Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Løv-Ham. Fre 12. nov kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Totalt 13 sider Alle

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 nov 10, 15:16
Endret: 14 nov 10, 22:26
Endret av: Per Egil

Jaja, da ble det kvalik mot Løv-Ham hjemme på Fredrikstad Stadion.

Ifølge Patrioten spilles denne kampen førstkommende fredag. Klokkeslettet får en moderator slenge på overskriften.

Dette er en kamp vi vinner, og jeg håper på følgende lag:

 

Lasse Staw

Cristian Gamboa - Agim Shabani - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Amin Askar - Martin Elvestad - Roger Risholt - Simen Rafn

Celso Borges - Gunnar Thorvaldsson


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 nov 10, 15:18

Masalin

Gamboa   Piiroja   Shabani   Askar

Valencia   Ramberg   Risholt   Rafn

Borges   Thorvaldsson

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 nov 10, 15:33

Jeg mener å ha hørt en plass at det blir bestemt først på mandag når kampen spilles. Det kan like gjerne bli på torsdag.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 nov 10, 15:38

hvorfor er ikke disse datoene fastsatt på forhånd?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 nov 10, 15:45

Masalin

Gamboa Piiroja Shabani Askar

Valencia Ramberg Thommasen Rafn

Borges Thorvaldsson

 

 

Ranheim vil ha Ophaug, la de få ham...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 nov 10, 15:45

Opprinnelig postet av aavdst

hvorfor er ikke disse datoene fastsatt på forhånd?

Fordi vi snakker om N(Ø)FF.

Det er ikke så nøye for dem. De driter i supporterne som ikke har noe å forholde seg til. Dette burde vært bestemt for lenge siden fordi både Sarpsborg 08, Hønefoss og FFK har flomlys på sine hjemmebaner. Det var bare disse tre klubbene som kunne få hjemmekamp i kvaliken.

Nok et eksempel på NFFs inkompetanse.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 nov 10, 15:46

er ikke datoene fastsatt da 11 og 12? en kamp på hver av dagene?

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 nov 10, 15:47

Vi kan også være glad for at spillerne ikke drar med seg karantener inn i kvaliken. I så tilfelle hadde Borges og Piiroja måttet stå over oppgjøret pga for mange gule kort. Borges har 7 gule, og Piiroja 5 gule.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 nov 10, 15:48

Opprinnelig postet av aavdst

hvorfor er ikke disse datoene fastsatt på forhånd?

Fordi det er avhengig av hvilke lag som er involvert (eventuelle spillere på landslagsoppdrag) i kombinasjon med svært mange internasjonale kampdager. Det er veldig få ledige datoer på denne tiden av året, så det er en vanskelig kabal å få til å gå opp. Akkurat det samme tilfelle i fjor.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 07 nov 10, 15:50

Jeg oppfordrer alle til å kjøpe ståplassbilletter til denne kampen! La oss fylle opp supporterfeltet, og gi trøkk ut fra det !

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 nov 10, 15:51

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av aavdst

hvorfor er ikke disse datoene fastsatt på forhånd?

Fordi det er avhengig av hvilke lag som er involvert (eventuelle spillere på landslagsoppdrag) i kombinasjon med svært mange internasjonale kampdager. Det er veldig få ledige datoer på denne tiden av året, så det er en vanskelig kabal å få til å gå opp. Akkurat det samme tilfelle i fjor.

Uansett skulle jobben vært enkel med å sette en dato for kvalik-semifinalene. Torsdag eller fredag. Få ut fingeren NFF og bli ferdig!

Finaledatoene derimot er vanskeligere. Det kommer an på hvilke lag som møtes pga spillere på landslagsoppdrag.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 nov 10, 15:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av aavdst

hvorfor er ikke disse datoene fastsatt på forhånd?

Fordi det er avhengig av hvilke lag som er involvert (eventuelle spillere på landslagsoppdrag) i kombinasjon med svært mange internasjonale kampdager. Det er veldig få ledige datoer på denne tiden av året, så det er en vanskelig kabal å få til å gå opp. Akkurat det samme tilfelle i fjor.

Uansett skulle jobben vært enkel med å sette en dato for kvalik-semifinalene. Torsdag eller fredag. Få ut fingeren NFF og bli ferdig!

Finaledatoene derimot er vanskeligere. Det kommer an på hvilke lag som møtes pga spillere på landslagsoppdrag.

Det gjelder alle cuper også. Det var ikke så lenge siden Nordlie var ute og sa det samme i media når han forsvarte å bevare kvaliken:

- På det sportslige planet er kvalik veien å gå, men logistikkmessig stiller det seg vanskeligere. Vi slet stort med å finne kampdatoer i fjor, og brukte vel 14 dager på prosessen. Problemet er at det er så mange datoer som er opptatt i november. Vi må forholde oss til Mesterliga, Europaliga og landskamper, sier Nordlie.

- Folk skjønner ikke hvor vanskelig det er å finne ledige datoer. Samtidig hadde det vært lettere hvis vi kunne omgått retningslinjene om datoene som krasjer. Det må kunne gå an å spille kvaliken samtidig som det pågår en uinteressant europaligakamp i Russland, sier han.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article184712.ece

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 07 nov 10, 16:00

 

FFK møter Adeccon`s beste bortelag, Løv-Ham

http://www.ffksupporter.net/tabell/index.php?serie=33&type=borte

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 nov 10, 16:27

Denne kampen skal jeg på.Håper at stadion blir fylt opp.Har fortsatt en sjangse til å rykke opp.

Heia FFK.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 07 nov 10, 16:44

Opprinnelig postet av kjell-H

Denne kampen skal jeg på.Håper at stadion blir fylt opp.Har fortsatt en sjangse til å rykke opp.

Heia FFK.

 

Ros for dette innlegget, nå som ting er litt triste!

Vi er jo fortsatt ikke sjanseløse på opprykk. Fordel i tillegg nå at vi er mer i utfordrerposisjon enn tidligere i sesongen. I tillegg har FFK tidvis vist at vi har et bra nivå inne. Og kan vi finne tilbake til godt spill og få litt medgang utover kampene i kvalliken, er vi tilbake der vi skal være neste sesong. Smile

Vi kan ikke legge oss ned og dø enda!

---------------------------

-Steh auf!-


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 07 nov 10, 16:48

Opprinnelig postet av Acromion

Ros for dette innlegget, nå som ting er litt triste!

Vi er jo fortsatt ikke sjanseløse på opprykk. Fordel i tillegg nå at vi er mer i utfordrerposisjon enn tidligere i sesongen. I tillegg har FFK tidvis vist at vi har et bra nivå inne. Og kan vi finne tilbake til godt spill og få litt medgang utover kampene i kvalliken, er vi tilbake der vi skal være neste sesong. Smile

Vi kan ikke legge oss ned og dø enda!

 

Sier som Celso Borges: "Man kan ikke begrave en mann som står oppreist!"

Det er fortsatt mulig å rykke opp, dette klarer vi Fredrikstad!!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 07 nov 10, 16:55

Opprinnelig postet av kjell-H

Denne kampen skal jeg på.Håper at stadion blir fylt opp.Har fortsatt en sjangse til å rykke opp.

Heia FFK.

Får håpe kampen går på fredag.  På torsdag er jeg utenfor Norge's grenser.  Jeg ønsker også å bidra i kvalikken så godt jeg kan.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 nov 10, 17:17

Hvor fornøyd/misfornøyd skal vi være med at det ble Løv Ham? Som det allerede er påpekt er det seriens beste bortelag, foran FFK. Synspunkter på sterke/svake sider ved laget? Hva bør bli taktikken?


Reagten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 10
Innlegg: 11

Lagt til: 07 nov 10, 17:53

Håper folk kommer til stadion. Håper folk kommer til stadion for å heie og ikke som kval kampen mot Særp der det ble ropt dritt til spillerene. Kom til stadion for å heie på laget! Ellers bare bli hjemme.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 07 nov 10, 18:05
Sandefjord leder 1-0 over Hønefoss. Bra at de kanskje mister litt selvtillit

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 07 nov 10, 18:21

Hei

Billettsalget til kampen mot LøvHam er allerede åpnet for dem med nettilgang.

Alle sesongkortkunder har forkjøpsrett til sine plasser frem til tirsdag klokken 1800.

Har du ikke sesongkort og ønsker å kjøpe plass kan du selvsagt gjøre det allerede nå.

Se denne saken for mer informasjon og linker til billettbestilling.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 nov 10, 19:37

Blir en nerve-kamp. Surprised

Husk at Løvene har alt å vinne. Skulle de tape,er det liksom ok-fordi de har hatt en veldig bra sesong uansett.

 Igjen er presset på FFK,som ifjor mot Sarp. Håper av hele mitt hjerte at vi har marginer med oss.

Ser vi framover ser det ut som Hønefoss taper stort,noe som kan bety spenning i kampen mot Ranheim.

La oss håpe de rutinerte gutta ,som Ramberg og Thomassen+ flere,nå går foran og gir full innsats.Laughing


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 nov 10, 20:37

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Ser vi framover ser det ut som Hønefoss taper stort,noe som kan bety spenning i kampen mot Ranheim.

 

Basert på dagens 6-1 tap for Sandefjord? Så enkelt er det nok ikke. Ingen er vel så dumme at de tror Hønefoss spillte med toppet lag og topp innsats idag? De som tror det får seg nok en stor overraskelse...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 nov 10, 20:43

Hønefoss stilte med toppet lag hvertfall.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 nov 10, 20:44

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Ser vi framover ser det ut som Hønefoss taper stort,noe som kan bety spenning i kampen mot Ranheim.

 

Basert på dagens 6-1 tap for Sandefjord? Så enkelt er det nok ikke. Ingen er vel så dumme at de tror Hønefoss spillte med toppet lag og topp innsats idag? De som tror det får seg nok en stor overraskelse...

Er vel ingen som liker å bli ydmyket av TL dårligste lag,med utklassings sifre 6-1?? Surprised

Sjekk laget Hønefoss starta med,så stilte de nok med sin beste 11'er idag. Hagen ute ...kanskje med skade eller karantene. Bangura spilte,Angan spilte....så hvor du får toppet lag,og topp innsats ifra,vet ikke jeg.

Vet bare at ingen fotball lag,får selvtilit av å tape 6-1. Hønefoss har heller ikke oppadgående formkurve,les siste kamper. Det er grunnen til min påstand.Wink


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 nov 10, 20:52

Kampen idag betydde ikke en dritt for Hønefoss, De hadde nok allerede hodet i kvalifiseringen. Jeg vil bli meget overrasket om Ranheim kjører over Hønefoss. Ranheim har hatt maks uttelling og marginene på sin side i hele år. Kvalplass med ett mål i minus på total målforskjell sier vel litt? Men men, alt kan skje i fotball så fremtiden vil vise.. Å begynne å undervurdere det laget i kvalikken som kommer fra Tippeligaen blir for dumt, og det er det nok ingen som gjør heller. Av de som skal spille mener jeg...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 nov 10, 20:55

Opprinnelig postet av Ymer

Kampen idag betydde ikke en dritt for Hønefoss, De hadde nok allerede hodet i kvalifiseringen. Jeg vil bli meget overrasket om Ranheim kjører over Hønefoss. Ranheim har hatt maks uttelling og marginene på sin side i hele år. Kvalplass med ett mål i minus på total målforskjell sier vel litt? Men men, alt kan skje i fotball så fremtiden vil vise.. Å begynne å undervurdere det laget i kvalikken som kommer fra Tippeligaen blir for dumt, og det er det nok ingen som gjør heller. Av de som skal spille mener jeg...

 

Ingen er vel uenig idet. Min påstand var at kampen Hønefoss -Ranheim kan bli spennende.Her er det også slik at Ranheim kan spille uten forventninger...akkurat som LøvHam kan mot oss.

Ellers enig i det du skriver


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 nov 10, 21:00

Da jeg så snøhaugene og vinterføret på den kjipe stadion til Ranheim på TV nettopp må jeg si det fristet mer med et besøk på AKA Arena.

Men, vi får kanskje konsentrere oss om å denge Løv-Ham først.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 nov 10, 21:05

Nedadgående form? Også basert på dagens stortap? Bare nevner  Hønefoss-Vålerenga 3-1 for en uke siden...Ikke mange som har slått VIF 3-1 i år... 
Alle kampene blir nok spennende ja, men Hønefoss-Ranheim på Hønefoss tror jeg blir den minst spennede...Om vi gjør jobben mot LøvHam vil jeg heller møte Ranheim over 2 kamper enn Hønefoss, men tror ikke det skjer. Ren tipping seff...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 07 nov 10, 21:14

Når du først drar frem motivasjonen idag, hvilken motivasjon hadde VIF forrige uke? 0.  Dessuten var det et lite ran at Hønefoss i det hele tatt fikk med seg poeng, så skal vel ikke legge sååå mye vekt på den kampen heller...


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 07 nov 10, 21:14
gleder meg til denna !!! tror fortsatt på tippeliga..............

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 07 nov 10, 22:30

Ja, tror dette går veien. Synd at ikke Hønefoss sparte festen til vi skulle spelle finale mot dem

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 08 nov 10, 02:46

Jeg tror på Eliteserien selv! Vi skal faen meg klare dette! Støtt gutta i tykt og tynt for faen!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 08 nov 10, 03:11

Lasse

Gamboa   Piiroja   Shabani   Thomasen

Valencia  Borges   Risholt   Rafn

Tegan   Thorvaldsson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 08 nov 10, 09:33

                     Staw

Gamboa   Ophaug  Shabani   Thomassen

Askar       Ramberg   Elvestad   Rafn

                 Borges    Thorvaldsson

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 nov 10, 11:36

Opprinnelig postet av kanogvetalt

                     Staw

Gamboa   Ophaug  Shabani   Thomassen

Askar       Ramberg   Elvestad   Rafn

                 Borges    Thorvaldsson

Når skal denne personkampen mot Piiroja stoppe? Mener du virkelig at Ophaug fortjener en plass i midtforsvaret framfor Raio? Shabani bør starte, helt enig, men ikke på bekostning av Piiroja. Naturligvis ikke. Med Shabani og Raio ville vi fått en spillende og en passe cowboy, spillere med komplementære ferdigheter. Raio har en sesong under pari, men Aune gjør det ikke enklere for ham ved å gi han jobben som pasningslegger mot angrepspillerne...Har Ophaug spilt en god kamp i 2010?

Elvestad har ikke startet mer enn et par kamper i år, hvorfor skal han da plutselig starte i årets klart viktigste kamp? Risholt er overlegent foran Elvestad i køen for denne matchen slik jeg ser det.

Masalin har nå vært 1 keeper i flere runder på rad, vil være overraskende å endre på dette også før neste kamp. Han har ikke gjort seg bort, vært helt ok. Personlig skulle jeg helst sett Staw i mål for oss under hele sesongen, men nå som han har vært vraket i flere uker vil presset kunne ødelegge for Lasse hvis nå plutselig skal inn som 1 keeper igjen.

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 08 nov 10, 12:18

Dette laget håper jeg å se fra start:

                                 Masalin

Gamboa      Ophaug      Piiroja      Martinsen

   Rafn           Risholt       Borges   Thomassen

                   Tegstrøm  Thorvaldsson

 

Så håper jeg alle står opp og støtter laget i den/de kampene som er igjen. Stopp all drittslenging og nedlatende kommentarer og kryss fingrene for at dette går bra.

 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 12:48
Kampen blir enten kl 18 eller 20 på fredag. Håper det blir kl 20 så jeg slipper å kjøre som en villmann fra rena for å rekke kampen :S

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 08 nov 10, 12:59

Opprinnelig postet av nilz1

 

Så håper jeg alle står opp og støtter laget i den/de kampene som er igjen. Stopp all drittslenging og nedlatende kommentarer og kryss fingrene for at dette går bra.

 

 

Støttes 110 %!! La oss nå slippe all negativ dritt resten av sesongen og la oss heller fokusere på å hjelpe laget fram, det er fortsatt mulig å rykke opp!!


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 08 nov 10, 13:06

Opprinnelig postet av mysthical
Kampen blir enten kl 18 eller 20 på fredag. Håper det blir kl 20 så jeg slipper å kjøre som en villmann fra rena for å rekke kampen :S

 

Hvor finner du denne infoen? :-)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 13:14

Opprinnelig postet av guillermo

Opprinnelig postet av mysthical
Kampen blir enten kl 18 eller 20 på fredag. Håper det blir kl 20 så jeg slipper å kjøre som en villmann fra rena for å rekke kampen :S

 

Hvor finner du denne infoen? :-)

fra Hr rafn på facebook. ha la ut post om det på gruppen for oss som elsker FFK. Så regner med at det stemmer da og ikke er en fake rafn ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 08 nov 10, 13:19
Opprinnelig postet av guillermo

Opprinnelig postet av mysthical
Kampen blir enten kl 18 eller 20 på fredag. Håper det blir kl 20 så jeg slipper å kjøre som en villmann fra rena for å rekke kampen :S

 

Hvor finner du denne infoen? :-)

Ifølge billettservice.no så spilles denne kampen førstkommende fredag kl 19.00 http://www.billettservice.no/FREDRIKSTAD+-+L%D8V.HAM-billetter/event/FFK12112

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 08 nov 10, 13:26

Klokken 13.15 i dag var det fremdeles ikke avgjort når kampen skal spilles. Rykter fra sentralt hold i FFK ønsker helst kampen på søndag !!!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 nov 10, 13:29

Søndag vil NFF aldri gå med på. Da er det cupfinale. Dessuten tror jeg lørdag også er uaktuell, de vil ikke tillate kvalik samme dag som damenes cupfinale heller.

Nei, det blir torsdag eller fredag.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 08 nov 10, 13:30
Endret: 08 nov 10, 13:33
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av mystichal

fra Hr rafn på facebook. ha la ut post om det på gruppen for oss som elsker FFK. Så regner med at det stemmer da og ikke er en fake rafn ;)

 

Var jeg som la ut ja. Hadde info fra Torjussen om at de aktuelle tidspunkter var 18 eller 20. Da havnet de på en mellomløsning ser det ut som. Kl 19.00 hvis det er spikret 100%.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 08 nov 10, 13:34
Endret: 08 nov 10, 13:38
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Tøfflus

Søndag vil NFF aldri gå med på. Da er det cupfinale. Dessuten tror jeg lørdag også er uaktuell, de vil ikke tillate kvalik samme dag som damenes cupfinale heller.

Nei, det blir torsdag eller fredag.

Jeg sa bare det jeg hørte klubben ønsket....... , men det er klart at en triller av en cup finale mellom Godset og Follo blir muligens prioritert av NFFCool


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 13:36
Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av mystichal

fra Hr rafn på facebook. ha la ut post om det på gruppen for oss som elsker FFK. Så regner med at det stemmer da og ikke er en fake rafn ;)

 

Var jeg som la ut ja. Hadde info fra Torjussen om at de aktuelle tidspunkter var 18 eller 20. Da havnet de på en mellomløsning ser det ut som. Kl 19.00 hvis det er spikret 100%.

Får håpe det blir kl 20 da. Blir det kl 18 frykter jeg det blir mange fartsabøter på veien hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 nov 10, 13:43

Står oppført kl 19 på kamparrangementet så de gikk vel for mellomløsningen?

Jeg er så nervøs at jeg er fysisk kvalm. Bra jeg har oppussing som for hodet på andre steder!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 08 nov 10, 14:01

 

Følgende ble nettopp lagt ut på FaceBook:

Thomas Torjusen: Det er fortsatt ikke bestemt i NFF. Fredag er nevnt, men også søndag kl 2000. Vi venter på endelig bekreftelse og straks det er klart vil dette finnes på www.fredrikstadfk.no


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 08 nov 10, 14:02

tror vi tar løv ham så jeg er ikke så nervøs !!

men om vi klarer hønefoss er en annen sak ....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 08 nov 10, 14:40

Fredag kl 1800 er fastsatt endelig!

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3492/372/

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 08 nov 10, 14:46
Endret: 08 nov 10, 14:49
Endret av: Per Egil

Da er kamptidspunktet endelig satt til fredag den 12. november kl 18.00

Alle med sesongkort hr førsterett helt frem til kl 18.00 på tirsdag.
Disse får kjøpt billetter her: http://www.fredrikstadfk.no/kvalik

Resten kan få kjøpt billetter her: 
http://www.billettservice.no/html/venue.htmI?l=NO&venue=FFKE&sys=28&brand=ntf_no_ffk

Samme priser gjelder som tidligere! 

 

Mod (Per Egil): flyttet denne til kamptråden.

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 nov 10, 14:47

Blæh, da har jeg selvsagt kveldsvakt fra 1500 - 2100 og får verken sett kampen live, på nett eller eventuelt TV.

Styrket i troen på opprykk etter at Sandefjord viste hvor "gode" Hønefoss kan være. På en annen side, vi fikk en glimrende generalprøve med 5-0 mot Lyn borte i fjor. Det endte med tap mot smurfene.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 14:56

Arg, pokker at det blir kl 6 da. Hmmmm tre timer på å komme meg fra Rena til Fr.stad, en tur gulesider sier skal ta 3 timer og 1 min pluss må gjennom køn i oslo :S

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 nov 10, 14:59
Hva er grunnen til at kampen skal spilles klokka 18 egentlig? Vanligvis spilles jo kampene tidligst kl 19 når det er vanlige ukedager, og for oss som bor og jobber i Oslo blir det ekstra problematisk å rekke frem med fredagsrush ut av Oslo osv. Heldigvis er jeg i permisjon og klarer det fint, men her er det mange som får problemer med å rekke avspark vil jeg tro.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 nov 10, 15:25

Opprinnelig postet av Flisa

Da er kamptidspunktet endelig satt til fredag den 12. november kl 18.00

Alle med sesongkort hr førsterett helt frem til kl 18.00 på tirsdag.
Disse får kjøpt billetter her: http://www.fredrikstadfk.no/kvalik

Resten kan få kjøpt billetter her: 
http://www.billettservice.no/html/venue.htmI?l=NO&venue=FFKE&sys=28&brand=ntf_no_ffk

Samme priser gjelder som tidligere! 

 

Mod (Per Egil): flyttet denne til kamptråden.

TIL ORIENTERING:

Billettene lar seg ikke skrive ut! Jeg har bestilt mine 3 vante plasser, ved utskrift så kommer en feilmelding fra Ticketmaster.

Er det flere som har samme problemet?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 nov 10, 15:27

Funket som en kule her, men det hjelper kanskje ikke deg nevneverdig.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 nov 10, 15:40

Opprinnelig postet av Per Egil

Funket som en kule her, men det hjelper kanskje ikke deg nevneverdig.

Har løst problemet, mine 3 sesongkort er delt opp i 2 ordrer, kan kun skrive ut billetter fra 1 ordre av gangen, det gikk bra når jeg kun merket av de billettene som var henført til gjeldende ordre.

Altså, funker nå.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 08 nov 10, 16:30

Opprinnelig postet av Costanza
Hva er grunnen til at kampen skal spilles klokka 18 egentlig? Vanligvis spilles jo kampene tidligst kl 19 når det er vanlige ukedager, og for oss som bor og jobber i Oslo blir det ekstra problematisk å rekke frem med fredagsrush ut av Oslo osv. Heldigvis er jeg i permisjon og klarer det fint, men her er det mange som får problemer med å rekke avspark vil jeg tro.

Blir neste nødt til å be meg fri noen timer fra jobb for at det ikke skal bli alt for mye stress å komme seg i fra Oslo til Stadion.

Håper så mange som mulig møter opp på stadion og heier frem gutta på fredag! La alt det negative fra tidligere i sesongen ligge igjen hjemme og ta med positiv energi. Det siste vi trenger er gaping til spillerne om hvor "ræva" dem er.

KOM IGJEN FREDRIKSTAD!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 nov 10, 17:34
Endret: 08 nov 10, 17:36
Endret av: keiko99

Jeg har jo sessong kort og klikket på den linken, men jeg finner ikke noen billett...gjelder ikke plankehaugen kanskje ?

Send meg pm og forklar meg dette da

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 nov 10, 17:48

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg har jo sessong kort og klikket på den linken, men jeg finner ikke noen billett...gjelder ikke plankehaugen kanskje ?

Send meg pm og forklar meg dette da

Du har vel ikke noe fast, nummerert plass på Plankehaugenfeltet...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 nov 10, 17:56

Opprinnelig postet av guillermo

Opprinnelig postet av Costanza

Håper så mange som mulig møter opp på stadion og heier frem gutta på fredag! La alt det negative fra tidligere i sesongen ligge igjen hjemme og ta med positiv energi. Det siste vi trenger er gaping til spillerne om hvor "ræva" dem er.

KOM IGJEN FREDRIKSTAD!

JA, JA, JA, JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hør på det Guillermo sier, POSITIVITET, det er nå vi kan bidra ikke sant?

Fyll stadion og hyll spillerne på den videre ferd dit klubben hører hjemme!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 nov 10, 17:57
Endret: 08 nov 10, 17:58
Endret av: ffk1903

Hvis det ikke er nevnt allerede. Om vi slår Løv-Ham så får vi bortekamp søndag 21. november og hjemmekamp 25. november. Trukket av NFF i dag. Det burde gi en fordel å avslutte hjemme, men nå er ikke hjemmebane et fort lengre, så kanskje vi burde spørre Hønefoss (om alt går som man regner med) å få lov til å spille begge kampene i Hønefoss?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 nov 10, 18:05

jeg er dum nok til og spørre, men takk for svaret holters Laughing

da må jeg til Fredrikstad og kjøpe billett da ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 08 nov 10, 18:06

Opprinnelig postet av ffk1903

Hvis det ikke er nevnt allerede. Om vi slår Løv-Ham så får vi bortekamp søndag 21. november og hjemmekamp 25. november. Trukket av NFF i dag. Det burde gi en fordel å avslutte hjemme, men nå er ikke hjemmebane et fort lengre, så kanskje vi burde spørre Hønefoss (om alt går som man regner med) å få lov til å spille begge kampene i Hønefoss?

På vegne av Hønefoss svarer jeg ja til det. Om vi da klarer å rote oss til å slå Ranheim først da.

Hønefoss er vel sannsynligvis det laget i Norge som har gjort det dårligst på gress de siste sesongene. I år har vi riktignok tatt poeng borte mot Vålerenga, som eneste lag sammen med Rosenborg. Men resten av gressresultatene taler for seg selv:

Lillestrøm 6-0
Haugesund 5-1
Start 2-0
Rosenborg 3-0
Viking 4-0
Brann 3-2
Molde 1-0
Sandefjord 6-1

1 poeng og 4-30 i målforskjell på ni gresskamper!

Til sammenligning har vi 2-1-3 på de seks bortekampene vi har spilt på kunstgress, noe som må sies å være godkjent.

Ellers må jeg jo ærlig innrømme at jeg håper dere driter dere ut mot Løv-Ham, selv om jeg har null tro på det. Men det er  vel liten tvil om at både vi og dere er store favoritter i første runde.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 nov 10, 18:16

Ja nå er det bare å møte opp og støtte laget! Nå trenger de vår støtte så nå er det bare å møte frem og heie og synge guttane opp i eliten.. Er spent og nervøs.. tenk om vi ikke klarer det...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 nov 10, 19:00
Endret: 08 nov 10, 19:01
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Jotjar
På vegne av Hønefoss svarer jeg ja til det. Om vi da klarer å rote oss til å slå Ranheim først da.

Hvilket lag stilte dere egentlig mot Sandefjord? Kjente igjen Lafton, Angan og Solvang i startoppstillingen, men de er vel eneste Hønefoss-spillerne jeg kjenner, i tillegg til Erik Hagen.

Stilte dere tilnærmet B-lag i den kampen, eller den beste startoppstillingen? Om det var toppet mannskap så ga det meg et håp om avansement om vi skulle slå Løv-Ham.

Ranheim heter for øvrig ikke det uten grunn. At de er hjemstedet for ran kan jeg godt skjønne. Først kjemperan på Fredrikstad Stadion før de ranet til seg et poeng ved å score liggende med ræva på overtid i returoppgjøret for noen uker sidne.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 nov 10, 19:10

Det er meldt snø til fredag, det blir tydeligvis en kald kveld for fotball. http://www.storm.no/vaer/fredrikstad#dag=4


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 08 nov 10, 21:24

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av kanogvetalt

                     Staw

Gamboa   Ophaug  Shabani   Thomassen

Askar       Ramberg   Elvestad   Rafn

                 Borges    Thorvaldsson

Masalin har nå vært 1 keeper i flere runder på rad, vil være overraskende å endre på dette også før neste kamp. Han har ikke gjort seg bort, vært helt ok. Personlig skulle jeg helst sett Staw i mål for oss under hele sesongen, men nå som han har vært vraket i flere uker vil presset kunne ødelegge for Lasse hvis nå plutselig skal inn som 1 keeper igjen.

 

Dette er et lag jeg også ville stilt meg bak,

Mulig batemann har rett i at det kan gå galt for Lasse. Om de taper kampen og han eventuelt er skyldig.

På den andre siden så er jeg ikke helt enig om noe annet en at Masalinen har vert ok. Mulig det er bare jeg som syntes det, men straffen mot Bryne den skulle han plukket gjennomløpet på.

Mot ranheim syntes jeg han skal ut og hente det første målet. Det er en corner som kommer som en høy poler og detter ned på 4 meter. Om dere ikke tror meg se det om igjenn. Dette er en ball jeg tror Lasse hadde plukket.

Men hvem som spiller hvem som slipper inn mål blir meget hypotetisk da ingen situasjoenr er like, og du kan aldri sammenligne situasjoner.

Fordelen med Lasse er at jeg tror han ville vere meget sulten, ulempen kan vere overtenning.

Og ver så snill ikke kom med det vrøvle om at jeg frosvarer Lasse her, se hva jeg skriver først.

Syntes også at det kan vere riktig å sette ut Raio, om en ser hans kamper i høst er også de meget varierende, han kan også vere meget vanseklig å spille sammen med da han ikke hører på andre en seg selv.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 nov 10, 21:30
Endret: 08 nov 10, 21:31
Endret av: Holters

Litt vel risky å sett ut Risholt, som tross alt har vært en av de bedre på midtbanen, selv om han ikke er helt på det nivået jeg hadde forventet (håpet?).

Skal Shabani inn i midten, så skal det selvsagt være på bekostning av Ophaug, som har vært helt horribel i det siste (med unntak av mot Sogndal). Kommunikasjonen mellom Piiroja og Ophaug er katastrofalt dårlig, men Piiroja har i det minste spisskompetanse, noe Ophaug er totalt blottet for. I tillegg virker jo Ophaug mer nervøs enn juniorene som får spilletid.

Resten av oppsettet til kanogvelalt er vel rimelig rett frem, og som forventet, selv om Askar ikke har prestert noe bedre enn Valencia. Begge er vanvittig utstabile.

Når det er sagt, så er ikke en kvalik det rette tidspunktet for å eksperimentere på!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 nov 10, 21:33

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Jotjar
På vegne av Hønefoss svarer jeg ja til det. Om vi da klarer å rote oss til å slå Ranheim først da.

Hvilket lag stilte dere egentlig mot Sandefjord? Kjente igjen Lafton, Angan og Solvang i startoppstillingen, men de er vel eneste Hønefoss-spillerne jeg kjenner, i tillegg til Erik Hagen.

Stilte dere tilnærmet B-lag i den kampen, eller den beste startoppstillingen? Om det var toppet mannskap så ga det meg et håp om avansement om vi skulle slå Løv-Ham.

De stilte toppet "for å få gode opplevelser". :-)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 nov 10, 21:36

Masalin

Gamboa - Piiroja - Martinsen - Shabani

Valencia - Risholt - Thomassen - Rafn

Borges - Torvaldsson

... hvis jeg var trener.

Forutsetter at alle er 100 % skadefrie og kampklare.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 nov 10, 21:39

Opprinnelig postet av Costanza

Masalin

Gamboa - Piiroja - Martinsen - Shabani

Valencia - Risholt - Thomassen - Rafn

Borges - Torvaldsson

... hvis jeg var trener.

Forutsetter at alle er 100 % skadefrie og kampklare.

Mye mer enig i denne startoppstillingen.

Det kunne også ha vært spennende med Gamboa på høyrekant.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 nov 10, 21:47
Skulle også mer enn gjerne sett forandringer på den sentrale midtbanen. Synes Risholt og Ramberg løper i altfor mye små sirkler og slår 2-3 meters pasninger, og at dem derfor passer dårlig sammmen. Men, nå forsto jeg på Solheim på radioen at Ramberg kanskje spilte sin beste kamp for sesongen mot Bryne, så det blir nok garantert dem to også neste kamp..

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 nov 10, 22:06

Opprinnelig postet av Costanza

Masalin

Gamboa - Piiroja - Martinsen - Shabani

Valencia - Risholt - Thomassen - Rafn

Borges - Torvaldsson

... hvis jeg var trener.

Forutsetter at alle er 100 % skadefrie og kampklare.

Detta så bra ut men jeg synes faktisk at ramberg er bedre en risholt om dagen så jeg hadde nok byttet ut risholt med ramberg.Heia FFK

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 08 nov 10, 22:51

Opprinnelig postet av keiko99

jeg er dum nok til og spørre, men takk for svaret holters Laughing

da må jeg til Fredrikstad og kjøpe billett da ?

Hei

Send meg ditt mobilnummer og din mail på pm eller til thomas@fredrikstadfk.no så skal jeg hjelpe deg. Du skal selvsagt få kunne fornye på nettet.

Holters har rett at det ikke er plasser på PH-feltet - i alle fall ikke som man kan se. I systemet så er det nummer for å holde orden, så ditt sesongkort er koblet opp mot dette.

Hører fra deg.

/Thomas

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 nov 10, 07:23
Endret: 09 nov 10, 07:24
Endret av: Patrioten

–FFK i kval - en skandale

 Løv Ham legger press på FFK foran kval-kampen: –Det er en skandale at FFK må spille kvalik, hevder assistenttrener Tom Mangersnes. http://www.demokraten.no/ffk/article5376038.ece


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 09 nov 10, 07:36

Opprinnelig postet av Patrioten

–FFK i kval - en skandale

 Løv Ham legger press på FFK foran kval-kampen: –Det er en skandale at FFK må spille kvalik, hevder assistenttrener Tom Mangersnes. http://www.demokraten.no/ffk/article5376038.ece

Som en skulle sagt det selv.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 nov 10, 08:36

Begynner ikke "eget vrakgods i Sarpsborg" å bli litt oppbrukt nå? Disse gutta ble vraket før nedturen kom. De ble ikke vraket fra et lag som var jevngodt med Sarp08 (eller Sparta), men fra et lag som var mye bedre. Både 07- og 08-versjonene av FFK ville ha banket 2010-versjonen.

Det er bare tull at vår stall er så eksepsjonelt mye bedre enn Sogndal og Sarp sine og at vi burde vunnet 1. divisjon overlegent med de spillerne vi har. Eier folk overhode ingen sans for realisme?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 nov 10, 09:42
Opprinnelig postet av Tøfflus

Begynner ikke "eget vrakgods i Sarpsborg" å bli litt oppbrukt nå? Disse gutta ble vraket før nedturen kom. De ble ikke vraket fra et lag som var jevngodt med Sarp08 (eller Sparta), men fra et lag som var mye bedre. Både 07- og 08-versjonene av FFK ville ha banket 2010-versjonen.

Det er bare tull at vår stall er så eksepsjonelt mye bedre enn Sogndal og Sarp sine og at vi burde vunnet 1. divisjon overlegent med de spillerne vi har. Eier folk overhode ingen sans for realisme?

 

Endelig en fornuftig argumentasjon vedr. dette temaet.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 09 nov 10, 10:19

Ikke mest sannsynlig, men et håp om at Elvestad er i full gang!!!

                                  Staw

        Gamboa- Martinsen- Piiroja- Shabani

         Rafn- Risholt- Elvestad- Thomassen

                       Torvaldsson- Borges

Vær så, vær så snill gutter. Gjør en innsats som betyr noe. Vis det for Klubben, Byen, oss Supporter og ikke minst dere selv!

Vær stolt av å bære den Rød/hvite drakta! Løv-Ham og Hønefoss er lag som ikke kan måle seg med Fredrikstad! KJØR PÅ, gjør oss stolteSmile

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 09 nov 10, 10:34

Jeg har svært liten tro på at Tom Freddy tør å rokkere på starteellever'n til denne kampen, men jeg håper virkelig at de 11 som får sjansen fra start viser en innsats ut av en annen verden! (Bare de ikke blir overtente)

Og for oss supportere, så slenger jeg med det de andre sier her: KOM IGJEN OG STØTT LAGET NÅ! legg igjen all negativ frustrasjon som sikker mange sitter med igjen hjemme, og syng av full hals på fredag!

Hvor står PH i denne kampen? Blir det den gamle plassen? Det var vel kanskje bare et prøveprosjekt forrige match?

Uansett! Syng som F***, så vinner vi denne kampen sammen! Vi sees på stadion :)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 nov 10, 10:55

Haha, glade Løv-Ham-supportere knuffer med sure Strømmen-vakter

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 nov 10, 11:15

Det er ikke lov og ta seg ut på banen..makan til idioter..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 nov 10, 11:56

hyggelig melding fra Sparebank 1

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 09 nov 10, 12:47

Skjønner ikke hva som er så skummelt med banestorming Keiko? Er da bare bra å kunne feire med spillerne ute på gresset? :D

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 nov 10, 12:51

Trår på for å slå FFK

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 nov 10, 12:59

Opprinnelig postet av Norip

Skjønner ikke hva som er så skummelt med banestorming Keiko? Er da bare bra å kunne feire med spillerne ute på gresset? :D

 

Er ikke farlig, men er det ikke lov så er det ikke lov. Og når man da gjør det så skader man jo bare sin egen klubb så  sann sett er det dust å sette sin egen klubb i ett dårlig lys. Men lett å gjøre sann i ren og skjær glede da så skjønner de jo.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 nov 10, 13:35

I følge enkelte "steintøffe" unge tribunesjeler:
  • Det er ikke farlig å blusse på tribunen.
  • Det er ikke farlig å løpe inn på banen.

Begge deler er like ulovlig. Vi har faktisk lover og regler fordi de er til for og respekteres. Konsekvensen av disse lovbruddene (store eller små er helt uvesentlig) er at klubben Fredrikstad Fotballklubb får bøter og evt poengtrekk.

Er det dette noen ønsker når man må tøye strikken? At FFK som klubb skal lide?

Hva folk gjør på privaten (offentlig urinering, feilparkering, tagging osv) driter jeg i. Da går det kun utover lommeboka og kontoen til den personen som gjør noe galt.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 nov 10, 15:56

Opprinnelig postet av Norip

Skjønner ikke hva som er så skummelt med banestorming Keiko? Er da bare bra å kunne feire med spillerne ute på gresset? :D

skjønner ikka hva som er så farlig med og selge dop heller.. bruk hue da gutten min Wink

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 nov 10, 16:06

Heroin kontra tilskuere på banen ... helt enig, det er jaggu vanskelig å si hva som er verst.

Du vet sannelig å sette ting i rett perspektiv.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 nov 10, 16:17

Jeg har en utfordringtil de som er litt mer kreative enn meg.

1.Lage en sang til Rafn

2. en hylles til KOSTEN, og styret ellers.

Sikkert feil tråd til ta dette opp, men trur den blir lest av flere når jeg legger den ut herWink.

1. syns det er lenge siden noen kom med en ny sang til en spiller. Rafn jr har spilt bra i år og virker som han har mer på lager Cool og med tid vill det vise seg, han er også en ung gutt fra Fredrikstag og fortjner en egen sang. Jeg skal se hva jeg selv klarer.

2.. Jeg syns selv styret har gjort en god jobb. sikkert mange meninger. men Lekasjer har det blitt stopp på. Syns vi har fått mye info selv om det har vært ganske stille i det siste. Og at en mann i pensjons aldre gir så mye av fritiden sin til klubben, uten å ta noe for det. Så tar jeg meg av hatten for det.

Ikke at dette må være gjort til fredag, men kanjse til neste hjemme kamp mot Ranheim eller Hønefoss.

(tar ingenting for gitt).

For holde meg til topic Tongue out

Møt opp på fredag og SYNG ILLE HØYT FOR ALLE PÅ OG RUNDT LAGET!!!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 nov 10, 16:56

Er dette en tv kamp? Eller Nrk Nett? noen som vet?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 nov 10, 17:07

Løvham,som -også-sliter med økonomien,er vel ihvertfall glade for at de møter FFK,skulle jeg tro.Smile

Bortelaget har krav på 25% av billett inntektene,og jeg tror på 6-7000 på fredag,noe som betyr kjærkomne penger i kassa deres.

Ellers er Fredrik Haugen,kanskje Løvenes beste midtbane spiller klar til denne kampen(han er klar for Brann fra 2011),og de har en skadefri tropp,i følge avisene her i Bergen.

Tror vi må gå på banen med posetivitet,prøve å ha det gøy+full innsats. Håper ikke gutta tenker konsekvenser.....hvis vi gjør det.ryker vi-er jeg redd.

Men......NÅ skal vi jaggu vise hele Norge at vi er Fredrikstad,og vi skal bite ifra oss med kjempeinnsats. Jeg tror at selv Ramberg,vil merke krampen i leggene når vi runder 85 min og leder 4-0Wink

Hvor mange tilskuere kan vi forvente på fredag???

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 nov 10, 17:09

Opprinnelig postet av Tøfflus

Heroin kontra tilskuere på banen ... helt enig, det er jaggu vanskelig å si hva som er verst.

Du vet sannelig å sette ting i rett perspektiv.

 

jeg liker og overdrive Cool

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 nov 10, 17:27

Kampen er foreløpig ikke satt opp på noen tv-kanal. håper det blir tv-sending slik at jeg kan streame NRK fra Tyskland!! :) nett-tv kampene har som smertelig erfart gjennom sesongen heller varierende kvalitet...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 nov 10, 17:56

Joda, kampen går på NRK2 den. Se bare her:

NRKs TV-guide for fredag 12. november

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 nov 10, 18:27

Det var dumt, denne kampen tror jeg det er mange som tar på tv. Herr vinter kommer for fult...

---------------------------

Heia FFK


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 09 nov 10, 19:21

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Jotjar
På vegne av Hønefoss svarer jeg ja til det. Om vi da klarer å rote oss til å slå Ranheim først da.

Hvilket lag stilte dere egentlig mot Sandefjord? Kjente igjen Lafton, Angan og Solvang i startoppstillingen, men de er vel eneste Hønefoss-spillerne jeg kjenner, i tillegg til Erik Hagen.

Stilte dere tilnærmet B-lag i den kampen, eller den beste startoppstillingen? Om det var toppet mannskap så ga det meg et håp om avansement om vi skulle slå Løv-Ham.

*Solvoll, ikke Solvang.

Vi stilte vel forsåvidt relativt toppen. Hagen, Byfuglien og Steffensen var skadet/ble spart. De åtte andre som startet er nok det nærmeste vi kommer en førsteellever.

Kampen var skammelig, forferdelig skammelig. Kanskje det dårligste jeg har sett av laget mitt så lenge jeg kan huske. Men jeg vet ikke hvor mye vi skal legge i kampen. Fra start av var det et lag i hvilemodus, og som Frode Lafton sier, etter 1-3 ga man egentlig litt opp, og satset på å spare krefter og unngå skader på en dårlig bane.

Mer bekymring gir det meg egentlig at vi hadde seks kamper uten seier, og med elendig spill, før vi slo et slapt og halvmotivert Vålerenga.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 nov 10, 22:23
Vet noen noe om skadesituasjonen, er f.eks Thomassen og Gunnar spilleklare?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 09 nov 10, 22:32

Hvis Aune sliter med taktikkpraten til våre angrepsspillere så overleveres et sitat fra Bill Shankly til en av hans angripere som garantert kan hjelpe:

"- If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards."

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my second best moment of 2010! We are going up!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 10, 09:27

Arne Sandstø fyrer så godt han kan

Jeg må bare spørre - hvilken bombe? Sesongen sett under ett har ikke FFK vært veldig mye bedre enn Løv-Ham. Inntil tre runder før slutt kunne sågar løvene fortsatt ta oss igjen på tabellen. Jeg synes det begynner å bli vel mange forsøk på psykologisk krigføring fra Sandstø nå. Senest i forgårs var han jo ute med at det var "en skandale" at FFK må ut i kvalik. Greit nok, det er sikkert deler av hylekoret her inne som vil være enige, men Sandstø kjenner nok de andre lagene i Adeccodassen godt nok til at han er fullt klar over at FFKs stall slett ikke er så suveren som noen vil ha det til.

Misforstå meg rett, vi må tåle et visst favorittstempel mot Løv-Ham. Vi har hjemmebane, havnet foran dem på tabellen, har stort sett profesjonelle spillere (på papiret) og har slått dem to ganger i år. Men å snakke om en bombe dersom vi taper, er en gedigen overdrivelse. Er det en bombe hver gang forhåndsfavoritten ikke vinner?

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 nov 10, 09:51
Hva var det som var så galt med det der. Selvfølgelig er det vi som har alt presset. Og ja vi møter nærmest et borettslag fra Fyllingsdalen. Synes heller vi skal slutte å sutre over presset det er å spille for FFK, men heller lære å spille under press og akseptere at det er ett visst press å spille for FFK.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 nov 10, 10:13
Vi kommer ikke fra at vi er favoritter og at det vil bli et hylekor hvis vi ikke slår Løv Ham i kvalikk-semi. De kan spille helt uten press og se på dette som en ren bonus. Altså har våre spillere et stort press på seg i forbindelse med disse kampene. Å takle slikt press er ikke enkelt noe vi må ha respekt for. Derfor vil jeg igjen foreslå at det engasjeres en idrespsykolog som kan hjelpe spillerene våre gjennom kvalikken.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 10, 10:39

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hva var det som var så galt med det der. Selvfølgelig er det vi som har alt presset. Og ja vi møter nærmest et borettslag fra Fyllingsdalen. Synes heller vi skal slutte å sutre over presset det er å spille for FFK, men heller lære å spille under press og akseptere at det er ett visst press å spille for FFK.

Det gale er å påstå at det vil være en bombe, en skandale og så videre om Løv-Ham vinner. Det vil være en skuffelse. En stor skuffelse. Dog er det lett å se at Sandstø gjør så godt han kan for å gjøre presset på FFK-spillerne større enn det allerede er (som om ikke byens befolkning har gjort nok fra før). Jeg påstår da ikke at Løv-Ham har noe press på seg.

Og når det gjelder det siste du sier, det er selvsagt riktig. Spillerne må akseptere at det er et visst press å spille for FFK. Men vi som kaller oss supportere av laget bør ikke gjøre vårt beste for å øke det presset.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 nov 10, 10:57
Ser bare ikke noe galt i den artikkelen du refererer til. I den grad vi kan snakke om "kvalikbombe", så synes jeg jo en LøvHam seier på stadion vil være det. Det er heller ikke veldig overraskende eller nytt at en motstander trener legger presset over på andre siden, også for å øke presset på dem, men kanskje først og fremst for å senke skuldrene på sine egne spillere. Dette blir vel den største kampen i Løv Hams historie vil jeg tro...

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 10 nov 10, 11:07

Noen som vet åssen FFK trener for tiden? Takket være snøen som har kommet blir det vel ingen trening på treningsbanen og det gikk noen rykter tidligere i år om at avtalen i Østfoldhallen var sagt opp av økonomiske årsaker. Trener vi på stadion (og risikerer en ødelagt matte der) eller hvordan er det?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 10 nov 10, 12:41
Opprinnelig postet av Rey

Noen som vet åssen FFK trener for tiden? Takket være snøen som har kommet blir det vel ingen trening på treningsbanen og det gikk noen rykter tidligere i år om at avtalen i Østfoldhallen var sagt opp av økonomiske årsaker. Trener vi på stadion (og risikerer en ødelagt matte der) eller hvordan er det?

Er det ikke en kunstgressmatte på Værste et sted? Eller er det bare noe jeg innbiller meg? Den egner seg kanskje ikke til trening i snøvær uansett?

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 10 nov 10, 13:05

Opprinnelig postet av Pk
Opprinnelig postet av Rey

Noen som vet åssen FFK trener for tiden? Takket være snøen som har kommet blir det vel ingen trening på treningsbanen og det gikk noen rykter tidligere i år om at avtalen i Østfoldhallen var sagt opp av økonomiske årsaker. Trener vi på stadion (og risikerer en ødelagt matte der) eller hvordan er det?

Er det ikke en kunstgressmatte på Værste et sted? Eller er det bare noe jeg innbiller meg? Den egner seg kanskje ikke til trening i snøvær uansett?

 

Dessverre ingen kunstgressbane på Værste. Det jobbes med flere alternativ og det vil være en løsning av et eller annet slag når Wang etablerer seg til sommeren.

FFK trente i Østfoldhallen igår og gjør nok helt sikkert det i dag også. Juniorlaget har trent på Rolvsøy arena den siste tiden.

Prisforskjellen (som er stooor) er årsaken til det.

Men jeg tror ingen har vondt av å trene ute i slikt vær som dette heller. Blir mannfolk av det Tongue out

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 nov 10, 13:06

Etter hva jeg har hørt trener man i morgen i Østfoldhallen kl 11.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 10, 13:08

Med tanke på å skape humør i spillertroppen ville det kanskje  være en god idé å prøve å spille fotball i snøen Cool Husker en trening i mine dager som Begby-junior hvor vi spilte rugby i snøen siden ingen hadde rukket å brøyte banen skikkelig etter at det nettopp hadde kommet 20 centimeter.

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 10 nov 10, 13:25

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det gale er å påstå at det vil være en bombe, en skandale og så videre om Løv-Ham vinner. Det vil være en skuffelse. En stor skuffelse. Dog er det lett å se at Sandstø gjør så godt han kan for å gjøre presset på FFK-spillerne større enn det allerede er (som om ikke byens befolkning har gjort nok fra før). Jeg påstår da ikke at Løv-Ham har noe press på seg.

Og når det gjelder det siste du sier, det er selvsagt riktig. Spillerne må akseptere at det er et visst press å spille for FFK. Men vi som kaller oss supportere av laget bør ikke gjøre vårt beste for å øke det presset.

Enig med deg.

Vil det være større bombe hvis Løv-ham slår FFK enn om Ranheim slår Hønefoss? Kan man ha to bomber i en kvalikk? Vil det være en bombe om FFK slår Løv-Ham og så slår Hønefoss? Eller motsatt? Han gjør jo en knalljobb for Løv-Ham og hele vestlandet, men er mer kritisk til f-b som gir han forsideplass hver eneste dag. Bombe meg her og bombe meg der.

Bomba at FFK ikke gikk rett opp har sprengt for lenge siden. Vi har to seiere mot Løv-Ham i år, ingen av de var særlig imponerende (1-0 begge to), og vi kunne like så godt tapt begge. Sesongen sett under ett, så er det en bombe at FFK ikke rykker opp, men at vi taper for Løv-Ham er mye mer tenkelig enn at vi skulle få juling av smurfene i fjor.

FFK har presset på seg, ja. Men det virker som byen har gitt opp. Jeg tror det kan være litt positivt. Stemninga på stadion tror jeg ikke det er noe fare for. De som lager stemning på kamp, de kommer. Nå har vi sjansen til å revansjere denne møkkasesongen og jeg håper vi bruker den. 

 

HEIA FREDRIKSTAD!!!!!!

 


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 10 nov 10, 13:37

Takk gode gud i himmelen, eller hvem faen som fikset det her, men vi slipper å se den dommeren i Norge som alltid vil være i begivenhetens sentrum. Nemlig Svein Erik Edvartsen.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10010865

Vi får Brage Sandemoen i stedet. Alt er bedre enn Edvartsen! ;)

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 nov 10, 13:57
Ja enig Edvardtsen er den værste dommeren vi kunne fått.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 10, 09:43

Opprinnelig postet av Erikk
Ja enig Edvardtsen er den værste dommeren vi kunne fått.

Liker du ikke kebab? Tongue out

Etter et år i Adeccodassen er jeg ikke så fiendtlig innstilt til Edvartsen lenger. Flertallet av dommerne i 1. divisjon er verre enn ham.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 nov 10, 09:48
Opprinnelig postet av Tøfflus

Etter et år i Adeccodassen er jeg ikke så fiendtlig innstilt til Edvartsen lenger. Flertallet av dommerne i 1. divisjon er verre enn ham.


Du sier noe...

Prøvd deg på noen 3. divisjonskamper? Jeg håper Kviks opprykk til 2. divisjon fører til et "opprykk" når det gjelder dommerkvalitet også.

But I digress... :-)

---------------------------

Hater hat!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 10, 09:59

Har da personlig erfaring fra så langt nede i divisjonssystemet at jeg har spilt kamper dømt av selveste Bøsen, men 3. divisjon er det lenge siden jeg har sett. (Sist jeg så en 3. divisjonskamp var vel en avgjørende serieavslutning mellom Øssia og Selbak for mange herrans år siden ...)

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 nov 10, 10:25

Opprinnelig postet av freud

Hvis Aune sliter med taktikkpraten til våre angrepsspillere så overleveres et sitat fra Bill Shankly til en av hans angripere som garantert kan hjelpe:

"- If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards."

Denne støtter jeg! For en "enkel" mann, men vanvittig suksess!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 10, 12:35

Det er solgt 3000 billetter nå, i følge Demokraten: http://www.demokraten.no/ffk/article5379191.ece

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 11 nov 10, 14:34
Har tenkt meg nedover på kamp. Billetter selges på stadioen frem til kampstart? Ikke sant? Mener å ha lest ett sted at plankehaugen skulle stå ett annet sted, enn sin vanlige plass..? Er det jeg som er helt på jordet her? Uansett.. gleder meg til kamp i morgen. Og er sikker på seier..

---------------------------

ballen er rund......


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 10, 14:39

Plankehaugen skal stå på sin vanlige plass i morgen.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 11 nov 10, 14:40

Du er delvis på jordet Wink. De stod på bortefeltet i forrige hjemmekamp. Til denne kampen så er de tilbake på sin vanlige plass.

Regner også med at du får kjøpt billetter fram til kampstart.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 11 nov 10, 14:42

Ok.. Takk takk..

Gleder meg til i morgen.. Får besøk fra ei trønderdame.. Og det blir gøy å ta henne med på en skikkelig fotballkamp.. Og stolt vise frem den flotte stadio'n og det grommeste laget. Håper på skikkelig liv.. Lykke til alle sammen...

---------------------------

ballen er rund......


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 11 nov 10, 15:59

det spørs om det blir så stor stemning, dt er jo ikke solgt så mange billetter. Tror ikke det  kommer  5000 engang, når det kun er solgt 3000 i dag. Gruer meg skikkelig, må se kampen på tv pga jobb tur til Bergen i  morgen. Når kampen er slutt skal jeg på fest sammen med 270 Bergensere fra hovedkontoret. Gud forby tap, da får jeg høre det hele fredagskvelden.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 nov 10, 16:31

Opprinnelig postet av tomroar

det spørs om det blir så stor stemning, dt er jo ikke solgt så mange billetter. Tror ikke det  kommer  5000 engang, når det kun er solgt 3000 i dag. Gruer meg skikkelig, må se kampen på tv pga jobb tur til Bergen i  morgen. Når kampen er slutt skal jeg på fest sammen med 270 Bergensere fra hovedkontoret. Gud forby tap, da får jeg høre det hele fredagskvelden.

da får vi 3000 som er på kamp lage stemning da!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 nov 10, 20:21

 

 

Fått fri fra kjærringa og flyr ned imorra og hjem på lørdag. Gleder meg stort til dette. kommer nok til å ta med meg de to andre kampene ved seier. Stå på.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 nov 10, 21:23

Opprinnelig postet av 1947modell

 

 

Fått fri fra kjærringa og flyr ned imorra og hjem på lørdag. Gleder meg stort til dette. kommer nok til å ta med meg de to andre kampene ved seier. Stå på.

Fantastisk.......dette er en kar med rødt/hvitt hjerte.Laughing

Jeg selv sitter i 10000 meters høyde på vei hjem til Bergen når kampen blåses igang,håper dog å se 2.omg når jeg kommer hjem.

Uansett så håper jeg vi vinner,og at kanskje Fredrikstad Blad for en gang skyld kunne støtte gutta,i de siste kampene. Smile

Det har stått mer i avisa om Løvene enn det har stått i Bergens Tidene i hele 2010......ja nesten daWink


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 nov 10, 21:41

TV2 Sporten: Fredrikstad skjelver før møtet med Løvene

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 nov 10, 22:57

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 10, 11:08

Jeg liker innstillingen til Thomassen:

"– Det var fælt i fjor og nå bør det gå en f ... i oss, fortsetter Thomassen."

Bare han nå klarer å smitte resten av laget med litt av den entusiasmen. Det ville hjelpe stort på spillernes nerver om de gikk på banen ikke for å "redde klubben" eller noe slikt, men for å gjenvinne sin tapte ære. Javisst, det er en klisjé, men i konkurranseidrett kan selv klisjéer brukes til å gi motivasjon av det riktige slaget. Spillerne skal ikke tenke på at "hvis vi taper i dag, taper klubben millioner og vi skuffer byens befolkning". Nei, de skal tenke at "i kveld har vi muligheten til å vise supporterne våre at vi duger". Thomassen gir inntrykk av at han tenker slik. Måtte de andre ti som starter i kveld tenke slik også.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 10, 11:43

Ble ikke Thomassen vraka i sin tid mot Særp i den viktige kvalik kampen?

Uansett denne matchen er vi favoritter med 55-45, ikke mer. Ligaens sterkeste bortelag, mot det som ikke lenger er et godt hjemmelag, som også mangler struktur i hva man foretar seg. Spiller for spiller er vi langt bedre enn Løv Ham, men ikke sikert det redder oss nå.

Håper på denne 11ern anno 11.45!:

Masalin

Gamboa  Shabani  Piiroja  Martinsen

Valencia  Risholt   Thomassen  Rafn

Borges Thorvaldsson

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 10, 12:11

Opprinnelig postet av bateman

Ble ikke Thomassen vraka i sin tid mot Særp i den viktige kvalik kampen?

Stemmer det, han satt på benken. Skjønner godt at han syns det var jævlig å sitte der og ikke kunne bidra til å snu kjerringa (som en kjent trøndersk keeper en gang sa)

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 10, 12:14

Noen som vet hvor mye billetter det er solgt til nå?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 nov 10, 12:21

Deilig å ha skikkelig kampnerver igjen, har ikke hatt det siden ifjor. Altså, sove dårlig og vite at man blir asosial og innesluttet hvis man taper, noen dager fremover. Det er godt...

 

Ellers regner jeg med at Ophaug starter på benken idag. Kanskje FFK skal ta en Leeds i en viktig opprykkskamp og sette opp Borges som kaptein(han er vel ikke visekaptein?). Leeds satte i den siste og viktige opprykkskampen for noen mnd siden opp Beckford som kaptein. Beckford svarte med en moral og holdninger som han aldri tidligere hadde visst i Leeds drakta og var direkte avgjørende for at vi rykket opp. Nå har jeg ikke noe problemer med holdningene til Borges, men det kan løfte vår viktigste spiller ennå ett hakk og da får LøvHam store problemer garantert...


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 12 nov 10, 14:21

Et lite tilbakeblikk til høsten 2003: (hentet fra historikk her på ffksupporter.net)

"Skyene lå tungt over byen, og regnet høljet ned da 9.000 mennesker presset seg sammen på Stadion 1. november.

Med seier over nedrykksklare Oslo Øst ville Fredrikstad Fotballklubb være klare for eliteserien for første gang på 20 år. Det lå en forknytt spenning i luften blant de søkkvåte tilskuerene. Kanskje smittet stemningen over på spillerne, for Oslo Øst sjokkåpnet med å ta ledelsen etter ett minutt. Kort tid senere lå en ny ball i Fredrikstad-målet, men scoringen ble heldigvis annullert.

Etter 11 minutter eksploderte Fredrikstad Stadion. Ríkharður Daðason utliknet til 1-1. Deretter fulgte syv magiske minutter. Bjørnar Johannessen gjorde 2-1 etter 14 minutter, før Daðason igjen var på rett sted fire minutter senere. Da Johannessen satte inn sitt andre etter en drøy halvtime fantes det ikke noe bedre sted på jord enn Fredrikstad Stadion."

- Kan vi gjenskape denne kvelden?
- Er det mulig at vi igjen kan få en islending i hovedrollen og bytte ut vår den gang kjære Bjørnar fra Hvaler med Celso fra Costa Rica???

Været er vel omtrent det samme, men optimismen ikke like stor. Jeg krysser fingrene og håper kvelden i dag er starten på 13 dager med opptur kronet med opprykk torsdag 25. november på et fullsatt Fredrikstad Stadion.

Og da sier jeg som en kjent karakter fra Båthusteateret: "Sitt ikke der æ gett"... Kjøp billett og kom deg på stadion!!

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 12 nov 10, 14:39

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Deilig å ha skikkelig kampnerver igjen, har ikke hatt det siden ifjor. Altså, sove dårlig og vite at man blir asosial og innesluttet hvis man taper, noen dager fremover. Det er godt...

--

Følelsen i kroppen er litt godt/vondt ja!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 nov 10, 14:58

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Deilig å ha skikkelig kampnerver igjen, har ikke hatt det siden ifjor. Altså, sove dårlig og vite at man blir asosial og innesluttet hvis man taper, noen dager fremover. Det er godt...

--

Følelsen i kroppen er litt godt/vondt ja!

Jeg er nervøs og samtidig full av kampglede. Neglene er spist opp, og jeg har vært på dass flere ganger i dag! Jeg skal på julebord på båthuset etter kampen, og jeg håper virkelig at jeg kan bruke lattermusklene framfor å sitte mutt i baren, sur som møk.

Uansett om vi er 3000 eller 12000 på tribunene i dag, skal vi som er der grise til med kjempetrøkk, positivitet og gjøre ALT for at guttane ikke føler seg alene. Vi ses om 3 timer. Hilsen en nervøs supporter.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 12 nov 10, 15:12
Dårlig følelse, men håper virkelig. Er vel kanskje at kroppen har gått i "ønsker en gledelig overaskelse" modus. Er så definitvit blant den harde kjernen som skal på Stadion. Sees alle sammen!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 nov 10, 15:53

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet hvor mye billetter det er solgt til nå?

 

Sto på nettet at de trodde det kom i overkant av 4000 tilskuere... Noe som er veldig skuffende med tanke på hvor viktig kampen er!

Vi har bevist før at vær ikke er no hindring,men for all del.. Folk har jobb,familie osv..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 10, 15:53

Da setter jeg kursen mot fredrikstad.Hei ffk detta skal gå vår vei for engangs skyldSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 12 nov 10, 16:01

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Deilig å ha skikkelig kampnerver igjen, har ikke hatt det siden ifjor. Altså, sove dårlig og vite at man blir asosial og innesluttet hvis man taper, noen dager fremover. Det er godt...

 Ellers regner jeg med at Ophaug starter på benken idag. Kanskje FFK skal ta en Leeds i en viktig opprykkskamp og sette opp Borges som kaptein(han er vel ikke visekaptein?). Leeds satte i den siste og viktige opprykkskampen for noen mnd siden opp Beckford som kaptein. Beckford svarte med en moral og holdninger som han aldri tidligere hadde visst i Leeds drakta og var direkte avgjørende for at vi rykket opp. Nå har jeg ikke noe problemer med holdningene til Borges, men det kan løfte vår viktigste spiller ennå ett hakk og da får LøvHam store problemer garantert...

Ikke noe dumt forslag, Borges er vel den som har stått frem mest og gått foran med innsats og tæl.  Han har vist seg som den lederen vi trenger på banen, noe Ophaug desverre kun har gjort 2-3 kamper i år. Tror forresten Shabani kan gjøre en vel så bra jobb som Ophaug på stopperplass. Når det gjelder Borges kommer han sikkert til å vokse med oppgaven dersom han får kapteinsbindet, og dersom vi rykker opp bør Celso tildeles kapteinsrollen neste år.

Uansett, i dag kommer spillerne til å gå på banen med trøkk og tæl. Denne kampen skal vi vinne, lykke til alle sammen!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 10, 16:17

Grusomt å bo i Tyskland akkurat nå, vil så gjerne støtte guttane på stadion!! Nrk 2 nett tv har å virke, hvis ikke blir det rabalder uten sidestykke mot diverse Nrk "kontakt" mailer!

Har ingen god følelse nå, men uansett utfall, jg elsker FFK og vi vil en vakker dag ta steget opp igjen!! Come on!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 10, 16:26

Opprinnelig postet av GurrBass

Sto på nettet at de trodde det kom i overkant av 4000 tilskuere... Noe som er veldig skuffende med tanke på hvor viktig kampen er!

Vi har bevist før at vær ikke er no hindring,men for all del.. Folk har jobb,familie osv..

Fredag klokka seks er et elendig tidspunkt. Kampen mot smurfene i fjor var et spesialtilfelle. Jeg tror at dersom enkelte seriekamper hadde blitt spilt fredag kveld hadde de også vært de dårligst besøkte. Seks er ganske tidlig for de som har vanlig jobb (med mindre de bor i gangavstand fra stadion), og spesielt er det for tidlig for alle dagpendlerne.

Like fullt, 4000 er skremmende dårlig. Jeg skulle gjerne vært der selv, men med så kort varsel og mye å gjøre for tiden, ble det vanskelig å dra de 60 milene fra Trondheim. Særlig siden jeg var hjemme så sent som den helga vi møtte TUIL.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 nov 10, 16:54
Endret: 12 nov 10, 17:35
Endret av: aavdst

Går kampen på web-TV? Finner ingen info om den på NRK sine sider. Eller går den kun på vanlig TV? (har dessverre ingen mulighet til å dra ned til stadion i dag)

Det kom opp nå; http://www.nrk.no/nett-tv/direkte/nrk2/


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 nov 10, 17:00
Vi kan klage på elendig tidspunkt, kaldt vær og tv-kamp. Men kommer det ca 4000 på denne kampen er det rett ut flaut. Dette er en av de viktigste kampene på lang tid og det burde vært tilnærmet utsolgt. Jeg forstår ingenting. Man må nesten avskrive Fredrikstad som fotballby med dette oppmøtet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 17:04
Endret: 12 nov 10, 17:05
Endret av: Knuty

Laget er klart, uten særlige overraskelser:

Masalin

Gamboa, Ophaug, Piiroja, Thomassen

Askar, Risholt, Ramberg, Rafn.

Thordvaldsson, Borges

På benken sitter Staw, Martinsen, Shabani, Valencia, Mulac, Elvestad og Odi.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 nov 10, 17:21
Skummelt å bruke formsvake og temposvake Ophaug i en kamp vi trolig vil ligge høyt i. Ville også satset på Valencia, slik at vi kunne utnyttet Valencia/Borges-kombinasjonen som har gitt oss flere scoringer i år.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 17:37

Løvene stiller forøvrig slik:

Thorbjørnsen

Haugsdal, Addo, Dahl, Eek

Storesund, Marøy, Haugen, Ehirobo

Walde, Møvik

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 17:50

Dette blir fryktelig spennende. Magefølelsen sier at vi ryker i dag.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 nov 10, 18:08
Endret: 12 nov 10, 18:09
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Costanza
Men kommer det ca 4000 på denne kampen er det rett ut flaut. Man må nesten avskrive Fredrikstad som fotballby med dette oppmøtet.

Om vi ryker mot Løv-Ham så kan vi nesten avskrive Fredrikstad som fotballag også. Har kun live-oppdatering og VGD som kilder til nå, men det høres unektelig ut som at vi blir rævkjørt fra start. Klarer virkelig ikke Aune å få senket skuldrene til spillerne slik at de ikke er overnervøse overfor eget publikum? Sånn har det nesten vært i hele år i kamper vi er favoritter.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 nov 10, 18:10
Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Costanza
Men kommer det ca 4000 på denne kampen er det rett ut flaut. Man må nesten avskrive Fredrikstad som fotballby med dette oppmøtet.

Om vi ryker mot Løv-Ham så kan vi nesten avskrive Fredrikstad som fotballag også. Har kun live-oppdatering og VGD som kilder til nå, men det høres unektelig ut som at vi blir rævkjørt fra start. Klarer virkelig ikke Aune å få senket skuldrene til spillerne slik at de ikke er overnervøse overfor eget publikum? Sånn har det nesten vært i hele år i kamper vi er favoritter.

Rævkjørt er bare fornavnet, et lag på banen. Går dette bra så er det et under.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 nov 10, 18:11
Går til skogs dette....

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 nov 10, 18:17
Endret: 12 nov 10, 18:19
Endret av: FFK pra sempre

Er Thorvaldson på banen? mente jeg men der så jeg han for første gang på 21 min.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 18:38

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Er Thorvaldson på banen? mente jeg men der så jeg han for første gang på 21 min.

La merke til han etter 37-38 også.. Cool

Bare vi ikke blir feige og skal forsvare dette inn nå.. Det har vi sett for mange ganger før i år.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 nov 10, 18:46

overkjørt de første 20 min, kommer pent inn i kampen og har tatt over.

Kan Løvene fortsette som siste 25 ja da er det håp, bare guttane ikke detter bakpå og prøver å forsvare seg inn.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 10, 18:53

Laget var like anspent som alle fryktet på forhånd. Haugen har herjet i mellomrommet, især de første 15-20min. Ophaug sin mangel på fart har nesten blitt avgjørende med negativt fortegn. Svakt at av trenerteamet at han starter idag mot "superduoen" til Løv Ham.

Vi hever oss etter en nervøs start og samtlige spillere gir alt. Især midtbanen imponerer meg, Roger og Hansi kriger i stykker Løvene. Rafn med utrettelig arbeid og vinner ballen bak 1-0 målet. Flotte innlegg fra Askar også som har kommet i god posisjon 3-4 ganger. Herlig finishing av Gunnar! Thomassen burde helt klart scort på en fantastisk pasning fra Hansi. Defensivt er Gamboa, Ophaug og Piiroja helt på tur, og vi er heldige som har holdt nullen. Kan bl.a. takke Masalin som gjør en fantastisk redning på skudd fra Haugen (forøvrig etter at Ophaug ser ut som pensjonist der han sklir og driter seg ut).

Klart bedre offensivt med bedre struktur enn på lenge. Innsatsen også bedre enn i siste kamper. Dog like hasardiøst i forsvar, tror vi trenger minst 2 mål for å vinne denne kampen. Aldri i verden om vi holder nullen med den back 4ern...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 10, 18:54

Opprinnelig postet av Anne

overkjørt de første 20 min, kommer pent inn i kampen og har tatt over.

Kan Løvene fortsette som siste 25 ja da er det håp, bare guttane ikke detter bakpå og prøver å forsvare seg inn.

Da er vi fortapt ettersom ingen av de 4 bak er solide defensivt om dagen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 nov 10, 18:59
Endret: 12 nov 10, 18:59
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av Anne

overkjørt de første 20 min, kommer pent inn i kampen og har tatt over.

Kan Løvene fortsette som siste 25 ja da er det håp, bare guttane ikke detter bakpå og prøver å forsvare seg inn.

1-0 målet er det beste angrepet jeg har sett av FFK i år. Er fremdeles fryktelig nærvøs for at vi slipper inn et drittmål i 2 omg. som så mange ganger før... Håper trenerteamet klarer å ha den autoriteten som trengs for å dra dette i land.... Fokus nå må være å angripe angripe og angripe. Legger vi oss bakpå er det kjørt...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 19:12
Endret: 12 nov 10, 19:14
Endret av: Knuty

Årets frisparkmål på stadion.. Fantastisk!

Edit: Fryktelig unødvendig å pådra seg gult.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 nov 10, 19:20
Endret: 12 nov 10, 19:22
Endret av: Magnum

Jeg vil så veldig gjerne bli overraska (pr. definisjon blir det positivt overraska) av FFK et par ganger i høst. Det ser jaggu ut som om de kanskje får det til i dag. Kanskje. Men i så fall må de  komme opp med én stor overraskelse til, nemlig å vinne de to neste kampene sammenlagt.

Jeg skulle så gjerne, men jeg klarer ikke å ha trua lenger. Frown

Forbanna unødvendig av Celso å pådra seg det gule kortet, forresten. Og unødvendige gule kort er de verste av dem alle!

Edit: Kan Løv-Ham gjøre akkurat hva de vil uten at det blir fri- eller straffespark i dag...?

---------------------------

Hater hat!


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 12 nov 10, 19:23

Men det varmer jo litt når man ser hva som står på trøya han viste frem, da! Laughing

---------------------------

-Steh auf!-


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 19:27

Noen som så om Simen var skada? Gikk rett i garderoben.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 nov 10, 19:30

I dag fremstår guttane slik jeg ønsker. De løper og er aggressive og presser ustanselig. Tenk om de hadde spilt slik flere kamper tidligere i år. Står de på slik de neste to kampene også, blir det tippeliga neste år.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 nov 10, 19:34

holdt seg til lyske, hofte, mage regionen...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 nov 10, 19:35

Veldig bra innsats av gutta i dag! Men vi må vel ikke bli for positive her.... Noen som har kontroll på antall ganger Ramberg har mistet ballen i farlig posisjon i dag? Har gitt Løv-Ham mange overganger.

Og Sandemoen prøver fortsatt å gi Løv-Ham noen fordeler.

---------------------------

Fredd


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 nov 10, 19:35

Opprinnelig postet av Acromion

Men det varmer jo litt når man ser hva som står på trøya han viste frem, da! Laughing

så ikke den, hva var det?

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 nov 10, 19:35

Hva stod det?


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 12 nov 10, 19:37
Endret: 12 nov 10, 19:37
Endret av: Acromion

Så noe "En for alle, alle for en", som han viste frem til publikum.Fin klubbfølelse hos den store stjernen vår! Laughing

---------------------------

-Steh auf!-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 nov 10, 19:38
Endret: 12 nov 10, 19:40
Endret av: Magnum

Ment som inspirasjon (eller et subtilt hint) til visse deler av publikum, kanskje? Wink

---------------------------

Hater hat!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 nov 10, 19:43

Hvorfor i h.... inviterer vi LH inn i kampen igjen? Vi kan ikke ligge bakpå. Trodde de hadde forstått det.

---------------------------

Fredd


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 19:44
Endret: 12 nov 10, 19:51
Endret av: Knuty

Måten vi avslutter kampen på liker jeg ikke, selv om vi ror det greit i land her.. Men alt i alt en god kamp, veldig bra jobbing i store perioder. Jeg må heldigvis innse jeg tok feil, jeg trodde ikke dette skulle gå såpass bra.. Smile

Vi starter forøvrig borte i neste kvalikkamp, og avslutter hjemme på stadion. Ingen ulempe det.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 nov 10, 19:49

For meg og min hukommelse er dette årsbeste fra guttæne, selv om vi igjen blir passive de siste 10-15 minuttene.
Laget burde ha lært nå.
Men takk igjen til TKK som skaffet oss Celso, og sånn sett Gamboa.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 nov 10, 19:49

DIGG!

---------------------------

Fredd


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 nov 10, 19:50

Jøss.

Overraska! Surprised

Håper på flere overraskelser og ikke mer pine...

---------------------------

Hater hat!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 nov 10, 20:00

Jeg kan i hvertfall love dere snø i Hønefoss, for her oppe har det snødd nok. Regner med å komme til denne kampen da det bare er 3 mil unna.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 10, 20:03

Meget bra, men fortsatt mye å tak i. Det som varmer mest er innsatsen, og ikke minst bevegelser og pasningskvalitet! ENDELIG struktur over FFKs offensive spill! Defensivt like svakt som alltid, hjalp ikke når Vidar kom inn for Ophaug. SHABANI? første 15-20 og siste 10 min er direkte svakt. Løv Ham ender vel på 6-7-8 store sjanser i denne matchen. Vi dominerer allikevel kampen og fortjente seiern! Håper RANheim tar Høneføss, da tror jeg på TL 2011!

Børs:

Masalin 6  2-3 matchvinnende redninger gjør at jeg glemmer et par blemmer!

Gamboa  6   Glitrende 2 omg! Fremdelig litt ustabil defensivt, men bidrar som en ving offensivt.

Ophaug  3  Sklir, stresser, temposvak. Bør gis bort til RANheim som ønsker ham.

Piiroja  4   Spiller seg opp, men er svak i 1omg. Ruser ut som sedvanlig for mye, litt for vill. Vinner dog endel baller i 2omg.

Thomassen  4 Sterk 4er sådan. Kjemper bra, men har endel feilpasninger. Ikke mye med offensivt.

Askar 6  Årsbeste? Kommer til innlegg, jobber bra, smarte valg.Samarbeidet funker strålende med Gamboa.

Ramberg  5  Har noen ballmiss, men kjemper djevelsk bra. Også flere enkle og lure valg.

Risholt 7  Er for meg banens beste sammen med Celso. KRIGER som bare Roger kan! Herlige driv med ballen i beina, og får alltid frispark med mann i ryggen!

Rafn  6  Får den grunnet vanvittig bra innsats, hjelper thomassen plenty defensivt og har også krefter til å bidra offensivt.

Celso 7  BB sammen med Rogern. Kjemper bra, verdensklasse frispark, tekniske finesser, atter engang et håpløst gult kort, 70-80% av kortene hans i år må være grunnet smelling med kjeften, tatt av trøya eller sparket bort ballen...

Throvaldsson  5  Scorer det utrolig viktig første målet! Er nok ikke 100% fit så vi skal være fornøyde med hans bidrag!

Martinsen er ustød i forsvaret, markerer seg mest når han prøver å gi assist til en løv ham spiller...Valencia småslapp, men holder også godt på ballen når resten av laget stresser i sluttminuttene. Odi har fart......

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 12 nov 10, 20:18

Synes Gamboa gjorde en j##lig bra kamp i dag. 

Hadde vært morsomt om Ranheim slår Hønefoss, så vi endelig kan få revansje på karsk, mokkasina og barter!!!!!!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 nov 10, 20:18
Opprinnelig postet av Magnum

Jøss.

Overraska! Surprised

Håper på flere overraskelser og ikke mer pine...

Nye navnet til Askar? Overaska r

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 nov 10, 20:21

Opprinnelig postet av Acromion

Så noe "En for alle, alle for en", som han viste frem til publikum.Fin klubbfølelse hos den store stjernen vår! Laughing

Men, det er jo synd at han gjør rett etter målet, for da blir det jo automatisk gult kort og det kan jo koste han siste kampen hjemme, hvis han får gult kort i neste kamp.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 nov 10, 20:26

Hvis motstanderen vi får har spisser det bare lukter litt bakrom av, håper jeg virkelig at trenerne har lært at det ikke nøttær med både Raio og Opphaug på banen, la Opphaug få pensjonere seg og inn med Agim eller til nød Martinsen.

Enig at Gamboa var veldig bra i dag, deilig med noen som har ballkontroll, yter så lenge han orker og treffer med passningene.
Askar presterer som vanlig variabelt, men denne gangen positivt:)
Og hva skal vi si om Masalin, han gjør mye rart og noe veldig bra.

Synes også at midbanen fortjener ros i dag, for innsatsen om ikke noe annet.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 10, 20:44

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg kan i hvertfall love dere snø i Hønefoss, for her oppe har det snødd nok. Regner med å komme til denne kampen da det bare er 3 mil unna.

Vil heller ha Ranheim, for da kan _jeg_ komme på kampen uten å svi av mer enn 60 spenn for bussen tur-retur Cool I tillegg til at vi har større sjanse til å slå dem enn Hønefoss, selvsagt.

Forøvrig er det nok av snø i Trondheim også. Ligger 10 cm på bilen min.

Nei, tullprat til side: I de første 15 i dag var det tydelig at nervene ikke var lagt igjen i garderoben, for så mange slurvefeil er det sjelden man ser. Heldigvis var det bare forbigående - det guttane gjorde fra 15 til 75 minutter var forbilledlig. Riktignok kom også løvene til noen få sjanser i denne perioden, men innsatsen både med og uten ball var som i de beste kampene i sommer. Faktisk så god at jeg får litt tro på opprykk ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 12 nov 10, 20:56
plasss på Odinds kro er resevert. Hele familien kommer ned etter Hønan Agda er gjort unna etter første kamp.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 nov 10, 21:37
Endelig en bra kamp :-) Dette var utrolig artig

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 12 nov 10, 21:45
Endret: 12 nov 10, 21:59
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av 1947modell
plasss på Odinds kro er resevert. Hele familien kommer ned etter Hønan Agda er gjort unna etter første kamp.

Skal familien først på Hønan Agda, så på Odins kro ???? Cool Høres ut som en festlig familiesamling det!!!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 12 nov 10, 21:56
Vil bare si grattis,nå er første hinder unnagjort,og FFK vant fullt fortjent.Var morro å være på stadion i dag,kaldt men kampen, og spesielt resultatet varmet.Skuffende at det bare kom i ovrkant av 4000,men men.Nå er det bare og brette opp arma,og banke Ranheim/Hønefoss.Stå på FFK.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 nov 10, 22:14
Synes det var mye positivt idag. Spesielt det offensive er vel noe av det bedre i år. Ramberg kommer i boksen, Risholt spiller mye mer i lengderetningen, Askar utfordrer, det samme gjør Gamboa og spissene scorer. Synes ikke keeper og stoppere er veldig betryggende, håper vidar med sin fart spiller neste gang, men putt putt idag. Føler fortsatt at sjansene vil være mye mye større om vi møter Ranheim istedetfor Hønefoss. Må si jeg frykter Hønefoss og kunstgresset deres.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 12 nov 10, 22:15

Noen  som vet hva som skjedde med Simen ??? Mulig Jan vet det ?? Cool

Synes forøvrig at den gutten vokser for hver kamp.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 10, 22:26

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes det var mye positivt idag. Spesielt det offensive er vel noe av det bedre i år. Ramberg kommer i boksen, Risholt spiller mye mer i lengderetningen, Askar utfordrer, det samme gjør Gamboa og spissene scorer. Synes ikke keeper og stoppere er veldig betryggende, håper vidar med sin fart spiller neste gang, men putt putt idag. Føler fortsatt at sjansene vil være mye mye større om vi møter Ranheim istedetfor Hønefoss. Må si jeg frykter Hønefoss og kunstgresset deres.

Ranheim har også kunstgress, og dessuten skal vi jo ha returoppgjør på ordentlig gress Cool

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 nov 10, 22:33

Mye positivt idag!

Simen og Amin meget gode på hver sin kant. Gledelig!

Roger og Hansi gode i midten.. Veldig gode

Borges nok en gang konge. Herlig mål!

Backene gode i 2 omg..

Ophaug nok en gang skandale sammen med Raio.

Håper vi slepper Angan med dissa stoppera..

Gratulerer hele FFK! Måtte gløden fra 2 omg bli med oss inn i de 2 neste kampene


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 12 nov 10, 22:34

Opprinnelig postet av hasse33

Noen  som vet hva som skjedde med Simen ??? Mulig Jan vet det ?? Cool

Synes forøvrig at den gutten vokser for hver kamp.

Fikk problemer med hoftebøyeren på høyre side. Fikk det mot Bryne. Merket det etter 60 min idag.

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 nov 10, 22:37

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes det var mye positivt idag. Spesielt det offensive er vel noe av det bedre i år. Ramberg kommer i boksen, Risholt spiller mye mer i lengderetningen, Askar utfordrer, det samme gjør Gamboa og spissene scorer. Synes ikke keeper og stoppere er veldig betryggende, håper vidar med sin fart spiller neste gang, men putt putt idag. Føler fortsatt at sjansene vil være mye mye større om vi møter Ranheim istedetfor Hønefoss. Må si jeg frykter Hønefoss og kunstgresset deres.

Ranheim har også kunstgress, og dessuten skal vi jo ha returoppgjør på ordentlig gress Cool

Joda, men Ranheim er nok på langt nær like gode som Hønefoss. Uten at jeg har sjekket vil jeg tro Hønefoss har en ganske god utelling på hjemmebane i år. Det beste som kan skje på søndag er 20-2 i målsjanser for Hønefoss. Ranheim vinner 1-0....


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 nov 10, 22:38

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Det beste som kan skje på søndag er 20-2 i målsjanser for Hønefoss. Ranheim vinner 1-0....

... og får skader på samtlige sentrale spillere.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 nov 10, 22:40

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av hasse33

Noen  som vet hva som skjedde med Simen ??? Mulig Jan vet det ?? Cool

Synes forøvrig at den gutten vokser for hver kamp.

Fikk problemer med hoftebøyeren på høyre side. Fikk det mot Bryne. Merket det etter 60 min idag.

Hvor alvorlig er det for videre spill denne sesongen?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 nov 10, 22:44

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av hasse33

Noen  som vet hva som skjedde med Simen ??? Mulig Jan vet det ?? Cool

Synes forøvrig at den gutten vokser for hver kamp.

Fikk problemer med hoftebøyeren på høyre side. Fikk det mot Bryne. Merket det etter 60 min idag.

 

Får håpe han er klar til neste søndag! Er i god form for tida! Moro!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 nov 10, 22:45
Var tydelig å se at spillerne spilte med skuldrene langt over øra de første 20 minuttene. Overhodet ikke bra i hele tatt. Så spilte vi noe som ligna årsbeste, helt til Celso scoret det vakreste frisparkmålet siden Per Egil Ahlsen.. Kan noen forklare meg poenget med å legge seg helt bak på 25 meter når det er 20 minuter igjen av kampen? Det virket som det også var taktisk. Hvis ikke, så er jeg ikke akkurat imponert av trenerbenkens evne til å formidle ting til spillerne.. Lærte de ikke i Ranheim, at det kanskje er lurt å spille fotball helt til dommeren blåser? Å legge seg bak sånn som de gjorde idag, er bare å be om bråk. Hadde de fortsatt å spille fotball (latt som det var 0-0), er jeg sikker på at de hadde spilt mye bedre. Det er det de kan.... Kan noen fortelle meg hva Ramberg gjør bedre enn Elvestad? Får 10 grå hår for hver kamp jeg ser han spille...

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 nov 10, 22:46

All ære til Celso Borges som scorer et fantastisk frisparkmål i dag. At gutten spiller i Adeccoligaen er et gedigent under, men noe vi selvfølgelig skal prise oss lykkelige for. Litt artig er det at jeg sa til sidemannen at han kom til å sette den i krysset, som mot Bryne.

Dagens scoring var det rett og slett klasse over. En meget god prestasjon, som er på høyde med de aller beste Wallace-frisparkene.

Det første målet var også godt spill. Regissert av hvem? Borges, selvfølgelig. Slår pasningen ut til Amin Askar, som slår et godt innlegg. Der inne har vi goalgetter Thorvaldsson som enkelt ekspederer ballen i mål. Ser nærmest ut som om ballen treffer ham hardt, men det er en likefullt en god scoring.

Høyresiden vår var tidvis bra. Amin Askar leverer på et godt nivå i dag, endelig! Syns han hever seg mange, mange hakk fra tidligere prestasjoner i år. Gamboa ujevn, men spiller også bra. Syns han virker mer tilpass defensivt enn før - selv om han har mye å gå på her også - samtidig som han er mye med offensivt.

Den sentrale midtbanen vår får også ros av meg i dag. Hans Erik starter håpløst, med mange rare valg med ballen. Spiller seg allikevel opp, og innsatsen er det ingenting å si på. Det samme gjelder for Roger Risholt. Ser utrolig tent ut, og løper mye.

Det som skjedde bak i midtforsvaret er ikke så mye å snakke om, i dag er det bare å glede seg over at vi klarte å vinne kampen.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 nov 10, 22:48

Var det ikke Ramberg som spilte fri Askar på førstemålet?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 nov 10, 22:49

Opprinnelig postet av Lemmy

 

Det første målet var også godt spill. Regissert av hvem? Borges, selvfølgelig. Slår pasningen ut til Amin Askar, som slår et godt innlegg. Der inne har vi goalgetter Thorvaldsson som enkelt ekspederer ballen i mål. Ser nærmest ut som om ballen treffer ham hardt, men det er en likefullt en god scoring.

Var Ramberg som slo pasningen ut til Askar.

Herlig spill, og bra gjort av Askar


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 nov 10, 22:51
Endret: 12 nov 10, 22:53
Endret av: Lemmy

Ah, klaginga på Ramberg måtte jo komme (til niggles innlegg).

Hva er det egentlig folk har i mot ham spesielt? Greit nok at sesongen hans har vært dårlig, men der er han faktisk ikke alene. Etter min mening har alle spillerne i mer eller mindre grad underprestert - i perioder med noen få unntak.

Hver gang han mister ballen er pipingen og stønningen på Stadion unison. Syns behandlingen han får er nærmest kvalm. Folk maser om lokale gutter, men hvem er det som skal gidde å spille for hjembyen sin hvis de bare får dritt tilbake?

Ramberg gjør så godt han kan, og flere ganger er det faktisk godt nok også. I dag legger han ned massevis av innsats, spesielt i 2.omgang.

For å være ærlig mener jeg at Ramberg ikke er god nok for laget, spesielt ikke om vi rykker opp til Tippeligaen. Men det er flere som har vært langt dårligere enn ham i år. Det er greit med kritikk av egne spillere i blant, men den oppførselen majoriteten av stadion-gjengerne viser mot Ramberg, er rett og slett forkastelig.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 nov 10, 22:52

Da beklager jeg det. Skal ikke ta fra Ramberg noe som helst, spesielt ikke etter at jeg nettopp har forsvart ham i et annet innlegg. ;-)

Da var det sikkert en annen gang jeg tenker på. Var jo tre-fire ganger Askar fikk ballen ute på høyrekanten i første omgang, så jeg har sikkert surra.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 nov 10, 22:53
Endret: 12 nov 10, 22:53
Endret av: niggle

Beklager, skulle klaget på Ophaug også.. Forstår ikke at ikke Shabani er et bedre valg..


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 nov 10, 22:53

Godt innlegg Lemmy! Helt enig.

Virker som det går sport i å klage på Ramberg.

Idag var han god, men får likevel pepper.

Og buinga mot han på stadion er latterlig


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 12 nov 10, 22:58
Dette var deilig og fortjent dere ! Imponerende laginnsats idag, Risholt viste virkelig hva han kan på en god dag. Hva skal til for å nå videre ? Mye var jo bra, men det er et par ting som må løses; Det var litt for lett å skli mellom midtbanen og forsvaret til Fredrikstad idag, hvor er dirigenten, hvem roper og styrer? En annen ting er småspillet. Det blir til tider slått alt for mange tometers plasser på midtbanen, petinga med ball må VEKK ! Til slutt må noen fortelle Raio om hva han aldri skal gjøre når han med ball i føttene nærmer seg midtbanen. Raiol var stor i 2 omgang idag, men han skaper store problemer for Ophaug ved å la seg lokke for mye frem på banen. Får vi rettet opp dette ser det bra ut. For guttæne gjorde jobben og idag skal vi være stolte av dem. Herlig stemning idag i tillegg, måtte suksessen fortsette.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 12 nov 10, 23:00

Syns hele laget gjorde en bedre innsats idag enn det de har gjort i hele år! Endelig! Ett skritt nærmere Eliten alle sammen!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 nov 10, 23:04

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 13 nov 10, 00:12

Opprinnelig postet av ffkmufc

Godt innlegg Lemmy! Helt enig.

Virker som det går sport i å klage på Ramberg.

Idag var han god, men får likevel pepper.

Og buinga mot han på stadion er latterlig

Ja fy f#en. 

Ramberg har vært knallgod i en lengre periode nå men sutringa fortsetter. At folk klager uten å åpne øya begynner å bli slitsomt

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 10, 00:25

Horribel start på kampen i dag. De første 15 minuttene var regelrett katastrofe. Løv/Ham spilte seg lett gjennom vår sentrale midtbane og terroriserte oss i mellomrommet. Ramberg og Risholt lå helt feil, mens Piiroja og Ophaug var svake både sammen og hver for seg. Piiroja er tydelig overtent og gjør flere stygge vurderingsfeil i åpningsminuttene. Det skaper problemer for Ophaug, en spiller som mer og mer avslører sine tempoproblemer. Resultatet er at Løv/Ham flere ganger får spasere seg til sjanser sentralt i banen, og vi har flaks som ikke kommer under med ett eller to mål i første del av 1. omgang.

Men heldigvis får ikke bergenserne uttelling i den gode perioden, og sakte, men sikkert kjemper vi oss inn i kampen. Det skal spillerne selvsagt ha honnør for!

Scoringene er praktfulle, og etter hvert skaper vi også flere andre sjanser og spiller tidvis god offensiv fotball. Forhåpentligvis har vi nå spilt på oss en fin dose selvtillit som tas med inn i de to neste og avgjørende kampene. Men for å gå hele veien til Tippeligaen, er vi nødt for å skjerpe oss fra første sekund. Det holder ikke i lengden å basere seg på at motstanderen besitter udyktighet/uflaks foran mål, mens vi først kommer i gang etter 15-20 minutter. Mot en mer effektiv motstander vil vi bli straffet hardt for den type sløvhet.

Ellers står jeg på mitt i at jeg vil ha Martinsen ved siden av Piiroja som stopper. Særlig dersom vi møter Hønefoss med en hurtig og teknisk god spiss i Angan. Jeg vil få angst av å se Ophaug i én-mot-én-dueller med Angan. Hjertet mitt tåler det ikke. Vidar Martinsen er riktignok ujevn, men per i dag føler jeg han er et bedre valg. I tillegg vil jeg fortsatt ha en spillende Agim Shabani inn på venstreback, og skyve Joachim Thomassen opp på sentral midtbane sammen med Risholt. Det er dessverre et vedvarende problem at Risholt og Ramberg utfyller hverandre for dårlig. Her vil jeg ha inn Thomassen som en motor med større akselerasjon og flere gir enn Ramberg som flytter beina for sent på hurtigspillende motspillere. Det går for sakte med Ramberg for tiden, dessuten er Thomassen en bedre førsteforsvarer og mer aggressiv i spillet. Det kommer godt med i en vanskelig bortekamp mot Hønefoss/Ranheim. Ramberg leverer sjeldent varene på fremmed gress. 

Før denne kampen ville jeg også sett Alex Valencia fremfor Amin Askar på høyre kant. Nå er jeg mer usikker. Askar viste endelig god innsats og spilte kortene sine sjeldent godt. Er også langt bedre defensivt enn Valencia. Konklusjon: Askar bør muligens spille bortekampen, mens Valencia bør vurderes hjemme. Valencia har tross alt en spisskompetanse som blant annet gjør Celso Borges enda mer målfarlig i boksen.

Utover det krever jeg ikke mer enn en blodluktende innsats i sesongens to siste kamper, enten det er mot Hønefoss eller (forhåpentligvis) Ranheim.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 nov 10, 00:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Johan Thorbjørnsen mener han burde tatt frisparket.

På meg så virker det som om han ble lurt av at Thommasen først hoppet over ballen....

På 1-0 målet skjedde det noe jeg ikke har sett i år,da var det flere løp samtidig, både på kant og inn mot mål....

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 nov 10, 00:49

Opprinnelig postet av kratos

På 1-0 målet skjedde det noe jeg ikke har sett i år,da var det flere løp samtidig, både på kant og inn mot mål....

Det var en leksjon i godt angrepsspill. Noe jeg har sett sjeldent i år.

Ramberg spiller en flott ball ut til Askar, som deretter banker ballen inn foran kassa der Gunnar kommer stormende og hamrer ballen i nettet. Slik skal det gjøres!! 

2-0 målet til Borges er pure class! Intet mer å si om det.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 13 nov 10, 00:58

Jeg vet ikke klubben har for vane å gjøre det, men burde vi ikke klage på kortet til Celso. Han tok ikke på noen måte av seg drakta, han bare dro en del av den opp på hodet.
Korriger meg hvis jeg tar feil av regelen, men skal man ikke faktisk ta av seg drakten?

Det kan faktisk bli avgjørende, og det er uansett en bakdel for Celso å måtte ta hensyn til dette i neste kamp.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 13 nov 10, 01:05

Det holder dessverre å løfte drakta opp på  hodet. FIFA så seg lei på politiske budskap på undertrøyer og gikk derfor inn med at det ikke er lov å løfte drakta over hodet. Har ingen grunn til å klage på det kortet med andre ord.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 13 nov 10, 01:25
Opprinnelig postet av nilz1

Et lite tilbakeblikk til høsten 2003: (hentet fra historikk her på ffksupporter.net)

- Kan vi gjenskape denne kvelden?
- Er det mulig at vi igjen kan få en islending i hovedrollen og bytte ut vår den gang kjære Bjørnar fra Hvaler med Celso fra Costa Rica???

Troll i ord???

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 nov 10, 02:17

Hehe, bra tippet ;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 nov 10, 10:11

Opprinnelig postet av niggle
Var tydelig å se at spillerne spilte med skuldrene langt over øra de første 20 minuttene. Overhodet ikke bra i hele tatt. Så spilte vi noe som ligna årsbeste, helt til Celso scoret det vakreste frisparkmålet siden Per Egil Ahlsen.. Kan noen forklare meg poenget med å legge seg helt bak på 25 meter når det er 20 minuter igjen av kampen? Det virket som det også var taktisk. Hvis ikke, så er jeg ikke akkurat imponert av trenerbenkens evne til å formidle ting til spillerne.. Lærte de ikke i Ranheim, at det kanskje er lurt å spille fotball helt til dommeren blåser? Å legge seg bak sånn som de gjorde idag, er bare å be om bråk. Hadde de fortsatt å spille fotball (latt som det var 0-0), er jeg sikker på at de hadde spilt mye bedre. Det er det de kan.... Kan noen fortelle meg hva Ramberg gjør bedre enn Elvestad? Får 10 grå hår for hver kamp jeg ser han spille...

Det med å legge seg bakpå mot slutten plager meg også. Greit nok at LøvHam presser oss bakover, men på meg virka det veldig som spillerne ble altfor defensive i hodet mot slutten av kampen. Jeg mistenker også at det å legge seg bakover var taktikken - spesielt når men ser at når LøvHam får corner så legger vi ikke igjen en eneste spiller på topp. Det tillater jo LøvHam å klare seg med å legge igjen én spiller på midtbanen. Hadde vi lagt igjen Odi måtte de lagt igjen minst to, og vi hadde fått sjansen til kontring med ball i bakrom. Skulle man først gjøre en vri på defensiv dødball sent i en viktig kamp på 0-2, tror jeg snarere jeg ville lagt igjen TO spillere på topp for å tvinge de andre til å legge igjen minst tre.

Til sist: Man kan si mye om Ramberg, men å slakte ham etter kampen i går synes jeg er helt feil tidspunkt. Bortsett fra de første tjue minuttene - når alle var helt på bærtur - synes jeg han gjorde en god kamp i går.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 nov 10, 12:02

Utrolig deilig å vinne denne kampen. Laughing

Synes gutta gjør en veldig god match,mot en meget god motstander (vi må ikke glemme at LøvHam faktisk er et megt godt lag). Wink

Det som slår meg er at i tunellen der spillere står når de skal entre banen,på veggen der henger det svære bilder fra sølv-sessongen. Jeg har et forslag: fjern de før neste sessong. De bildene er med på å heise skuldrene på våre gutter,og til å motivere motstanderlaga enda mere.

Greit at vi har bilder fra den fine tiden,men få de lenger opp i etasjene,ikke akkurat der spillere ser dem rett før de går på banen.

Mulig jeg tar feil,men intervjuene gjort av Jan etter kampen igår,tror jeg er gjort i 'tunellen'. Ellers gleder jeg meg til søndag,og det hadde vært fint med Follo seier,og en spennende kamp kl 2000 samme kveld.Smile


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 nov 10, 12:11

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av niggle
Var tydelig å se at spillerne spilte med skuldrene langt over øra de første 20 minuttene. Overhodet ikke bra i hele tatt. Så spilte vi noe som ligna årsbeste, helt til Celso scoret det vakreste frisparkmålet siden Per Egil Ahlsen.. Kan noen forklare meg poenget med å legge seg helt bak på 25 meter når det er 20 minuter igjen av kampen? Det virket som det også var taktisk. Hvis ikke, så er jeg ikke akkurat imponert av trenerbenkens evne til å formidle ting til spillerne.. Lærte de ikke i Ranheim, at det kanskje er lurt å spille fotball helt til dommeren blåser? Å legge seg bak sånn som de gjorde idag, er bare å be om bråk. Hadde de fortsatt å spille fotball (latt som det var 0-0), er jeg sikker på at de hadde spilt mye bedre. Det er det de kan.... Kan noen fortelle meg hva Ramberg gjør bedre enn Elvestad? Får 10 grå hår for hver kamp jeg ser han spille...

Det med å legge seg bakpå mot slutten plager meg også. Greit nok at LøvHam presser oss bakover, men på meg virka det veldig som spillerne ble altfor defensive i hodet mot slutten av kampen. Jeg mistenker også at det å legge seg bakover var taktikken - spesielt når men ser at når LøvHam får corner så legger vi ikke igjen en eneste spiller på topp. Det tillater jo LøvHam å klare seg med å legge igjen én spiller på midtbanen. Hadde vi lagt igjen Odi måtte de lagt igjen minst to, og vi hadde fått sjansen til kontring med ball i bakrom. Skulle man først gjøre en vri på defensiv dødball sent i en viktig kamp på 0-2, tror jeg snarere jeg ville lagt igjen TO spillere på topp for å tvinge de andre til å legge igjen minst tre.

Til sist: Man kan si mye om Ramberg, men å slakte ham etter kampen i går synes jeg er helt feil tidspunkt. Bortsett fra de første tjue minuttene - når alle var helt på bærtur - synes jeg han gjorde en god kamp i går.

Er ikke lett å være midtbane spiller de første 15 20 min av kampen. Løvene har er meget god bakroms spiss+ en offensiv midtbane-(Fredrik Haugen,som spiller i Brann fra neste år). Når FFK ikke får tatt ballen i trekkene før ,så er Løvene meget samkjørte,på offensive løp. Med en gang midtbanen vår justerte seg ,og vant ballen FØR den nådde Løvene sine offensive løp,da tok vi over kampen.

Jeg tror IKKE vi legger oss bakpå av taktiske årsaker. Kan være at vi blir sliten,eller at gutta blir defensive i hodet. Tror ikke vi egentlig vil legge oss bakpå.

Man kan si hva man vil om spillere i laget,men jeg synes ærlig talt at slakt,og negativitet kan heller gjøres etter at kampene er ferdig. Nå trenger gutta 110 % støtte,og det skal de få av meg,så tar vi alt som har skjedd,og all negativitet etter 25 nov.Wink


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 nov 10, 13:26
Gratulerer så mye med seieren. Det var vel årets positive kamp hvor laget viser en moral som nok har ligget der. Skremt de første 20 min, men så reiste de seg. Forøvrig var jeg fornøyd med Ramberg, og Borges viste hvilken klassespiller han er. Går dette bra så skal vi nok klare å slå fra oss i TL rundt midten av tabellen. Trenerspørsmålet lar jeg ligge denne gangen.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 nov 10, 13:51

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3513/372/  her kan du se frisparket til Borges, igjen og igjen og igjen og igjen.. :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 nov 10, 14:31

Ophaug skryter av FFK-supporterne og tillegger støtten de fikk en stor del av æren at de vant i går. Dette sier han i papir-utgaven av f-b i dag: "Det føltes som om vi spilte mot Barcelona det første kvarteret. Vi ble rett og slett løpt over. Men hva skjer? Publikum drar i gang og løfter oss inn i kampen. Det var utrolig moro. (FFK-kapteinen la ikke skjul på hvor viktig støtten var.)"

Det er hva vi kaller den 12.mann. Slike supportere vil vi ha mere og oftere på stadion. Vet det har vært diverse kampanjer i forkant av kampen om å få smilet tilbake og støtte opp nå som klubben trenger det. Det var bare litt over 4.000 på tribunen. Men det gjør ikke noe så lenge de er av en slik kvalitet. Mulig stemningen hadde vært dårligere hvis det hadde vært dobbelt så mange på stadion i går? For da hadde vel alle piperne, klagerne og buing-koret vært på sine faste plasser også. Istedet var det de som virkelig ønsket gutta våre tilbake til tippeligaen som var der og bidro tydeligvis sterkt at spillerne lot skuldrene falle, fant vilje og aggressivitet nok til å krige Løv-Ham ut av kampen.

All ære til dere supportere som var tilstede i går.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 10, 19:46

Dersom spillerne var slitne, burde jo  Aune byttet ut en mann. Han brukte jo bare 2 bytter, så uansett dårlig lagledelse


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 nov 10, 20:08

3 bytter brukte Aune:

*Martinsen for Ophaug

*Valencia for simen rafn

*Odillon Kashama for Gunnar T

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 13 nov 10, 20:13

Opprinnelig postet av niggle

Dersom spillerne var slitne, burde jo  Aune byttet ut en mann. Han brukte jo bare 2 bytter, så uansett dårlig lagledelse

   Nå brukte han jo 3 bytter da.  Greit å holde seg til fakta før man kritiserer.Wink

 62. min. Alex inn.                            67. min.  Vidar inn,           73. min Odi inn.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 10, 21:38
wops, sorry for den. hehe.. ODi var jo bare ut på der. Han fikk jo ingen baller å jobbe med i hele tatt

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 nov 10, 21:41

odi fikk da baller og jobbe med han da.. Wink

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 nov 10, 23:27

Opprinnelig postet av keiko99

odi fikk da baller og jobbe med han da.. Wink

Ja husker godt den ene hvor han koblet inn turboen,og løp med ballen forbi målet inn i reklame plakatene med ball og kropp.Smile


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 nov 10, 23:52

Borges frispark-mål et av Europas beste fotball-mål denne uka:  Noen andre lekre scoringer også, fra uka som gikk.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 nov 10, 00:12

det er kjempe bra

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 nov 10, 01:19

Man må gjøre ALT for å beholde den mannen i FREDRIKSTAD for alltid Laughing

Til å komme fra sør Amerika til europa for å gjøre et navn for seg. så er han den beste på laget, og den mest LOJALE av alle guttæne på banen.

Men hvis han blir solgt, så trur jeg ikke at det minsker på summen for han, hvis han scorer flere slike mål.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 10:58
Borges har kontrakt ut neste sessong?

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 nov 10, 11:14

Opprinnelig postet av Kai Roger
Borges har kontrakt ut neste sessong?

Stemmer det. Sjekk Kontrakt-tråden. Smile


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 13:09

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger
Borges har kontrakt ut neste sessong?

Stemmer det. Sjekk Kontrakt-tråden. Smile

Hahaha....lærer noe nytt hver dag. TakkWink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 15:51
Går begge kvalikk kampene på NRK? noen som vet?

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 nov 10, 15:57
Endret: 14 nov 10, 16:01
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger
Går begge kvalikk kampene på NRK? noen som vet?

NRK sender nok kampene ja, det er jeg 99% sikker på.  De to første kvalikkampene sender de i alle fall. (Hønefoss-Ranheim går på NRK2 i kveld.

I fjor sendte de vel også alt sammen, mener jeg å huske. 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 16:01

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger
Går begge kvalikk kampene på NRK? noen som vet?

NRK sender nok kampene ja, det er jeg 99% sikker på.  De to første kvalikkampene sender de i alle fall. (Hønefoss-Ranheim går på NRK2 i kveld.)

Jeg har en sånn gooood følelse. Tror jaggu dette skal gå veienLaughing


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 14 nov 10, 19:15
Skal vi sammen be til vår skytsengel slik at han gir oss Ranheim i finalekampen ? Ikveld blir det altervin , tørr og god fra Frankrike. Lykke til hele forbanna gjengen.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 19:18

Opprinnelig postet av 1947modell
Skal vi sammen be til vår skytsengel slik at han gir oss Ranheim i finalekampen ? Ikveld blir det altervin , tørr og god fra Frankrike. Lykke til hele forbanna gjengen.

HERLIGWink


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 14 nov 10, 19:21

Jeg tar meg en Bowmore og krysser fingrene for Ranheim. (Whiskyen er også litt for å feire Chelsea - Sunderland 0-3).

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 14 nov 10, 20:09
Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg tar meg en Bowmore og krysser fingrene for Ranheim. (Whiskyen er også litt for å feire Chelsea - Sunderland 0-3).

 

å dæven

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 nov 10, 20:16

Hønefoss sliter litt gett.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 nov 10, 20:20

Tenk om vi rykker opp via kvalifiseringen.. Det hadde vært j**lig moro :D

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 15 nov 10, 10:57

Opprinnelig postet av Plankekæll

Johan Thorbjørnsen mener han burde tatt frisparket.

Ta en titt ca 3:15 inn i dette klippet. Da ser dere frisparket sett i "plankehaugen vision". Keeperen kunne bare glemme å ta denne. Ser først ut som den går mot stolpen til venstre, og får så en helt sinnsyk skru over i det andre hjørnet. Et helt fantastisk frispark som får en retningsendring man ekstremt sjelden ser. Borges er KONGE!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 13 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f