det minste peiling på drift av en fotballklubb, men de slenger rundt seg med påstander som er helt utrolige og uspislige. Så mye faenskap og negativitet skal du jaggu lete lenge etter.

Sett dere inn i budsjett og regnskap. Det er tilgjengelig hele året og diskutere innholdet kan dere gjøre på årsmøte eller medlemsmøte. Problemet er bare at da dukker ikke kverulantene opp. Alle besserwisserne er kun her inne og sprer usakligheter og negativitet. At dere gidder.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 08 nov 10, 12:24
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis du spør deg selv, kanogvetalt. La oss si at du setter Nordlie inn i årets resultater og prestasjoner tror du at du hadde hatt dem samme svarene? Eller tror du at du er ganske forutinntatt?
Prisen du betaler for en tjeneste bør stå i forhold til hva du får. Er det svar på spørsmålet ditt?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 08 nov 10, 17:53

Opprinnelig postet av Asgeir

Jeg synes det er litt trist at folk ikke har skjønt at økonomi utgjør et svært viktig premiss for FFK for tida, og at man ikke kan velge og vrake verken trener eller spillere.

Amen!

Opprinnelig postet av Asgeir

En masse annet klokt

Amen!

Kort sagt, veien til tippeligaen blir kortere om folk møter opp på stadion og støtter guttæne.

Forza RødHvit - Ses på Fredag

 

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 08 nov 10, 12:02

Jeg skal i hvertfall ha sesongkort hvis arbeidsplanene blir slik at jeg faktisk er i byen. Jeg drar for å se på FFK, og FFK er mye mer  enn den ene treneren på benken, de 11 spillerne på banen eller kosten på kontoret.

Blir det adecco til året også, må markedsavdelingen i klubben tenke nytt: Det er bare tull at stadion skal være så glisen pga. prisene. En famile på 5 må ut med 16-17.000,- for å se 14 hjemmekamper. Såååå interesserte er verken kone eller unger, og da ender vi opp med situasjonen at aldri tar de med på kamp, for vi kan jo ikke sitte sammen nå jeg har sesongkort og de ikke har.

Hadde det derimot vært noe slags familiebiletter el, på gode plasser, så hadde jeg kanskje vært villig å betale 8000,- for sesongbilletter til hele gjengen.

Jeg klarer ikke helt se hvordan FFK hadde tapt på at jeg betalte inn mer penger, det var flere til å gå i kiosken, og de hadde fått inn fler penger og fortsatt hatt ledige plasserl.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340